Un grande sforzu in l'educazione

Un grande sforzu in l'educazione
Adobe Stock - LIGHTFIELD STUDIOS

U scopu : assi di fede invece di stupidi di fede. Di Ellen White

Parechji parenti, mi sò statu dimustratu, ùn anu micca criatu i so figlioli per Diu. Mentre ch'elli professanu u missaghju cintrali per questu tempu, i so figlioli dannu à a so còllera unchecked quandu anu bisognu à mette in u so postu. Li mancanu i ligami di a fede viva chì li lierebbe ogni ghjornu à l'altare di u Signore. Parechje di sti ghjovani sò permessi di trasgrede u quartu cumandamentu è perseguite e so gioia in u ghjornu santu di Diu. Ùn anu micca rimorsu mentre viaghjanu per i carrughji è si diverte u sàbatu. Parechji vanu induve volenu è facenu ciò chì volenu. Ma i genitori anu tantu paura di sconvolgerli chì, à l'esempiu di Eli, ùn facenu più annunzii.

Eventualmente, sti ghjovani perderanu tuttu u rispettu di u sàbatu è ùn anu più desideranu riunioni religiose o cose sante è eterne. Quandu i so genitori li dumandanu cun prudenza, resistenu, signalendu i difetti di certi membri di a chjesa. Invece di caccià u ventu da e so vele da u principiu, i genitori pensanu esattamente u listessu cum'è i zitelli. Eppo, se X è Y eranu perfetti, i zitelli anu da esse ghjustu in a so critica, ma i peccati di l'altri ùn sò micca scusa per u vostru propiu. L'unicu esempiu veru hè u Messia.

I trasgressioni di parechji ùn scusanu micca una sola trasgressione di u so propiu, nè allevianu alcuna culpabilità. U standard di Diu hè perfettu, nobile è esaltatu. Hè impurtante di campà à questu, indipendentemente da a strada chì l'altri piglianu. Ma parechji genitori sò cusì attaccati à i so figlioli chì pare chì a ragione è u ghjudiziu piglianu un bagnu. I ghjovani spoiled, egoisti, sbagliati sò allora utilizati da Satanassu per guidà i so genitori à a ruina. "Senti, u mo populu, a mo struzzione, inclinate l'arechje à a parolla di a mo bocca! Apriraghju a bocca à un dictum è cuntaraghju storie di l'antica. Ciò chì avemu intesu è sapemu è ciò chì i nostri babbi ci anu dettu, ùn vulemu micca guardà da i so figlioli ; proclameremu à e generazioni à vene a gloria di u Signore è a so putenza è e meraviglie ch'ellu hà fattu. " (Salmu 78,1: 4-XNUMX)

Prima priorità


I zitelli sò ciò chì i so parenti facenu di elli: attraversu l'istruzzioni, l'educazione è l'esempiu. Hè per quessa chì a cura di i genitori hè cusì impurtante in a disciplina di u serviziu di Diu. Insegni à i zitelli da a prima età quantu hè sacra a nostra missione religiosa. Questu hè assai impurtante in l'educazione. A nostra rispunsabilità davanti à Diu hà una priorità assoluta. Insegni à ubbidì à a lege di Diu scrupulosamente, cum'è una materia di principiu, è poi aspetta. "Hè stabilitu un tistimunianza in Ghjacobbu, è hà datu una lege in Israele, è hà urdinatu à i nostri babbi d'insignà à i so figlioli, chì a sumente puderia amparà, i figlioli chì anu da esse natu; Duveranu alzà è ancu dì à i so figlioli chì mettenu a so speranza in Diu è ùn anu micca scurdatu di l'opere di Diu, ma hà guardatu i so cumandamenti è ùn sò micca diventati cum'è i so babbi, una generazione rebelle è disubbidiente, chì u core ùn era micca fermu è u so spiritu. era fidu à Diu. " (Salmu 78,8: XNUMX)

A maledizione di laissez faire

Questu mostra a grande rispunsabilità di i genitori. I zitelli chì crescenu in l'omi o donne cù vuluntà incontrollata è passioni sfrenate generalmente piglianu una strada cum'è adulti chì Diu ùn appruva micca. Cercanu constantemente piacè frivoli è amici increduli. Eranu permessi di trascuratà a so missione religiosa è indulge l'affetti di u core carnale. In cunseguenza, Satanassu cuntrola a so mente è i principii.

In —– —– i genitori l'hanu fattu pari generoso. U mutivu principalu di a vultà da Diu in questu locu hè dovutu à una mancanza d'educazione per una vita cunsciente di fede. A cundizione di sti zitelli hè deplorable. Si chjamanu cristiani, ma i so parenti ùn anu micca insignatu à diventà cristiani, à sparte a misericordia di Diu, à lodallu è à campà a vita di Ghjesù.

Quandu i primi tentativi di volu fallenu

Quandu sti zitelli venenu à a scola è sò cun altri studienti, si sentenu di colpu vergogna, ancu s'è certi anu veramente pruvatu à esse cristiani. Ùn oseranu micca di praticà a so fede. Ùn vulete micca esce è esse vistu cum'è un spoilsport. Allora scaccianu a so armatura in u mumentu più inopportunu, quandu e forze scure volenu alluntanassi da Ghjesù per mezu di i so cumpagni increduli. Senza prutezzione è sustegnu à e so credenze, imbarcanu in una strada periculosa perchè trovanu difficiuli o incunificate per piglià e so credenze cun elli à a scola, à u campu di ghjocu è à tutte e so amicizie. In questu modu si facenu vulnerabile à Satanassu. Induve sò i guardiani di sti ghjovani ? Quale hè chì si tene à u tronu di Diu cù un bracciu mentre avvolge l'altru intornu à questi ghjovani è li vince à u Messia ? Hè precisamente quì chì sti zitelli anu bisognu di l'esperienza chì u putere di a fede li ferma cù una manu di fiducia.

A via di falà

Parechje resistenu à a guida è a cura di Diu finu à ch'elli diventanu imprudenti è cercanu piacè egoisti, ancu di più, impegnanu in atti basi è a contaminazione di i so corpi. Dopu quì, u so pensamentu hè contaminatu è sò incunificate cù a religione. Qualchidunu sò andati tantu luntanu in sta strada discendente è si sò modellati cusì vicinu à u populu di Sodoma chì oghje sò "vicini à a malidizzione" (Ebrei 6,8: XNUMX). Ùn sentenu più currezzione è avvirtimenti. Ùn trovanu mai a salvezza, è i so genitori sò culpèvuli di a so perdizione. E gioie degradanti per quale anu sacrificatu tantu - salute, pace di mente è vita eterna - infine diventanu amarezza.

I genitori, per l'amor di Ghjesù, ùn trascurate micca u vostru travagliu più impurtante, chì hè di mudificà u caratteru di i vostri figlioli per u tempu è l'eternità. Quelli chì facenu l'errore di trascuratà a so struzzione attenta, o di esse cusì cecu da u so affettu ch'elli ùn vedanu micca i so difetti è dunque ùn li curreghjenu in cunseguenza, li lascianu curriri à a so ruina. U vostru cumpurtamentu pò sbaglià a so vita sana. Tu decide ciò ch'elli saranu è ciò ch'elli facenu per u Messia, u populu è a so ànima.

ricetta per u successu

Siate onestu è fiducia cù i vostri figlioli, valenti è pazienti. Ùn àbbia paura di attraversà, ùn risparmiate nè tempu nè sforzu, carica nè soffrenza. Pagarà in u futuru. U megliu testamentu di fideltà à u Messia sò i zitelli di caratteru equilibratu. Sò a so pruprietà, compru cù u so sangue. Quandu sò pienamente impegnati à ellu, sò i so cullaburatori chì aiutanu à l'altri à truvà a strada di a vita. Ma se trascurate a vostra missione data da Diu, a vostra educazione imprudente li guidarà à quelli chì alluntananu a ghjente da u Messia è custruiscenu u regnu di a bughjura.

Parlu da sperienza; perchè aghju vistu chì i ghjovani educati di a nostra chjesa chì sò stati criati "cristiani" indulge in un crimine chì hè grave à l'ochji di Diu è chì hè cusì diffusa chì hè unu di i segni di a fine di i tempi. Hà un tale putenziale di u male chì deve esse espostu è denunziatu vigorosamente: u peccatu di fighjà ligeramente è disprezzu à a so cunversione. Una volta rispunsevuli à a fede, u Spìritu Santu li trasfirìu à a dedicazione tutale sottu a bandiera macchiata di sangue di u Principe Immanuel. Ma i genitori stessi eranu luntanu da Diu, occupati cù l'affari mundani o dubbiendu a so propria sperienza di fede. In u risultatu, ùn pudianu micca ammette. Eppuru, sti ghjovani, in a so inesperienza, avianu tantu bisognu di una manu sàvia è ferma chì li avaria mustratu a strada bona è, cù cunsiglii è cuntenuti, impediscenu di sbaglià.

prugramma di cuntrastu

A nostra vita di fede hè permessa di differisce significativamente da a vita mundiale di piacè. Qualchese chì vole esse discìpuli di Ghjesù piglia a croce è a porta daretu à Ghjesù. U nostru Redentore ùn hà micca campatu per piacè ellu stessu. Allora perchè duvemu fà? Un grande successu spirituale richiede una devozione completa à Diu. Ma i ghjovani ùn anu micca struitu perchè i so genitori ùn anu micca campatu cusì. Allora hè stata lasciata à i zitelli per circà u so propiu caminu di a fede cristiana. Quandu sò attratti da a cumpagnia mundanale cù i so piacè, i genitori ingenu, chì ùn li pudianu nigà ogni piacè, s'ellu ci era, reagiscenu cusì vagamente è indecisively chì i zitelli cuncludi chì sta strada seducente era ligata à a vita cristiana è u caratteru compatible.

Una volta chì cumincianu à sta strada, di solitu fermanu cun ellu. L'elementu mundanu ripiglia è si burlanu di e so credenze previ. Disprezzanu a so simplicità antica quandu i so cori eranu teneri, è trovanu una scusa per evade e sante pretese di u corpu di Cristu è u Redentore crucifissu. Queste persone ùn ghjunghjeranu mai à u so potenziale perchè anu tace a so cuscenza è sbulicatu a so sensibilità sacra. Se in l'anni dopu tornanu à Ghjesù, cuntinueghjanu à portà e cicatrici ch'elli si sò inflitti perchè anu disprezzatu e cose sante.

I genitori ùn vedenu micca tuttu questu, ùn suspettate micca induve portanu e so azzioni, ùn sentenu micca chì a sensibilità di i so figlioli hè degna di incuragisce, chì l'educazione più attenta in a vita di a fede hè necessaria. Ùn consideranu micca i so figlioli cum'è pussidimentu speciale di u Messia, trofei di sangue compru di a so gràzia è cusì strumenti abili in manu di Diu per esse usatu in a custruzione di u so regnu. Satanassu cerca in permanenza di caccià issi ghjovani da e mani di u Messia, senza chì i genitori capiscenu chì u grande avversariu pianta vicinu à e so bandiere infernali. Sò cusì ingannati chì hè a bandiera di u Messia.

Solu via

Per mezu di l'ambizione o l'indolenza, u dubbitu o l'amore di sè stessu, Satanassu attrae i ghjovani da u strettu percorsu di a santità fatta per i redenti di u Signore. In generale, ùn lascianu micca sta strada di colpu, ma sò gradualmente incitati. Un passu sbagliatu li fa pensà chì ùn sò più accettati da Diu. Questu li scoraghja è li rende suspetti. Ùn li piace più i servizii di a chjesa perchè a so cuscenza hè svegliata quì. Ci hè solu una manera di esce da questa trappula di Satanassu: piglià i passi in daretu è cunfessà umilmente ogni mezzu di cori è rinunzià. Quandu tornanu à a so prima sperienza, ch'elli anu lasciatu imprudente, cum'è anu cura di ogni impulsu divinu è si lascianu esse guvernati da sentimenti santi chì solu u Spìritu di Diu pò inspirà, allora a fede in u putere di u Messia li rinfurzà è sustene. è i soi illuminanu a strada.

I genitori cristiani anu da esse preparatu per dà à i so figlioli sta struzzione pratica in a vita di a fede. Questa hè a vostra missione divina, chì ùn avete micca cumpiendu se lasciate stu travagliu solu. Insegni à i vostri figlioli i metudi divini di l'educazione è a ricetta per u successu in a vita cristiana. Spiegà à elli chì ùn ponu micca serve à Diu quandu sò impegnati in una pruvisione eccessiva. À u listessu tempu, ùn lasciate micca pensà chì u travagliu ùn hè micca necessariu è ch'elli ponu solu lascià andà in u so tempu liberu. A Parola di Diu hè chjara quì. Ghjesù, a maestà di u celu, hà dimustratu à i ghjovani cumu fà. Hà travagliatu in l'attellu in Nazareth per u so pane di ogni ghjornu, susteneva i so genitori è ùn passava micca u so tempu cum'ellu vulia. In "Terra di Cockaigne" un ghjovanu ùn pò mai ghjunghje u so potenziale cum'è umanu o cristianu. Diu ùn ci prumetti micca cunsulazione, onore, o ricchezza in u so serviziu; ma ci prumetti tutti i benedizzioni nicissariu, sottu "persecuzioni" ma "vita eterna" in u mondu à vene. U Messia pò solu fà qualcosa cù devozione cumpleta à u so ministeru. Questu hè u scopu di apprendimentu per tutti noi.

Ricetta per u successu di novu

Studià a Bibbia, cunsiglià cù Diu, è affidà à u Messia vi permetterà di agisce sapientemente sempre è in ogni circustanza. A vita vera mostra se avete boni principii. Basta turnà u vostru core à a verità per questu tempu. Fate a vostra essenza. Questu vi farà cusì fermu è decisu cum'è nè piacè tentatore, nè abitudini fickle, nè amore ignorante di u mondu, nè autoindulgenza puderianu. Prima a cuscenza hà bisognu di l'illuminazione, dopu manca solu a vulintà. Induve l'amore di a verità è a ghjustizia regna, emerge un caratteru piacevule à u celu.

Esempi biblichi

Ci sò esempi chjaru di a forza di credenze ferma. Ancu a paura di a morte ùn pudia cunvince u svenimentu David à beie l'acqua di Betlemme per quale omi bravi avianu risicatu a so vita. A fossa di i leoni ùn pudia micca dissuadà Daniel da a so preghiera di ogni ghjornu, nè u furnace ardente ùn pudia fà chì Shadrach è i so cumpagni si prosternanu davanti à l'idolu chì Nabucodonosor hà stallatu. I ghjovani di principiu rinunceranu piuttostu à u piacè, à u dulore bravu, è ancu à a fossa di i leoni è à a furnace ardente chè esse infideli à Diu. Nota u caratteru di Ghjiseppu. A so virtù hè stata assai pruvata, ma triunfò. In ogni rispettu, u nobile ghjovanu hà righjuntu à a prova. Le même principe élevé et indomptable s'est montré dans chaque procès. U Signore era cun ellu, è a so parolla era a so lege.

Sta forma di determinazione è principiu chjaru hè u più grande cuntrastu à a debulezza è l'inefficienza di i ghjovani d'oghje. Cù pochi eccezzioni hè indecisu, vacillante cù ogni cambiamentu di circustanze è di l'ambiente, una cosa oghje è una altra dumane. Quandu si offre l'attrazione di piacè o gratificazione egoista, sacrifica a so cuscenza per ottene u piacè chì desidera. Una tale persona pò esse fiducia? Mai ! In l'absenza di tentazione pò esse cumportanu cusì decently chì ogni dubbitu è ​​suspettu pare micca ghjustificatu; ma se l'oppurtunità si presenta, a fiducia hè abusata. In core ùn hè micca affidabile. Hè precisamente quandu a fermezza è u principiu sò più dumandati chì cede; è s'ellu ùn diventa micca un traditore cum'è Ghjuda, hè perchè ùn manca una opportunità adatta.

Cù a pelle è i capelli

Cari genitori, fate a vostra priurità di fà u vostru travagliu è entra in tuttu u travagliu chì Diu hà datu à fà. Se trascurate tuttu u restu, sia accuratu è efficiente quì. Sì i vostri figlioli emergenu puri è virtuosi da l'educazione in casa, è cumpiendu quellu postu pocu è umile in u grande bonu pianu di Diu per u mondu, allora ùn avete micca fallutu in a vostra vita è ùn avete micca bisognu di guardà in daretu cun dispiacere.

Elisa è l'orsi

Hè un sbagliu di pensà chì ci vole à adattà à u cumpurtamentu di i zitelli spoiled. Eliseu hè statu burlatu è taunted da i ghjovani di Bethel da u principiu di u so ministeru. Era un omu di grande gentilezza, ma u Spìritu di Diu ùn hà micca riposu finu à ch'ellu avia prufetizatu a so cundanna à i moqueri. Avianu intesu parlà di l'ascensione d'Elia è utilizanu stu avvenimentu solenni per a so burla. Eliseu hà dimustratu ch'ellu ùn era micca intimuratu da i vechji è i ghjovani in a so santa chjama. Lorsqu'ils lui dirent qu'il ferait mieux de monter comme Elie avant lui, il les maudit au nom de l'Eternel. U ghjudiziu terribili chì vinia nantu à elli era da Diu. Dopu à quessa, Eliseu ùn avia più difficultà in a so missione. Per cinquant'anni entrava è esce da a porta di Bethel è andava da cità à cità. Facendu cusì, passava à traversu una folla di ghjovani estremamente cattivi è rude chì eranu pigri è immorali. Ma avà nimu ùn si burlò di ellu o ùn si mosseva di a so pusizioni di Prufeta di l'Altissimo. Ddu un esempiu di terribile chiarezza prima di a so carriera era abbastanza per guadagnà u rispettu in tutta a so vita. S'ellu era passatu inosservatu, puderia esse statu mozzatu, insultatu, ancu assassinatu, è a so missione di avvistà è salvà a nazione in u so grave periculu puderia esse frustratu.

Ancu l'amicizia hà limiti. Solu quelli chì sò invariabilmente chjaru averà a so influenza mantinuta è a so missione cumprita, altrimenti risulterà assai ridicule è disprezzu. L'empatia è a tolleranza cusì chjamate, a persuasione è a tolleranza chì i genitori è i curatori mostranu à i ghjovani hè u peghju male chì li pò accade. A fermezza, a determinazione, l'annunzii pusitivi sò essenziali in ogni famiglia. Genitori, accettate e vostre responsabilità trascurate; crià i vostri figlioli secondu u pianu di Diu, "benedendu quellu chì vi chjamò da a bughjura à a so luce maravigliosa" (1 Petru 2,9: XNUMX).

A fine: Testimonii per a Chjesa 5, pagine 36-45

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.