U massacru d'Orlando è e so cunsequenze: scontru fatale in a discoteca

U massacru d'Orlando è e so cunsequenze: scontru fatale in a discoteca
Adobe Stock - tom934

Scena gay è terrurismu da una perspettiva biblica. Di Kai Mester

U massacru in Orlando rende a ghjente triste è pensativa. Omar Mateen hà assassinatu 12 persone cù un fucile d'assaltu è ferite 2016 in un club gay in Florida u 49 di ghjugnu 53, prima chì a polizia li spara. Hà dichjaratu fedeltà à u Statu Islamicu (IS) per via di una telefonata à a pulizza, ancu s'ellu pare ch'ellu era un "lupu solitario" chì si radicalisò in Internet.

U scontru trà l'omosessualità è u terrurismu islamista porta dui prublemi maiò di u nostru tempu in prossimità è suscita dumande: Chì mutivi motivanu a ghjente à odià è viulenza contru l'omosessuali? Cumu avemu da pruvà à prevene megliu tali attacchi in u futuru? Chì risposte dà a Bibbia per trattà l'omosessualità è e persone chì a praticanu? Chì hè statu u pianu di Diu per a sessualità umana? Questu articulu tratta queste è altre dumande.

L'imaghjini nemichi: islamisti è omosessuali

Quandu Anders Breivik hà sparatu 2011 persone in l'isula di Utøya in Norvegia in u 77, u so nemicu era l'Islam è a so preoccupazione era di piantà l'"importazione di massa di musulmani" in Europa. Almenu dapoi l'ondata di rifuggiati in l'estiu di u 2015, sta maghjina nemica hà purtatu parechji europei in carrughju per ghjunghje u listessu scopu in modu più o menu senza viulenza.

Omar Mateen era l'incarnazione classica di sta maghjina nemica. Per prevene tali attacchi terroristi, volenu chì i musulmani stà in i so paesi. Omar Mateen hà puntatu a so pistola à persone cum'è Breivik. Ma in modu completamente differente. Eranu persone chì eranu veduti cum'è una minaccia micca solu in l'Oriente, ma ancu in l'Occidenti da certi parti di a sucetà perchè rapprisentanu u novu cambiamentu di valori: l'omosessuali. Perchè sò vistu cum'è una minaccia? Perchè si dumandanu ciò chì era veru per i discendenti fisichi è spirituali d'Abrahamu per millaie d'anni, à dì chì i zitelli crescenu cù un babbu biologicu è una mamma biologica chì anu dettu prima di sì à l'altri "finu à a morte ti parte". Oghje, l'omosessuali sò i pionieri di una identità sessuale cambiante, ora liberamente selezziunata, cù parechje cambiamenti di partenarii in u volu in un solu ghjornu. Tramindui sò diventati sempri più populari è sò quasi glurificati in i media. Allora stu bagnu di sangue era duvutu à u nemicu gay.

Questa maghjina nemica hè antica, almenu vechja cum'è u patriarca, in u so patrimoniu tutti i musulmani si vedenu è a so fede anu accettatu. Era u patriarca Abraham chì, dopu à a Battaglia di Siddim, hà liberatu l'abitanti di e cità di Sodoma è Gomorra da a cattività perchè u so nipote Lot era trà elli. Queste cità eranu cunnisciute per a so permissività sessuale è, sopratuttu, per a so omosessualità, per quessa ch'elli anu persu in l'infernu. À questu ghjornu, l'omosessualità hè sempre chjamata "sodomia" in parechje lingue.

L'odiu di Omar Mateen era direttu contr'à tali persone, spiriti parenti muderni di Sodoma. Ma ùn hè micca solu. E parolle di u predicatore Battista Roger Jimenez da Sacramento eranu ancu diretti contr'à queste persone. Dicia in u so sermone di dumenica: "A tragedia hè chì più di elli ùn sò micca morti... Ciò chì mi arrabbia hè chì ùn hà micca pussutu finisce u so travagliu... Cum'è cristiani, ùn duvemu micca esse tristi chì e persone chì sò Fornicare innaturale, morendu... Mi piacerebbe chì u guvernu li attornu, li mette contru à un muru, è chì un pelotu di fucilazione li mette una balla in a testa.

Oops! Quale discepulu di Ghjesù pò identificà cù una tale dichjarazione? Ebbè, a maiò parte ùn dumandanu micca tali misure radicali. Preferiscenu lascià sti atrocità à l'Ultimu Ghjudiziu. Ma u paràmetru di basa?

In ogni casu, i terroristi è i cristiani di a Bibbia anu subitu un nemicu cumunu. O per dì un altru modu: I media cunnisciuti anu l'uppurtunità di etichettate un cassetto cù diverse parole chjave chì s'applicanu ugualmente à i terroristi è à i cristiani di a Bibbia. L'omofobia ùn hè micca solu.

Sviluppi di a fine di u tempu: a libertà è a fiducia diminuiscenu

Dapoi u 11 di settembre, hè statu osservatu cumu u mondu sanu passa liggi in a guerra contru u terrore chì limitanu ancu più a libertà di l'individuu è facenu u scenariu da a rivelazione ancu cuncepibile. L'Apocalisse profetizza chì un gruppu di persone seria espunutu à una severa discriminazione religiosa à scala glubale pocu prima di u ritornu di Ghjesù. Ùn puderanu più cumprà è vende. Grazie à i telefoni smartphones, questu hè diventatu solu più è più cuncepibile oghje. À a fine, affruntàranu ancu a pena di morte (Apocalisse 13,16.17:XNUMX)

Per prevene l'attacchi di i lupi solitarii, ognunu deve esse ghjuratu di signalà figure sospette in u vicinatu o trà l'amichi è a famiglia in una prima fase. Ùn ci hè quasi nisuna altra prutezzione. Perchè tali terroristi autoproclamati ponu agisce di colpu è senza cunsultà l'altri. I tempi di u NSDAP è Stasi torneranu prestu. Simu sinceri : Facebook è altre rete anu resu spionamentu è origliamentu quasi inutile ! Avemu digià appesi à tuttu noi stessi.

Qualchissia chì hè suspettatu d'esse un putenziale terrorista o, in un secondu passu, di sparghje u cuntenutu in Internet chì puderia motivà l'ànima di un lupu solitariu à fà un attaccu terrorista pò sente u putere di sti liggi. Ricerche in casa, prigiò è ritirata di a custodia senza un prucessu seranu trè esempii pussibuli.

L'omofobia cristiana interrugata

Ma ciò chì veramente mi preoccupa hè a nostra attitudine Adventista versu l'omosessualità. Semu veramente omofobi cum'è quellu predicatore Battista? O a Bibbia ci dà un mudellu diversu per classificà l'omosessualità mentalmente è emotivamente?

"Se Diu ùn punisce micca l'America avà, duverà scusà à Sodoma è Gomorra", hà dettu chì a moglia di Billy Graham hà dettu una volta. U terrurismu hè forse infine a ghjustizia penale chì parechji aspittàvanu da tantu tempu ? Ùn ci hè ancu dichjarazioni di Ellen White chì descrizanu l'attacchi terroristi cum'è un anticipu di u ghjudiziu penale finali? In ogni casu, parla di i grattacieli di colapsu in New York è di l'arroganza di i so custruttori. Un avvisu à i banchieri è i capi di l'affari ? È avà Orlando. Hè un avvirtimentu à a scena gay, chì diventa sempre più sicura è esigente? Cù questu avvisu divinu, pudemu usà u disgustu cristianu è a fobia contr'à l'omosessuali è tuttu? cumunità LGBT ghjustificà ?

L'atrocità bibliche

L'omosessualità hè cunsiderata un peccatu atroce da parechji cristiani. È in verità, i testi ùn ponu esse negatu: "Ùn vi stendete micca cun un omu cum'è si giace cù una donna, perchè hè una abominazione." In ogni casu, à fiancu à l'incestu, u sessu cù l'animali è u sacrificiu umanu, l'adulteriu classicu hè ancu cunsideratu unu di l'atrocità chì sò listati in u stessu capitulu (Leviticu 3: 18,22.26.27.29, 5, 12,31, XNUMX; Deuteronomiu XNUMX: XNUMX). Sorprendentemente, a maiò parte di i cristiani sò più abituati emotivamente à l'adulteri chè à i peccati omosessuali. Astonishing, perchè unu ùn deve mai abituatu à u peccatu è ancu perchè ùn hè micca ghjustificatu per vede un peccatu particulari, chì naturalmente va contru à u mo granu, cù disgust particulari.

I peccati atroci includenu ancu u travestismu è a parodia. Iè, forse a moda quì ghjoca ancu un ghjocu cù una grande parte di a sucietà : "Una donna ùn deve micca vestiti d'omi, è un omu ùn deve micca vestiti di donna ; perchè JetQualchissia chì face questu hè una abominazione per u Signore, u vostru Diu. " (Deuteronomiu 5: 22,5) Quasi nimu si trema quandu si tratta di donne vestite cum'è l'omi. Prestu a situazione inversa ùn ferà più à nimu batte una palpebra. I zar di moda anu digià successu finu à avà. Quandu a moda di e donne cambia, a nova moda di l'omi hè qualchì volta sorprendentemente simili à a moda di donna precedente, cusì chì l'ochji eterosessuali si perdenu. Coincidenza o pianu?

In listessu modu, hè un peccatu abominable per rimarità cù a donna da quale unu hà divorziatu; L'idolatria è e pratiche occulte sò peccati abominevoli, cum'è falsificà pesi è misure è manghjendu carne di porcu (Deuteronomiu 5: 24,4; Deuteronomiu 5: 7,25.26, 18,9; 12: 25,13-16; 65,4: XNUMX-XNUMX; Isaia XNUMX: XNUMX).

Questa lista hè ancu interessante: "Questi sei chì u Signore odia, è sette sò una abominazione per a so ànima: ochji fieri, una lingua falsa, mani chì versanu sangue innocente, un core chì trama u male, pedi chì correnu prestu à u male, un falsu. testimone chì dice bugie, è quellu chì sumina a discordia trà i fratelli." O: "I pinsamenti maligni sò una abominazione per u Signore, ma a parolla piacevule hè pura per ellu... Quellu chì volta l'arechja di sente a lege, ancu i so a preghiera hè una abominazione. " (Proverbi 6,16:15,26; 28,9:XNUMX; XNUMX:XNUMX)

Sti testi ùn ci dannu u dirittu di odià l'omosessuali. Ancu s'ellu ci avvirtenu annantu à l'omosessualità è i so effetti corrosivi nantu à e famiglie, Diu ùn odia micca stu peccatu più cà parechji altri peccati periculosi. Ma Diu odia u peccatu precisamente perchè ama u peccatore è vole salvà.

È a pena di morte ?

Ma avà parechji accunsenu cù Roger Jimenez è dicenu: L'omosessuali meritanu veramente a pena di morte. A Bibbia stessa dice: "Se un omu si trova cun un omu cum'è ch'ellu si mette cù una donna, tutti dui anu fattu una abominazione, è deve esse certamente messi à morte ; u so sangue sia nantu à elli!” (Leviticu 3:20,13) È per rializà stu cumandamentu, u statu hà bisognu di e persone chì u core ùn hè micca troppu dolce.

Parechje contru à questu dicendu chì u tempu di u regnu di Diu (teocrazia) era solu in l'Anticu Testamentu. Dapoi a prima venuta di Ghjesù, a pena di morte hè stata posposta finu à l'ultimu ghjornu. Diu si ritirò cum'è ghjudice. Ebbè, ùn sparte micca sta opinione. Perchè Ghjesù hà annunziatu l'alba di u regnu di Diu quì nantu à a terra. "U regnu di Diu ùn vene micca in modu chì unu pò osservà. A ghjente ùn dicerà micca : Fighjate quì ! o : Fighjate quì ! Perchè eccu, u regnu di Diu hè mita trà voi." (Luca 17,20.21:XNUMX, XNUMX) I so principii sò digià implementati da quelli chì anu unitu à ellu: "Venga u vostru regnu. A to vulintà sia fatta, cum'è in u celu in terra. " (Matteu 6,10: 8,11) Unu di i principii di a regula di Diu in u Novu Testamentu hè: a mansuetu invece di a pena capitale. Questu hè mostratu da u trattamentu amante di Ghjesù à l'adultera Maria Maddalena. Era u grande mudellu per trattà cù ogni peccatore chì hà bisognu di guariscenza interna. Ghjesù ùn li dumandò mancu s'ellu era dispiace per u so piccatu. Ellu solu disse: "Ùn ti ghjudicu micca ancu. Andate è ùn peccate più!" (Ghjuvanni XNUMX:XNUMX)

Riabilitazione di i delinquenti di l'atrocità

Paul capisce ancu u regnu di Diu in questu sensu:

"Ùn vi ingannate micca: e persone chì campanu in l'immoralità sessuale, adurà l'idoli, o commettenu adulteriu, Lust boys è picciotti molesters, ladri o avidità, ubriachi, blasfemi o ladri ùn anu micca postu in u regnu di Diu. È questu hè alcuni di voi gewesen. Ma per u nome di u Signore Ghjesù Cristu è per u Spìritu di u nostru Diu sì lavatu pulitu"Se site santificatu, avete statu dichjaratu ghjustu." (1 Corinti 6,9: 11-XNUMX New Evangelistic Translation)

Allora trà i primi cristiani ci eranu ex picciotti di piacè è picciotti molesters. In ogni casu, l'omosessuali ùn eranu micca cunsiderati degne di morte da Paul, ma avianu un dirittu quì è avà à u regnu di Diu per via di purificazione, santificazione è ghjustificazione. Perchè Diu "vulerà questu tuttu "A ghjente serà salvata è vene à a cunniscenza di a verità" (1 Timothy 2,4: XNUMX). A causa di questa attitudine basica, l'Adventisti di u Settemu ghjornu anu spessu cumunità vivaci in e prigiò d'alta securità cù criminali serii. S'è no fussemu per a pena di morte, u nostru travagliu ci avissi pocu sensu.

Perchè a pena di morte esisteva ancu?

Perchè allora truvamu ancu a pena di morte in a Legge di Mosè ? Paulu risponde ancu à sta quistione: "Hè chjaru chì site una lettera di Cristu, scritta micca cù tinta, ma cù u Spìritu di u Diu vivu, micca nantu à tavule di petra, ma nantu à tavule di carne di u core, fatti per esse. scopu Servitori di u novu pattu, micca di a lettera ma di u spiritu; perchè a lettera ammazza, ma u Spìritu dà a vita " (2 Corinti 3,3: XNUMX)

Iè, a lettera nantu à e tavule di petra prununziava a sentenza di morte à parechji peccatori. In a Legge di Mosè ci era stu "ministeru di dannazione" chì era "portatu": a pena di morte. Hè precisamente stu serviziu di cundanna chì hà purtatu à u Messia esse cundannatu è crucifissu. Tuttavia, ciò chì "reste" da a Legge di Mosè hè u "ministeru di u Spìritu" è "speranza". U Spìritu di Diu in u core umanu hà digià liberatu parechji da u so piccatu. Induve u Spìritu di u Signore hè in u core, ci hè a libertà da u peccatu, ma ancu a libertà da e persone chì chjude u spiritu di altru altru di Diu da i so cori è guidà un modu di vita diversu è peccatu (verse 8.11.12.17, XNUMX, XNUMX). A libertà è a speranza ùn ponu allora penetrà in i so cori. Dunque, s'ellu ùn si repentinu di i so peccati, saranu preda di ghjudizii autoimposti è perde a vita eterna.

A pena di morte, cum'è a guerra, a munarchia, a schiavitù, etc., hè una parte di u sistema statutu è suciale umanu, peccamintu è spessu demonicu. Cù ellu, Diu hà sappiutu pruibisce largamente l'uccisione da e mani private. Malgradu a pena di morte, hà datu à u populu d'Israele una lege penale assai più umana è misericordiosa chè quella di i populi circundanti. S'ellu avia introduttu a non-viulenza subitu, a ghjente averia ripiglià u feudu di sangue in e so mani.

À a tribù più crudele di l'Israele, chì u babbu Levi s'era digià fattu un nome per ellu stessu per via di u massacru in Sichem (Genesi 1), Diu hà datu un cumandamentu stranu per mezu di Mosè: In u so nome, i Leviti anu da esse fratelli, amichi, trà i adoratori. di u vitellu d'oru è tumbà i vicini. 34 omi sò morti (Esodu 3000). Facendu cusì, però, risolviu a crudele streak in u temperamentu di i discendenti di Levi. Cum'è una "ricompensa", ùn avia più chì i Leviti s'arricordanu in l'armata militare, ma piuttostu in l'armata sacerdotale. Cù quessa, avia pigliatu l'arma da e so mani è li hà fattu cunniscenze particularmente intimamente cù u pianu di salvezza chì era revelatu in u santuariu. In seguitu addivintau ancu l'abitanti di e cità di rifugiu, induve e persone chì accidentalmente uccisu qualcunu eranu salvu da a vendetta di sangue. Un tema prufondu!

L'omosessualità in u regnu animali

U cumportamentu omosessuale in u regnu animali hè spessu citatu per ritruvà l'omosessualità cum'è qualcosa di naturali. Ma deve esse un mutivu per imità stu cumpurtamentu? Ci hè parechje altre cumpurtamenti in u regnu animali chì truvamu ugualmente indegne d'imitazione. Hè precisamente sta riorientazione da u glorioso è bellu pianu di Diu à l'imitazione di l'animali chì Paul hà descrittu:

"Credennu d'esse sàvii, sò diventati stupidi è scambià a gloria di u Diu imperibule per unu. ritrattu, chì à l'omu passaghju, à l'acelli è à e cose à quattru pedi è à e cose chì striscianu s'assumiglia à l'animali. Dunque Diu ancu li hà datu à i desideri di i so cori per esse impuri, per ch'elli disonoravanu i so corpi trà elli, chì anu scambiatu a verità di Diu per una bugia, è hà datu l'onore è l'adorazione à a criatura invece di u Creatore. , chì hè benedettu per sempre. Amen!” (Rumani 1,22:25-XNUMX)

U sessu cum'è Diu significa

In u pianu originale di Diu, a lussuria hè u fruttu di l'amore altruista; In u pianu di Satanassu, a lussuria hè u fruttu di l'abusu egoista. Ma l'amore altruista ùn hè micca l'unica caratteristica di u sessu divinu. Ancu i biologi atei accunsenu chì, anatomicamente è fisiologicamente, u sessu hè principarmenti per a ripruduzzione, ma hà ancu un forte potenziale per unisce cù u so cumpagnu, soprattuttu s'ellu ùn hà mai cambiatu partenarii. I psicologi atei è l'educatori ricunnoscenu ancu quantu impurtanti figure di attaccamentu forti sò per u sviluppu sanu fisicu è mentale di i zitelli è i ghjovani.

Ma a nostra sucietà di scarti è di cunsumu diventa sempre più disconnessa è erratica. Ci sò ancu coppie monogami trà l'omosessuali chì restanu fideli à u so cumpagnu finu à a morte - questu hè ancu dettu chì esiste in u regnu animali, per esempiu trà i cigni omosessuali. Ma l'omi tendenu à esse più proattivu sessuale per via di l'hormone testosterone. A curva di l'excitazione sessuale hè ancu più ripida. I studii anu truvatu chì l'omi pensanu à u sessu più spessu chì e donne, anu sessu più spessu, è volenu più partenarii. Per quessa, ùn hè micca surprisante chì i gay anu, in media, più sessu è più partenarii cà u restu di a pupulazione.

L'apòstulu Paulu vede a ripruduzzione cum'è un cumplimentu impurtante di a sessualità. Li attribuisce ancu una funzione curativa : « A donna... ma vulerà benedettu werden cusì"Chì ella pò parturisce figlioli s'elli cuntinueghjanu cù una mente sana in a fede è l'amore è a santità." (1 Timothy 2,14:XNUMX)

Ci sò studii chì mostranu chì i cambiamenti maiò in u cervu di a donna in u risultatu di u gravidenza è u partitu. Da quì l'enorme empatia è u pruverbiale amore maternale. Hà avutu qualcosa à fà cù ciò chì Paul hà scrittu à Timoteu?

A sessualità pò in realtà sviluppà u so pienu potenziale s'ellu succede in modu rispunsevuli in cundizioni chì sò ottimali per i zitelli in crescita, vale à dì cù un coppiu amante di genitori chì fermanu fideli l'un à l'altru durante a so vita.

A nostra sucetà in transizione è dismantellamentu

U mondu in cui campemu rende sempre più difficiule di guidà una vita di famiglia idilliaca è di stà inseme cum'è una coppia maritata è una famiglia. Tuttu u nostru modu di vita hè oppostu à questu. I ghjovani membri di a famiglia sò constantemente divisi in gruppi d'età, ancu in e nostre comunità chjese. Quasi tutti lascianu a casa ogni matina. Sò divisi in crèche, kindergarten, scola primaria, scola secundaria, università è postu di travagliu. Parechje persone passanu automaticamente u so tempu liberu cù e persone chì passanu a maiò parte di u ghjornu, vale à dì fora di a famiglia.

A famiglia, anzi tutta a sucità, hè in un prucessu di ristrutturazione è di smantellamentu. U divorziu è l'abortu sò sempre più faciuli; Sfurtunatamente, l'ultime hè praticamente sempre pussibule nantu à dumanda, ancu in cliniche adventisti. E relazioni prematrimoniali è i matrimonii salvatichi sò avà cumplettamente normale è ùn sò più pocu cumuni in a cumunità. U matrimoniu gay hè attualmente vince u cori di i legislatori. L'integrazione di u gender hà da prestu un levitu cumpletu di i piani educativi.

A radicalizazione cum'è una risposta à a decadenza di una cultura

In vista di stu corsu chì a nostra sucetà piglia versu u sensu, a scelta è a struttura, sempre più persone si radicalizzanu. In un articulu in Die Zeit, l'autore descrive cumu in questu mondu "u statu nurmale è u statu eccezziunale, u significatu è a follia di a mudernità si fusionanu perfettamente l'una in l'altru - in un periodu interim in quale l'ordine anticu s'hè colapsatu senza un novu. vista.” U terrore nasce in u vacuum di l'ordine di rupture; hè a barbara sottu di a liquefazione è a dissoluzione. L'odiu hè suscitatu "da tuttu ciò chì presuntamente guida u mondu ancu più in a ruina è vultendu a "natura naturale" nantu à a so testa: u matrimoniu gay... multiculturalismu, senza scurdà di a nascita di a pinza di a rivolta di manca, l'attaccu di u feminismu è u sessu. teoria à l'eternità senza tempo di l'ordine patriarcale. "(Thomas Assheuer, Die Zeit, 16 di ghjugnu 2016, "Da induve vene u so odiu mortale?")

Tel Aviv in Israele hè avà l'unica cità in u Mediu Oriente per esse una di e metropoli gay più impurtanti di u pianeta. U paese hè circundatu da i paesi musulmani in quale u mudellu di famiglia patriarcale di u patriarca Abraham hè sempre influente. Ùn hè micca u solu mutivu perchè Israele hè u simbulu di l'Occidenti immorale per i musulmani. A lotta per liberà a Palestina hè una lotta contr'à l'impietà di, per quanto paradossale chì pare, un statu cruciatu ebreu, un avanzatu di l'Occidenti malvagi.

Parechji musulmani chì si campanu in a cultura occidentale, ancu s'ellu ùn sò micca particularmente religiosi, percepiscenu a decadenza quì cum'è una minaccia per e so famiglie, i so figlioli è a so sucità. Uni pochi mancanu ancu a forza di resistere personalmente à queste attrazioni, chì ponu purtà à un disprezzu di sè stessu. A radicalizazione versu a viulenza pò esse a cunsequenza di l'odiu risultatu. Ùn hè micca sfarente cù i non-musulmani, salvu chì a radicalizazione è a viulenza a volte accade in modu diversu è anu cunsiquenzi diffirenti.

Paulu : Avvisu contru à a pederastia ?

Paul campava in una cultura ellenistica. In i grandi cità di Efesu, Corintu, Atena è Roma, assai citadini si indulgevanu in pederastia è avianu i so picciotti di piacè. L'Oraculu Sibylline dici chì trà i populi di l'antichità, solu i Ghjudei ùn avianu micca i zitelli di piacè. E in fattu: Paul scrive assai nantu à a fornicazione è a fornicazione, chì significa qualcosa cum'è: licenza sessuale o relazioni sessuale pruibitu. Qualchidunu avà crede chì sta lascienza in l'area di l'omosessualità si riferisce esclusivamente à a prostituzione è a tradizione di i zitelli di piacè, chì eranu minori è di solitu furnisce i so servizii passivamente. In ogni casu, e dichjarazioni di l'apòstulu in Rumani contraddianu questu:

"Per quessa, Diu ancu li hà datu à i desideri di i so cori, à l'impurità, per distrughje i so corpi. trà elli disonore ... perchè e so mòglie anu scambiatu un rapportu naturali per un rapportu innaturale; In listessa manera, l'omi anu lasciatu ancu i rapporti naturali cù e donne è sò contr'à l'altri "Enflammés de leurs convoitises, ils ont honte d'homme après homme, et ont reçu en eux-mêmes la récompense de leur erreur." (Rumani 1,24:26-XNUMX).

Ùn ci hè nunda di vede quì nantu à a sfruttamentu di i ghjovani minori, ma piuttostu u testu parla d’azzione parità trà e donne è l’omi.

Chì ghjè l'alternativa à l'odiu?

Di tutti i scrittori biblichi, Paul pare avè studiatu u fenomenu di l'omosessualità in a più prufundità. Chì cunsiglii dà per trattà cù i peccati sessuale è i peccatori? Offre una alternativa à l'odiu è a viulenza ? Fighjemu più attente à i so cunsiglii.

"Ma u corpu ùn hè micca per l'immoralità sessuale, ma per u Signore, è u Signore per u corpu. Fughjite a fornicazione ! ... quellu chì commette a fornicazione pecca contru à u so propiu corpu ... ma per evità a fornicazione, ognunu deve avè a so moglia è ognunu u so maritu ... Ma l'opere di a carne sò manifesti, chì sò: adulteriu, fornicazione, impurità, licenzia... fornicazione ma è ogni impurità o cupidigia ùn sarà mancu menzionata trà voi, cum'è diventa santi "(1 Corinti 6,13.18:7,2, 5,19; 5,3:XNUMX; Galatians XNUMX:XNUMX; Efesini XNUMX:XNUMX) .

"Uccide dunque ... fornicazione, impurità, passione, desideri cattivi, è cupidigia, chì hè idolatria; Per via di queste cose, l'ira di Diu vene nantu à i figlioli di disubbidienza; siate ancu voi trà elli una volta camminò quandu avete campatu in queste cose ... Perchè questu hè a vulintà di Diu, a vostra santificazione, chì vi deve astenete da l'immoralità sessuale ... Ùn ci hè micca una lege stabilita per i ghjusti, ma per l'impii... è i peccatori, l'impio... fornicaturi, abusers sessualmente, ladri di l'omi, bugiardi, spergiu è tuttu ciò chì contraddisci a duttrina sana ... U matrimoniu deve esse onoratu da tutti è u lettu matrimoniu undefiled; Ma Diu ghjudicherà l'immorali sessuale è l'adulteri!" (Colossians 3,5:7-1; 4,3 Thessalonians 1:1,10; 13,4 Timothy XNUMX:XNUMX; Ebrei XNUMX:XNUMX)

In questi testi, Paul solu avvirtenu contru à u peccatu, micca contru à u peccatore. Ci hè ancu un passaghju chì hè un'eccezzioni: Avvisa a ghjente contr'à un unicu tipu di persona immorale sessuale. Sò quelli chì ponu ancu esse chjamati fratelli in a cumunità.

"Aghju scrittu à voi in a lettera chì ùn deve micca associà cù e persone sessualmente immorali; è micca cù i fornicaturi di stu mondu in generale, o cù l'avidità, o ladri, o idolatri; altrimenti avissi a lascià u mondu. Ma avà vi aghju scrittu chì ùn deve micca associà cù qualcunu chì si chjama fratellu è hè una persona immorale, o una persona avidissima, o un idolatru, o un blasfemu, o un ubriacu, o un latru; Ùn manghjarete mancu cun tali persone. " (1 Corinti 5,9: 11-XNUMX)

U cuntattu strettu di Ghjesù cù i peccatori

Ghjesù ci hà datu un esempiu per altri peccatori. Avemu digià citatu l'esempiu di l'adultera Maria Maddalena. Sicondu a Legge di Mosè, u so crimine era ancu punitu da a morte. Ma dopu chì Ghjesù hà mandatu via i so accusatori, dicendu: "Quellu chì hè senza peccatu trà voi sia u primu à tirà una petra à ella", ùn li hà micca cundannatu, ancu s'ellu era u solu senza peccatu in a folla. Avia cacciatu "sette dimònii" da ella. Era a "peccatrice" chì l'ungiò per gratitùdine in a casa di u Fariseu Simone è u basgiava continuamente à traversu lacrime (Ghjuvanni 8,7:16,9; Marcu 7,37.45:XNUMX; Luca XNUMX:XNUMX, XNUMX). Ma ùn era micca l'unicu peccatore chì a so cumpagnia di Ghjesù ùn era micca vergogna:

» Perchè u vostru maestru manghja cun elli i publicani è i peccatori? Ma quandu Ghjesù hà intesu, li disse: Ùn sò micca i forti chì anu bisognu di un duttore, ma i malati. Ma andate è amparà ciò chì questu significa: "Vogliu misericordia è micca sacrifiziu". Perchè ùn sò micca vinutu à chjamà i ghjusti, ma i peccatori à u pentimentu... In verità vi dicu: I publicani è e puttane entra in u regnu di Diu più prestu chè tè " (Matteu 9,11:13-21,31; XNUMX:XNUMX)

Ricetta di cura pastorale : Avè pietà in paura !

Allora hè a missione di tutti i discìpuli di Ghjesù di mischjà cù i peccatori per salvà parechji: "Avete pietà di quelli chì dubitanu. strappa l'altri da u focu è li salva; un altru abbi pietà in paura è odia ancu a robba contaminata da a carne. " (Ghjude 22.23)

Stu versu mostra un principiu impurtante: simu chjamati per aiutà. Iè! Ma hè impurtante per esse sempre in guardia. Quante volte un pastore hà persu a so innocenza in l'unione di discussioni pastorali regulare. Una ragiuni perchè un pastore ùn deve mai cunsiglià una donna sola è una donna pastore ùn deve mai cunsiglià un omu solu. Ma issi ghjorni, a cura pastorale di u stessu sessu pò ancu esse risicatu in certi circustanzi.

Hè per quessa chì Pàulu hà scrittu: "Camminemu onorevule cum'è in u ghjornu ... micca in fornicazione è disgrazia, micca in lite è invidia; ma mette nantu à u Signore Ghjesù Cristu, è ùn piglià cura di a carne finu à a fine eccitazione di i desideri ! ... Sottuttaraghju u mo corpu è u renderaghju schiavu, per ùn predicà à l'altri è ùn diventeraghju ripruduttu per mè stessu. " (Rumani 13,14:1; 9,27 Corinti XNUMX:XNUMX).

Ciò chì a santità significa veramente

U Signore Diu dice: "Perchè sò u Signore u vostru Diu; Dunque vi deve santificà è esse santu, perchè sò santu "(Leviticu 3: 11,44). Troppu spessu santu hè definitu cum'è pusatu à parte, pusatu per un scopu speciale. Ma hè tuttu? Un pitchfork seria ancu sacru. È Diu stessu ùn hè certamente mai statu apartu o pusatu à parte per un scopu speciale. Eppuru hè santu. Mentre cuntinuemu à leghje u versu, u significatu diventa chjaru: "è ùn vi impurtate micca". Santu significa ancu puri è puliti. I santi sò dunque i puri, una idea rivoluzionaria à mè parè.

In vista di Orlando, a purità vissuta hè ancu più dumandata. Ùn solu l'omosessuali è l'Islamisti anu bisognu di sta purezza, ma tutte e persone. L'assassini, i suicidi, i violi è altre ferite si verificanu ogni minutu è u mondu cuntinueghja à scaccià versu l'abissu. A terra brama l'illuminazione per mezu di a gloria di Ghjesù, a santità, a purità revelata in i discìpuli di Ghjesù, "chì seguitanu l'Agnellu induve ellu va ... chì sò virginalmente puri" (Apocalisse 18,1: 14,4; XNUMX: XNUMX). A bellezza di u caratteru di Diu hè infinitamente attrattiva. A so natura, u so spiritu, a so dispusizione, palesa in u sangue di l'Agnellu, offre guariscenza è libertà per tutti.

Odiu o amore altruista ?

Nè l'odiu nè a viulenza aiutanu contr'à i terribili avvenimenti in questa terra. L'amore altruista hè u solu putere chì pò salvà quì. L'omosessuali pensanu chì anu vintu l'amore è cunquistatu a guerra. Ma ùn anu micca amore veru. I musulmani crèdenu ch'elli anu allughjatu l'amore per elli stessi, cum'è quasi ogni sura coranica principia cù e parolle: in u nome di Diu l'amante amante. Ancu s'ellu hè di solitu traduttu: in u nome di Diu u misericordioso, cumpassione, a parolla hè derivata da a parolla aduprata in i seguenti versi: "Vogliu ti amore da u coreO Signore, a mo forza!" (Salmu 18,2: XNUMX) "Una donna pò scurdà u so zitellu, per ùn avè micca pietà di u so figliolu biologicu?" (Isaia 49,15:XNUMX) Sta parolla hè di l'amore misericordioso di una mamma. Sfurtunatamente, a maiò parte di i musulmani ùn capiscenu micca l'amore di Diu, è soprattuttu micca quelli chì permettenu di esse infettati da l'odiu.

L'amore veru soffre tutte e tensioni, crede in tutte e prumesse, spera per a salvezza di ogni persona, sopra ogni soffrenza. S'ellu campemu stu amore, ùn serà micca cusì faciule d'intruduce in una categuria cù reazionari viulenti. Piuttostu, seremu cunnisciuti cum'è quelli chì caccianu i dimònii.

L'omu pusessu di Gadara correva nudu, urlando è viulente. I dimònii chì u pussedevanu dimustravanu u so putenziale distruttivu quandu entravanu in i porchi. Ma dopu, l'omu s'assittò à i pedi di Ghjesù, vistutu è sensu, chì causò una grande stupore trà i porchi. Hà pigliatu a mente di l'Agnellu (Luca 8,26: 39-XNUMX).

Vestiremu ancu i nudi oghje ? Sarà Ghjesù capaci di dì di noi: "Eru nudu è m'hà vistutu" ? (Matteu 25,37:XNUMX). Pensemu sempre à e persone chì ùn anu più robba. Ma mi pare chì issi ghjorni si tratta ancu di persone chì si mettenu sempre più a so robba da parte cum'è ballast fastidiosu o riducendu à un minimu esteticu di centimetri quadrati. U vestitu ùn hè micca una strada diretta. Prima di tuttu, a so nudità spirituale deve esse rimediata per via di l'evangelu, è micca per via di una terapia goffa chì hà da scopu di libarà da e so inclinazioni è dipendenza. Perchè Diu ùn hà micca necessariamente liberatu da l'inclinazioni è e tentazioni, è ùn hè micca noi, ma solu ellu, chì pò liberà da l'addictions è i peccati.

Accolteremu u stranieru viulente ? Sarà Ghjesù capaci di dì di noi: "Eru stranieru è mi avete accoltu" ? (Matteu 25,36:XNUMX) Di novu pensemu à u stranieru chì dorme in a strada senza un locu per stà. Ma mi pare chì issi ghjorni si tratta ancu di e persone chì sò suli in casa soia è sò in periculu di cascà per via di i valori cambianti di a sucetà.

Se Diu pò usà noi per benedizzione di tutte queste persone, allora avemu capitu u missaghju d'avvertimentu di Orlando.

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.