Quandu u pianu di Diu per voi supera i vostri sogni più salvatichi: Cumplitu da Diu

Quandu u pianu di Diu per voi supera i vostri sogni più salvatichi: Cumplitu da Diu
Adobe Stock - Orlando Florin Rosu

Chì a fiducia rende pussibule. Di Ellen White

Tempu di lettura: 7 minuti

I temi di a salvezza sò impurtanti. A so prufundità è u significatu pò esse ricunnisciutu solu da quelli chì pensanu spiritualmente. Studià e duttrini di u pianu di salvezza porta cunsulazione è gioia. Ma per capiscenu a prufundità di Diu, avemu bisognu di fede è preghiera.

Semu cusì ristretti chì avemu una perspettiva limitata nantu à e nostre sperienze. Quantu pocu avemu capitu u significatu di e parolle di l'Apòstulu Paulu quand'ellu dice: "Per quessa, aghju inghjinochju à u Babbu di u nostru Signore Ghjesù Cristu ... chì, secondu a ricchezza di a so gloria, vi dà u putere. per esse rinfurzatu da u so Spìritu l'omu internu. " (Efesini 3,14: 16-XNUMX)

Perchè parechji cristiani professati ùn sò micca abbastanza forti per sustene a tentazione di u nemicu? - Perchè ùn sò micca rinfurzati da u so spiritu cù u putere in l'omu internu.

capisce l'amore di Diu

L'Apòstulu prega "affinchì Cristu abità in i vostri cori per mezu di a fede, per chì, arradicati è fundati in l'amore, pudete capiscenu cù tutti i santi ciò chì hè larghezza, lunghezza, prufundità è altezza, è cunnosce l'amore di Cristu. , chì supera ogni cunniscenza, per pudè esse pienu à a pienezza di Diu. " (Efesini 3,17: 19-XNUMX)

Se avemu avutu quella sperienza, avemu vistu qualcosa di a croce à u Calvariu. Allora sapemu ciò chì significa soffre cù Ghjesù. L'amore di Ghjesù ci incitarà. Ancu s'ellu ùn pudemu micca spiegà cumu l'amore di Ghjesù riscalda i nostri cori, revelemu u so amore dedicà à a so causa cù una devozione ardente.

Cumplitu à a pienezza di Diu

Paulu spiega à a chjesa di Efesu in una manera chì hè faciule per capisce ciò chì forza è saviezza maravigghiusu ponu pussede i figlioli è e figliole di l'Altissimo. Per mezu di u so spiritu, elli stessi ponu esse rinfurzati cù u putere in l'essere umanu internu, esse arradicati è basati in amore. Puderanu capisce cù tutti i santi l'larghezza, a lunghezza, a prufundità è l'altitudine di l'amore di u Messia, chì supera ogni cunniscenza. Ma a preghiera di l'apòstulu righjunghji u so culminu quandu ellu prega chì "serete pienu à tutta a pienezza di Diu".

U pinnacle di tuttu ciò chì hè ottenibile

Eccu a culminazione di tuttu ciò chì pudemu ghjunghje quandu avemu fiducia in e prumesse di u nostru Babbu Celeste è cumpiendu i so desideri. Per mezu di i meriti di Ghjesù avemu accessu à u tronu di u putere infinitu. "Quellu chì ùn hà micca risparmiatu ancu u so figliolu, ma l'hà rinunziatu per noi tutti, cumu ùn ci dava micca ancu tuttu cun ellu?" (Rumani 8,32:7,11) U babbu hà datu u so spiritu à u so figliolu in misura infinita, è pudemu sparte in questa abbundanza! Ghjesù dice: "Se dunque voi, chì site male, sapete cumu dà boni rigali à i vostri figlioli, quantu più u vostru Babbu chì hè in celu darà cose bè à quelli chì li dumandanu!" (Matteu XNUMX:XNUMX).

rigalu di Diu per noi

U Signore apparsu una volta à Abraham è disse: "Sò u vostru scudu è a vostra ricumpensa assai grande!" (Genesi 1: 15,1) Questu hè u ringraziu per tutti quelli chì seguitanu à Ghjesù. JHWH Immanuel, in quale tutti i tesori di a saviezza è a cunniscenza sò oculati, per vene in armunia cun ellu, questu hè u nostru scopu. Ci hè prumessu di pussede ellu cum'è u core apre più è più à e so qualità; per ricunnosce u so amore è u putere di pussede e ricchezze inscrutabili di Ghjesù; per capisce sempre più a larghezza, a lunghezza, a prufundità è l'altitudine di l'amore di u Messia, chì supera tutte e cunniscenze, per pudè esse pienu à a pienezza di Diu - questu hè l'eredità di quelli chì serve u Signore, è "A so ghjustizia li serà fatta da mè, dice u Signore" (Isaia 54,17:XNUMX).

Sempre più!

U core chì una volta tastò l'amore di Ghjesù sempre brama di più; cum'è a trasmette, riceve una misura più ricca è più abbundante di u so amore. Ogni volta chì Diu si palesa à a vostra ànima, a vostra capacità di ricunnosce è d'amore cresce. A brama constante di u core hè: Più di voi! È a risposta di u Spìritu serà sempre : Moltu più ! Diu si piace à "fà assai più di ciò chì dumandemu o capiscenu" (Efesini 3,20:5,18). Ghjesù si svitò per salvà l'umanità persa. Allora u Spìritu Santu li fù datu in misura infinita. Hè ancu datu à ogni seguitore di Ghjesù quandu tuttu u core hè dispunibule per ellu cum'è locu di abitazione. U nostru Signore stessu hà datu u cumandamentu: "Siate pienu di u Spìritu!" (Efesini 1,19:2,10) Stu cumandamentu hè à u stessu tempu a prumessa chì pò ancu esse cumprita. Hè piaciutu à u Babbu di "fà abità in Ghjesù tutta a pienezza" è "serete purtati à a pienezza in ellu" (Colossians XNUMX:XNUMX; XNUMX:XNUMX).

A bontà incarnata

A vita di Ghjesù era piena di u missaghju divinu di l'amore di Diu. Hà bramatu tantu per dà quellu amore estensivamente à l'altri. A simpatia era scritta in tutta a so faccia. A so cundotta era piena di grazia, umiltà, amore è verità. Solu quelli membri di a so cumunità guerriera chì sparte e stesse caratteristiche apparteneranu à a cumunità vittoriosa. L'amore di Ghjesù hè cusì vastu è cusì brillanti chì tuttu ciò chì l'omu valore hè pallidu vicinu à ellu. Quandu l'avemu un visu, esclamemu: O quantu infinitamente riccu hè l'amore di Diu chì hà datu à l'omu u so Figliolu unigenitu !

Indescrivibile

Quandu circhemu e parolle per descriverà bè l'amore di Diu, tutti i termini parenu troppu debuli, troppu debuli, troppu indegni, è mettimu a penna è dicemu: "No, ùn pò micca esse descrittu". u vostru discìpulu preferitu: "Vedete, chì amore ci hà dimustratu u Babbu, chì avemu da esse chjamatu figlioli di Diu!" (1 Ghjuvanni 3,1: XNUMX) Questu hè u sicretu: Diu in carne, Diu in Messia, divinità in l'umanità. Ghjesù s'inchina in una umiltà senza pari per chì, cum'è ellu era esaltatu à u tronu di Diu, ellu ancu intrunu cun ellu tutti quelli chì credenu in ellu.

ti prumetti

E prumesse di Diu s'applicanu à tutti quelli chì sò disposti à umilià si: "Varaghju vede tutta a mo bontà davanti à a to faccia, è chjamà u nome di u Signore davanti à voi." (Esodu 2:33,19).

"Chjamate à mè, è vi risponderaghju è vi dicu cose grandi è incomprensibili chì ùn cunnosci micca." (Jeremiah 33,3: XNUMX)

"Luntanu al di là di a misura ... di ciò chì dumandemu o capiscenu" (Efesini 3,20:1,17) ci hè datu u "Spiritu di saviezza è rivelazione ... in autocunniscenza" (Efesini 3,18:19), chì pudemu "capisce cù tutti i santi ciò chì hè a larghezza, a lunghezza, a prufundità è l'altitudine, è cunnosci l'amore di Cristu, chì supera ogni cunniscenza, per pudè esse pienu à a pienezza di Diu. "(Efesini XNUMX: XNUMX-XNUMX). )

Moltu più di ciò chì pudete imaginà

"Ciò chì nimu ochju ùn hà vistu, nè orechja hà intesu, è nisun core umanu hà cuncipitu ciò chì Diu hà preparatu per quelli chì l'amano." (1 Corinti 2,9: XNUMX).

Solu per mezu di a so Parolla si pò capisce queste cose. È ancu questu porta solu una rivelazione parziale. Ma quì [in u mondu à vene] ogni talentu serà sviluppatu, ogni capacità rinfurzata. I più grandi impegni seranu purtati avanti è e più alte ambizioni seranu rializate. È ci saranu sempre novi cime, novi meraviglie da maraviglià. Nuvelle verità saranu captate, i scopi freschi svegliaranu i puteri di u corpu, l'ànima è u spiritu. Tutti i tesori di l'universu seranu dispunibili per u studiu di i figlioli di Diu. Cun piacè indicibile, sparteremu in e gioia è a saviezza di l'esseri unfallen. Puderemu gode di i tesori chì sò stati guadagnati età dopu età in a cuntemplazione di u travagliu di creazione di Diu. È cum'è l'anni di l'eternità passanu, revelazioni sempre più gloriose saranu fatte. "Più di ciò chì dumandemu o capiscenu" (Efesini 3,20:XNUMX), Diu ci darà sempre è per sempre novi rigali.

da a Rivista è Herald, 5 nuvembri 1908

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.