Preghiera per u pirdunu è l'aiutu: U puntu di svolta necessariu

Preghiera per u pirdunu è l'aiutu: U puntu di svolta necessariu
Adobe Stock - mantinov

Avete mai intesu à Ellen White pricà? Questu articulu hè una preghiera chì hà scrittu in u 1903. U cuntenutu hè stata aghjurnata: Avemu sempre troppu in u modu di Diu. Hà bisognu di u nostru aiutu! Ci vole mustrà u so splendore. Di Ellen White

Tempu di lettura: 4 minuti

U nostru Babbu celeste, venemu à voi sta mane, bisognu cum'è noi è totalmente dipendente di voi. Aiutateci à discernisce chjaramente ciò chì avemu bisognu, chì caratteru, cusì chì simu pronti à unisce à a famiglia celestiale in a cità di u nostru Diu.
Vi dumandemu: Esce da a falsa luce chì avete cascatu perchè quelli chì si chjamanu a vostra chjesa sò stati trascurati è ùn anu micca seguitu u vostru cunsigliu. Signore, aiuta à ognunu di noi à capisce u nostru travagliu persunale per chì u nostru core pò esse cambiatu da u Spìritu Santu! Aprite l'ochji di i cechi per vede ! Illuminate l'intelligenza scura per chì tutti capiscenu chì avemu bisognu di una nova cunversione è chì vene solu quandu i cori sò rotti davanti à Diu. Dacci cori penitenti, cori umili !

U mo babbu !

U mo babbu ! Cumu pudemu proclamà a vostra bontà è a vostra misericordia è u vostru amore s'ellu ùn li guardemu micca in i nostri cori è li radiate in a nostra vita? Sapete quantu avete affidatu sta causa à u vostru servitore. Sapete quantu imbarazzante hè stata per voi chì a vostra chjesa ùn hà micca vistu a verità cum'è in Ghjesù. Ella ùn hà micca ubbiditu à i vostri cumandamenti.
Ùn lasciate micca chì a vostra chjesa sente a vostra rabbia mentre vive in u peccatu, micca cunvertitu è ​​micca salvatu. Eccu i vostri servitori. A so missione hè di proclamà a verità di a Bibbia. Ti pregu : ch’elli vedanu chjaramente ciò chì rispunsabilità li tocca ! Sò i guardiani è i pastori di a vostra banda. Mostra li a so rispunsabilità per quelli chì ùn cunnosci micca ancu a verità ! Ch'elli capiscenu a so propria debulezza è esse santificati da u Spìritu!

Aiutateci à rinunzià à i nostri scopi è metudi!

Chì i so caratteri esse purificati, i so cori rotti davanti à Diu. Pudete dimustrà chì ùn pudete micca travaglià per elli cù u Spìritu Santu, finu à ch'elli mantenenu à e so preferenze è tendenzi di caratteru. Ùn pudete micca travaglià per elli cù u Spìritu Santu o diventeranu fieri. Ma pudete dimustrà chì qualcosa deve esse fattu in i so cori.
Eccu quelli chì anu rispunsabilità in e nostre strutture. Avete indicatu chì site insatisfattu di u so serviziu. Ùn anu micca datu un bon esempiu à u mondu per a so cumportamentu. Pocu sapianu ch'elli eranu stati guardati da vicinu per vede s'ellu eranu santificati da a verità.

Fateci falà nantu à a terra per pudè vede u vostru splendore !

Perdona i nostri peccati è perdona i nostri peccati! Dimustraci duv'è no avemu mancatu ! Descende nantu à noi u vostru Spiritu Santu! U mondu mori in u peccatu è vi dumandemu di mustrà a nostra rispunsabilità in questa cunferenza. Vulemu esse purtatu à a terra da u Spìritu Santu. Avemu bramosu di stà induve pudete mostrà à noi. Togliete i nostri cori duri è dà ci cori dolci ! Ti dumandu, per l'amori di Ghjesù, chì ci dessi l'intelligenza, a cunniscenza spirituale, i cori teneri, per chì tutti vedanu: hè ora di apre a porta di u core di Ghjesù.

Semu u bloccu davanti à a rota !

Avete dettu chì avete intesu parechje lagnanze, l'innumerevoli scuperte di difetti, è i tanti grumblings di fratellu contru fratellu è amicu contru fratellu. Avete intesu tuttu questu è hè scrittu in u vostru libru. Si trovanu cum'è un bloccu davanti à a rota di salvezza è impediscenu di cuntinuà. Cunvertite u vostru populu in questu ghjornu di a vostra preparazione, per ùn avè micca bisognu di dì un ghjornu: "A cugliera hè finita, l'estiu hè finitu, è ùn simu salvi!" (Jeremiah 8,20:XNUMX)

Apri i nostri ochji à u cambiamentu necessariu!

M'avete dimustratu queste cose, è voi solu pudete apre u cori è a mente à l'avvertimentu chì venite prestu è spinghje u candelabro da u so locu, salvu chì tutti quelli chì anu lasciatu u so primu amore capiscenu ciò chì deve succede in i so cori. Aprite l'ochji di u vostru populu per vede a so mancanza ! Ùn vulemu micca chì una sola sia separata da u vostru travagliu. Ùn deve esse persu nimu. U travagliu nantu à i cori attraversu l'influenza vivificante di u vostru spiritu per fà sta cunferenza un avvenimentu senza precedente. Stu puntu di svolta hè essenziale se u spiritu di Diu hè di piglià i cori!

Purificateci da u retrogustu!

U mo babbu ! Vulete chì sta cunferenza finisci è andemu in casa cù i stessi cori duri ? Avemu bisognu di cunversione, santificazione è furmazione per pudè pridicà u missaghju di u Signore. Pulite u vasu per chì u missaghju proclamatu ùn hà micca u gustu di i piatti è i destinatarii perdenu l'appetite! Lasciate chì a vostra misericordia straziante vene nantu à noi! Travaglia à mezu à noi cù a vostra forza, cù u vostru amore, cù a vostra dignità è u vostru splendore ! Vergogna à l'indolenza di quelli chì "ùn sò micca vinuti à l'aiutu di u Signore, ma à l'aiutu di u Signore cù i putenti" (Judges 5,23: XNUMX)! Dispel i nuvuli di bughjura è incredulità!

U rè d'onore !

Chì u Spìritu Santu vene in i nostri cori è abbatte ogni ostaculu! U Re d'Onore, fighjate à a vostra chjesa in queste scene finali di a storia di a Terra! Sembra chì nunda ùn pò purtà assai di elli à a realizazione chì simu in a vigilia di u gran ghjornu di Diu, chì i so ghjudizii sò digià nantu à a terra.

Rompeci, Signore !

Ascoltate a nostra supplica ! Ascoltate a nostra supplica ! Mostrati à noi per chì pudemu ricunnosce a to gloria è esse cambiatu in a vostra imagina ! Avemu sete di l'acque di u Libanu, avemu a fame di u pane di a vita. Rompe u nostru core oghje! Aiutateci à scaccià i nostri pinsamenti peccaminosi, u nostru sguardu à l'altri! Cerchemu u Signore mentre si pò truvà ! Babbu, abbattite e barriere per chì e cunfessioni si ponu fà da core à core, da fratellu à fratellu ! Chì u Spìritu di Diu vene è tutta a gloria sia nantu à u vostru nome benedettu. Amen !

ELLEN BIANCO

("Una preghiera per u pardonu è l'aiutu", Bulletin di a Cunferenza Generale, 2 d'aprile di u 1903)

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.