Prima edizione tedesca di u Cummentariu Galatianu di u 1888: Finalmente liberu !

Prima edizione tedesca di u Cummentariu Galatianu di u 1888: Finalmente liberu !
Aperitivi da un libru rivoluzionariu. Ghjustu à tempu per l'Adventisti di u Settimu ghjornu in u mondu per studià i Galati in Q3 2017. di Ellet Waggoner

I pinsamenti in u cummentariu Galatians di Martin Luther hà fattu una cuntribuzione decisiva à purtà u mondu cristianu da a bughjura di l'intelligenza medievale di a salvezza. Ma a Riforma ùn hè ancu finita. In u 1888 in Minneapolis, Minnesota, una cunniscenza ancu più profonda hà cuminciatu à spuntà. Dodici anni dopu hè statu ancu publicatu in u Cummentariu Galatianu, chì hè avà dispunibule in alimanu per a prima volta in forma di libru. Hà u putenziale di avanzà ulteriormente a Riforma. I seguenti quotes sò destinati à spuntà u vostru appetite per più.

» « Il s'est livré lui-même pour nos péchés » (Galati 1,4:XNUMX) ... Ghjesù hè a luce di u mondu, u sole di a ghjustizia ... Quandu una sala piena di persone hè luminosamente illuminata, ogni individuu prufittà di quella luce cum'è s'ellu era solu in a sala. In questu modu, a vita di Ghjesù illumina ogni persona chì vene in u mondu.» (Pagina 12)

"" Ùn aghju micca ricevutu nè amparatu u Vangelu ... da l'omu, ma da una revelazione di Ghjesù Cristu ". (Galati 1,12:XNUMX) ... Cristu ùn si mette da parte chì stabilisce linee guida per noi per seguità. Piuttostu, s’imprime nantu à noi, si piglia pussessu di noi quandu ci damu à ellu. Ellu rende a so vita manifesta "in a nostra carne mortale" (2 Corinti 4,11:29).« (p. XNUMX)

"" Mettite fora di u ventre " (Galati 1,15:XNUMX) ... L'idea chì ognunu hè sceltu da Diu è chjamatu à tistimunianza secondu e capacità chì Diu li hà datu - sta idea, una volta capitu, darà à a vita un novu significatu " (p. 37).

"' Ciò ch'elli eranu prima ùn m'importa ; Diu ùn rispetta micca l'apparenza di e persone.' (Galati 2,6: XNUMX) ... A verità ùn si trova nè in u papa nè in caratteri papali. Quandu avete ricevutu a verità, ùn site più un papa. Se u Papa di Roma era cunvertitu è ​​diventava un discìpulu di Ghjesù, rinunziò à a Santa Sede à a listessa ora. « (p. 57)

"Ghjesù ùn hè micca "Servitori di u peccatu" (Galati 2,17:XNUMX) ... Nimu chì si chjama cristianu ùn deve piglià a cunclusione da a so propria imperfezione chì un cristianu ùn pò micca guidà una vita senza peccatu. Piuttostu, un cristianu genuu chì hà una fede piena ùn pò campà una altra vita chè una senza peccatu. "Cumu vulemu campà in u peccatu quandu avemu mortu?" (Rumani 6,2: 68) "(p. XNUMX).

"'Allora quelli chì sò di fede seranu benedetti,' ma 'tutti quelli chì sò di l'opere di a lege sò sottu una malidizione.'" (Galati 3,9.10: XNUMX). … Perchè l'evangelu hè cuntrariu à a natura umana, ùn diventemu micca legislaturi per agisce, ma per cunfidendu. S'è no avemu da circà a ghjustizia noi stessi... ùn sariamu micca più ghjusti, ma più inghjustu. Ma s'è avemu cridutu u "Cost and Greatest of Promises", diventemu partakers di a natura divina (2 Petru 1,4: 89). "(p. XNUMX)

"" L'omu chì faci queste cose camparà per elli " (Galati 3,12:XNUMX). ... A quistione ùn era micca di guardà a lege, ma cumu per guardà ... per a fede o per l'opere? " (p. 96)

"" Cristu ci hà redimutu da a maledizione di a lege ... diventendu una maledizione per noi " (Galati 3,13:XNUMX) - è dunque simu liberati da ogni compulsione à u peccatu. "Perchè u peccatu ùn hà micca duminatu nantu à voi" (Rumani 6,14:106) s'è no accettemu veramente u Cristu" (p. XNUMX).

"" Un mediatore ùn hè micca u mediatore di unu, ma Diu hè unu " (Galati 3,20:XNUMX) ... Mediatore significa più cà solu avvucatu. Ghjesù era un mediatore prima chì u peccatu hè ancu ghjuntu in u mondu è serà sempre un mediatore quandu u peccatu ùn esiste più in l'universu è l'espiazione ùn hè più necessariu ... Ùn solu l'omu, ma ancu altre criaturi venenu à u Babbu solu per Ghjesù. (Giuvanni 14,6).« (pagina 120)

» "Ùn ci hè nè Ghjudeu nè Grecu... perchè sì tutti unu in Cristu Ghjesù." (Galati 3,28:XNUMX). Per quessa, un Cristianu ùn pò micca participà à a guerra... Cunsidereghja tutti l'omi cum'è fratelli... Ùn pò micca cummattiri più cà Ghjesù puderia piglià una spada per difende si. Dui cristiani ùn ponu micca cummattiri l'un l'altru più cà Ghjesù ùn pò cummattiri ellu stessu. " (p. 137)

"Stamu "In a libertà per quale Cristu ci hà liberatu" (Galati 4,1: XNUMX). Chì tipu di libertà hè questu? A libertà chì Ghjesù stessu avia. A so gioia era a lege di u Signore perchè era scritta in u so core (Salmu 40,8: 8,2). "Per a lege di u Spìritu di vita in Cristu Ghjesù m'hà liberatu da a lege di u peccatu è di a morte." (Rumani 165: XNUMX) ... Questa libertà ... hè a libertà tutale, a libertà di l'ànima, a libertà di pensamentu. , è a libertà d'azzione ... A prumessa di Diu ci riempia a mente di u Spìritu, cusì chì truvamu a gioia più grande in ubbidienza à tutti i precetti di a Parola di Diu. L'ànima hè libera cum'è un uccello chì vola nantu à e cime di e muntagne.» (Pagina XNUMX)

"Perchè tutta a lege hè cumpleta in una sola parolla: "Amate u vostru vicinu cum'è sè stessu" (Galati 5,14:XNUMX). [...] Sì un esercitu era custituitu di cristiani - veri seguitori di Ghjesù - averanu scupertu scontru cù u nemicu ciò chì avianu bisognu. Tandu rispondenu à i so bisogni invece di sparà nantu à elli.« (p. 186)

"'Ma s'è tù sì guidatu da u Spìritu, ùn site micca sottu à a lege.' (Galati 5,18:XNUMX) ... Avemu spessu scontru persone chì si pensanu cusì spirituali, cusì cumpletamente guidati da u Spiritu, chì ùn anu più bisognu di mantene a lege ... Tali persone facenu u terribile sbagliu di sbaglià a so propria mente carnale per a mente di u Spìritu. Iddi... si mettenu in u locu di Diu. Questa hè a peghju forma di papatu.» (p. 193)

"" Portate i carichi di l'altri, è cusì cumpiendu a lege di Cristu " (Galati 6,2:XNUMX). ... Quelli chì si sentenu senza peccatu ùn ponu micca aiutà u peccatore à ghjustificà sè stessu ... Hè umiliante cunfessà i peccati, ma a strada di salvezza porta à traversu a croce ... Solu quelli chì cunfessu i so peccati sò purificati da elli è ponu cusì guidà l'altri à a fonte. (pagina 205)

» I numeri è l'apparenza contanu assai cù a ghjente, ma nunda cun Diu. "Luntana da mè di vantà fora di a croce di u nostru Signore Ghjesù Cristu." (Galati 6,14:XNUMX) ... Perchè quellu chì si umilia serà elevatu. « (Pagina 220)

"Chì gloria hè in a croce! Tutta a gloria di u celu hè in questa abominazione; micca in a forma di a croce, ma in a croce stessu ... Chì Diu apre i nostri ochji per vede a gloria ... per esse dispostu à esse crucifissu cù Ghjesù, chì a croce ci pò glurificà, questu hè u mo desideriu. In a croce di Ghjesù hè a salvezza. U putere di Diu hè in ellu, chì ci impedisce di stumbling. Perchè ci alza da a terra à u celu.« (pagina 231)

ordini di libru ccà!

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.