A purificazione di u Santuariu: L'enigma di Daniel 9

A purificazione di u Santuariu: L'enigma di Daniel 9

Cumu una prufezia punta notevolmente à avvenimenti in a storia è a fede cristiana. Scupritemu u sicretu di e 70 settimane è u significatu di i 2300 anni. Di Kai Mester

Tempu di lettura: 5 minuti

U decretu chì stabilisce Ghjerusalemme hè statu emessu da u rè persu Artaserse in u 457 aC. datu (Esdras 7,7:7,25). Ancu s'è a custruzzione di u Tempiu era digià finita, l'ordine di stabilisce Ghjerusalemme cum'è a capitale provinciale hè statu solu avà datu (Esdra 6,14:XNUMX; XNUMX:XNUMX).

U Messia

Da quellu puntu, passanu 69 settimane finu à chì u Messia vene. Corso di lingua breve: Messia (משיח mashiach) hè ebraicu è significa untu. Stu termu si trova in Daniel 9,26:XNUMX. In grecu, l'untu hè chjamatu christos (χριστος).

In l'antica Israele, i preti (Exodus 2:29,7) è i rè (1 Samuel 16,13:61,1) eranu unti cù oliu. L'oliu era un simbulu di u Spìritu Santu (Isaia 4,2:3.6.11; Zaccaria 14:4,18-10,38-3,16; Luke XNUMX:XNUMX; Atti XNUMX:XNUMX). Ghjesù hà ricevutu stu spiritu à u so battèsimu (Matteu XNUMX:XNUMX).

Di novu diventa chjaru chì i tempi in Daniel ùn sò micca interpretati literalmente. Perchè da u 457 a.C. Altrimenti, cù 483 ghjorni (69 settimane) avete solu un pocu più di un annu. Cù u principiu di u ghjornu di l'annu, però, ghjunghjemu esattamente in u vaghjimu di l'annu 27 dC, in u quali Ghjesù hè statu battizatu, postu chì Ezra hà pussutu solu annunzià u decretu dopu à a so ghjunta in Ghjerusalemme in u "quintu mese" (Aostu / Settembre) (Esdras 7,8:XNUMX).

Esattamente trè anni è mezu dopu à u battesimu di Ghjesù, Ghjesù hè statu crucifissu in a primavera di u 31 dC. A cortina in u tempiu hè stata strappata (Luca 23,46:10). I sacrifici è l'offerte di carne ùn avianu più sensu ; avianu trovu u so rializazione in a morte sacrificale di Ghjesù. Hè cusì chì i primi cristiani l'anu vistu (Ebrei 9,27), è hè cusì chì Daniel hà preditu in questa prufezia: "In a mità di a settimana fermarà u sacrifiziu è l'offerta di carne." (Daniel XNUMX:XNUMX).

L'amputazione

L'intera catena di u tempu di e 70 "settimane d'anni" era "destinata" à u populu di Diu. Qui la parola chatakh (חתך) significa "tagliare" in ebraico. Apparisce solu una volta in a Bibbia, ma hè ben cunnisciutu da e fonti non bibliche. I maestri ebrei antichi (i rabbini) anu utilizatu a parolla in u sensu di "amputate" o "cut off" quandu preparanu l'animali sacrificali. Quì in Daniel 9, e 70 settimane anu da esse "tagliate" o "amputate" da un periudu di tempu più longu. Inoltre, sti 70 simane eranu destinati à serve u benessiri di i Ghjudei in una manera speciale è includenu a vita terrena è a morte di u Messia Prìncipe Ghjesù Cristu.

Se i 490 ghjorni di e 70 simane sò simuli simuli annuali, allora i 2300 ghjorni sò ancu da esse capitu simbolicamente è rapprisentanu 2300 anni, da quale i 490 ghjorni sò "tagliati". Dopu tuttu, pudete solu amputà qualcosa più corta da una cosa più longa: un dettu da a manu, una gamba da u vostru corpu, micca l'altru.

Induve duvemu taglià i 490 anni da i 2300 anni ? Davanti o daretu ? Se l'avemu tagliatu in u spinu, allora l'anni 2300 finiscinu in l'annu 34 è cumincianu in 2267 aC. XNUMX aC, una data luntanu da ogni avvenimentu discutitu in u libru di Daniele.

S'ellu li tagliamu à u fronte, ghjunghjemu à l'annu 1844. Hè sensu, perchè l'anni 1260 di u Medievu è di l'Inquisizione finiscinu solu in u 1798. A consegna di l'imperu, u ghjudiziu è a pulitura di u santuariu ùn pudia micca esse fattu prima.

Chì hè accadutu in u 1844 ?

In a terza visione avemu solu sapè chì u santuariu serà purificatu novu in u 1844 (Daniel 8,14:70). In ogni casu, u tempiu terrenu hè statu distruttu da 19 AD. Ùn pò esse significatu. A maiò parte di i Protestanti à u principiu di u 11,19u seculu crede chì a terra era u santuariu. Ella deve esse purificata da u focu. Ma in questu si sò sbagliati. In più di u Tempiu di Ghjerusalemme distruttu, u Novu Testamentu cunnosce solu trè santuarii: u santuariu celeste (Apocalisse 2,21:1), a chjesa di Diu (Efesini 3,16:17) è u nostru corpu cum'è tempiu di u Spìritu Santu (6,19 Corinthians 20:2). -XNUMX; XNUMX-XNUMX). Leghjite ancu u nostru Special XNUMX cù u titulu brama di paradisu.

L'ipotesi ùn hè micca necessariu. A visione parallela rende chjaru chì a purificazione si faci per u ghjudiziu in u celu (Daniel 7,9: 9,3ff). Cum'è tuttu Israele in u ghjornu di l'Espiazione, Daniel prega per a purificazione è u pirdunu di i piccati per u so populu in u capitulu 19: 1,8-16. In u capitulu XNUMX: XNUMX-XNUMX hè ancu chjaru chì Daniel vede ancu u so corpu cum'è un tempiu di u Spìritu Santu.

Leghjite puru! Tutta l'edizione speciale cum'è PDF!

O ordinate l'edizione stampata:

www.mha-mission.org

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.