I travaglii nascosti di u putere scuru: Nemicu smascheratu!

I travaglii nascosti di u putere scuru: Nemicu smascheratu!
Illustrazione antica è Disegnu o Incisione di a Storia Biblica di Job. Adobe Stock - Zdenek Sasek

Micca tuttu ciò chì hè culpitu à Diu era a so idea. Di Kai Mester

Tempu di lettura: 6 minuti

Chì fà Diu, chì permette è perchè ? Unu di i libri più antichi in a Bibbia, se micca u più anticu, tratta di sta quistione: u Libru di Job.

L'avversu di Diu hè raramente citatu

Cum'è pochi altri libri in a Bibbia ebraica, u libru di Ghjobbu ci permette un ochju daretu à e scene. In u settimu versu di u primu di un totale di 42 capituli, simu intrudutti à una persunalità chì hè citatu solu in u tempu di David: Satanassu, l'accusatore è l'avversariu di Diu.

In tutta a Bibbia ebraica ci sò solu trè casi induve hè chjaramente parlatu: Job 1, 1 Chronicles 21 è Zaccaria 3. Altrimenti truvamu solu suggerimenti. Calchì volta si parla in figuri: cum'è rè di Babilonia (Isaia 14), cum'è rè di Tiru (Ezekiel 28). Calchì volta si piatta daretu à un mediu: a serpente in Genesi 1, u spiritu di i morti in 3 Samuel 1.

I scrittori di a Bibbia sapianu troppu pocu di Satanassu ? O l'anu deliberatamente datu poca attenzione per onore à Diu solu ? O ci hè un altru mutivu?

Trè insights: u centesimu hè cascatu?

A ricunnosce e spiegazioni in u libru di Job cum'è chjave per capisce u travagliu di Satanassu pò cambià a nostra perspettiva di u missaghju di a Bibbia è rinfurzà a nostra relazione cù Diu.

Trè cose diventanu chjaru in u libru di Job:

Prima, Satanassu hè a mente di tutti i mali. Sfidò à Diu: "Stendu a manu è toccu tuttu ciò chì Job hà." (Job 1,11:1,13) "Ma Diu ùn pò esse tentatu à u male." (Giacomo 1,12:2,5) Allora hà datu a bola à Satanassu: "Eccu. , tuttu ciò ch'ellu hà hè in a to manu "(Job 6:XNUMX) Satanassu hà purtatu trè disastri à Job: fulmini, robba è uraganu uccisu l'animali di Job, i servitori è i zitelli. Di novu hà tentatu à Diu: "Stende a to manu è toccu i so ossi è a carne." (Job XNUMX: XNUMX) È di novu Diu hà datu a palla à Satanassu: "Eccu, hè in manu, ma risparmia a so vita! versu XNUMX). Quandu l'apòstulu Ghjacumu scrive chì Diu ùn pò micca esse tentatu à fà u male, ci face cuscenza chì, cum'è esseri umani, spessu ghjudichemu a situazione: suspettemu à Diu. Dubitemu a so bontà. Ci manca u sguardu daretu à e scene.

Siconda, Satanassu porta disastri è malatie, disturbendu a sicurità è a salute per quale Diu hà creatu e so criature. L'autore di u soffrenu ùn hè micca Diu. Ùn hà micca piacè in u soffrenu è a morte. Ma in a so saviezza è l'amore dà spaziu à u male è lascia maturu. Satanassu, invece, "hè un assassinu da u principiu" (Ghjuvanni 8,44:1,16.17). Quante volte culpemu à Diu per i disastri è a malatia? "Ùn fate micca sbagli, i mo cari. Solu rigali boni è solu rigali perfetti venenu da sopra, da u Babbu di a luce, cù quale ùn ci hè micca cambià da a luce à a bughjura.

Terzu, Diu piglia a culpa. Dopu à l'assassiniu di l'innocenti, Diu dice à Satanassu: "Avete tentatu à distrughje Job senza ragione." (Job 2,3: 1,21) Quantu hè grossu? Nisuna parte in u libru di Ghjobba ùn lava e so mani di l'innocenza. Piuttostu, abbanduneghja à Job per crede chì tutte e disgrazia vinianu da ellu. Dopu à i terribili colpi di u destinu, Job dice : U Signore hà datu, u Signore hà pigliatu ; u nome di u Signore sia lodatu! "(Job 2,10:42,11) Ancu in a so malatia, ellu affirma. "Avemu ricivutu bè da Diu, è ùn duvemu micca ancu accettà u male?" (Job XNUMX:XNUMX) È à a fine di u libru si dice: "Tutti ... cunsulatu Job per via di tutte e calamità chì u Signore avia avutu. " (Job XNUMX:XNUMX) Diu hè dispostu à piglià a rispunsabilità cù tutte e cunsequenze amari. Ma à a fine, cum'è in u libru di Ghjobbu, romperà u circhiu viziosu, asciugherà e lacrime è ci duverà cù più benedizioni chè avemu avutu prima di principià a nostra prova.

Ghjesù tira u sipariu

Quandu Diu hà mandatu u so Messia in u mondu per dà ellu à u mondu, hè quì chì a so natura hè diventata veramente chjaru. Perchè in Ghjesù, Diu hà da guardà in u so core: "U Figliolu di l'omu ùn hè micca vinutu per distrughje l'ànima di l'omi, ma per salvà!" (Luca 9,56:XNUMX SLT) Allora Diu hè ancu cusì, perchè ci hè permessu. per vedelu in u Messia catturà a vista. "Hà pigliatu e nostre malatie è sopporta i nostri dolori. È noi pinsatu, saria ostracized, battutu è umiliatu da Diu. Ma per via di e nostre trasgressioni hè statu trafittu, schiacciatu per via di e nostre trasgressioni. Hè statu punitu per pudè avè a pace. Per e so ferite ci sò stati guariti... U Signore hà scagliatu i peccati di tutti noi nantu à ellu. « (Isaia 53,4: XNUMX) U Babbu celeste soffre ancu cun noi, trà noi è nantu à noi, precisamente perchè noi ellu. suspettu cum'è quellu da quale vene a soffrenza.

Diu ùn hè micca u distruttore, ma u salvatore. Invece di mandà a malatia è u dulore, piglia nantu à ellu a malatia, u dulore, u peccatu è a culpabilità. Cù sta cunniscenza pudemu leghje tutti i cunti biblichi in quale a disgrazia, a malatia, u dulore, u peccatu è a culpa parenu esse duvuta à Diu, cunti in quale l'inimicu di Diu ùn hè micca mintuatu in tuttu, ma Diu hè rispunsevule per tuttu. Se u sipariu era alzatu, avemu vistu in ogni casu chì u rolu di l'inimicu è u so ospite di dimòniu hà ghjucatu. Di sicuru, pudemu ancu amparà da a Parolla di Diu per dì solu u minimu assolutu annantu à l'inimicu per dà u minimu attenzione è onore pussibule. In listessu modu, pudemu truvà a sicurità in l'omnipotenza di Diu, ancu s'ellu ùn avemu micca sempre capitu tuttu.

U maestru bugiardariu

Tuttavia, pò dà a nostra fiducia in Diu un grande impulso; pò lascià chì u focu di l'amore splende in modu luminoso è sustenibile nutrisce i braci di a passione quandu Satanassu hè smascheratu per quellu chì hè: "Hè un bugiardariu è u babbu di e bugie" (Ghjuvanni 8,44:XNUMX).

"Satana hè ghjuntu in u nostru mondu è hà tentatu a ghjente. Cù u peccatu hè ghjuntu a malatia è u soffrenu, perchè cugliemu ciò chì suminemu. Satanassu hà fattu a ghjente à culpisce à Diu per questa soffrenza chì hè u risultatu sicuru di a violazione di e lege di a natura. Allora Diu hè accusatu in modu sbagliatu è u so caratteru misrepresentatu. Hè culpèvule per ciò chì Satana stessu hà fattu. Diu vole chì u so pòpulu espose sta minzogna nemica. Li hà datu a cunniscenza chì l'Evangelu rende a ghjente sana. Cum'è i so rapprisentanti, sò permessi di trasmette sta luce à l'altri. Cume allughjenu u soffrenu di e persone, ponu illuminazione a fonte di tutte e soffrenze è dirige a mente à Ghjesù, u grande guaritore di l'ànima è di u corpu. U so core cumpassione va à tutti quelli chì soffrenu nantu à a terra, è travaglia cù tutti quelli chì travaglianu per allevià a sofferenza. Quandu a salute torna cù e so benedizioni, u caratteru di Diu hè restituitu à u so postu ghjustu, è a minzogna hè sbattuta à Satanassu, u so autore." (Ellen White, Collezione Spalding è Magan, pagina 127)

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.