Da l'addiction à a satisfaczione virtuale: nunda per i zitelli

Da l'addiction à a satisfaczione virtuale: nunda per i zitelli
Aobe Stock - pixel_dreams
U tempu di u screnu ruba à i zitelli di a creatività. Forse ancu noi? Di Jared Thurmon

Quandu Steve Jobs, u cofundatore di Apple, hè statu dumandatu ciò chì i so figlioli pensanu di l'iPhone, hà dettu: "Ùn l'utilizanu micca. Ùn permettemu micca in casa ".

Ùn hè micca una risposta inusual per un zar high-tech. Ancu una scola di Silicon Valley hè quasi completamente priva di alta tecnulugia. u so nome hè Scola Waldorf di a Peninsula è ùn permettenu micca iPhones, iPads, computers, etc. A scola dice chì 75 per centu di i genitori di i so studienti sò esecutivi in ​​cumpagnie high-tech.

Chì ci hè di i schermi chì alcuni di l'inventori più ricchi di u mondu ùn volenu micca chì i so figlioli sò esposti?

Hè infurmatu chì u prufeta Samuele ghjunse à a casa di Jesse per unge u prossimu rè in Israele. Arrivò, guardò sette belli ghjovani è li riteneva tutti adatti à a rè. Ma ùn avia micca quellu chì Diu hà sceltu in mente.

"Per u Signore ùn vede micca ciò chì l'omu vede; Perchè l'omu guarda à l'aspettu esteriore, ma u Signore guarda à u core. " (1 Samuel 16,7: XNUMX).

Chì hà preparatu David megliu cà i so fratelli per a dirigenza? I ditaglii in u cuntu indicanu chì hà passatu assai tempu in a natura, cura di l'animali è affinchendu a so creatività in a cumpusizioni di canzoni.

Ellen White, chì hà scrittu assai nantu à e migliori pratiche parentali, hà dettu nantu à u sughjettu di a custruzione di caratteri in Paradisu: "L'occupazione più favurevule à u sviluppu hè a cura di e piante è di l'animali".Education, 43)

White pone ancu l'idea radicali chì "da l'età di ottu à deci anni l'unica aula per i zitelli deve esse in l'aria aperta, trà i fiori chì sboccianu è i belli paisaghji in natura. I Tesori Naturali deve esse u vostru solu libru di testu.« (Educazione Cristiana, 8)

A cura di e piante è di l'animali è di passà u tempu all'aperto sona rivoluzionariu in un mondu pienu di ghjoculi tecnologichi. Chì ci hè cusì discutibile nantu à i schermi?

"Avè travagliatu cù centinaie di addicts di l'eroina è di i cristalli meth addicts, possu dì chì trattà un addictu à l'eroina hè più faciule ch'è trattà un veru addict screen", disse Nicholas Kardaras, autore di Glow Kids: Cumu l'addiction à u screnu pirate i nostri figlioli.

Kadaras hè unu di i principali esperti di addiction in i Stati Uniti. In u so libru, spiega in dettagliu cumu l'usu di a tecnulugia compulsiva è l'addiction à i schermi ponu esse altrettanto dannosi neurologicamente per u cervellu in sviluppu di u zitellu cum'è l'addiction di droghe. Attraversu una ricerca estensiva, prucessi clinichi cù l'addicti di u screnu, è l'esperienza in u trattamentu di diverse altre addictions, l'autore hà esploratu u fattu inquietante chì i zitelli "impegnanu massivamente a so creatività" accendendu constantemente i so dispositi. (1)

Cum'è i futuri parenti o quelli chì sò diventati genitori, l'ultima linea ci duverebbe fà pusà è piglià a nota. Puderia esse chì esse davanti à u screnu durante quelli anni di furmazione hè stunting u potenziale di vita di u zitellu? A risposta hè apparentemente sì.

Perchè a creatività hè cusì impurtante? Un studiu di l'Università di Oxford previsionechì u 47 per centu di l'impieghi sò in periculu di sparisce per via di l'automatizazione in i prossimi vint'anni. Hè assai più impurtante chì i nostri figlioli anu un vantaghju cumpetitivu in u mondu di u travagliu o almenu una chance di sopravvivenza è prosperità in l'anni à vene. Se l'automatizazione minaccia a mità di i nostri impieghi, chì cumpetenze pò differenzià positivamente da a media? Mark Cuban, un imprenditore è miliardariu americanu crede chì "l'impiegatori seranu prestu à a caccia di candidati chì eccellenu in u pensamentu creativo è criticu" (2).

Cresce i zitelli ùn hè micca faciule in u mondu oghje. Quandu i bisogni di a vita ci venenu da tutti i lati, hè solu sensu per dà à u zitellu un smartphone o una tableta per mantene l'impegnu. E i video games, per esempiu? Sapemu ciò chì passa in u cervellu di l'adulescente?

In ogni casu, cù i video games, u zitellu s'assede è ghjoca à cumbatte o fughje per ore à a fine cù una carica d'adrenalina elevata. Questu ùn hè micca bonu. A ricerca hà dimustratu chì l'ultima generazione di ghjochi aumenta significativamente i livelli di dopamina. A dopamina hè u neurotrasmettitore chì ghjoca un rolu chjave in i percorsi neurologichi di piacè è ricumpensa, è in tuttu ciò chì tocca à l'addictions. Un studiu hà dimustratu chì i video games aumentanu i livelli di dopamina quant'è u sessu è quasi quant'è a cocaina. Questa combinazione di adrenalina è dopamina hè un doppiu puzzicheghju insane chì crea dipendenza. " (3)

Tutti sapemu troppu bè u scenariu. Un zitellu hè cusì attaccatu à u screnu o à i so ghjoculi chì preferirebbe stà in u mondu virtuale chì gode di u mondu reale. "U mutivu chì questu effettu hè più grande in i zitelli chì in l'adulti - ancu s'è tutti sapemu parechji adulti chì sò addicted to screens - hè chì i zitelli ùn anu micca ancu un lòbulu frontale cumplettamente sviluppatu, a parte di u cervellu rispunsevuli di e nostre azzioni, e nostre decisioni. è i nostri impulsi.» (4)

I neuropsiculoghi d'oghje vedenu u lòbulu frontale cum'è u filtru è u centru di cummandu chì decide a nostra visione di u mondu è cumu distinguemu u dirittu da u male. Hè ancu a sede di a nostra Intelligenza Emozionale. A ricerca hà scupertu chì sta parte di u cervu ùn si sviluppa finu à a prima mità di l'anni 5 è u so sviluppu ùn hè micca finitu finu à a mità à a fine di l'anni XNUMX. (XNUMX)

Interessante, perchè in l'antica Israele pudete diventà un prete solu à l'età di 30 anni.

"A ricerca mostra chì l'usu di droghe è l'usu eccessivu di u screnu dannu u lòbulu frontale è diminuiscenu a materia grisa in quella parte di u cervellu. I ghjoculi estremamente suscitanti sò un doppiu colpu: ùn sò micca solu addictive, ma l'addiction diventa autosostenibile affettendu a parte di u cervellu chì limita l'impulsività è prumove una bona decisione. " (6)

E Scritture spessu si riferiscenu à a fronte. O Diu mette u so sigillo o marca quì, o Lucifer a so marca. Questu hè soprattuttu veru di a corteccia prefrontale (u forebrain). Hè a sede di u ghjudiziu, a moralità è u caratteru, cume a creatività è u pensamentu criticu.

"I figlioli di Diu sò sigillati in i so fronti", hà scrittu Ellen White. "Ùn hè micca un sigillo o un signu chì pò esse vistu, ma un intellettuale è spirituale chì si stabiliscenu in a verità per chì nunda ùn pò sminticà." (maranatha, 201)

Ponemu tutte e nostre speranze in a prossima generazione per passà u testimone di a speranza. Restemu u più innovatori chì pudemu, ancu s'ellu significa vultà in u futuru.

(1) https://www.vice.com/en_us/article/how-screen-addiction-is-ruining-the-brains-of-children

(2) https://www.inc.com/betsy-mikel/mark-cuban-says-this-will-soon-be-the-most-sought-after-job-skill.html

(3) "Cumu Screen Addiction", ibid.

(4) Ibid.

(5) Arain M, Haque M, Johal L, et al. Maturazione di u cervellu adulescente. Malatie neuropsichiatrica è trattamentu. 2013; 9:449-461. doi:10.2147/NDT.S39776.

(6) "Cumu Screen Addiction", ibid.

Traduzzione è post cortesia di l'autore da: Revista Avventista, » Ùn lasciate micca chì i vostri figlioli leghjenu questu, l'esposizione à u screnu hè sguassate a creatività di i zitelli è forse ancu a nostra, 18 d'aprile 2017

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.