A Prufezia di Daniel 9: Bona Nutizia per u Populu Ghjudeu

A Prufezia di Daniel 9: Bona Nutizia per u Populu Ghjudeu
Pixabay - GhjordanuVacanza
In tutta l'ultima settimana profetica, u Messia hà rinfurzatu l'allianza. Di Richard Elofer, direttore di u World Jewish Adventist Friendship Center

"Settanta settimane sò stabilite per u vostru pòpulu è per a vostra cità santa, per mette fine à a trasgressione, è per sguassà i peccati, è per copre l'iniquità, è per stabilisce a ghjustizia eterna, è per sigillà a visione è a prufezia, è unge u santu di i santi. Sapete allora è capisce chì da u tempu di u decretu di risturà è di custruisce Ghjerusalemme à l'untu u principe passanu 7 settimane è 62 settimane; Strade è fossi sò tornati à custruiscia, è in un momentu di urgenza. È dopu à e 62 simane l'untu serà messe à morte è ùn hà nunda; ma a cità è u santuariu seranu distrutte da u populu di u futuru prìncipe, è a fine vene cum'è una inundazione; è à a fine ci sarà a guerra, a devastazione determinata. Per una settimana, rinfurzà u pattu per parechji. À a mità di a settimana fermarà u sacrifiziu è l'offerte di granu, è l'abominazioni di desolazione seranu stallate nantu à l'ala finu à chì a fine decretata hè versata nantu à ellu ".
(Daniel 9,24:27-XNUMX SL/ELB/KJV/NIV)

U cuntestu di a prufezia

Daniel era un ghjovanu Ghjudeu di Ghjudea chì fù deportatu in Babilonia. Cum'è Ghjudeu, era fidu à Diu* è aspittava a fine di l'esiliu. Sapia chì, sicondu u prufeta Ghjeremia, ci vulerà settanta anni. À u principiu di l'ottu capitulu di u so libru, Daniel ci dice chì era "in u terzu annu di u regnu di u rè Belshazzar" (Daniel 8,1: XNUMX), à a fine di quellu periodu.

In l'ottu capitulu, Gd * hà datu à Daniel una visione in quale hà intesu l'anghjuli chì parlavanu l'un à l'altru. Unu d'elli li disse : "Finu à 2300 serate è mane; allora u santuariu serà ghjustificatu. " (Daniel 8,14:2300) Daniel ùn hà micca capitu queste parolle. Per ellu, a ghjustificazione di u santuariu significava a ricustruzzione di u tempiu è di Ghjerusalemme, vale à dì a fine di l'esiliu babiloniu. Ma l'anghjulu avia dettu "2300 serate è mane" (per i Ghjudei questu significava XNUMX ghjorni).

Daniel hà sappiutu chì sicondu u principiu divinu di l'interpretazione simbolica di u tempu profeticu, a regula era chì un ghjornu hè uguali à un annu. Stu puntu hè statu cunfirmatu quandu l'ànghjulu li disse: "Ora ciò chì hè dettu di a visione di a sera è di a matina hè vera; è tenete a vostra faccia, perchè si riferisce à i ghjorni chì sò luntanu! "(Daniel 8,26:2300) 70 ghjorni sò solu pocu più di sei anni. Daniel hà capitu chì e parolle di l'ànghjulu avianu sensu solu quandu applicò u principiu chì un ghjornu hè uguali à un annu. Ma questu significaria chì D-u avaria posposta a liberazione di i Ghjudei assai in u futuru. Ma chì averia cuntraditu a prufezia di Jeremiah di XNUMX anni di esiliu.

U capitulu ottu di Daniele cuncludi cù Daniele chì si ammalatu perchè ùn capisce micca a visione: "Ma eiu, Daniele, aghju statu malatu per parechji ghjorni prima di pudè alzà è assiste à l'affari di u rè. Ma eru maravigliatu di a vista, è nimu l'hà capitu. " (Daniel 8,27:XNUMX)

A bona nova di a prufezia

Quandu l'ottu capitulu finisci, Daniel ùn era micca particularmente felice o rilassatu. Aspittò a fine di l'esiliu, ma l'ànghjulu paria chì li dicia chì ci saria assai tempu prima chì Ghjerusalemme sia ghjustificatu.

Daniel hà pensatu: I peccati d'Israele deve esse cusì grande chì Diu hà postponutu u ritornu di i captive à Ghjerusalemme. Allora Daniel hà cunfessu i peccati di u so populu in una maravigliosa preghiera per Ghjerusalemme è u so populu (Daniel 9,1: 19-XNUMX).

Quandu Daniele pricava per a Città Santa di Ghjerusalemme (Daniel 9,17: 18-XNUMX), un anghjulu hè statu mandatu à ellu per aiutà à capisce a materia di Ghjerusalemme è risponde à a so preghiera. A preghiera di Daniel ùn hè micca solu intesu, ma rispostu. Diu ùn vulia micca solu cunsulallu nantu à Ghjerusalemme. Li fece ancu vede u Messia chì porta u pirdunu à u so populu.

Daniel 9 hè a vera bona nutizia di a venuta di u Messia. A visione palesa a data esatta di a so ghjunta. "Settanta settimane sò stabilite per u vostru pòpulu è per a vostra cità santa, per mette fine à a trasgressione, è caccià i peccati, è per copre a culpabilità, è per purtà a ghjustizia eterna, è per sigilà a visione è a prufezia, è unge. u santu di i santi". (Daniel 9,24:XNUMX)

In quellu cortu periodu di tempu, e settanta settimane, l'Onniputente avissi:
mette fine à a trasgressione
scaccià i peccati
copre a culpabilità
stabilisce a ghjustizia eterna
Sigilla visione è prufeti
unge u santu di i santi
In cortu, Mandava Mashiach-Nagid, u Messia Prince (Daniel 9,25:XNUMX), aspittatu da Adam è Eva. Chì bona nutizia per Israele !

U Messia hè uccisu

Questa prufezia ùn hè micca una commissione à Israele, ma predice ciò chì u Messia farà è ciò ch'ellu hà da fà per mezu di u so ministeru quandu a luce di D.ieu ghjunghje à e nazioni.

U Mashiach-Nagid vinarà à tempu puntuale è:
mette fine à a trasgressione
scaccià i peccati
copre a culpabilità
stabilisce a ghjustizia eterna
Sigilla visione è prufeti
unge u santu di i santi

Ma cumu ? L'Omnipotente vulia spiegà à Israele chì tutte l'espiazione, tuttu u pirdunu, puderia esse realizatu solu per a morte, a morte di u peccatore o un sustitutu. A storia di l'Aqedat Yitzchak (u ligame di Isaac) hè in a Bibbia cum'è un'illustrazione di sta sustituzione. Isaac, u figliolu d'Abrahamu, avia da more. Ma à l'ultimu mumentu, Gd hà mandatu un ram per more in u so locu.

Sta verità biblica ci mostra chì Mashiach, chì ci daria a ghjustizia è a vita eterna, era dispostu à more in u nostru locu.

Hè per quessa Daniel 9,26:XNUMX dice esplicitamente: "L'untu serà uccisu è ùn avè nunda". Serà uccisu à a mità di a settimana passata: "À a mità di a settimana fermarà l'offerte è l'offerte di granu". (Daniel 9,27:XNUMX)

Israele avia ricevutu u pirdunu per i so piccati per via di i sacrifici in u tempiu. Questi sacrifici simbolicamenti indicavanu a morte di u Messia per i peccati d'Israele (cf. Isaia 53). Per a so morte, u Messia hà avà alluntanatu u peccatu è scellerà a visione è a prufezia.

A fine di a prufezia

Comu digià dettu, in i tempi prufetichi u numeru di ghjorni currisponde à anni sanu. Quandu l'ànghjulu hà parlatu di settanta "sette", vulia dì settanta sette settimane o 70 x 7 = 490 ghjorni o anni. Stu periodu hè divisu in trè periodi: 1) sette settimane, 2) 62 settimane è 3) una settimana.

U primu segmentu di 7 settimane o 49 anni era a risposta diretta à a preghiera di Daniel. Ella annuncia a ricustruzzione di Ghjerusalemme: "Da u tempu di u decretu per restaurà è custruisce Ghjerusalemme" (Daniel 9,25:49) à a so implementazione seria 457 anni (408-XNUMX aC).

U secondu segmentu di 62 settimane o 434 anni indica l'unzione di u Messia. "Da u tempu di u decretu per restaurà è custruisce Ghjerusalemme à l'Untu, u principe, passanu 7 settimane è 62 settimane". (Daniel 9,25:69) Questu significa: 7 x 483 = 408 (27 aC - 27 AD). Esattamente in AD XNUMX, Yeshua hè stata immersa in u mikveh (bagnu) di u Ghjurdanu.

L'ultimu segmentu di 1 settimana o 7 anni cuncludi i 490 anni di profezia. Duranti stu tempu, u pattu serà rinfurzatu (Daniel 9,27:31). À a mità di quella settimana u Mashiach-Nagid seria uccisu. È dinò a prufezia hè stata cumprita: Yeshua morse à e mani di i suldati rumani in a vigilia di Pasqua in AD 53,10. Ma era risuscitatu cum'è a prufezia in Isaia 27:34 avia predettu. In l'ultima settimana profetica da XNUMX à XNUMX dC, hà rinfurzatu l'allianza cù tutti quelli chì sò diventati i so talmidim (discipuli).

Ùn ci hè micca abbastanza spaziu per spiegà u timing precisu, ma Ezra 7 descrive u decretu di ricustruisce Ghjerusalemme. Pò esse datatu à l'annu 457 aC. data. A prufezia copre un periodu di 490 anni. Questu significa chì hà finitu in l'annu 34 d.C. L'annu 34 hè un annu impurtante in a storia di salvezza. Ddu annu u Fariseu hà fattu Sha'ul Teshuvah (pentimentu) è diventò a Shaliach (Apòstulu). Hè statu mandatu per purtà a luce di Diu à i Gentili, vale à dì per rializà a cummissione d'Israele, O la Goyim esse ("una luce per e nazioni"). A fine di a prufezia era chì l'allianza hè stata allargata à e nazioni. Questu hè statu fattu per mezu di u ministeru di Rabbi Sha'ul, cunnisciutu ancu l'Apòstulu Paul.

Originale: Richard Elofer, A Prufezia di Daniel 9, Una Bona Nutizia per u Populu Ghjudeu

* I Ghjudei tedeschi anu l'abitudine di ùn scrive micca a vucali in a parolla G'tt o H'RR è invece di scrivela adonaiHashem à leghje. Per elli, questu hè una espressione di reverenza diu.

Ligame cunsigliatu:
https://wjafc.globalmissioncenters.org/

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.