Rapportu di campu da Gambela, Etiopia (Parte 2): E cose avanzanu

Rapportu di campu da Gambela, Etiopia (Parte 2): E cose avanzanu

Missionarii in Africa Profonda. Di Michael Rathje

Tempu di lettura: 4 minuti

U 28 di ghjennaghju di u 2021, Kevin è aghju ghjuntu in Etiopia per a prima volta. Avà, un annu dopu, simu assai megliu preparati è stallati in a nostra piccula cità induve Diu ci hà chjamatu per ministri à ellu è i so figlioli.

20220110 180655

Avemu sempre à cumprà a nostra acqua da un sumere, ma avà l'avemu cumprata da u nostru amicu è credente, Lul. Hè u primu Nuer, quantu sapemu, avè u so propiu affari cù un sumere per trasportà carichi cum'è acqua, cimentu è altri materiali. Moltu travagliatore è assai intelligente. Tratta assai bè u so sumere à u cuntrariu di l'altri persone chì vedemu in Gambela. Sò sempre cuntentu di pagà ellu quand’ellu vene à purtà l’acqua.

20220116 093513

Dopu avè firmatu un cuntrattu per a finitura di a casa d'ospiti è u bagnu di a scola, tuttu hè andatu assai più veloce. U travagliu di bloccu di cimentu è u tettu di a toilette sò quasi finiti.

20220121 110215

 

L'esterno di a casa d'ospiti hè finitu, i finestri è e porte sò in u locu, u tettu internu hè stallatu. Avemu mudificatu in e duie stanze di a casa d'ospiti è ancu s'ellu ùn avemu micca ancu mobili, hè assai più frescu è più accogliente chè prima.

20220121 165227

 

Gambela Adventist Nutrition and Sanitation (GANS) hà aiutatu una di e cumunità à cuntinuà à custruisce a so toilette. I ghjovani in questa cumunità sò assai attivi, aiutanu à custruisce case o recinzione di terreni per guadagnà soldi per custruisce toilette.

Mentre simu gradualmente in u campu di Accademia Matthew Nam divintò più attivu, avemu ricunnisciutu a necessità di capisce megliu a situazione educativa in Etiopia è soprattuttu in Gambela. Avemu visitatu parechje scole primarie è sicundarie private è statali è hà amparatu quantu sò alti i salarii di a scola è di i prufessori, chì ci sò estremi, cum'è 150 studienti per aula chì ùn anu mancu sedie per pusà. Eventualmente li avemu amparatu Scola Don Bosco sapè quale ci hà mostratu un altru mondu in Gambela. Avemu ricevutu un accoltu cordiale è sò stati mostrati in tutta a scola primaria, u liceu è a scola tecnica. U prete ci hà ancu invitatu à pranzu. Avemu dispostu di scuntrà u ghjornu dopu per assistisce à una lezione in a scola elementaria è una in u liceu per pudè valutà u livellu accademicu di i studienti. In generale, eramu assai grati per a gentilezza di l'amministratore di l'istitutu, Babbu Lijo.

20220116 173323

Una di e nostre attività di ogni ghjornu hè a cura di i tanti pazienti diffirenti chì venenu à noi. Infizzioni di l'orechja, l'ochji è i denti è ogni tipu di ferite. Un ghjornu un gruppu di zitelli hè ghjuntu à a nostra porta, unu di i picciotti fighjulavanu Kevin è Ana è indicò à a so spalle. À u principiu, anu pensatu ch'ellu deve esse feritu, ma dopu à a so surpresa, anu trovu stu amezzu chjappu in u so spinu. Cù un massaggio di ghiacciu è un bisturi taglianu a cosa, u zitellu era assai bravu è ùn pienghje mancu.

À a fine di a nostra sughjornu in Gambela, a ghjente era affollata à noi purtendu i so zitelli malati è cercanu aiutu per ogni tipu di prublemi di salute. Ùn simu micca furmatu per trattà tali casi, ma facemu ciò chì pudemu. In u futuru avemu bisognu di custruisce una piccula infermeria per l'educazione di a salute naturale è l'infermiera. Quasi un annu dopu à l'arrivu in Etiopia, ùn avemu ancu avutu l'uppurtunità di sparte u missaghju chì Diu ci hà datu per questi ultimi ghjorni. In dicembre, Diu m'hà datu à capisce chì duvemu offre un cursu prima di lascià u paese. Uni pochi ghjorni dopu, u secretariu esecutivu di Gambela Field di a Chjesa Adventista m'hà dumandatu di scuntrà. Dopu avemu parlatu di parechje cose, m'hà dumandatu s'ellu pudemu offre un cursu. Avemu accunsentutu à offre un cursu di furmazione per i missiunarii di a salute da u 9 à u 29 di ghjennaghju.

20220120 162326

Ciascuna di e sette chjese adventiste in Gambela hà ricevutu un invitu per mandà 10 participanti di u cursu.

Avemu avutu circa 65 assistenti ogni notte, dui pastori, tutte e mòglie di i sei pastori di u distrittu, anziani, ghjovani ... Tutti eranu assai attenti è assorbivanu l'insignamenti divinamente inspirati nantu à a salute, u matrimoniu è a prufezia. I punti culminanti eranu i corsi di cucina è e lezioni di nutrizione. Parechje malatie ponu esse riversate è prevenute cù cambiamenti simplici in a dieta. In l'ultima classa di cucina, i participanti, divisi in i so gruppi di a cumunità, anu permessu di preparà un platu vegetarianu simplice secondu i principii chì avianu amparatu. Hè statu un grande successu, deliziosi platti sani sò stati preparati è spartuti cù tutti. Ancu una congregazione chì hà mandatu solu cinque fratelli hà fattu l'audace passu di rompe a barriera culturale chì solu e donne ponu coce. Anu priparatu un platu ch'elli spartevanu cù tutti.

20220123 183154

Un totale di 64 participanti anu ricivutu certificati di cumpiimentu di u Corsu Missionariu di Salute. Cù a gràzia di Diu, pensamu à offre più corsi cù questi participanti in e so cumunità rispettive.

Dopu à altri 3 mesi in Gambela Etiopia avemu da lascià u paese di novu. Tuttavia, u nostru permessu di travagliu hà avà avanzatu à u puntu chì pò esse emessu à u nostru ritornu.

Prima di partì, avemu avutu un bellu pranzu cù u staffu Adventista in Gambela, induve ci anu prisentatu un vestitu tradiziunale cum'è ringraziu.

20220129 184109

Speremu di vultà à u 1u di marzu per cullà i nostri permessi di travagliu è dopu infine stà in u paese per prumove a missione chì Diu ci hà datu.

Telegram & Kakaotalk: +251 968097575
Whatsapp: + 49 1706159909

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.