U fundamentu prufeticu di u muvimentu di l'Avventu: Circa i blocchi è i bulloni di un stand stabile

U fundamentu prufeticu di u muvimentu di l'Avventu: Circa i blocchi è i bulloni di un stand stabile
Adobe Stock - Josh

Quantu hè fiduciale u missaghju di l'Avventu ? Chì rolu ghjucanu i bulloni in i stands ? Di Kai Mester

Tempu di lettura: 6 minuti

In a seguente dichjarazione, u cofundatore di l'Adventisti di u Settimu ghjornu hà enfatizatu a so ferma fiducia in a basa solida stabilita per questa chjesa da u muvimentu di l'Aventu di u XIX seculu. Idda u discrive cum'è una tribuna da quale u messagiu di l'Avventu seria cunnisciutu in u mondu sanu.

Tribuna cù effettu di massa

"Aghju vistu una cumunità chì era ben prutetta è chì avia un pede forte. Ùn hà micca furnitu un scopu per quelli chì vulianu minà a fede ben fundata di a cumunità. Diu li guardava cun favore. Allora mi sò mostratu trè tappe - u primu, secondu è terzu messagiu di l'anghjulu. U mo anghjulu accumpagnatu hà dettu: "Guai à quellu chì si move ancu un bloccu o un bulbu di sti missaghji. A cunniscenza curretta di sti missaghji hè essenziale. U destinu di l'anime dipende da cumu si capiscenu sti missaghji.
Una volta, i missaghji sò stati presentati à mè è aghju vistu à quale grande costu u populu di Diu avia acquistatu a so sperienza di a fede: attraversu assai soffrenu è difficultà lotta. Diu li avia guidati passu à passu finu à ch'ellu li avia pusatu nantu à un supportu solidu, inamovibile chì ùn vacillava micca un pocu.
Aghju vistu individui avvicinassi à u stand è esaminà a so fundazione. Qualchidunu subitu subitu cullà cù entusiasmu. Altri cuminciaru à criticà a fundazione. Vulianu migliurà. Allora i stands seranu più perfetti è tutti seranu più felici.
Qualchidunu scendenu da e tribune per piglià un ochju più vicinu è dicenu chì a fundazione era stata stallata in modu sbagliatu. Ma aghju vistu chì guasi tutti si stavanu imperturbati in i tribune è incuragìanu quelli chì sò stati relegati à piantà di lagnà. Perchè Diu hè l'architettu, è fendu cusì solu s'opponenu à ellu.
Cuntavanu di novu a guida miraculosa di Diu chì l'avia purtatu à stu robustu stand. Inseme, alzavanu l'ochji à u celu è elogiavanu à Diu cù tuttu u so core. Questu hà toccu alcuni chì si lagnavanu di u stand è l'abbandunò. Sò tornati umili umili. " (Scritture iniziali, 258.3)

Oghje, i pochi Adventisti in i Stati Uniti sò diventati parechji milioni di Adventisti in u mondu. A fundazione hà tenutu, ma i prublemi anu righjuntu u so piccu in a seconda mità di u XXu seculu. Parechji avà ricunnosce u valore di sta fundazione è umilmente cullà in i tribune.

Si tratta di profezia è di catene di u tempu

Aghju cunnisciutu sta citazione per un bellu pezzu. Ma in qualchì modu, pensava soprattuttu à tali insegnamenti è blocchi di custruzzione cum'è u sàbatu, l'anima murtale è u santuariu, è certamente ancu à e 2300 serate è mane. Solu dopu aghju capitu chì i primi dui messagi di l'angeli eranu quasi sanu sanu prufetichi in natura, custituiti da interpretazioni di Daniel è Revelazione cum'è proclamatu da William Miller è i so culleghi. A citazione seguente sustene ancu sta idea:

L'anni prima di u 1844

"Avemu statu avvistatu di ùn impegnà micca in qualcosa chì puderia destabilizzà u fundamentu di a fede. Avemu custruitu annantu à questu postu chì u messagiu hè statu pruclamatu in 1842, 1843 è 1844. Eru parte di quellu missaghju è da tandu ùn aghju micca cessatu di sparte cù u mondu a cunniscenza chì Diu ci hà datu. Avemu cunsigliatu di scendere da a tribuna à quale ci sò stati purtati cum'è supplichemu intensamente à u Signore ghjornu dopu ghjornu è cercamu a cunniscenza ".Bulletin di a Cunferenza Generale, 6 d'aprile di u 1903)

Questu ùn hè micca dì chì ogni dettagliu o dicurazione di u stand ùn hè micca cambiatu. Sapemu ancu chì a cunniscenza aumenterà. Tuttavia, tutti i blocchi è i bulloni, vale à dì tuttu ciò chì custituiscenu u stand, u mantene inseme è dà stabilità, sò veramente indispensabili.

Allora a profezia di a sesta tromba di l'11 d'aostu di u 1840 ùn hè micca un dettu. Piuttostu, cunnetta temporalmente a quinta tromba cù l'apparizione di l'anghjulu in l'Apocalisse 10 è cusì forma un bolt chì hà preditu temporalmente l'emergenza di u muvimentu di l'Avventu è hà datu u muvimentu a stabilità da quale a chjesa Adventista puderia emerge.

Un altru bolt hè i 1335 ghjorni da Daniele è Revelazione. Inseme cù u sicondu bolt di i ghjorni 1290, ligami temporale u bloccu di 2300 serate è a matina cù u bloccu di 1260 ghjorni. Questu dà u periodu da u 1843 à u 1844 un significatu "benedetto", senza chì u missaghju profeticu di l'Avventu ùn avè principiatu u so viaghju in u mondu è cuntinuò finu à questu ghjornu.

A cunniscenza di questu era avà quasi persa in l'Adventismu, ma hà fattu u so modu di ritornu in a cuscenza in l'ultimi anni.

A carta di prufezia di i pionieri di l'Avventu

Ci hè certamente altri blocchi è bulloni chì alcuni dumandanu. U Carta di profezia Millerite dà una bona visione di ciò chì tutti i predicatori di u muvimentu di l'Avventu proclamanu inseme. Una chjama à studià a profezia di novu. Solu s'ellu pudemu spiegà l'insignamenti nantu à sta carta da a Bibbia è a storia sola, aiuteremu à stabilizzà u missaghju di l'Avventu. E dichjarazioni di Ellen White è l'altri pionieri di l'Avventu ponu esse una crutch per noi in a strada di a cunniscenza. Ma una volta avemu l'evidenza da a Bibbia è a storia, camminendu senza crutches face una impressione più cunvincente à u visore.

Divertitevi à studià!

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.