I cinque sensi: modi per accede à a mente

I cinque sensi: modi per accede à a mente
Adobe Stock - fredredhat

Cum'è un psicologu, aghju nutatu i pochi fatturi chì influenzanu a vita emotiva ancu più cà i pinsamenti più internu. Di Colin Standish

U gruppu di destinazione principale di publicità hè a ghjovana generazione. Hè bombardatu da tutti i lati : da radiu, televisione, ghjurnali, riviste, cartelloni è media digitale. In i circhuli di publicità, hè ben cunnisciutu chì i ghjovani sò più ricettivi à a publicità, è chì l'abitudini furmati à una prima età sò prubabilmente di stà una parte di a vita. Questa situazione pone una sfida significativa per i ghjovani Adventisti di u Settimu ghjornu.

Ùn hè micca maravigghiusu chì l'Scrittura ci avvisa: "U vostru avversariu u diavulu si aggira cum'è un leone ruggente, cercandu qualcunu da divorà." L'abitudini basi di a vita si sviluppanu in a zitiddina è l'adolescenza: opinioni, inclinazioni, preghjudizii è credenze.

Ùn hè micca surprisante chì Ellen White spessu cunsiglia à i cristiani per esse attenti à cuntrullà l'impressioni sensu chì ricevenu. "Hè cruciale chì chjudemu è pruteggemu e rotte d'accessu di a nostra ànima da u male - senza esitazione è discussione." (Testimonianze 3, 324) Per chjude è mantene significa agisce attivamente cum'è cristianu; cuntrullà attivamente u mo stilu di vita in tale manera chì i sensi, chì dirigenu i stimuli esterni à u pensamentu cuscente, percecenu solu e cose chì prumove a crescita è u sviluppu in u spiritu di Ghjesù. O in altri palori: cuntrullà u mo modu di vita in modu chì i sensi sò pocu esposti à l'influenzi chì tentanu cù passatempi mundani.

"Quelli chì ùn volenu micca falà in preda à i disegni di Satanassu mantenenu e porte di i so cori sicuri, è fate cura di leghje, vede è sente ciò chì puderia suscitarà pinsamenti impuri. Ùn duvemu micca permette à a nostra mente di vagà è di stà à vuluntà nantu à ogni cosa chì Satana ci bisbiglia. Se ùn guardemu micca i nostri cori da vicinu, u male da fora suscitarà u male da l'internu, è a nostra ànima cascà in a bughjura. "(L'Atti di l'Apostuli, 518; vede. U travagliu di l'apòstuli, 517).

Questa mente hà marcatu Ghjuvanni u Battista mentre hà pigliatu a rispunsabilità di preparà a strada per Cristu. Ogni porta attraversu quale Satanassu puderia ghjunghje à u so core hà chjusu quant'è pussibule. Altrimenti ùn puderia micca cumpiendu a so missione in modu adattatu (Vede Desire of Ages, 102; A Vita di Ghjesù, 84.85). Voi ghjovani di a generazione d'oghje avete u compitu, cum'è Elia mudernu, di purtà u missaghju di u ritornu di Ghjesù in tutte e so implicazioni. Prutegge tutti i vostri sensi, dunque, cum'è discrittu, o più cun cura, da u bumbardamentu cù quale Satanassu hà distruttu cù successu a capacità intellettuale è a forza di caratteru di i ghjovani. Appella à tutti i cinque sensi; perchè pò influenzà i nostri mudelli di pensamentu attraversu tutti.

In ultimamente, a quistione di a nostra salvezza hè decisa in u nostru spiritu. "Per esse a mente carnale hè a morte, è esse spirituali hè a vita è a pace." (Rumani 8,6: XNUMX) Ma ùn pudemu micca cresce spiritualmente mentre a nostra carne hè alimentata. Cum'è ùn pudemu micca aspittà di mette in forma fisica manghjendu cibo senza valore.

Ma attenzione: u spiritu ùn si sviluppa in u spiritu di Diu solu per pruteggelu da u male esternu, ma solu quandu u spiritu hè attivamente direttu à e cose chì l'esperienza hà dimustratu per rinfurzà e dimensioni spirituali di a vita cristiana.

David hà capitu questu quandu hà dettu: "Aghju a to parolla in u mo core, per ùn peccatu contru à voi." (Salmu 119,11:XNUMX) U megliu modu per prutege u nostru spiritu hè di riceve nutrimentu spirituale da a Parola di Diu ogni ghjornu. Sè unu voli sviluppà a mente di Ghjesù, sta strada ùn hè micca solu cunsigliatu, ma u prerequisite assulutu per "prutezzione contr'à u male, [per] hè megliu à occupà i so pinsamenti cù u bè chè à erigere barrieri innumerabili cù liggi è punizioni. (Cunsiglii nantu à a Salute, 192; vede. educazione, Ellen White Fellowship, 179)

Cum'è un bucket d'acqua brutta

Cum'è un psicologu, aghju nutatu i pochi fatturi chì influenzanu a vita emotiva ancu più cà i pinsamenti più internu. Parechje persone culpevule trovanu quasi impussibule di scuzzulate i pinsamenti chì li alluntananu da Diu. Prima di vene à Ghjesù, a nostra natura carnale hè digià stata inundata da una quantità enorme di informazioni. Ùn pudemu micca necessariamente dispel issi pinsamenti è imagine immediatamente quandu ghjunghjemu à Ghjesù. Satanassu pò sempre aduprà cum'è una fonte di tentazione per sviluppà in noi sentimenti d'inferiorità, scoraggiamentu è timore di fallimentu.

U cunfrontu cù questi peccati, chì ùn sò micca visibili à l'altri, hè a prova chì una battaglia cù a natura carnale hè in corso. Di solitu cuntinueghja assai dopu chì avemu cunquistatu u peccatu in parolla è attu da u putere di u Spìritu Santu è u Cristu indwelling. A vittoria pò esse datu à noi ancu quì, per mezu di a Parolla di Diu, se alimentamu continuamente i nostri spiriti cù l'alimentu celeste.

Quandu venemu à Ghjesù, u nostru spiritu hè cum'è un bucket d'acqua brutta contaminata da anni di tentazione spirituale. S'ellu si goccia lentamente acqua pulita, pocu cambierà. L'acqua hè sempre brutta. Per d 'altra banda, si mette u bucket sottu à un faucet è l'accende cumplettamente, l'acqua brutta correrà prestu nantu à a riva di u bucket. L'acqua principia à esse pulita finu à chì infine ci hè solu acqua pura in u bucket. Questu hè in fondu ciò chì avemu bisognu di purificà a nostra mente.

U più efficau hè u studiu è a memorizazione di a Parola di Diu cum'è un mezzu "per riparà i difetti di caratteru è purificà u tempiu di l'ànima di ogni impurtanza".Testimonianze 5, 214; vede. tesoreria 2, 58 o Cristu vene prestu, 137)

devozione totale

Questu hè bisognu di dà a nostra vita sanu à Ghjesù, evitendu tuttu ciò chì hè dannusu, è sviluppà un modu di vita in quale a Parola di Diu pò parlà cun noi constantemente. A natura pura di Ghjesù era u risultatu di una fraternità stretta cù u so Babbu è di un studiu prufondu è constantu di a Bibbia. Pudemu è pudemu ancu ottene questu; perchè ci hè dumandatu: "Tutti duverebbe pensà cum'è Ghjesù Cristu era." (Filippesi 2,5: XNUMX)

Satanassu usa parechje manere di minà a furmazione di caratteru di quelli chì altrimenti serianu una grande benedizzione per u travagliu di Diu. Ellu voli distrughje u sforzu di Diu o almenu rallentà per ch'ellu ùn ci permette micca di finisce u so travagliu.

Satanassu ùn hà mai statu capaci di travaglià i sensi di u populu di Diu cusì putente cum'è in a nostra età muderna di sofisticazione. Per mezu di a radiu, a televisione, i lettori CD è ogni tipu di ghjurnali è riviste [Internet, smartphones, etc.], u diavulu hà avutu assai ghjovani addicted à l'intrattenimentu. Hè per quessa chì hè difficiule di appellu à i ghjovani senza qualchì livellu di divertimentu. Questu si trova in i classi di a scola, in a scola di Sabbath è in u serviziu. Publicazioni per i ghjovani tendenu à esse superficiali è divertenti. Manca a prufundità chì era ovviamente quì uni pochi decennii fà.

Spessu i sensi diventanu opaci à e cose chì valenu a pena è necessitanu un studiu più profundo. Aghjunghje à questu hè u prublema di inestabilità psicologica è di decadenza spirituale. Spessu l'insignamentu di i zitelli è di i ghjovani hè custituitu da mera tiuria chì anu da crede; sò furzati à campà in un mondu di fà-crede, è hannu pocu tempu à dedicà si à i pursuits worthwhile di a vita pratica cusì essenziale à a crescita è u sviluppu di un cristianu. A mente ùn si chjude micca solu dopu avè lettu un rumanzu divertente, ascoltu un CD, o guardatu un film. A mente hè una entità dinamica chì cunnetta novi esperimenti à quelli di u passatu è preparanu u stimulu per più, novi esperimenti.

"I lettori di storie frivole è suspense [cumpresi racconti di bona morale è credenze religiose] diventanu inutili per i travaglii assignati. Vivenu in un mondu di sognu ... "(Testimonianze 7, 165; vede. Tesoru di tistimunianze 3, 142)

Pudemu aghjunghje quelli chì vedenu filmi superficiali è eccitanti. Allora hè surprisante chì i ghjovani spessu ùn anu micca gustu o piace per e cose chì Diu trova impurtanti in a so vita?

Diu aspetta una generazione di ghjovani chì i so spiriti sò purificati da l'influenza distruttiva è pervertita di i mass media d'oghje. Circa un gruppu di ghjovani chì capiscenu ciò chì significa travaglià è campà per Ghjesù; per e persone chì anu messu u so focus in i travaglii pratichi di a vita è sapemu chì tuttu ciò chì facenu deve dà gloria à Diu. Questa hè a generazione chì Diu chjama per finisce u so travagliu.

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.