Studiu di Republicani è Democratici: Ansious, Pleasurable o Free?

Studiu di Republicani è Democratici: Ansious, Pleasurable o Free?
Adobe Stock - vefox.com

Quandu u core hè pienu ... Di Kai Mester

Politicamente più persone di diritta reagiscenu più forte à l'imaghjini negativi, più persone di manca à l'imaghjini pusitivi. Sicondu un studiu di Mike Dodd, publicatu u 5 di marzu di u 2012 in u ghjurnale Operazioni Filosfichi di a Royal Society hè statu publicatu. I gruppi di teste eranu americani. Un Republicanu, l'altru Democraticu.

I Republicani di i Stati Uniti tendenu à esse di diritta, cunsirvaturi, religiosi, militanti, per a più libertà pussibule in a vita di l'affari è a pruprietà di l'arme, contr'à l'abortu è u matrimoniu gay, per i taglii fiscali, per un statu magre, ecc. Trump bè quì.

I Democratici di i Stati Uniti sò di manca, liberali, prugressivi, per a pace, u disarmamentu, a prutezzione di l'ambiente, a ghjustizia suciale, u feminismu, più cuntrollu statale, contru a pena di morte, contr'à a pruprietà di l'arme, etc. Barack Obama è avà Joe Biden ci hà dimustratu più di sta parte di l'America.

I Republicani rispundenu più à u negativu, i Democratici à u pusitivu

L'esperimentu hà truvatu chì l'imaghjini di ragni (paura), una ferita infestata da maggot (disgustu) è un omu chì era battutu (rabbia) mostrava più eccitazione nervosa trà i cunsirvatori chè trà i demucratici. Eranu ancu fighjendu à voi uni pochi millisecondi di più.

L'imaghjini di un zitellu sorridente, una ciotola di frutta o un cute bunny, invece, anu attiratu più reazione è attenzione da i liberali.

Da chì simu cuntrullati?

Chì pò esse interpretatu in diverse manere. O i cunsirvatori sò più teme è dunque reagiscenu più forte à qualcosa negativu. O sò più moralmente impegnati è u male li tocca di più. In cuntrastu, i liberali sò o più indifferenti à u male perchè elli stessi portanu una vita più permissiva è sensuale, o anu l'ochji più nantu à u bè perchè rifiutanu u male.

Credu chì i dui sò curretti. Ci hè ghjente cusì in i dui campi. A maiuranza, però, cum'è a Bibbia ci insegna, hè più prubabile di esse guidata da a so natura carnale. O sò guidati principarmenti da a paura o a lussuria, o sò critichi di l'altri o cusì "pusitivi" chì vivenu a vita à u massimu, ancu quandu và contru à a lege di Diu.

I seguitori di Ghjesù anu a bona relazione cù u bè è u male

Cum'è seguitori di Ghjesù, simu liberi da a paura, vultendu i nostri ochji à u bè è chjudendu i nostri ochji à u male, ma micca cusì strettu chì ùn avemu micca aiutu à aiutà à quelli chì soffrenu intornu à noi o chì avemu diventatu alienatu da a realtà. Cum'è seguitori di Ghjesù, ùn simu micca persone chì piacenu piacè, chì anu solu l'ochji per i sensuali, diliziosi è belli. Tuttavia, i seguitori di Ghjesù sò più furmati da u bè chì da u male.

U studiu ci incita à dumandà à noi stessi quantu seguitemu l'esurtazione di l'apòstulu quandu ellu dice: "Inoltre, fratelli, tuttu ciò chì hè veru, tuttu ciò chì hè onorevoli, ciò chì hè ghjustu, tuttu ciò chì hè puru, ciò chì hè amabile, ciò chì hè qualsiasi virtù. o qualcosa di lode, pensateci ! Tuttu ciò chì avete amparatu è ricevutu è intesu è vistu in mè, fate cusì; è u Diu di a pace serà cun voi. » (Filippesi 4,8: 9-XNUMX)

E nostre parolle - una tabella di cuntenutu

Chì sò e nostre conversazioni? Più nantu à u negativu o u pusitivu?

"E nostre parolle sò una tabella di cuntenutu di u nostru caratteru. Pudete tistimunià contru à noi. Eccu quantu hè impurtante di sceglie e nostre parolle cun cura... E parolle sò o un profumu di vita chì prumette a vita, o un profumu di morte chì porta a morte (2 Corinti 2,16:XNUMX). Tutti ponu riempie l'armarii di i so cori di tesori puri è sacri cunnoscendu bè cù e parolle preziose di Ghjesù.Rivista è Herald, 18 ghjennaghju 1898)

"Aghju tantu chì tutti quelli chì cunnoscenu à Ghjesù seranu identificati da u spiritu chì respira in e so parolle. Ghjesù dice: "L'omu bonu tira u bonu da u tesoru bonu di u core, è l'omu male tira u male da u so tesoru male". Ma vi dicu chì in u ghjornu di u ghjudiziu, a ghjente deve rende contu di ogni parolla inutile chì hà dettu. Perchè da e vostre parolle sarete ghjustificatu, è da e vostre parolle sarete cundannatu!‹ (Matteu 12,35: 37-1) E nostre parolle, cum'è una tavola di cuntenutu, furnisce infurmazioni nantu à u statu di i nostri cori. Sia chì a ghjente parla assai o pocu, e so parolle revelanu ciò chì hè in mente. U caratteru di una persona pò esse ghjudicatu abbastanza precisamente da u cuntenutu di e so conversazioni. E parolle ragiunate, veri anu u ring right. 'Ma a fine di tutte e cose hè vicinu. Siate sobri è sobri in a preghiera.' (4,7 Petru XNUMX: XNUMX) "(Istruttore di ghjuventù, 13 ghjugnu 1895)

"Ogni parolla chì parlemu hè una sumente chì nasce è dà frutti boni o cattivi, secondu a natura di a parolla. E nostre parolle rinfurzanu i sentimenti chì anu causatu à esse parlati. L'esagerazione hè un peccatu terribili. E parolle appassiunate suminanu sementi chì purteranu una racolta gattiva chì nimu ùn vole cugliera. E nostre parolle affettanu u nostru caratteru, ma affettanu u caratteru di l'altri ancu di più. U Diu Infinitu solu pò misurà a calamità di e parolle trascurate. Sti parolle esce da i nostri labbre, è ùn pudemu ancu dì maliziosamente. Ma sò cum'è una tavola di cuntenutu di i nostri pinsamenti più internu è travaglià à u male. Chì disgrazia hè stata dighjà causata da parolle spensierate è disgraziate in u circulu di a famiglia ! Parolle aspre volte ci disturbanu per anni è ùn perde mai a so acutezza. Cum'è cristiani professanti, duvemu cunsiderà l'impattu di e nostre parolle nantu à i credenti è i non-credenti intornu à noi. E nostre parolle sò registrate è u dannu hè fattu per e parolle senza penseru. Nunda ùn pò annullà a mala influenza di e parolle stupide è stupide. E nostre parolle mostranu ciò chì a nostra ànima si nutre.» (Istruttore di ghjuventù, 27 ghjugnu 1895)

U cunsigliu sopra di Paul in Filippesi hè u rimediu per a nostra ànima quì. Tuttavia, ùn avemu micca successu à mette in pratica, salvu chì ùn pigliamu Ghjesù in i nostri cori ogni ghjornu è lasciamu regnu supremu. Allora u so Spìritu ci riempia è vulteremu i nostri ochji à ciò chì hè bellu è bonu, campà secondu i cumandamenti di Diu è sustene a ghjustizia è a libertà per l'oppressu è u soffrenu.

"Sò crucifissu cù Cristu; è avà campu, ma micca più eiu stessu, ma Cristu campa in mè. Ma ciò chì aghju campatu avà in a carne, aghju campatu da a fede in u Figliolu di Diu, chì m'hà amatu è hà datu ellu stessu per mè. "(Galati 2,20:XNUMX)

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.