Missione di salute in tempi di crisa: Grande interessu in a furmazione in linea

Missione di salute in tempi di crisa: Grande interessu in a furmazione in linea
Heidi Kohl

Diu dà forza per ogni passu. Di Heidi Kohl

Hè statu un mumentu commovente quandu dece ghjovani è un adultu sò entrati in l'acqua u 14 di lugliu di u 2022 per sigillà u so pattu cù Ghjesù. Stu ghjornu ùn serà micca scurdatu da parechji. Parechji testimonii putenti anu dimustratu l'impattu di l'educazione adventista genuina. Parechji di i ghjovani sò venuti da famiglie di scola in casa o anu assistitu à e scole adventiste chì i principii educativi eranu coherenti cù quelli di i so genitori. I ghjovani sò stati fermi in l'insignamenti di a Bibbia, anu sappiutu di sviluppà in armunia a so fede in Diu è ancu spressione in i so tistimunianzi persunali. Anu tistimuniatu di u so amore per Ghjesù, ch'elli avianu cunnisciutu da a ghjovana età è cù quale avà vulianu campà. I so cori sò stati risparmiati da a impurità di u peccatu è di u mondu. Ogni battizatu hà dichjaratu ch'elli vulianu campà solu una vita cun Ghjesù. Parechje lacrime sparse quellu ghjornu, i tistimunianzi di i ghjovani eranu cusì commoventi. Frà questi 10 ghjovani era a mo nipote Hanna.

U battèsimu hà fattu in mezu à a natura, vicinu à Mariazell, nantu à a pruprietà di a famiglia Mikan. Per questa occasione, una fonte di battesimu separata hè stata cavata in un travagliu minuciosu, chì diventò un bellu stagnu naturali. Predicaturi da Bogenhofen è a Repubblica Ceca è dui babbi è anziani anu realizatu i battesimi. Ci era circa 200 persone prisenti. Parenti, fratelli è amichi avianu viaghjatu da vicinu è luntanu. Ci era assai cantu, musica è a parolla di Diu pruclamata. Ùn ci era à pena un ochju seccu, perchè sti mumenti mumenti è paria chì u celu era falatu in terra.

Training per diventà un missiunariu di salute

Ma avà guardemu à maghju: à a fine di maghju, u sicondu cursu di furmazione in linea per diventà un missiunariu di salute hà iniziatu. Ùn avaria mai sunniatu chì qualcosa cusì puderia esse pussibule. L'annu prima, quandu aghju principiatu l'educazione sanitaria in linea, ci era inizialmente quattru persone chì vulianu principià a furmazione à a fine di maghju. Allora 12 persone accuminciavanu in realtà, è duie settimane dopu ci era digià 20 participanti. In u vaghjimu duvemu principià un novu cursu perchè sò ghjunti tante applicazioni. A parolla s'era sparghje cum'è un focu ; un veru boom s'era ghjuntu. Per parechje persone pareva una maravigliosa opportunità per compie sta furmazione preziosa, postu ch'elli avianu solu viaghjà à un altru locu per duie simane di pratica. A crisa di a corona hà ancu pruduciutu cose boni. Parechji bramavanu di sapè più nantu à a salute è anu sviluppatu una nova cuscenza di a missione di salute. U cursu in ligna principia quist'annu cù 40 participanti; ùn pudemu micca piglià più. Avemu avutu ancu mette 10 persone finu à l'annu prossimu, per quale avemu digià 20 iscrizioni.
Chì u Signore cuntinueghja à benedicà sta furmazione è mi dà a salute è a forza per fà. E 4 settimane pratiche in u vaghjimu chì avemu vulsutu fà à SeedOfTruth in a Repubblica Ceca anu da esse una grande sfida.

travagliu di salute

Diu hà datu altre meravigliose sperienze: In maghju avemu vulsutu fà una esposizione di salute à u Spar in Weyer, in quale parechji fratelli è soru è ghjovani da a nostra chjesa duveranu travaglià inseme, ma ancu i fratelli è soru sperimentati da altre chjese. Per grazia di Diu, sta Expo puderia esse tenuta è u Signore ci hà datu un bellu clima. Parechje persone di a zona sò venute per esse testate a so salute. Cum'è un avvenimentu di seguitu, ci sò state lezioni di salute è una classe di cucina.

aiutu vicinu

U mo vicinu hà patitu un dolore estremu per via di a vaccinazione corona. L'aghju datu u mo libru di salute per Natale, chì hà literalmente divoratu. Hà cambiatu a so dieta è hà cuminciatu à marchjà per una ora ogni ghjornu è à beie abbastanza acqua. Era senza dolore in pocu tempu. Ella mi chjama un salvatore di vita è a tromba in ogni locu.

Grandi cambiamenti

Pocu prima di l'iniziu di a scola, a mo famiglia hà ricevutu un missaghju da l'autorità chì i mo nipoti Hanna (13) è Rahel (10) anu da andà à a scola publica perchè a scola comunitaria ch'elli avianu assistitu avia mancatu u termini di registrazione. Avà un bonu cunsigliu era caru. Tutti s'eranu digià adattatu à a scola publica. Ci vulianu assolutamente à stà in San Gallu, ancu perchè ùn mi vulianu micca lascià solu. Avà aghju messu u pede: "Nimu ùn hà da piglià in cunsiderà, i zitelli anu priurità", era a mo dichjarazione chjara. Aghju ancu tistimuniatu chì u 90% di i zitelli credenti chì vanu à a scola publica abbandunate a chjesa. Siccomu Bogenhofen era l'unica alternativa cum'è una scola privata cù i diritti publichi, i mo figlioli anu da circà un appartamentu è si trasfirìu quì, solu dui ghjorni prima di l'iniziu di a scola è partia per a Repubblica Ceca per e settimane pratiche. Quessi sò stati ghjorni assai eccitanti è sfide di preghiera è di ricerca di suluzioni.

Settimani pratichi in a Repubblica Ceca

Aviu da lascià u mo locu di residenza, a mo famiglia è u mo giardinu per quattru settimane. Chì significava una grande sfida per mè è a mo salute. Aghju fattu questi passi per fede, cunfidendu u mo Salvatore. Basta à preparà è imballà tutti l'utensili per a classe era un travagliu enormu. Aghju messu tuttu u mo tempu in questu, elencu tuttu è praticà una gestione stretta di u tempu. Dopu avè avutu da principià u viaghju di duie ore à Graz per piglià tutti l'utensili impurtanti per fà unguenti è sapone. Aghju ancu previstu di stampà tutti i libretti di u Pianu di Diu stessu. Mi pigliò dui ghjorni per fà questu. U Signore hà datu chì puderia stà cù i fratelli. Mi pigliò parechje ore per imballà a vittura, nunda ùn era da esse scurdatu. Aghju continuatu à pricà per forza è saviezza per fà questu.

Allora l'11 di sittembri andemu in a Repubblica Ceca. Quattru gruppi anu da esse furmatu è una larga varietà di persone viaghjanu da tutte e parte di Germania è Austria. Ci sò stati uni pochi di settimane sfide, ma una gioia cunnisciuta solu da quelli chì cunfidanu pienamente è seguitanu Cristu. Aghju sperimentatu un arricchimentu per a mo vita chì ùn vogliu micca mancà. I tanti tistimunianzi, cunferenze è devozioni di i participanti solu m'hà maravigliatu. Sò tantu ringraziatu chì aghju avutu ancu u tempu di parlà. Una quantità di malati eranu trà i participanti chì avemu pussutu aiutà cù rimedi naturali. Allora mettemu calzini di basa, è ancu alcuni impacchi è compressi è facia trattamenti d'acqua è massaggi. Queste settimane sò state riccamente benedette. Bea è Sandra siducianu tutti cù e so prelibatezze salutari per l'ochji è u palatu. Patrick hà guidatu i participanti maschili è li insignava massaggi è trattamenti d'acqua.

Diu intervene

Avà e quattru settimane sò daretu à mè è, sfurtunatamenti, anu finitu cù un guastu perchè aghju troppu travagliu per spacchendu e cose in casa. U mo ritmu di u core hè andatu fora di i rails una volta di più è aghju pricatu è supplicatu à u Signore per aiutu. Aghju pigliatu u zuccaru di barleygrass in polvere, aghju fattu u mo prugramma d'urgenza, pricatu è aspittatu. U Signore hà rispostu à a mo preghiera immediatamente è u ritmu di u core hà tornatu à u normale in 15 minuti. Altrimenti, spessu stendu in casa in questu statu per parechje ore o duverebbe andà à l'unità di terapia intensiva. Allora avà mi pigliu veramente faciule è aghju da amparà à lascià tuttu u mo travagliu per ritruvà. Diu hè cusì bonu è ci forza à fà una pausa s'ellu ùn l'ascoltemu è i nostri corpi.

Una missione maravigliosa

Infine, vogliu parlà di una surella chì hà finitu cù successu a so furmazione cum'è missiunale di salute in aprile. Ella hè digià dendu discorsi in a so chjesa è i participanti mostranu un grande interessu in i libretti di u Pianu di Diu. Iè, cusì possu cuntinuà à serve in u travagliu di Diu è cuntribuisce à a glurificazione di Cristu in u travagliu di salute missionaria. Merite tuttu u creditu perchè ellu vole esse u nostru duttore, salvà a vita da a morte, benedizzione è guarì i malati, è attirà l'attenzione à a so prossima venuta. Hè datu stu compitu à noi, i so successori. Grazie à Diu per quessa!

Cù amore Maranatha saluti è benedizioni di Diu,
A vostra Heidi

Cuntinuazione: Prugressu stabile in u serviziu di Diu: Fate sanu, stà sanu

Torna à a Parte 1: U travagliu cum'è un assistente di rifuggiati: In Austria à u fronte

Lettera circular 92 da u 13 ottobre 2022, HOFFNUNGSFULL LEBEN, attellu di erbe è cucina - scola di salute, 8933 St. Gallen, Steinberg 54, mobile: +43 (0)664 3944733, heidi.kohl@gmx.at, www.hoffnungsvoll-leben.at

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.