Yom Kippur: Ghjornu di l'Espiazione

Yom Kippur: Ghjornu di l'Espiazione
Adobe Stock - tomertu

Oghje, u 5 d'ottobre di u 2022, hè Yom Kippur (יום כפור), inglese: Ghjornu di l'Espiazione. Cum'è a più alta festa ebraica è u ghjornu di digiunu, hè u climax è a cunclusione di deci ghjorni di pentimentu è cunversione. Di Patricia Rosenthal è Kai Mester

U ghjornu di l'Espiazione hà sempre inclusu u sacrifiziu, l'assemblea, u digiunu / l'umiltà è u restu (Leviticu 3: 23,27-30). Dapoi a distruzzione di u Tempiu, i Ghjudei anu rimpiazzatu i sacrifici di l'animali interamente cù a preghiera.

L'Adventisti credi chì u ministeru cuntinueghja in u santuariu celeste è chì e vacanze bibliche sò una ombra di grandi avvenimenti di salvezza.

U ghjornu di l'Espiazione in u 1844, u 22 d'ottobre, secondu a Bibbia Adventista, u Figliolu di l'omu hà iniziatu u so ministeru in u santuariu celestiale è cun ellu una nova tappa in l'eventu di a redenzione: a nostra preparazione per a venuta di u Messia à traversu. cuntemplazione speciale, pentimentu è cunversione.

U grande ghjornu di l'espiazione hè stata dapoi u 1844. Sacrificiu, preghiera, riunione, digiunu, umiltà è riposu sò dunque diventati u so modu di vita: decimi è offerte, riunioni di preghiera è missionarii, alimentazione vegana, vestiti senza ornamenti, musica senza violenza, vita di paese, travagliu à tempu pienu per Diu è assai. più. hà e so radiche in questa idea di cunciliazione.

Vivemu sempre in u Gran Ghjornu di l'Espiazione, è hè più impurtante chè mai di lascià u nostru Babbu celeste illuminà i nostri motivi, pinsamenti è desideri è rinnuvà i nostri cori. "Cerca mi, Signore!" (Salmu 139,23.24: XNUMX-XNUMX)

Fate parte di u muvimentu!
Vive a cunciliazione !

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.