Curagiu per i rilazioni publichi : Da a camera à a sala

Curagiu per i rilazioni publichi : Da a camera à a sala

Cumu superà l'ostaculi dà ali à orizonti più. di Heidi Kohl

Tempu di lettura: 8 minuti

"Eiu, u Signore, vi aghju chjamatu in ghjustizia, per tenevi per a manu, per mantenevi, è per fà un pattu per u populu, una luce per i pagani, per apre l'ochji di i cechi, è per purtà i prigiuneri fora di prigiò, è quelli chì stanu in a bughjura, fora di a prigiò. " (Isaia 42,6: 7-XNUMX).

Digitalizazione di u travagliu di mostru

Trè mesi fà mi sò ritiratu in a mo "camera" per digitalizà i mo libretti di u Pianu di Diu di 64, rinnuvà parzialmente, correggili è preparalli per a stampa. Un veru mostru di travagliu! Ogni ghjornu era precisamente divisu è strutturatu è sperava esse finitu à u principiu di marzu. Siccomu aghju avutu cusì in forma cù u tempu è dunque più veloce è più veloce, aghju finitu prima, u 30 di ghjennaghju, più di un mese prima. Stu ghjornu hè statu un ghjornu speciale per mè perchè aghju pussutu cumincià à stampà subitu.

Stampa in u salottu

À u principiu di dicembre una cumpagnia m'hà visitatu è installatu una piccula stampante. Tuttavia, ùn pudia gestisce i buste. Allora i sperti anu da lascià senza avè ottinutu nunda. Allora un altru ostaculu. Ma à u principiu di ghjennaghju sò ghjunti cù una grande stampante è u prugrammatu per pudè mandà u travagliu à l'impresora via un cable Internet da u mo urdinatore. Era tuttu assai eccitante per mè, ma sò andatu à travaglià in u bonu spiritu. Aghju avutu tuttu spiegatu à mè in dettagliu è avemu fattu una stampa di prova. Tuttu hà travagliatu maravigliosamente.

Tuttavia, l'impresora più grande era significativamente più caru è induve l'aghju da mette? U mo figliolu hè intervenutu è hà permessu di stallà a stampante in u so salottu. Questu hà permessu di affruntà a materia in tuttu. A mo idea era ancu di utilizà l'impresora per l'inviti à i seminarii. Aghju da viaghjà longu da San Gallu (Styria) per ghjunghje à una stampa, cusì pensu chì puderia fà stu travagliu di stampa da casa. Per un bellu pezzu aghju pricatu per direzzione in quantu à quale tipu di travagliu duveria principià in San Gallu. Eru assai incuraghjitu da i mo fratelli chì anu pagatu per l'impresora caru è aghjunghjenu una somma addiziale per u travagliu in San Gallu. (stampa, affittu di sala, posta diretta). Eru maravigliatu di cumu Diu, attraversu i fratelli è e surelle è e persone, ci motiva à avanzà.

Diu manda aiutanti

Una di e mo preghiere era chì ùn pudia micca fà stu travagliu solu è chì Diu mi dassi qualcunu per aiutà. Tuttavia, un locu per campà per questu aiutu era ancu necessariu. Allora aghju continuatu à pricà è aghju ricevutu cunferma da u Ministeru di Bethesda chì u maritu di Jerome è Bea, Dave, vene in ferraghju per custruimi una stanza chjuca in u mo sotano seccu è novu, induve ci hè una finestra. U mo figliolu hà cuminciatu à mette i primi pilastri à u principiu di ghjennaghju. Ma postu ch’ellu ùn hè guasi mai in San Gallu, st’impresa averia prubabilmente duratu una meza annu. Allora i dui omi sò vinuti da a Repubblica Ceca per cuntinuà a custruzzione. Ùn aghju avutu micca idea di quantu costaria. Ma grazia à a generosa donazione di un fratellu, stu prughjettu hè statu ancu pussibule. A mamma di Jerome, chì hè oghje sempre in Creta, vene à mè per un pocu tempu per sustenemi in u mo travagliu.

In crescita : dumanda di una sala di lettura

Eru incredibilmente rinfurzatu è incuraghjitu da i fratelli chì eranu cun mè per una settimana, e preghiere cumuni, e devozioni è l'atmosfera celeste. Ùn aghju micca sentitu una tale felicità cumminata cù una passione per l'azzione in anni. Hè u Signore chì hà benedettu stu travagliu è m'hà incuraghjitu. Allora mi sentu una forte voglia d’andà à u merre è dumandà una sala di lettura. Sorprendentemente, ci era esattamente duie date per sta primavera. Eru veramente sopraffattu. Allora aghju andatu à l'uffiziu postale per dumandà u prezzu è u processu per un articulu di posta diretta. Ancu quì a risposta hè stata satisfacente è aghju realizatu chì puderia avà principià stu travagliu. Aghju subitu creatu inviti è in solu duie ore l'inviti eranu pronti. Avà tuttu ciò chì vi tocca à fà hè di stampà elli, bundle li è purtate à l'uffiziu postale. A prima data per una cunferenza di salute hè u 6 di marzu è a seconda u 28 d'aprile. Sò assai grati per a preghiera perchè San Gallu, Austria, hè un locu chjucu; è chì a ghjente vene à una conferenza ùn hè micca pocu. Ma cun Diu tutte e cose sò pussibuli per quellu chì crede. "Per micca per l'esercitu o u putere, ma per u mo Spìritu", dice u Signore di l'ospiti in Zaccaria 4,6: 30, stu travagliu serà fattu. Allora aghju avanzatu cun fede chì tuttu hè pussibule cun Diu è pregu chì questu serà un bellu principiu di u travagliu per u mo Signore Ghjesù. Perchè aghju pensatu di fà un ghjornu di l'erbe in a nostra casa in San Gallu u XNUMX di maghju. Vogliu invità i vicini, i custruttori, i fratelli è l'amichi. Ci duverebbe ancu esse fratelli chì interpretaranu pezzi di musica. Per mè hè una di l'uppurtunità di cunnosce megliu a ghjente quì è di custruisce a fiducia.

Allora possu maraviglià una volta di ciò chì un Diu maravigliu avemu! Merite tutte e lode è grazie! Possa stu travagliu purtà grandi benedizioni. Per mezu di a cullaburazione di parechje mani travagliate stu travagliu pò esse fattu. Spergu chì parechji altri seranu incuraghjiti à avanzà.

In ogni casu, parechji di i mo studienti sò digià attivi in ​​a vigna di u Signore. Un coppiu travaglia in u TGM, un coppiu prughjettanu un prughjettu di filmu è hè in i blocchi di partenza, altri travaglianu nantu à esposizioni di salute, alcuni sò digià dandu cunferenze è sermoni, è dopu ci sò caminate d'erbe, corsi di cucina è cunsultazioni persunali. U SIGNORE hà ancu mandatu l'impiegati à u Ministeru di Bethesda, chì sò ancu cuminciati à a scola. Da marzu à aprili, ci saranu di novu trè settimane pratiche è hè impurtante per esse in forma per sta grande sfida. Ringraziemu à Diu chì Dave è Bea sò pronti à guidà u ministeru.

Ma chì saria tuttu chistu s'ellu ùn aviamu micca artighjani chì amplianu u locu è dà una manu diligente ! È Diu guida è benedica i nostri azzioni, merita tutta a gloria !

L'alimentu spirituale serà ancu furnitu durante e settimane pratiche. I laici anu accunsentutu à fà sermoni nantu à i sàbbati. (Johannes Kolletzki, Stan Sedelbauer, Sebastian Naumann)

U putere di intercessione

Da nuvembre avemu pricatu per una donna chì hè un fumatore pesante per esse libera di fumà. Vive in u sudu di a Stiria è l'aghju sempre scuntrata quandu sò quì. Hè ancu assai aperta è possu leghje a Bibbia è pricà cun ella. A mo chjesa hà ancu pricatu per ella. Avà m'hà chjamatu in ghjennaghju raggiante di gioia chì era digià stata libera di sigarette per 10 ghjorni. Diu hà fattu un miraculu perchè hà fumatu per 40 anni è micca pocu. Era una fumatrice in catena, per dì cusì. Lode u Signore ! Avà cuntinuu à pricà ch'ella pò esse libera. A ritruveraghju in marzu.

Saluti di Maranatha, u nostru Signore hè prestu, preparate à scuntrà lu.

Torna à a Parte 1: U travagliu cum'è un assistente di rifuggiati: In Austria à u fronte

Newsletter n° 96 di ferraghju 2024, LIVING HOPEFULLY, attellu di erbe è cucina, scola di salute, 8933 St. Gallen, Steinberg 54, heidi.kohl@gmx.at , hoffnungsvoll-leben.at, Mobile: +43 664 3944733

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.