MMS (Miracle Mineral Supplement): veleno o cura miracolosa?

MMS (Miracle Mineral Supplement): veleno o cura miracolosa?
Adobe Stock - sirins

Cumu hè u messagiu di salute Adventista in relazione cù questu? Di Kai Mester

L'Americanu Jim Humble, finu à u 1981 membru di a Scientologia è u 2010 fundatore di a secta Genesis II, Church of Health & Healing, hè cunsideratu cum'è l'inventore di a cura miraculosa MMS.

Questa hè una mistura di chlorite di sodiu è un acidu chì pruduce diossidu di cloru, chì hè simplicemente bleach di cloru, chì pò esse usatu micca solu per bleaching, ma ancu per disinfettà. In dosi assai chjuchi, hè utilizatu, per esempiu, per disinfettà l'acqua potable.

Stu rimediu trova ancu più è più seguitori trà l'Adventisti tedeschi. Da una banda, hè capiscibile perchè a filusufìa adventista di a salute suggerisce un sanu scetticismu nantu à a medicina convenzionale è a farmacia è favurizeghja l'avucatu à rimedii naturali sempre chì hè pussibule. In u risultatu, assai Adventisti anu apertu à l'idee di a medicina alternativa. In ogni casu, postu chì questu include assai più cà solu i metudi di guariscenza naturali, per esempiu occulti, l'Estremo Oriente è l'avvicinamenti di curazione di quack, una prudenza speciale hè necessaria.

Allora chì hè di a droga miraculosa MMS, chì hè dettu per trattà una lista impressiunanti di malatie?

I sustenti di MMS dicenu chì a sustanza aiuterà contru ogni tipu di malatie, attaccà virus è batteri, ma micca tissuti umani. In fattu, però, u diossidu di cloru ùn hè in alcun modu selettivu. Piuttostu, MMS hè un oxidizer, una sustanza altamente reattiva chì reagisce appena scontra qualcosa chì pò reagisce. In questu modu, dannu u tessulu biologicu è, secondu a cuncentrazione, u distrughje ancu. L'agenti ossidanti dannu e cellule biologiche, ch'elli sò batterichi o umani. I reazzioni viulenti, cum'è nausea è vomitu, descritti da l'utilizatori sò una risposta di u corpu à l'alte concentrazioni di stu disinfettante è bleach cunsigliatu per "trattamentu".

A filusufìa Adventista di nutrimentu ricumanda una dieta basata in a pianta per una salute ottima, chì hè altu in antioxidanti per prutege l'organismu da l'oxidazione da i radicali liberi. Sembra dunque contradictoriu di ricumandà o piglià un agentu cum'è u diossidu di cloru chì agisce esattamente in modu oppostu cum'è oxidante.

Inoltre, hè maravigghiusu chì cù MMS solu un rimediu da u largu spettru di "arti di guariscenza" alternativu hè accettatu chì risponde à altri criterii chì Ellen Gould White, a persona chì hà decisamente furmatu a filusufìa di a salute Adventista, hà avvistatu.

1. I veleni facenu male ancu in picculi quantità.

"Quandu questu (stricnina) hè pigliatu in quantità minuti, hà un impattu assai forte. In ogni casu, s'ellu hè pigliatu in eccessu, spessu porta à cunvulsioni, paralisi, delusione è morte. Parechji utilizanu stu male mortale in picculi quantità. Ma s'è tù era cuscente di u so effettu, ùn ne metterebbe micca un granu nantu à u vostru corpu.Doni spirituali 4a, 138)

"L'opium hè un velenu à azione lenta quandu hè pigliatu in picculi quantità." (ibid.)

2. Sustanze tossiche sò un pesu per l'organisimu.

»A natura travaglia per caccià u corpu di impurità tossiche. Produce a frebba è ciò chì hè chjamatu "malattia". Ma ancu allora, assai soffrenu puderia esse evitata se quelli affettati sustenevanu a natura in i so sforzi per furnisce l'acqua pura è dolce. Ma assai cercanu invece di caccià e tossine fora di u corpu ingerendu un velenu ancu più mortale per chì u velenu chì hè digià in u corpu si ne va.Rivista è Herald, 12 dicembre 1899)

» A natura ùn vole micca l'aiutu chì parechji pensanu ch'elli anu da dà. Quandu s'hè liberatu di u pesu impostu à ella da i custumi è i modi di l'epica, si vede spessu rigenerendu. L'usu di droghe ùn hè micca in armunia cù e lege di a vita è di a salute è ùn hè micca coherente cù a so natura. A medicazione cù droghe hè una doppia carica per u corpu. Rappresenta un pesu supplementu à quellu esistente. "(Libération du manuscrit 15, 278)

"I droghe tossiche facenu parechje persone malate per a vita. Molti mori chì puderianu esse salvati da i rimedi naturali. "(Ministeru di Guarigione, 126)

3. I droghe medicinali portanu risultati falsi.

"I medichi anu bisognu di saviezza è sperienza per esse riformatori cumpleti di a salute. Allora, per mezu di i so cunsiglii è di l'esempiu, cunsiglianu constantemente à i so pazienti contr'à e droghe medicinali. Perchè sanu troppu bè chì mentre l'usu di droghe pò pruduce risultati pusitivi per u mumentu. À traversu, però, l'organismu hè furnitu cù ciò chì dopu causa grandi difficultà da quale ùn si pò micca ricuperà per u restu di a so vita.Libération du manuscrit 15, 280)

A cuntrariu di l'epica di Ellen White, i droghe medicinali oghje anu da passà per un prucessu cumplessu di appruvazioni s'ellu deve esse liberatu per u mercatu. Certi medicazione necessitanu ancu una prescription. Chì ùn automaticamente vi rende immune à a critica citati, perchè i studii è a ghjente pò ancu esse sbagliati. In ogni casu, se una droga medicinale ùn hè micca appruvata in u primu locu, ma avvirtenu contru à questu perchè in u peghju casu pò ancu esse morti, hè cunsigliatu di mantene e mani fora di questu è, cum'è Adventist, per riflette nantu à l'Adventist ". missaghju di salute ".

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.