Dieci sviluppi pusitivi - malgradu a pandemia: a benedizzione di Corona

Dieci sviluppi pusitivi - malgradu a pandemia: a benedizzione di Corona
Adobe Stock - Yevhen

"Presto ... solu u core." (Ghjuvanni 4,23:XNUMX) Di Kai Mester

"Quellu chì ama Diu, tuttu travaglia per u megliu".
"Sempre ringraziate à Diu per tuttu!"
"Hè una benedizzione in disguise." (Blessing in Disguise)

E parolle di curaggiu cristianu alatu sonanu cusì o qualcosa simili.

In pratica, questu hè spessu una sfida. Ma vedemu chì benedizioni una malidizzione cum'è Corona hà purtatu à e persone devote.

  1. Corona hà attivatu un esodu in i cori: a brama di campà in u paese, induve un bloccu ùn si sente micca cusì forte. Qualchidunu anu pussutu veramente fà u passu.
  2. A riduzzione di l'oportunità recreative è culturali hà purtatu parechji in cuntattu più strettu cù a natura, induve Diu ci parla più chjaramente per mezu di e so bellezza. Questu hà ancu fattu spaziu per più tempu di qualità cù a famiglia.
  3. A restrizzione di u cuntattu suciale hà creatu novi cunnessione digitale chì anu benefiziu assai, sia per via di a participazione in linea in avvenimenti chì altrimenti ùn anu micca accessibile o per a furmazione di novi amici.
  4. Restrizioni glubale inimaginabili à a libertà anu attiratu l'attenzione à a prufezia biblica è anu svegliatu parechje persone da u so sonnu. E priorità sò state completamente riorganizzate. Diu è u servitore hè vinutu prima di novu.
  5. L'attaccu à i nostri sistemi immune hà causatu assai à riattivazione è identificà cù u stilu di vita NEWSTART PLUS è altri rimedii immune-boosting.
  6. Tutta a pandemia hà suscitatu dumande in parechje persone fora di a Chjesa Adventista è hà suscitatu un interessu in u messagiu di l'Avventu cum'è mai prima. U libru Da l'ombra à a luce vendu comme des pâtisseries chaudes, et les adventistes offraient des occasions inimaginables de témoigner.
  7. E misure di a corona anu effetti ecunomichi è liberali chì mettenu assai in a pusizione di l'Israele nantu à u Mari Rossu: u mare davanti, e muntagne à diritta è manca, l'egiziani daretu à noi. Quelli chì anu fiducia in Diu pò avè sperimentatu a separazione di u mare parechje volte. Una ricchezza di sperienza chì serà sempre di grande valore.
  8. Nunda hà divisu cumunità, gruppi d'amichi è famiglie cum'è a quistione di maschere, curfews, teste è vaccinazioni. À ogni estremità di u spettru, ci sò pochi devoti chì sò disposti à rispettà cumplettamente u puntu di vista di l'altru è cercanu modi creativi di travaglià inseme in u serviziu di Diu. Quessi sò e persone chì vogliu emulà.
  9. E regule di distanza anu rinfriscatu notevolmente a temperatura interpersonale. A gentilezza hè diventata u più preziosa per i figlioli di Diu è hè praticata in più cunscienza. Hè ancu una benedizzione !
  10. "Se mandu una pesta nantu à u mo pòpulu, è allora u mo pòpulu, nantu à quale hè chjamatu u mo nome, s'umilia per pricà è cercà a mo faccia è si volta da i so modi gattivi, allora senteraghju da u celu è u so peccatu perdona è guarisce u so terra. " (2 Cronache 7,10:XNUMX) L'apostasia hè a più grande benedizzione chì sta pandemia pò purtà.

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.