U spaziu apertu in a Nebulosa d'Orione: custruzzione di a nova Ghjerusalemme

U spaziu apertu in a Nebulosa d'Orione: custruzzione di a nova Ghjerusalemme
Pixabay - WikiImages

U telescopiu Hubble cunfirma ciò chì una ghjovana hà vistu in una visione in dicembre 1846. Di Frederick C Gilbert (mortu in u 1946)

"Pudete ligà i ligami di e sette stelle, o pudete scioglie Orion?" (Job 38,31:XNUMX)

I miraculi di Diu sò sempre stati avvolti in u misteru. « Ellu sà chì cosa simu ; s'arricorda ch'è no simu polvara.» (Salmu 103,14:XNUMX) Eppuru ama assai e so criature furmate da a polvara. Hè per quessa ch'ellu face tuttu ciò chì pò per cunvince i so criaturi più debuli è i più sapienti chì a so parolla hè a verità è chì ancu per mezu di strumenti debbuli pò guidà i so figlioli.

U compitu chì Diu hà affidatu à l'ultima generazione hè forse u più grande di u so tipu in a memoria viva, campemu in un tempu induve a fede hè a più chjuca, l'orgogliu più grande, u peccatu più neru, è a verità a più luntanu da l'omu. In ogni casu, Diu mostrarà à e persone chì u so messagiu vene da u celu. Ci hè più ch'è abbastanza opportunità per i sinceri per cunvince si chì ùn ci hè assolutamente nisun risicu implicatu in a fiducia in u Signore.

A visione

In dicembre di u 1848, u Babbu Celeste hà datu à Ellen White una visione straordinaria. Cunteneva dichjarazioni assai inusual di pocu preoccupazione per a cumunità: infurmazione in attesa di cunferma astronomica da a scienza.

Eccu a citazione unica:

"U 16 di dicembre di u 1848, u Signore m'hà dimustratu cumu i putenzi di u celu falteranu... A voce di Diu scuzzulate i puteri di u celu. U sole, a luna è e stelle seranu spustati fora di i so posti. Ùn andaranu micca, ma seranu scuzzulati da a voce di Diu.
Nuvole scure è pisanti si alzanu è si scontranu. L'atmosfera s'hè sparta è vultò in daretu; tandu puderemu circà à traversu u spaziu apertu in Orion da induve avemu intesu a voce di Diu. A cità santa scenderà per questu spaziu apertu. "(Scritture iniziali, 41; vede. i primi scritti, 31.32)

Patriarchi è Prufeti è Orione

Questa ùn era micca a prima volta chì un omu avia amparatu qualcosa di u mondu stellatu in visioni divini. Mosè, Isaia, David, è altri scrittori biblichi citanu l'astri, è certi li chjamanu. Parechji autori biblichi parlanu ancu di Orion. Job dice:

"Hà creatu u grande carru, Orion, e sette stelle è ancu e custellazioni di u sudu." (Job 9,9: XNUMX speranza per tutti)

"Pudete ligà i ligami di e sette stelle, o pudete scioglie Orion?" (Job 38,31:XNUMX)

U prufeta Amos parla simili di sti custellazioni:

"Chì face e sette stelle è Orione, chì face a matina da a bughjura." (Amos 5,8: XNUMX)

L'astronomu di l'hobby Joseph Bates si mette à pusà è si nota

Sta ghjovana [Ellen White] ùn avia mai studiatu l'astronumia... Prima, u pastore Joseph Bates, un astronomu dilettante, li avia parlatu di i pianeti, ma hà trovu ch'ella ùn sapia nunda di elli è avia pocu interessu in elli. U pastore John Loughborough scrive
circa chì:

"[Pastore Bates] hà dettu chì una volta vulia parlà à a Sra White di e stelle, ma hà trovu rapidamente chì ùn sapia nunda di l'astronomia. Li disse ch'ella ùn sapia micca perchè ùn avia mai lettu un libru nantu à u sughjettu. Ella ùn hà ancu dimustratu interessu à parlà più in più, hà cambiatu u sughjettu, hà parlatu di a nova terra è di ciò chì era statu dimustratu nantu à questu in visioni.Gran Movimentu di l'Avventu, 257f)

In cuntradizzione cù l'astronumia di u tempu

In questa visione, però, hà fattu una dichjarazione chì cuntradite cumpletamente a cunniscenza astronomica di u tempu. Diversi scientisti è astrònomu avianu pigliatu ritratti di l'astri, ma nimu d'elli currisponde à a visione di Ellen White. In u 1656, l'astrònomu Huygens hà scupertu fenomeni in u celu chì chjamanu "aperture" o "buchi". Ma questi ùn avianu nunda à fà cù u spaziu apertu chì Ellen White descriva in a so visione ...

U pastore John Loughborough m'hà scrittu annantu à u sughjettu: "Mentre eru in North Fitzroy, vicinu à Melbourne, in Australia, in u 1909, un Adventista, bè versatu in l'astronomia, hè vinutu per parlà cun mè più di 50 chilometri per più di una ora. Mi vulia cunvince chì Ellen White ùn puderia micca esse una vera prufetessa perchè parlava di un spaziu apertu in Orion, ma ùn ci era micca unu per esse truvatu. Hà cunsideratu una follia chì aghju scrittu in u mo libru chì a visione di Sister White di u spaziu apertu in u celu hà cunvintu u pastore Bates chì e so visioni eranu di Diu. Li aghju dettu ch'e aghju sustinutu e mo credenze malgradu ciò chì hà dettu. Perchè aghju vistu troppu altri di e so profezie digià cumpletu. Allora aghju restatu cunvintu chì u Spìritu di Diu era veramente à l'opera in u so ministeru ".

Portal à un altru mondu?

A risposta à a quistione di a so prufezia hè vera o micca hè datu da Lucas A. Reed, l'autore di u libru Astronomia è a Bibbia, publicatu da Pacific Press in California in u 1919.

In u capitulu 23 di u so libru fascinante nantu à i corpi celesti, scrive ghjustu à u principiu:

"Una donna chì ùn era micca astronomu, è chì hà ammissu ch'ella ùn avia mai studiatu l'astronumia, hà utilizatu una frasa nantu à a Nebulosa d'Orione in u 1848 chì esige una certa cunniscenza astronomica per spiegà.

S'è avemu avà sfondate un pocu in a scienza di l'astronumia, avemu da vede prestu s'ellu sta spressione [u spaziu apertu in Orion] hè appruvata in questu cuntestu. Ci pò esse più scienza in questu termu di ciò chì l'astronomi sapienti capiscenu ...

Chì ghjè "u spaziu apertu in Orion"? Hè questu ciò chì Huygens, chì si dice chì hà scupertu a Nebulosa d'Orione in u 1656, hà descrittu in u 17u seculu cum'è "una apertura cù una cortina à traversu quale avemu una vista libera in una altra regione, più luminosa" ?

Tuttavia, l'espressione "spaziu apertu in Orion" ùn hè micca appiicata à questa idea. Dopu tuttu, u celu ùn hè micca un muru solidu in quale a nebbia, cum'è una cortina, vela un passaghju in una altra stanza o un locu più luminoso.
Senza dubbitu, a nebulosa stessa hè una zona più illuminata. Ma ùn vedemu micca attraversu una apertura, perchè in tuttu l'universu ci hè un spaziu apertu in ogni locu induve ùn ci hè micca stelle. Innò, deve esse un significatu più profondu à l'espressione "spaziu apertu in Orion"...

U trapeziu in Orion è a bella grotta funnel

"[U spaziu aperto] hè ghjustu induve l'avete menu aspittatu, chì hè in u centru, in a parte più luminosa di a nebulosa. Ùn ci hè micca solu un spaziu apertu in a nebulosa, ma tutta a nebulosa stessa s'affuca o cuncave. U so grande rime face a terra. Citu:

› A stella multipla Theta orionis, chì rapprisenta u trapeziu, puderia esse chjamatu a petra di l'edifiziu. Tutte e linee di a so architettura sò coordinati cù u bastimentu. L'interazzione trà e stelle è a struttura gasosa intornu à elli hè stata dimustrata spettrograficamente da William Huggins è a so moglia è cunfirmata da i prufessori Frost è Adams.

sicondu Dr. Reed in e so cunclusioni nantu à l'infurmazioni nantu à u spaziu apertu in Orion,

"purtau à a cunclusione chì a Nebulosa d'Orione hè cum'è un funnel gigante, per dì cusì, cù a so grande apertura diretta à noi ...

A nebulosa in Orione hè unu di l'uggetti più notevuli in u celu. Hè statu osservatu cun interesse crescente da l'alba di l'astronumia. Hà suscitatu l'ammirazione di tutti quelli chì l'anu vistu è u timore di tutti quelli chì anu ancu remotamente realizatu a so distanza è a so dimensione. In tutti i telescopi ordinarii, a Nebulosa d'Orione hè solu cum'è una struttura piatta. Eiu stessu l'aghju vistu spessu cù a so luce cum'è nuvola è a so luce dolce è amica. Ma a so enorma misura spaziale m'hà maravigliatu.

Uni pochi anni fà, Edgar Lucian Larkin, direttore di l'Observatoriu di u Monti Lowe, hà dichjaratu chì ci hè un spaziu apertu in a Nebulosa d'Orione. Da un articulu chì hà scrittu per a rivista Segni di i tempi hà scrittu, citu quì e dichjarazioni più impurtanti chì duveranu arrotondare u tema ›spaziu apertu in Orion‹ per noi quì:

›U lettore hè invitatu à vene cun mè è capisce e dimensioni terrificanti è maravigliose di u spaziu interstellare furmatu da a vasta cavità o baia di a nebulosa in a custellazione di Orione.
Diapositive recenti nantu à i vetri di l'Observatoriu di Mount Wilson revelanu proprietà di perspettiva ottica. Ciò chì prima pareva esse una nebulosa piatta, a bella scintillante è brilla in a grande nebulosa in a Spada d'Orione, hè revelata in a regione cintrali di queste imagine cum'è una caverna aperta è profonda...
E masse luminose di gas strappate, torciate è deformate formanu i muri giganti adornati da miriade di soli stellati scintillanti. L'inseme forma una vista di magnificenza indescrivibile.'

Sala di u tronu di Diu

Cridemu chì in qualchì locu daretu à questu o in questa luce inaccessibile di Orion si trova u celu è u tronu di Diu. A Signora White, senza alcuna cunniscenza di l'astronumia, hà dettu qualcosa di Orion chì nisun astrònomu di quellu tempu ùn pudia capisce. Senza sapè o cura di a so dichjarazione, l'astronomia ci hà avà furnitu infurmazioni chì cunfirmanu a so espressione di "un spaziu apertu in Orion".

...

Induve a signora White hà pigliatu a so infurmazione in u 1848 ? Cumu sapia allora ciò chì a maiò parte di i scientisti ùn sapianu micca? Cumu puderia avè avutu una visione cusì maravigliosa di i corpi celesti tantu tempu prima di una esplorazione approfondita di e stelle? In u 1910, 60 anni dopu à a so dichjarazione nantu à u "spaziu apertu in Orion", u prufessore Edgar Lucian Larkin, attraversu i so piani fotografici, hà scupertu sta infurmazione interessante chì hà purtatu tali cunniscenze astronomiche utili à a scienza. Qui a révélé Job à Orion ? Quale hà dettu à Amos di Orion ? Cridemu chì u Spìritu di Diu hà revelatu sta infurmazione à a Sra White in 1848. Si pò dì veramente chì Diu li hà datu sta grande luce è chì a so prufezia hè veramente d'origine divina.

[Nota di l'editore:

Simulazioni 3D cù l'imaghjini da u telescopiu Hubble

Simulazioni 3D di a Nebulosa d'Orione sò state fatte cù l'imaghjini novi da u telescopiu Hubble. Pudete vede sti filmi via i seguenti ligami Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=GjzTM6xEyJM
https://www.youtube.com/watch?v=FGYTqOxu7u0
https://www.youtube.com/watch?v=UCp-XKeSvSY
https://www.youtube.com/watch?v=acI5coqyg0I

A Nebulosa d'Orione hè custituita da a grande nebulosa luminosa M42 è a piccula nebulosa luminosa M43. L'alley chì pare chì separà i dui hè una nebbia scura chjamata "Bocca di Pesci". I dui rigioni brillanti sò ancu chjamati "ali". A bocca di u pesciu finisci in a regione cintrali, induve si trova l'ammassi stella di Trapezium, chì i quattru soli particularmente brillanti illuminanu tutta a nebulosa. A regione sud-est di l'ale hè chjamata "spada", a zona uccidintali "vela", è l'area sottu u trapeziu "spinta". A nebulosa hè di circa 30 anni luce è circa 1500 anni luce da u nostru sistema sulari.

Greater Cañon, casa di nascita di novi sistemi solari

I scientisti consideranu u spaziu apertu in Orion per esse un locu di nascita di novi sistemi solari. Assimilanu ancu a Nebulosa d'Orione à un canyon di proporzioni gigantesche, cunfirmendu l'idea di un spaziu apertu chì cuntene centinaie di soli ghjovani (alcuni dicenu millaie) è in quale u nostru sistema sulari diventerà senza speranza persu. A Nova Ghjerusalemme hà da vene à sta terra attraversu stu spaziu apertu.

A cosa più bella in l'universu

Pudemu esse inspirati da un Diu chì hà creatu a struttura più bella vicinu à u nostru sistema solare per coordinà a so operazione di salvezza per u nostru pianeta da quì. Pudemu ancu permette a nostra brama di e stelle per esse svegliate in noi, perchè u diu di sti stelle hè u nostru babbu.

Ci sò parechje belle foto di a Nebulosa d'Orione in Internet. Basta inserisce Nebulosa di Orione o Nebulosa di Orione in a ricerca di l'imaghjini.]

Abbreviatu da: Frederick C. Gilbert, Previsioni Divine di a Sra Ellen G. White Cumpleti, South Lancaster, Massachusetts (1922), pp. 134-143.

Prima publicatu in tedesca in Fundamentu, 1-2006, pp 4-7

http://www.hwev.de/UfF2006/1_2006/2_Der_Orionnebel.pdf

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.