Pioneer Stories: Children in America

Vogliu dì à i zitelli di i pionieri Adventisti di stu muvimentu è perchè duvemu cuntinuà. Di Arthur W. Spalding. Lettu da zia Maria

Chapter 11

Hè bonu quandu i zitelli sanu ciò chì i so babbi è e so mamma anu fattu. Perchè qualchì volta sò un mudellu impurtante per i so figlioli. In particulare quandu i zitelli anu da finisce u travagliu chì i so genitori cuminciaru. Per quessa, aghju scrittu stu libru. Vogliu dì à i zitelli di i pionieri Adventisti di stu muvimentu è perchè duvemu cuntinuà. Quandu u missaghju di l'Avventu cuminciò, ci eranu pochi segni chì u mondu era ghjuntu à a fine. Oghje l'evidenza per questu hè multiplicatu millaie di volte. A prumessa di Ghjesù di vultà era sempre un signu di speranza per i so seguitori. U più scuru u mondu hè diventatu, più luminosu hè a luce. Quelli chì amanu u Signore seranu attenti à i segni chì annunzianu a so venuta. Quelli segni s'accumulanu rapidamente. Ùn avemu da aspittà assai più. I pionieri marchjavanu una strada ardua. Si sò addurmintati è a so missione hè diventata a nostra. Oghje, micca solu l'adulti, ma ancu i zitelli sò permessi di compie stu travagliu, per finisce u viaghju à a cità di Diu. Chì sti stori di i pionieri in stu grande muvimentu di l'Avventu ispiranu parechji zitelli è ghjovani per ch'elli cuntinueghjanu induve i so babbi alluntananu a strada per chì u regnu di Ghjesù possa prestu l'alba.

Fighjate biblestream.org

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.