Fate Survivor Narrated - Innegabilmente (Part 16): Perdonu

Fate Survivor Narrated - Innegabilmente (Part 16): Perdonu
Image: enterlinedesign - Adobe Stock

Quandu a guariscenza penetra in i strati più prufondi di l'anima. Di Bryan Gallant

"Hè necessariu di sviluppà è mantene a nostra capacità di pirdunu. Perchè s'ellu ùn vi manca u putere di pardunà, vi manca ancu u putere di amà. Ancu in u peghju di noi ci hè sempre un pocu di bonu è in u megliu ci hè ancu un pocu di male. Quelli chì ricunnoscenu questu sò menu disposti à odià i so nemici. " - Martin Luther King

Durò quasi 16 anni. Ùn aghju mai pensatu chì avissi da piglià tantu tempu. Forse mi mancava l'empatia è dunque ùn pudia capisce ciò chì passava quì. Eru perplessu. Tuttu era ancu più difficiule perchè ùn aghju avutu nisuna influenza. Puderia dì u dirittu, puderia incuragisce, puderia pricà, puderia sperà, ma ùn pudia fà u passu per a mo moglia.

Chjama à Cambogia

In a strada di Cambogia

U mo centesimu fenomenale! In dicembre di u 2001, inseme cù mè è i nostri dui figlioli prodigi, Elijah (4) è Hannah (3), hà rispostu à a chjama di andà in Cambogia per ministra à una minurità musulmana quì à l'immediatu dopu à l'11/XNUMX. Era dispostu à vende tuttu ciò ch’avemu pussede è à purtà i nostri cari figlioli à l’altra parte di u mondu duv’è no camparemu trà un populu ch’ùn cunnisciamu, un populu chì assai prubabilmente ùn vulia micca una famiglia americana in u so paese. Idda s'imbuttò: spinta u so stomacu in cibi scunnisciuti, tollerà bugs tropicali fora è in u so corpu, knotted a so lingua è u cervellu cù una lingua antica, pisanti, è appiccicate à i biciclette cù dui zitelli è solu una bona manu Celebrazione. Ella lasciò u so maritu viaghjà in tuttu u paese, visità i musulmani in moschee è in e so famiglie, sapendu chì tutti l'averianu fighjulatu cun suspetti : era un missiunariu, un agentu di a CIA, o i dui ? Ella m'hà seguitu in una vita cusì luntanu da a so zona di cunfortu chì pensu chì era capace di qualcosa.

I zitelli cambogiani

Ma questu hè andatu troppu luntanu!

Ferite emotive

Certi feriti guariscenu particularmente lentamente, è si sò infettati, micca in tuttu. A pulizia pò esse assai dolorosa. A volte, e fratture guarite anu bisognu à esse ritruvate è allisate. Hè cusì chì hè cù u corpu. È chì hè a nostra vita emotiva ?

E ferite emotive guariscenu ancu lentamente è micca senza vuluntà interna. Ci hè qualcosa di prufonda chì hè necessariu per u prucessu di guariscenza per compie? I timori è u sintimu di esse statu traditu o trattatu ingiustamente ghjucanu un rolu. Pertenenu à a ghiaia è a sabbia, chì spessu causanu infezzjoni in a ferita è ritarda a guariscenza. Ma questi sò emozioni è ferite chì sò causati da l'esternu, da persone o situazioni. Face male quandu quelli impurità sò sguassati da a ferita è capisci ciò chì era in voi chì era causatu u dulore. Ma ci hè una altra ferita interna chì hè assai più difficiuli di trattà.

Culpa.

Stu patogenu hè omnipresente. Ci infettemu cun ellu è lasciamu constantemente mutate è multiplicate in i nostri capi. E parolle ponu purtarilu in pocu tempu. I filmi è i manifesti l'appellu. Ancu un sguardu rapidu pò dì assai : u fallimentu propiu o l'assignazione di a culpa... A culpabilità hè u sintimu permanentemente fastidiosu di ùn pudè affruntà una situazione o di esse in una strada sbagliata. Ti culpisce sè stessu o l'altri per u vostru dulore. Se sta malatia ùn hè micca trattata, l'infezzione ùn pò micca guarì. A maiò parte di u tempu, pudemu trattà megliu cù a culpa esterna, rendendu chì l'aspettattivi posti nantu à noi sò ridiculi. Ci volenu piglià per stupidi. O parlemu à abbastanza persone chì pudemu isolà cusì è chjude u patogenu è u disturbatore. Quandu a ghjente face cumenti o ci ghjudicà, ferma sempre male per un tempu, ma in fine disprezzemu l'accusazioni cum'è irrilevanti è andemu solu.

Una decisione difficiule: Ritorna à i Stati Uniti

Almenu hè cusì chì l'aghju sperimentatu quandu duvemu piglià a difficile decisione di lascià a Cambogia. Ci hè amatu di tanti cambogiani scoraggiati. E so sperienze sottu u regime di Pol Pot è i Khmer Rouge avianu fattu u so peghju. Avemu vistu u dulore in i so ochji. A nostra empatia parlava una lingua senza parolle. Ancu s'è avemu avutu a lotta cù grandi sfide in Cambogia, ci eramu cresciutu assai.

Ma un annu è mezu dopu à l'arrivu in Cambogia, avemu capitu chì a ghjente era discriminante contru à Elia perchè avia a pelle più scura chè elli. In ogni locu chì Penny andava, hà vistu a ghjente chì toccava, abbracciava, o bagnava Hannah cù elogi mentre ignorava, insultava o si burlava d'Elia. Spessu dicianu à Penny in Khmer: "Avete una bella figliola bianca, ma un bruttu figliolu neru." Cum'è Elijah puderia parlà megliu, ella littiralmente l'hà vistu sguassate cum'è una primula sottu à queste parolle è azzione di ogni ghjornu.

Per caccià Elijah è Hannah fora di stu ambiente tossicu, avemu decisu di esce da quì di novu. Ancu se avemu pruvatu, ùn pudemu micca cambià a cultura. L'attitudine versu u culore di a pelle è l'adopzione era troppu prufonda. Quandu avemu pigliatu a decisione di cori pisanti di prutege i nostri dui dii, alcuni di i mo cumpagni di travagliu anu dettu chì tradissi a mo vocazione è vulteraghju u mo spalle à Diu, se partimu prima di u mo tempu. Qualchidunu ancu mi taunted cù versi di l'Scrittura, tagliatu u cuntattu, è mi ferite cù i so sbagliati spirituali.

Infine mi culpì. E frasi dure ferite è mi sentu cum'è un fallimentu. Ha feritu per un bellu pezzu ! À a fine, però, aghju capitu chì aghju pigliatu a decisione bona. Hè quandu a culpabilità si dissipava è guarì. Solu a cicatrice restava.

Noè hè natu

Qualchidunu di a culpabilità si n'andò quandu Penny hà tornatu incinta è hà datu nascita à un zitellu sanu: Noè. Dopu à u nostru ritornu in u 2001 eramu di novu in i Stati Uniti per un annu. Noè era un altru miraculu imprevisu è era cum'è una cunferma di Diu per mè. Cum'è s'ellu ci hà benedettu cù un altru zitellu caru perchè eramu stati inseme cum'è una famiglia.

Noè menu  ein annata

Eppuru u tumore emutivu di Penny era sempre intactu. A so culpabilità pareva maliziosa.

A quistione di a culpabilità

Ancu s'ellu nimu ùn hà osatu à insinuà o à dì (à l'exception d'un vendeur d'assicuranza chì una volta hà fattu una rimarca inumana è inappropriata), Penny perseguitava l'unspoded. Era a so culpa chì Caleb è Abigail eranu morti ? Avia causatu a so morte prematura ? I dui indicatori di culpabilità l'anu turmentatu: hà luttatu cù e dumande "perchè?" è "E se?" Cumu avia fallutu i zitelli? Era a so culpa ?

Ancu quandu hà cunquistatu a so grande paura in u 2004 è hà tornatu à u volante triunfante, a nova licenza di guida in manu, a culpabilità si stava sottu à a superficia cum'è una malatia autoimmune. Qualcosa avia da esse fattu se sta infezzjoni avia da esse guarita.

Cum'è un duttore chì prova di piantà certi sintomi di sparghje, Diu hà prescrittu dui medicazione à longu andà per uni pochi d'anni: grazia è amore. Duranti u so tempu di preghiera persunale, hà lettu di a gràzia è a misericordia di Diu, mentre ellu stessu paria à pusà à fiancu à ella cum'è un chirurgu attentu, spieghendu à ella cumu, passu à passu, tornava sana sana. Hè u Diu chì hè vicinu à noi quandu simu depressu è chì ci abbraccia quandu avemu dulore. Pianu pianu u dulore di Penny calò; hà cridutu novu in a so propria amabilità è innocenza in l'accidentu. Cum'è i gocciolamenti constanti di una goccia IV, e parolle amabili è amori chì Diu hà sussurratu à ella hà rinfurzatu u so sistema immune contr'à a depressione è l'autoculpa. L'assicuranza di Diu chì a so vita importava per ellu è chì era sempre preziosa hà combattutu u virus. E parolle di verità è apprezzamentu lentamente minatu a minzogna di culpabilità.

Hadassah hè natu

Altri sintomi sò spariti quand'ella hè tornata incinta in u 2006. Ottu mesi dopu tenia u nostru quartu figliolu, a piccula Hadassah Grace, chì accelerà ancu u prucessu di guariscenza. Paria cum'è s'è Diu era surrisu felice è cuntentu à a maternità di Penny, chì hà purtatu parechje benedizioni è hà fattu cum'è un assoluzione è una cunfessione per ella.

Bryan, Penny è Hadassah

Ogni viaghju riesciutu in vittura cù i so quattru figlioli hà datu u curaghju è a speranza chì un ghjornu serà completamente libera da i so sentimenti inghjustificati di culpabilità è fallimentu. Hà vintu picculi vittorie parchendu in un parcheghju occupatu o seguitu u camion in muvimentu senza fallu daretu è perdendu dopu chì Diu ci hà datu una nova casa in Covington, Georgia in 2007.

Cù ogni miraculu di a so gràzia, si sentia più sicura di avanzà cun bravezza malgradu a so malatia. Ma ùn era micca guarita completamente. Una iniezione particularmente forte pareva esse necessariu per questu. In u 2010, hà avutu un'altra spirienza dolorosa chì s'hè rivelata una scuperta medica.

L'esperienza di déjà vu curativa

Eramu una famiglia chì guidava a casa da una cunvenzione è si firmò in una stazione di benzina in Virginia à mezu à una tempesta di neve. Sò statu in vittura mentre Penny è Noah verificavanu u checkout. In u so ritornu, una donna si ritirò da un spaziu di parcheghju, ferendu Noè (per furtuna micca fatale). Ma hà subitu marchjatu senza vultà in daretu per vede ciò chì era accadutu. Quelli brevi mumenti sò stati abbastanza per scuzzulà u nostru mondu di novu.

Ùn aghju mancu tuttu. Ma a donna hè stata finalmente chjappata. Puderia ammazzà u nostru picculu Noè è storpi Penny. Dopu avemu scrittu a seguente lettera à ella. Sta lettera hè stata data à l'avucatu u ghjornu prima di u prucessu di a donna in furia. In vista di u so passatu è di a so notorietà cù a pulizza, ci era una bona chance ch'ella avissi da andà in prigiò.

u pirdunu in azzione

U 10 di ghjugnu 2010 15:16

Cara signora,

sta lettera hè forse un pocu strana. Ma speru chì significa qualcosa per voi. Ùn sò micca sapè cumu finisce tuttu questu è se è quandu pudete leghje a lettera. Ma vogliu dì à voi uni pochi di cose chì spergu chì un ghjornu serà una benedizzione per voi.

Dumane sò aspittatu di tistimunià contru à voi per avè culpitu u mo figliolu è eiu in una vittura. Ma ùn vogliu micca tistimunià; vogliu pardunà

In fatti, vi pardunò, ma micca solu à u latu o perchè sona bè. Piuttostu, u facciu cun piena cuscenza di ciò chì puderia avè successu.

Aghju intarratu i zitelli in u passatu. Cum'è tù ti tirassi in Noè è eiu quellu dopu meziornu, i ricordi di u ghjornu chì i nostri dui cari figlioli morsenu in un accidentu di vittura in Wisconsin quasi sedici anni fà inondavanu a mo mente. A ferita sanguinante di Noè nantu à a so testa mi fece assai paura. Perchè ùn sapia micca ciò chì avia da succede dopu. U so cumpurtamentu quellu ghjornu hà riapertu vechji ferite chì ùn guariscenu micca facilmente.

Tuttavia, aghju decisu di pardunà.

Ùn sò micca ciò chì pensavate quandu avete fuggitu da a scena di u crimine. Ovviamente ùn avete micca avutu una mala intenzione di fà questu per noi. L'accidenti succede in a vita. Ma era un disgrazia spaventosa.
Forse vi sò stati distratti da una telefonata, o era per via di a neve, o perchè ùn avete micca vultatu in daretu. Sia cusì, l'accidenti è l'errori succedenu. Pudemu cuntà una storia per noi stessi è l'avemu patitu male.

Ma perchè avete assaltatu ? U nostru figliolu puderia esse mortu da a so ferita in u capu. Puderia cascà sottu à a so vittura. Lode sia à Diu Onnipotente chì questu ùn hè micca successu.

Ma ùn avete mancu firmatu per vede ciò chì hè accadutu. Ùn pareva micca cura. Puderete avè avutu paura o ignorante - ancu s'è i tistimoni dicenu ch'elli anu avvistatu è pruvatu à piantà. Forse…?

Ùn aghju micca capitu. U core di a mo mamma ùn capisce micca perchè avete cacciatu è avete pussutu piglià sta decisione orribile dopu un tali sbagliu.

Eppuru, ti pirdunu.

U mo picciottu era assai paura quandu fù purtatu à l'uspidale in ambulanza. Era terribili per mè per esse in una ambulanza di novu è esse ricurdatu di u dulore chì aghju avutu quandu i mo dui figlioli sò morti. Aghju temutu tantu per a so vista. E s’è u mo caru Noè, chì hà tantu voglia di vita, perde l’ochju ?! Una paura terribili ! Ddu ghjornu l'abissu doloroso in a mo vita s'hè apertu di novu.

Fortunatamente, l'ochju di Noè ùn era micca dannatu permanentemente è sta bè. A mo gamba hè ancu bè. Ùn sapendu chì quellu dopu meziornu, duvemu affruntà a paura è u dulore di un futuru incertu. Era un miraculu chì ùn avemu micca più feriti. A manu di Diu ci hà tenutu da cascà sottu à i so carri. Diu hà trasfurmatu ciò chì puderia finisce tragicamente in una occasione di riflette nantu à a so grazia, misericordia è lode per a so prutezzione.

Malgradu tuttu questu, aghju decisu di pardunà.

Dapoi sta decisione aghju pensatu à voi è pricà per voi. Chì era in mente? Chì passa per a vostra mente in questu mumentu?

Ùn sò micca ciò chì farà u statu, chì verdict serà passatu. Mi piacerebbe chì ci sia un altru modu è u mo maritu è ​​​​pudemu pricà cun voi chì Diu vi benedica à longu andà in questu tempu terribili in a vostra vita.

Ùn sò micca ciò chì dì. Ùn sò micca familiarizatu cù i prublemi legali in tali situazioni. Pò avè cunsequenze terribili per voi. Forse queste parolle sò senza significatu per u prosecutore o ghjudice. Ma speremu chì significheghjanu qualcosa per voi, indipendentemente da ciò chì vene.

Avemu (u mo maritu è ​​eiu) spergu chì attraversu sta situazione, a gràzia chì hè stata cuncessa nantu à noi pò vultà in a vostra vita cum'è una marea curativa, una marea di misericordia ricevuta è data. Hè u nostru desideriu chì pudete vede da queste parolle chì ùn avemu nunda contru à voi. U statu pò fà u so ghjudiziu. Ma quandu si tratta di relazioni interpersonali, sceglimu di pardunà. Diu ci hà incuraghjitu à fà questu per mezu di u so amore per noi.

Speremu chì queste parolle vi darà a speranza è vi incuraghjenu à fà scelte megliu - a scelta di pardunà (cumpresu sè stessu) è avanzà cun curagiu; a decisione di fà u più di ogni ghjornu, induve site; è parechje altre decisioni.

e decisioni contanu. E decisioni ponu purtà un novu principiu. Ddu dopu meziornu avete fattu un sbagliu orribile, ancu chì cambiava a vita (quasi a fine di a vita) è dopu hà pigliatu una decisione. Speremu è preghemu chì per mezu di sta lettera è di e nostre preghiere sincere, fate una decisione chì cambia a vita (da a vita) per lascià Diu guidà e vostre decisioni, smette di scappà da e vostre vechje, cattive decisioni, è passate u restu di i vostri ghjorni apposta. è campà cù u desideriu di fà u mondu un locu megliu.

Avemu sceltu di pardunà. Sapemu chì Diu vi hà ancu pardunatu, è speremu chì sta lettera vi aiuterà à pardunà.

Mit freundlichen Grüßen
Penny è Bryan

Si sentia ? Penny hè diventata libera da u so torturatore cancerosu mentre scrive e parolle! Ddu ghjornu Penny hè stata guarita. Quandu hà finalmente accettatu è spartutu u pirdunu di Diu, a so culpabilità si dissolve.

L'unica cura

Solu l'antidotu di u pirdunu pò neutralizà u velenu di a culpabilità. Nimu hè perfettu. Tutti anu bisognu di u pirdunu. Allora Diu hà fattu disposizioni. Ellu sapi ciò chì avemu bisognu. Cunnosce i nostri sbagli è ci accetta à centu per centu. L'amore hè quì Nunda di ciò chì facemu pò diminuisce u so amore per noi, è nunda di ciò chì facemu pò aumentà u nostru amore per ellu. Quandu avemu capitu a verità inimaginable di u so pirdunu, simu guariti.

Ma a piena forza di u pirdunu entra in u ghjocu solu quandu avemu passatu. Semu guariti quandu pardunemu à l'altri. Quandu u prucessu di guariscenza hè cumplettamente maturu, simu cum'è i sopravviventi di u virus Ebola. Allora avemu l'anticorpi in u nostru sangue per pudè purtà più pirdunu à u mondu.

E persone chì sò state pardunate pardunanu à l'altri ! Un ciculu contagioso.

cuntinuazione            Parte 1 di a serie             In Inglese

Da: Bryan C. Gallant, Innegabile, un viaghju epicu à traversu u dolore, 2015, pagine 144-155

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.