Daniel 12 sottu a lente d'ingrandimentu: Un novu sguardu à trè profezie - 1260, 1290 è 1335

Daniel 12 sottu a lente d'ingrandimentu: Un novu sguardu à trè profezie - 1260, 1290 è 1335
www.wordclouds.com

U libru di Daniele cuncludi cù trè catene di u tempu. Pocu studiatu, ma estremamente adattatu per ricunnosce l'ordine profeticu di a fine di u tempu. Allora ùn sia micca timida ! Fighjemu un ochju più vicinu ! Di Kai Mester

Tempu di lettura: 40 minuti

Trè catene di u tempu si trovanu in u capitulu 12 in risposta à e dumande finali di Daniel: "Quantu tempu sarà prima chì queste cundizioni inaudite sò finite?" è "Quale serà a fine di queste cose?" (versi 6-). 8) Dui dumande eccitanti!

À a prima dumanda l'omu di linu risponde : "Un tempu, duie volte è mezu tempu ; è quandu u sfrattu di u putere di u populu santu hè rializatu, tuttu hà da vene à a fine "(verse 7).

À a seconda quistione rispose: "Da u tempu chì quellu chì dura hè abulitu è ​​l'abominazione di a desolazione hè stallata, ci sò 1290 ghjorni. Beatu quellu chì persiste è ghjunghje à 1335 ghjorni ! » (versi 11-12)

Pò esse decifrate queste risposte? I primi pionieri di l'Avventu eranu fermamente cunvinti.

Trè periodi è mezu di sfrattu è viulenza

Quelli chì ùn sò micca familiarizati cù e profezie di Daniel trovanu e prime 3½ volte particularmente problematiche. Perchè chì tipu di tempi duverebbe esse?

Ma questi 3½ volte ùn appariscenu micca per a prima volta in u libru di Daniel. Sò digià citati in Daniel 7,25:XNUMX. Ci descrizanu un periodu in u quale un putere totalitariu di persecuzione prevarìa. Ma chì hè veramente significatu per "tempi"?

A parolla aramaica per "tempu" utilizata in stu versu si trova cum'è Daniel 4,13.20.22.29: XNUMX, XNUMX, XNUMX, XNUMX. Ci si parla di sette "tempi" in quale u rè babiloniu Nebucadnezzar hè statu umiliatu da Diu cù una malatia mentale è ùn era dunque incapace di guvernà. Questi tempi sò capitu da tutti l'interpreti unanimu cum'è anni. Certi traduzzioni di a Bibbia dunque li dannu i stessi anni (Elberfelder, Gute Nachrichten).

Allora i 3½ volte sò 3½ anni. Chì ci ricorda?

Esattamente! 3 ½ anni di distruzzione è viulenza ci ricorda - è micca solu noi, ma ancu u prufeta Daniele - di "i ghjorni di Elia in Israele, quandu i celi eranu chjusi trè anni è sei mesi, è ci era una grande fame in tuttu u paese. " (Luca 4,25:3). Nisuna pioggia hè cascata per 3 anni è mezzo. XNUMX½ anni di siccità. Era questa una figura profetica di una seca spirituale in u futuru?

3 ½ anni di persecuzione di i prufeti di u Signore da a regina Jezabel è u rè Acab. Una maghjina profetica per a persecuzione in i seculi dopu? In ogni casu, hè impurtante guardà fora per un periodu di seca è persecuzione.

3 ½ anni, dice l'anghjulu in a visione descritta da Daniel in u capitulu 7, regnerà un cornu pocu chì pò parlà è cresce da a testa di un mostru. Qualchidunu chì leghje Daniel 7 truverete chì nunda, ma i simboli sò usati in questa visione. Allora i 3½ anni puderianu ancu esse un simbulu, una figura profetica di u tempu?

Ci sò altre ritratti profetichi di u tempu in a Bibbia:

I spie avianu esploratu a terra prumessa per quaranta ghjorni. Era una figura prufetica di i quarant'anni di u desertu erranti chì seguitanu (Numeri 4:14,34)! Quaranta ghjorni eranu diventati quarant'anni.

Per quaranta ghjorni, u prufeta Ezekiel assedia una Ghjerusalemme mudellu. Questa era una figura prufetica di i quaranta anni chì a casa di Ghjuda hà campatu in culpa (Ezekiel 4,6: XNUMX)! Quaranta ghjorni simbolizzati quì quarant'anni.

Stu principiu di ghjornu-annu - ghjornu in prufezia, annu in realità cumpleta - deve ancu esse applicatu à i 3 ½ volte. 3½ anni biblica di 360 ghjorni ognunu, avete da calculà, risultatu in 1260 ghjorni in a stampa è 1260 anni in rializazione.

1260 ghjorni di alimentazione in u desertu

Chì un annu biblicu si compone di 360 ghjorni hè cunfirmatu in u Libru di l'Apocalisse: In una visione, Ghjuvanni vede una donna chì fughje da un dragone è esse alimentata in u desertu per 1260 ghjorni (Apocalisse 12,6: 1260). Uni pochi versi dopu si ripete a listessa dichjarazione ; l'unica diferenza: invece di 3 ghjorni, 14½ volte sò citati quì (verse 1260). Questu prova chì i trè volte è mezu sò identici à XNUMX ghjorni profetichi.

U dragone hè u mostru chì avemu digià cunnisciutu da a visione di Daniel in u capitulu 7. A donna hè un tipu di populu di Diu, a so chjesa, i so santi. U desertu rapprisenta lochi remoti, solitarii. I Valdesi, i Cathari è altri dissidenti si ritiravanu à a sulitudine di e muntagne. Cum'è Elijah, avianu a ritruvà in u desertu di e muntagne per scappà a persecuzione. Cum'è Elijah à u Bach Krit è in Zarpat, sò stati nutriti per 3 anni è mezzo o 1260 ghjorni da un miraculu divinu, Elijah cù nutrimentu fisicu, i cosiddetti eretici cù nutrimentu spirituale.

Stòricamente, questi 1260 ghjorni prufetichi puderanu esse identificati cù u periodu di 1260 anni trà 538 AD è 1798.

U picculu cornu di Daniel 7 sottumette trè regni germanici à u principiu di u so putere (Daniel 7,8.20.24: XNUMX, XNUMX, XNUMX):

Trè regni anu da cede

U primu era quellu Imperu Herulian, chì fù distruttu da i Longubardi in lu 508.

U sicondu era quellu imperu vandalu, chì finì in u 534 quandu u so rè Gelimer si rende à Bizanziu (vale à dì à a Roma orientale) dopu chì Belisariu, u generale di l'imperatore Rumanu d'Orienti Ghjustinianu, avia pigliatu a seconda cità più grande di u regnu vandalu d'Ippona.

U terzu era quellu Regnu ostrogotu. Quandu u rè ostrogotu Teodoric hè mortu in u 526, u nipote di Teodoric, Theodahad, avia assassinatu a so figliola. Allora u stessu Belisarius, chì avia arruvinatu l'Imperu Vandalu, marchja in Roma u 9 dicembre 536. Ma l'Ostrogoti Ariani ùn rinunziò micca è assedianu Roma. Sò stati finalmente cacciati in marzu di u 538 da i rinforzi rumani orientali. U fattu ch'elli sò tornati duie volte dopu è piglianu Roma per un pocu tempu è anu da esse cacciatu di novu da Belisariu ùn hà più un rolu storicu. L'annu 538 era diventatu u puntu di svolta quandu Roma hè stata liberata da e mani di l'Ariani.

U Papa Vigiliu era statu ancu ricunnisciutu da i Rumani orientali cum'è u capu di tutti i cristiani. Questu hè u principiu di l'imperu puliticu di u Papa. U Statu Cristianu Rumanu è a Chjesa Cristiana Rumana avà travagliavanu inseme. Questu hà avutu cunsequenze terribili per i cristiani chì ùn anu micca ricunnisciutu u papa cum'è u so capu spirituale.

1260 anni o 3½ volte dopu, in u 1798, Napulione Bonaparte cunquistò i Stati Papali Rumani per mezu di u generale Berthier, u Papa Piu VI. l'hà pigliatu è u rapitu u 20 di ferraghju in Francia, duv'ellu hè mortu un annu è mezu dopu, cusì chì u papa sparì in gran parte da a pulitica europea è a libertà di religione hà aumentatu drasticamente.

42 mesi di trampling è putenza

A Revelazione furnisce ancu più infurmazione nantu à i 1260 anni o 3½ volte: Ghjuvanni vede una visione di un mostru di sette capi chì riceve una ferita mortale, ma guariscendu a ferita mortale (Apocalisse 13,3: 1798). A cattura di u Papa in u XNUMX avia statu veramente una ferita mortale per a "Santa Sede".

Allora in u versu 4 u mostru pareva esse ammiratu da tuttu u mondu è datu u putere per 42 mesi. 42 mesi? Iè, un mese profeticu hà 30 ghjorni. 42 volte 30 hè esattamente 1260 ghjorni o trè anni è mezu. Allora i 42 mesi anu da esse appiicati in un tempu diversu in a storia, o hè forse identicu à u periodu da 538 à 1798 chì avemu appena studiatu ?

Si pò pinsà chì i 42 mesi ùn principiavanu finu à qualchì tempu dopu à u 1798, postu chì hè mintuatu quì subitu dopu à a ferita murtale. Ma ùn avete micca bisognu di capisce stu testu cusì.

Fighjemu più attente perchè! I 42 mesi ùn appariscenu micca quì per a prima volta in l'Apocalisse. In u capitulu 11 si dice: "Pulseranu a cità santa sottu à i pedi per 42 mesi. È daraghju à i mo dui tistimunianzi, ch'elli prufetizaranu 1260 11,2.3.6 ghjorni, vestiti di sacchi... Questi anu l'autorità di chjude u celu, per ùn caghjà a pioggia in i ghjorni di a so prufezia. " (Apocalisse XNUMX: XNUMX, XNUMX, XNUMX). )

Aspetta un mumentu ! Leghjite bè sti versi ? 42 mesi di trampling significa 1260 ghjorni di saccu è siccità ? Chì ci ricorda di novu a lotta d'Elia cù Jezabel è u cultu di Baal chì profanava l'adorazione israelita.

L'Apocalisse stessu parla di a regina Jezabel in u secondu capitulu: "Ma aghju un pocu contru à voi, chì permette à a donna Jezabel, chì si chjama prufessa, insignà è seduce i mo servitori à fà fornicazione è à manghjà cibo sacrificatu à l'idoli. "(Apocalisse 2,20:17,1) Jezabel hè datu quì cum'è un tipu, un mudellu, per a grande puttana Babilonia, chì Ghjuvanni vede cavalcà nantu à u mostru di sette capi versu a fine di a so visione (5: XNUMX-XNUMX).

Cusì hè cunfirmatu: I 42 mesi hè un tempu di persecuzione è hè equiparatu à un periodu di 1260 ghjorni di seca in quale ùn ci hè micca piova.

U regnu di 42 mesi di u mostru à sette capi, chì hè citatu in Apocalisse 13, ùn pò esse in realtà micca un periodu di tempu sfarente di u 42 mesi di trampling di a Città Santa in Apocalisse 11. Perchè sò tramindui basati nantu à i tempi 3½ di l'Apocalisse. a tirania di u mostru Daniel 7

Inoltre, a descrizzione sana di u mostru di sette capi in Revelazione 13 hè basatu annantu à a descrizzione di u mostru chì Daniel vede in u capitulu 7. I paralleli in e formulazioni sò simpliciamente impressiunanti. In e duie visioni, stu mostru si alza da u mare, vale à dì, sta putenza mundiale nasce da u mare di e nazioni (Apocalisse 13,1: 17,15; 7: 13,2). I primi quattru bestie di Daniel 7,8.20.25-leone, orsi, pantera è dragone-si trovanu quì cum'è elementi di u mostru di sette capi (Apocalisse 13,5.6: 7,21). Una putenza blasfema hè descritta (Daniel 13,7:7,26; Revelazione 13,10:3). Stu putere face a guerra contru à i santi (Daniel 7,25:42; Revelazione 13,5:XNUMX). U putere di u mostru hè eliminatu dopu un periudu di tempu (Daniel XNUMX:XNUMX; Revelation XNUMX:XNUMX). Stu tempu specificu hè definitu una volta cum'è XNUMX½ volte (Daniel XNUMX:XNUMX) è una volta cum'è XNUMX mesi (Rev XNUMX:XNUMX), è sò matematicamente listessi!

Allora i 3½ periodi di tirania di u mostru di Daniel 7 hè u stessu periodu di tempu cum'è u regnu di 42 mesi di u mostru di sette capi di Revelazione 13. Hè u listessu putere!

I 1260 ghjorni di siccità in Revelazione 11 descrive ancu u listessu periodu in quale a Bibbia hà profetizatu solu impannillata in un saccu.

I 3 ½ volte di l'alimentazione di u desertu è i 1260 ghjorni di l'alimentazione di u desertu, tramindui citati in Revelazione 12, sò ancu u stessu periodu di tempu. Perchè u dragone à sette capi hè ancu una maghjina per Roma, ancu s'è u focusu quì hè sempre nantu à a prima fase di Roma, in a Roma antica, chì guasi uccisu u Messia per Erode cum'è un zitellu è infine l'hà tombu per mezu di Pilatu à l'età. di 33 crucifissu, perchè solu a so risurrezzione è l'ascensione u mette fora di u putere perseguitore. "È u dragone stava davanti à a donna chì avia da parturisce, per divurà u so figliolu quandu ella hà da parturitu. È hà parturitu un figliolu ... è u so figliolu hè statu rappurtatu à Diu è à u so tronu " (Apocalisse 12,4.5: XNUMX).

Funzione strutturale impurtante per capisce a profezia

Per capisce perchè a guariscenza di a ferita mortale hè citata in Revelazione 13,3: 42 prima di u periodu di XNUMX mesi, hè impurtante capisce una caratteristica strutturale di Daniel è Revelation:

E visioni di Daniel è Apocalisse si basanu l'una nantu à l'altru. Ogni visione sussegwente ùn pò esse cumpresa bè senza i precedenti. L'innumerabili interpretazioni chì scontru oghje venenu da u fattu chì e visioni individuali sò leghjite è interpretate in isolamentu.

Quandu si tratta di l'imperi mundiali, e visioni sò sempre divisi in una sezione di l'imaghjini è un cummentariu interpretativu. A tavula seguente rende questu chjaru.

parte di stampaparte di cumenti
Dan 2,31: 35-XNUMX immagine fissaDan 2,36: 45-XNUMX immagine fissa
Dan 4,7: 15-XNUMX arbreDan 4,16: 24-XNUMX arbre
Dan 7,2: 14-XNUMX creature marine è ghjudiziuDan 7,15: 27-XNUMX creature marine è ghjudiziu
Daniel 8,2: 14-XNUMX
Ram, capra, cornu, 2300
Daniel 8,15: 26-XNUMX
Aries, caprettu, cornu
Dan 9,25:27-2300: XNUMX
Dan 11,2: 45-XNUMX in prufundità:
Aries, caprettu, cornu
Dan 12,1: 13-2300 approfondimentu: XNUMX
Rev 12,1: 6-1 Mostri (Fase Focus XNUMX)Rev 12,7: 17-1 Mostri (Fase Focus XNUMX)
Rev 13,1: 3-2a mostri (fase di focus XNUMX)Rev 13,3b-10 mostri (fase di focus 2)
Rev 17,1: 6-3 Mostri (Fase Focus XNUMX)Rev 17,8: 18-3 Mostri (Fase Focus XNUMX)
Rev 18,1: 3-XNUMX GhjudiziuRev 18,4: 24-XNUMX Ghjudiziu

Cù sta struttura basica in mente, pudemu avà guardà l'Apocalisse 12 è 13 in più detail:

parte di stampaparte di cumenti
Ap 12,1: 2-XNUMX Donna incinta
Rev 12,3: 4-XNUMXa Guerra in u celuRev 12,7: 12-XNUMX Guerra in u celu
Rev 12,4: XNUMXb PersecuzioneRev 12,13:XNUMX Persecuzione
Rev 12,5: XNUMX Nascita di GhjesùRev 12,13: XNUMX Nascita di Ghjesù
Rev 12,6: 1260: XNUMXRev 12,14:XNUMX: trè volte è mezu
Rev 12,15: 17-XNUMX Persecuzione
parte di stampaparte di cumenti
Rev 13,1-2a U mostru à 7 capiRev 13,3b Tutti sò maravigliati
Rev 13,2b u dragone li dà u putereApocalisse 13,4-8 dragu adoratu,
putenza descritta in detail,
ancu i 42 mesi in u versu 5
Rev 3a Ferita Mortaleversi 9-10 da prigiò è spada (vede Butcher Transl.)

Avà diventa chjaru chì a ferita mortale hè inflitta solu à a fine di i mesi 42, vale à dì da a cattura è cum'è u versu 14 dopu dice: "per a spada". Quì hè impurtante di leghje a traduzzione di u Macellare: "Se qualchissia porta in prigiunera, và in cattività; s'è qualchissia uccide cù a spada, serà uccisu da a spada. Eccu a perseveranza ferma è a fede di i santi ! « (Apocalisse 13,10:XNUMX) Ciò chì u putere perseguitore ecclesiasticu avia perseguitatu cusì impaziente, vale à dì l'arrestu è l'esicuzzioni di l'eretiche, avà avianu da sperimentà per elli stessi.

Ellen White è i 42 mesi

I pionieri Adventisti è Ellen White anu ancu capitu chì i 42 mesi di Revelazione 13,5: 1260 sò 538 anni chì principianu in XNUMX dC.

» « Hè statu datu u putere di travaglià quaranta-dui mesi. » (Apocalisse 42: 13,5) U prufeta dici ancu : « Aghju vistu una di e so testa cum'è ferita à morte » (verse 3) ; è in più dichjara: "Se qualchissia conduce in prigionia, và in cattività; s'ellu uccide cù a spada, serà uccisu cù a spada.' (versu 10) I 42 mesi significanu u listessu cum'è u "tempu è i tempi è a mità di tempu", i trè anni è mezu o 1260 ghjorni di Daniel 7. (verse 25), vale à dì u tempu durante u quale u putere papale era oppressà u populu di Diu. Stu periodu principia ... in l'annu 538 d.C. cù a suzeranità di u papatu è finì in u 1798. (Great Controversy, 439)

1290 ghjorni

Passemu à a seconda catena di u tempu in Daniel 12:

"Chì serà a fine di queste cose?" (Daniel 12,8: 1290) A risposta à sta quistione hè: "Da u tempu chì u permanente hè alluntanatu è l'abominazione di a desolazione hè stallata, ci sò 11 ghjorni" (vs. XNUMX)

Per tuttu u dibattitu nantu à u significatu di u permanente, però, l'Adventisti anu sempre accunsentutu chì l'abominazione di a desolazione rapprisenta un cumpurtamentu di u papatu o di u papatu stessu. Per l'intruduzioni di sta abominazione hè stata discritta in Daniel (Daniel 8,11: 13-11,31; 2,41: 43). E ancu induve a parolla abominazione ùn hè micca aduprata, si pò deduce da a struttura parallela di e visioni chì hè u mischju di u statu rumanu cù a religione cristiana chì hà purtatu à u piccu di ogni intolleranza religiosa è crudeltà in u Medievu ( Daniel 7,8.21.25, XNUMX-XNUMX; XNUMX: XNUMX, XNUMX, XNUMX).

Quandu in a storia hè accadutu sta fusione di u statu rumanu cù a chjesa cristiana ? Pudemu vede l'iniziu di questu cum'è l'epica di l'imperatore rumanu d'Oriente Custantinu, chì hà regnu da u 324 d.C. è hà iniziatu a volta custantiniana cù a so cunversione à u Cristianesimu. Ma a prufezia rende chjaru chì l'ascesa di u papatu hà veramente accadutu dopu chì i deci regni di a migrazione di i populi si spartevanu assai di u putere statale rumanu trà elli.

Era l'annu 476 d.C. quandu l'ultimu Imperatore Rumanu Occidentale hè statu eseguitu è ​​l'Imperu Rumanu hè ghjuntu à a fine. U regnu francu era unu di i deci regni successivi. Dopu à a battaglia di Zülpich in u 496, in u quali u rè francu Clovis I scunfissi l'Alamani, fù u primu di i deci rè à cunvertisce à u cattolicu atanasiaticu o rumanu. Dunque, sta battaglia hè ancu chjamata battaglia di cunversione.

Finu à questu puntu tutti l'altri regni germanici aderiscenu à l'arianismu, chì à l'epica significava chì ùn anu micca ricunnisciutu u Papa cum'è u capu di i cristiani. Cù u rè Clovis, ci era avà un rè cattolicu rumanu chì puderia fà a guerra contr'à l'Ariani. Fà per a prima volta in u 507 in a battaglia di Vouillé contr'à i Visigoti Ariani. Dopu à a so vittoria, l'imperatore bizantinu Anastasio I l'hà numinatu Consul Rumanu Occidentale in u 508. A cirimonia hè stata in Tours. In questu modu, u putere di u Statu Rumanu è a Chjesa Cattolica sò stati ligati per a prima volta dopu a caduta di l'Imperu Rumanu. L'abominazione di a desolazione hè stata eretta.

Sè avà aghjunghje u periodu di 508 à l'annu 1290, turnate à l'annu 1798, è sapemu digià chì da i 1260 ghjorni profetichi, 42 mesi è 3½ volte.

1335 ghjorni

È avà per l'ultima catena di u tempu di Daniel 12:

Ma à a quistione "Quale serà a fine di queste cose?" (Daniel 12,8: 1290), l'anghjulu ùn solu risponde: "Da u tempu chì ciò chì hè permanente hè sguassatu è l'abominazione di a desolazione hè stallata, ci sò 11 1335 ghjorni. « (verse 12) Piuttostu aghjusta: "Benedetto hè quellu chì dura è ghjunghje à XNUMX ghjorni!" (verse XNUMX) Die Elberfelder dice: "Benedetto hè quellu chì dura..."

Allora i 1290 è i 1335 ghjorni cumincianu à u stessu tempu. Aghjunghjendu 1335 ghjorni profetichi à l'annu 508 porta l'annu à 1843.

Cum'è un tistimone cuntimpuraniu, Ellen White scrive u seguente nantu à l'annu 1843:

Un missaghju chì vale sempre oghje

"U primu è u sicondu messagiu [angelic] sò stati dati in 1843 è 1844, è avà simu sottu à a proclamazione di u terzu; ma tutti i trè missaghji cuntinueghjanu à esse pruclamatu. Hè oghje cusì impurtante cum'è sempre, per esse ripetutu à quelli chì cercanu a verità. In l'Scrittura è a Parola, a proclamazione esce è mostra l'ordine è l'applicazione di e profezie chì ci portanu à u messagiu di u terzu anghjulu. Ùn ci pò esse terzu senza u primu è u sicondu. Hè impurtante di purtà sti missaghji à u mondu in publicazioni, in discorsi. In questu modu, e cose chì sò accadute è chì anu da succorsu anu da esse mostrate in a linea di a storia di a prufezia. "(1896: Libération du manuscrit 17, 6)

"Diu vole chì u so pòpulu cunnosce è insignà u missaghju chì ci hà datu in 1843 è 1844." (Bulletin di a Cunferenza Generale, 1 d'aprile di u 1903)

"Qualcosa chì puderia cambià u fundamentu di a fede nantu à quale avemu custruitu da quandu u messagiu hè ghjuntu in 1842, 1843 è 1844 ùn hà micca locu quì. Mi stava daretu à quellu missaghju è ùn aghju micca cessatu di sparte a cunniscenza chì Diu ci hà datu cù u mondu dapoi. Cunsigliemu fermamente di abbandunà a piattaforma nantu à quale eramu stati mentre supplicavamu u Signore ogni ghjornu in una preghiera seria per a cunniscenza. "(Rivista è Herald, 14 d'aprile di u 1903)

"Hè a nostra cummissione di proclamà u missaghju chì ci hà purtatu fora di l'altri chjese in u 1843 è u 1844." (Review and Herald, 19 di ghjennaghju 1905) "Ddiu dumanda u nostru tempu è forza. Ellu ci vole à pridicà à u populu i missaghji chì anu suscitatu l'omi è e donne in u 1843 è u 1844.« (1907: Manuscrit Release 760, 30)

»I mo pinsamenti sò tornati à u travagliu di l'Adventisti in u 1843 è u 1844. À quellu tempu anu fattu parechje visite da una casa à l'altru. Anu travagliatu senza stanca per avvistà a ghjente di ciò chì a Parola di Diu parla. Oghje hè ancu ancu più grande Dedicazione necessaria da quandu u messagiu di u primu anghjulu hè statu proclamatu cusì fedelmente. Ci avvicinamu rapidamente à a fine di a storia mundiale. "(Rivista è Herald, 12 ghjugnu 1913)

Allora i 1335 ghjorni profetichi ci incuraghjenu à riflette torna nantu à u missaghju chì hè statu proclamatu tandu. Ma di più:

Una sperienza senza pari

"Aghju vistu chì Diu era daretu à a proclamazione di a data di u 1843. Era u so pianu di sveglià a ghjente è di fà li decide... I peccatori si sò pente, pienghjenu è dumandanu u pirdunu. Quelli chì avianu purtatu una vita disonesta cercanu rimediu. I genitori sentenu una prufonda preoccupazione per i so figlioli. Quelli chì accettanu u missaghju ghjunghjenu à l'amichi è i parenti micca cunvertiti. Cù i cori pisati assai da u missaghju solenni, anu avvistatu è supplicatu chì a preparazione deve esse fatta per a venuta di u Figliolu di l'omu ... Questa purificazione di l'ànima hà cambiatu l'affettu da e cose mundane à una cunsacrazione chì mai prima era stata sperimentata.» (1858: Doni spirituali 1, 133)

"Eru riferitu à l'anni 1843 è 1844. Ci era allora un spiritu di cunsagrazione chì micca oghje (Review and Herald, 6 di ghjennaghju di u 1863)

"Mi ricordu d'un omu è di a so moglia in u 1843 ... aspittendu chì u Signore vene torna in u 1844. Aspittavanu è fighjulavanu. Hanu pricatu à Diu ogni ghjornu. Prima di augurà a bona notte, si dicianu: "Forse u Signore vene mentre dormemu". Vulemu esse pronti.» Allora u maritu dumandò à a so moglia s'ellu avia dettu qualcosa di quellu ghjornu chì in i so ochji ùn currisponde à a verità è à e so credenze. Allora li fece a stessa dumanda. Allora s'inchinavanu davanti à u Signore è li dumandò s'ellu avia peccatu in pensamentu, parolla o attu, è s'ellu era cusì, ch'ellu li pardunò quella trasgressione. Sta credenza simplice hè esattamente ciò chì avemu bisognu oghje" (1891: Libération du manuscrit 4, 344)

'A riunione dumenica scorsa sera superava tuttuciò chì avemu sperimentatu finu à avà. In certi modi s'assumigliava à e riunioni di u 1843 è u 1844.« (Rivista è Herald, 22 maghju 1900)

"In visioni notturne, l'imaghjini lampanu davanti à i mo ochji di ciò chì succede quandu a verità hè presentata in a simplicità di a vera pietà. Aghju vistu in una riunione di a nostra chjesa. i malati sò stati guariti. U spiritu d'intercessione mosse a congregazione. Chjami urgenti sò stati fatti è i cori sò stati rotti in umiltà davanti à u Signore. Parechji cunfessu i so piccati. In ogni locu e porte s'aprenu spalancate à a predicazione di a verità, è e cunversione genuine sò accadute. Aghju intesu intercessioni forti. Poi di novu aghju intesu un forte applausi. Aghju dettu: Questu mi ricorda ciò chì hè accadutu in u 1843 è u 1844.» (1911: Libération du manuscrit 8, 216-217)

Mai prima, mai dapoi ùn ci era statu qualcosa di simile. Ùn meraviglia chì hà dettu:

Beatu quellu chì ottene ...

"In u 1843 è u 1844 ci era un interessu maravigliu. Tutti quelli chì anu intesu è cridutu i rapporti à u mumentu eranu glücklich in fede. Quandu si riuniscenu per rende tistimunianza di a verità, parechji anu sperimentatu: "U più sicuru chì u Signore hè in questu locu... Ùn ci hè nunda, ma a casa di Diu, è questu hè a porta di u celu!" (Genesi 1, 28,16-17). )" (1890: Libération du manuscrit 20, 378)

"Ghjesù disse: ›beata sò i to ochji ch'elli vedenu, è i to arechje ch'elli sentenu ! Perchè in veru vi dicu, assai prufeti è ghjusti anu vulutu vede ciò chì vede, è ùn anu vistu, è sente ciò chì sente, è ùn anu micca intesu " (Matteu 13,16: 17-XNUMX). Beati l'ochji chì anu vistu ciò chì hè accadutu in u 1843 è u 1844. U missaghju hè statu datu ! Avà deve esse ripetutu immediatamente. Perchè i segni di i tempi sò cumpiendu; u travagliu finali vole esse fattu. Un grande travagliu serà fattu in pocu tempu. Un missaghju venerà prestu à l'offerta di Diu è s'inflarà in un gridu forte. Allora Daniel serà risortu à a so sorte [accompagnerà u so destinu] è darà u so tistimunianza.» (1906: Libération du manuscrit 21, 437)

"Avemu capitu quantu hè debule è chjuca a pianta. Perchè avemu sperienza. In realizà a cumissioni chì Diu ci hà datu, pudemu prucede cun fiducia, sicuru chì hè a nostra guaranzia di successu. Serà cun noi oghje in u 1906 cum'è era cun noi in u 1841, 1842, 1843 è 1844. Chì evidenza maravigliosa avemu avutu allora chì a prisenza di Diu era cun noi ! In i primi tempi di u nostru travagliu avemu avutu affruntà parechje difficultà, ma avemu ancu vintu assai vittorie.« (1906: Missaghji Loma Linda, 156)

»›cuntenti, chì dura è ghjunghje à 1335 ghjorni ! Ma vai versu a fine ! È vi riposarete è risuscitarete à a vostra sorte à a fine di u ghjornu.' (Daniel 12,12: 13-XNUMX Elberfelder) Era u leone di a tribù di Ghjuda chì hà sbulicatu u libru è hà datu à Ghjuvanni a rivelazione di ciò chì era in. questi ultimi ghjorni duveranu accade. Daniel s'éleva à son sort [accomplit son destin] et rendit son témoignage qui avait été scellé jusqu'au temps de la fin, cum'è u messagiu di u primu anghjulu u nostru mondu deve esse pruclamatu"(Testimonianze à i Ministri, 115)

1843 è 1844 eranu l'anni felici di u muvimentu di l'Avventu. Quantu felicità hè stata assuciata cù questu hè guasi sanu scurdatu. Hè per quessa chì Daniel ci deve ricurdà questu in u so ultimu capitulu. Perchè solu allora ci dumanderemu perchè u 1843 era u principiu di a felicità di Daniel. Comu avemu vistu da e citazioni, u mutivu di questu si trova in u primu è u sicondu messagiu di l'anghjulu, à dì in a manera chì sti dui missaghji sò stati pruclamati in 1843 è 1844.

A grande delusione è u statu di Laodicea chì si sò stallati pocu dopu anu causatu una pausa da tandu. Ma a furtuna pò è deve vultà. Per questu scopu, hè essenziale per ri-studià questi messagi profetichi cum'è prisentatu in u cartulare di profezia di l'Advent Pioneers 1843.

dubbii finali

Ma Ellen White stessa ùn hà micca cuncessu chì l'errori s'eranu insinuati in a carta di prufezia di u 1843 ?

Innò! Piuttostu, hà parlatu di "un errore in certi numeri" chì Diu "piaccò da esse scupertu finu à ch'ellu ritirò a so manu".Scritture iniziali, 74) Ma quellu sbagliu ùn era micca cuntatu per l'annu mancante zero. Dui volte si passava à traversu e catene di u tempu di i sette tempi (2520 anni) è e 2300 matine di sera à l'annu 1843, induve si avissi da esse ghjuntu à l'annu 1844. In ogni casu, u 1335 è i 45 anni, chì portanu ancu à l'annu 1843 nantu à a mappa di u 1843, ùn si stende micca sopra u puntu di svolta di u tempu, per quessa ùn ci hè nunda di currezzione cun elli.

Avà ci hè una dichjarazione di Ellen White da u 1850 chì hè qualchì volta lettu cum'è anticipà a fine di u 1335 per esse in qualchì tempu in u futuru:

"Avemu [vale à dì u so maritu James White] li hà dettu alcuni di i so errori precedenti, chì i 1335 ghjorni sò finiti, è parechji di i so errori".Libération du manuscrit 16, 208)

In fatti, Ghjacumu White hè pruvucatu chì hà amparatu à a fine di i 1335 ghjorni ellu stessu finu à u 1871 {1871 JW, SCOC 62.1}. Allora ùn pò micca esse un falsu insegnamentu chì ellu è a so moglia avianu indicatu à u falsu maestru. Piuttostu, l'eresia era chì u 1335 micca avà deve esse finitu!

Questu hè ancu cunfirmatu da a seguente dichjarazione:

"Per a chjesa di Diu ùn ci sarà mai più un missaghju basatu annantu à un puntu in u tempu".Missaghji selezziunati 1, 188)

I pionieri di l'Aventu è u putere di a prufezia

Cume avemu capitu l'interpretazione di i pionieri Adventisti, avemu da capisce u significatu di i missaghji di u primu è u sicondu anghjulu di l'Apocalisse 14, studiaremu più accuratamente, è puderemu megliu cumpiendu a nostra assignazione attuale. Innumerevoli persone puderanu esse salvate si capiscenu a manu di Diu in a profezia. Eiu stessu aghju tastatu intensamente u putere di guida di a profezia in a mo vita è vogliu chì tutti i lettori anu a stessa sperienza.

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.