Affruntà Difficultà Diu-Consciously (2/2): Ùn site micca solu

Affruntà Difficultà Diu-Consciously (2/2): Ùn site micca solu
Adobe Stock panaramka

Ancu quandu hè nebbia, u sole brilla ; altrimenti a nebbia ùn saria micca cusì bianca. Di Ellen White

U Signore stessu hà datu a so parolla: "Ciò chì mi dumandate in u mo nome, faraghju. Se mi amate, guarderà i mo cumandamenti. E dumanderaghju à u Babbu, è vi darà un altru Consolatore per esse cun voi per sempre: u Spìritu di a verità [è avà per piacè nutate e seguenti parolle], chì u mondu ùn pò micca riceve perchè ùn u vede è ùn cunnosci micca. ellu. U cunnosci perchè ellu stà cun voi è serà in voi. Ùn vogliu micca lascià voi orfani ; Vengu à tè. Ci hè ancu un pocu di tempu prima chì u mondu ùn mi veda più. Ma mi vedi, perchè eiu campà, è tù camperai ancu. In quellu ghjornu sapete chì sò in u mo Babbu è voi in mè è eiu in tè. Quellu chì hà i mo cumandamenti è li guarda, hè quellu chì mi ama. Ma quellu chì mi ama serà amatu da u mo Babbu, è l'amerà è mi revelerà à ellu. "(Ghjuvanni 14,14:21-XNUMX)

quandu avete fallutu

"Se qualcunu pecca, avemu un Avvocatu cù u Babbu, Ghjesù Cristu u ghjustu." (1 Ghjuvanni 2,1: XNUMX) Quantu cun cura u Signore Ghjesù prova à impedisce à l'anima umana da esse disperata. Chì mura di prutezzione custruisce per prutege l'ànima da l'attacchi feroci di Satanassu. Quandu parechje tentazioni ti sorprendenu o ti causanu u peccatu per l'ingannimentu, ùn si alluntarà micca da voi per abbandunà u vostru destinu. Assolutamente micca, chì ùn saria micca adattatu à u nostru salvatore.

Ghjesù prega per voi

Ghjesù prega per voi. Era tentatu in tuttu cum'è tè; è perchè era tentatu, sà cumu per succorsu quandu site tentatu. U nostru Signore crucifissu supplica per voi à u tronu di misericordia davanti à u so Babbu. Pudete appellu à a so espiazione quandu cercate u vostru perdonu, a ghjustificazione è a santificazione. Ghjesù l'Agnellu immolatu hè a vostra sola speranza. Quandu vi fighjate à ellu in fede è appiccicate à ellu cum'è l'unicu chì pò salvà da ogni bisognu, allura u Babbu accetta a fragranza di u so sacrifiziu. Perchè hè abbastanza in ogni rispettu. Ghjesù hè statu datu tutta l'autorità in u celu è in a terra. Sè avete fiducia in ellu, tuttu hè pussibule. A gloria di Ghjesù assicura u vostru successu. Hà un interessu in voi, iè, in tutte e persone. ellu hè u vostru salvatore Si sente per voi.

Ghjesù brama per voi

"Perchè, quandu eramu nemici, eramu riconciliati cù Diu per via di a morte di u so Figliolu, quantu più seremu salvati per via di a so vita, avà chì simu stati riconciliati." (Rumani 5,10:XNUMX) Chì assicuranza puderia esse più grande. ? Micca solu Ghjesù hè prontu, ellu brama per voi per vene à ellu è fiducia in ellu per chì pudete avè a vita eterna! Quandu vedi i vostri amati chì si soffrenu è soffrenu, hè u tempu di alluntanassi da Ghjesù, insatisfatti, grumbling, è lamenti? - Innò. Hè quandu hè u tempu di avvicinà l'unicu chì vi pò aiutà in ogni emergenza. Avà ùn hè micca tempu per sulk, nè tempu per dubbità, nè tempu per lascià à Ghjesù.

Sì u peghju vene à u peghju

Ogni volta chì a spinta vene à spinta, tene ancu più strettu à u so latu sanguinante. Quandu u mondu sanu era cundannatu, Ghjesù hà pigliatu nantu à ellu a culpabilità di u peccatore; s'hè espunutu à l'ira di Diu per a causa di u trasgressore. En subissant ainsi la peine du péché, il rachète le pécheur. Se Diu avia sceltu di distrughje i disubbidienti, puderia esse ghjustu purificatu a terra di i so trasgressori culpevuli; eppuru si palesa à esse un Babbu misericordioso è amante. "Cumu vivu, dice u Signore Ddiu, ùn aghju micca piacè in a morte di i gattivi, ma chì u gattivu si turna da u so modu è campa... Per quessa, turnate, è vivi. "(Ezekiel 33,11.32:XNUMX, XNUMX)

U vostru salvatore ùn hà micca facilitatu per ellu stessu

Le Fils de Dieu s'est livré à l'opposition des pécheurs. Quantu hè difficiule sta decisione per ellu in u Giardinu di Getsemani ! Pregò trè volte : « S’ellu hè pussibule, lascià passà da mè sta tazza ! » In u so turmentu umanu sudava sangue. Tuttavia, aghjunse: "Micca cum'è vogliu, ma cum'è vo vulete!" (Matteu 26,39.42.44: 27,42) Allora Diu capisce qualcosa di u soffrenu di e so criaturi? Ci stava u Redentore traditu, burlatu è ridiculizatu in a corte di ghjustizia. quale era ? – U principe di a vita, u santu di Diu, u so amatu. Debule è stancu dopu a longa è agonizzante lotta in u Giardinu di Getsemani, fù trascinatu da un tribunale à l'altru. Falsi tistimoni anu testimoniatu contru à ellu. Pilate l'abandonna à la méchanceté des Juifs, même s'il l'avait déclaré innocent. Era fustigatu cù ciglia crudeli, sputò, burlatu. Fallò sottu à u pesu di a croce, hè statu risuscitatu cù a croce. Ancu in a so morte, avia da esse rimproveratu. I suldati aspri si battevanu per i so pochi vestiti - a so ricumpensa per u travagliu vergognosu. I preti è i dirigenti scuzzulavanu a testa è sghignavanu: "Hà salvatu l'altri, ùn pò micca salvà ellu stessu! S'ellu hè u rè d'Israele, allora ch'ellu scende da a croce, è vulemu crede in ellu ! Hà fiducia in Diu; Lasciatelu liberu avà, s'ellu si compia in ellu. " (Matteu 43: XNUMX-XNUMX)

Hà datu tuttu per voi!

Cumu puderia u celu stà in silenziu? Ci maravigliemu di a terribile bughjura antinaturale chì hè cascata nantu à a croce ? Ci meravigliemu chì i scoglii si rumpianu, u tronu rughjonu, i lampi lampò, è a terra tremava sottu à i passi di l'ospiti celesti, cum'è anu vistu u so cumandante amatu soffre in una tale umiliazione ? A curona di spine nantu à u so capu, l'orrore di a croce ch'ellu hà patitu - quale puderia avè imaginatu chì u Figliolu di u Diu infinitu, a maestà di u celu, u rè di gloria, puderia cundescende a so ànima ghjustu à un tali sacrificiu ! Per i peccatori, iè per i peccatori, hè mortu ! Maravigliate, o celi, è maravigliate, o terra ! U Figliolu di Diu hè mortu nantu à a croce di a vergogna chì u mondu perisca; hè mortu per purtà a vita, a vita eterna à tutti quelli chì crederanu.

A testa alta ! Venite à u sole !

Pudemu guardà a croce di u Calvariu è ancu interrogà l'amore di Ghjesù? A petra hè rotulata da a tomba; u messia hè risuscitatu. rallegra è rallegra; perchè ci hè speranza per voi! Pregate à u Signore Ghjesù chì una influenza santa entre in a vostra vita, una influenza chì ammanserà ogni còllera, calmu ogni pensamentu murmuratu, elevà i vostri sentimenti è purificà u vostru core. "Benedettu l'omu chì suppurtà a tentazione; perchè dopu avè pruvatu ellu stessu, riceverà a corona di vita "(Giacomo 1,12:XNUMX), a corona di ghjustizia. A testa alta ! Fighjate è esce da a vostra caverna di dubbiti ! Stand à u latu di Diu! S'è vo brame nantu à i vostri prublemi, a vostra vita serà senza speranza. Ma s'è vo guardate oltre l'ombra à Ghjesù, a vostra unica speranza, vi vede i raghji brillanti di a ghjustizia.

Lasciami insignà a gentilezza è l'umiltà in a scola di Ghjesù. Capite quantu hà patitu per noi. È s'è vo avete qualchi difficultà à suppurtà per Ghjesù, ùn pensate à elli cum'è segni di còllera divina. Sè avete fiducia in Diu, queste crisi saranu sempre benedizioni. Da elli a vostra fede emergerà tutte e più brillanti, più forti è più puri. Satanassu hè sempre à pruvà à ottene l'ànima umana à disfidendu Diu. Dunque, hè cruciale chì educhemu u nostru pensamentu per fidà di Diu. Allora rispundemu sempre cù a fede è a fiducia quandu Satanassu dice, cum'è a moglia di Job hà fattu: "Abandunà à Diu è mori! " (Job 2,9: XNUMX). Cum'è avete fiducia in Diu, vi scoprerà prestu ancu più ragioni per fidà di ellu. Mentre parlate di a so gentilezza, scoprerete più è più di u so amore per parlà. Cusì a mente s'abitua à abità in u sole luminoso di a ghjustizia, piuttostu chè accuccià in l'ombra chì Satana mette in u vostru caminu. Hope in Diu, ellu hè a "salvezza di a mo faccia" è u nostru Diu.

A fine: Rivista è Herald, 1 settembre 1891. In a traduzzione, in parechji lochi, dichjarazioni sò stati persunalizati à "tu" induve in inglese "noi" o "elli" (u populu), "omu" stava.

Teil 1

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.