Perdonu di ogni ghjornu

Perdonu di ogni ghjornu
Adobe Stock - fotofabrika

Cumu sperimentà u pentimentu è u pirdunu ogni ghjornu è ancu ùn avè micca peccatu ogni ghjornu. Di Kai Mester

Continuemu à publicà posti nantu à u nostru portale chì mostranu chì e prumesse di Diu per una vita senza peccatu ùn sò micca promesse vacanti. Ellen White in particulare hè cunnisciuta per u so rigettu chjaru di campà in u peccatu o peccatu ogni ghjornu. Eccu dui esempii:

Peccatu ogni ghjornu ?

"I più grandi peccati sò purtati da quelli membri di a chjesa chì dicenu chì sò santificati è ùn ponu più peccatu. Eppuru assai di stu gruppu peccatu tägliche, avè un core currutti è vive in cunsequenza. "(Testimonianze 5, 139; vede. testimonianze 5, 147; evidenziatu aghjuntu)

"I figlioli è e figliole di Diu sò incaricati di esse un populu apartu da u mondu, puri è santu. Se questu ùn hè micca evidenti in i membri di a chjesa, allora a quistione à a chjesa hè ghjustificata: perchè ùn ci hè micca un cambiamentu decisivu di caratteru da una vita di peccatu à una vita di santità? Se u peccatu in ogni ghjornu a vita hè praticata, tuttu u credu di i membri di a chjesa ùn hà micca valore veru. Ùn agiscenu micca in armunia cù Diu è ùn ponu micca serve u mondu cum'è messageri di salvezza. "(Bulletin Quotidienne de la Conférence Générale, 4 ferraghju 1893 ; evidenziatu aghjuntu)

Dumandate u pirdunu ogni ghjornu

Ma cumu pò esse cunciliatu cù a Preghiera di u Signore, in quale ùn simu micca solu chjamati à dumandà u nostru pane di ogni ghjornu, ma ancu tägliche per u pirdunu di i peccati? Ellen White ricumanda ancu di crià i zitelli: "Insegnali à dumandà perdonu ogni ghjornu per ogni male chì anu fattu".Guida di u zitellu, 494; vede. Cumu guidà u mo figliolu, 309; evidenziatu aghjuntu)

Parla ancu à noi adulti: "Quandu avemu bisognu di grazia tuttu u tempu è tägliche in bisognu di pirdunu, quandu ogni mumentu di a nostra esistenza hà bisognu di misericordia è di cumpassione, quantu inappropriatu è completamente fora di locu hè quandu i cristiani sò prestu à criticà, culpisce è cundannà i so fratelli, nantu à quale ùn anu micca vantaghju ". (Libération du manuscrit 12, 290; evidenziatu aghjuntu)

Peccatu dopu à a fine di u periodu di prova?

À u listessu tempu, sapemu chì un tempu si avvicina quandu Ghjesù hà finitu a so mediazione quandu nimu ùn pretende u so pirdunu di i piccati. Certi perchè volenu cuntinuà à piccà, altri perchè anu cessatu di piccà (Apocalisse 22,11:XNUMX). Questu serà u tempu quandu si metterà i so vestiti riali è farà u so modu à a terra per evacuà i so figlioli è ristabilisce in Ghjerusalemme celeste.

I peccati senza sapè

Diversi fattori mantenenu i ghjusti chì dumandanu u pirdunu di i peccati: Ancu s'è avemu irretrievably turnatu a spalle à u peccatu vuluntariu è cuscente, in ogni casu oghje sò sempre i peccati scunnisciuti chì ci portanu à u repentimentu una volta è una volta appena avemu diventatu cuscenti di elli. . Ancu s'ellu ùn era micca cuntatu cum'è peccati finu à chì avemu avutu cunuscenza di elli (Ghjuvanni 9,41:17,30; Atti XNUMX:XNUMX). Più ci avvicinemu à Ghjesù, u più sensibili diventemu à a nostra propria peccatu, scopre induve avemu cedutu à questu, è pentite sempre più profonda.

A cuscenza di u nostru peccatu

Ancu u zitellu di Diu chì infine ricusa di cede à u so peccatu soffrerà da u so peccatu è duverà esse constantemente in guardia contru à questu. Sempre cunfessà u so peccatu, a so carne peccaminosa, davanti à Diu è riclamà u sangue di Ghjesù per triunfà nantu à tutte e tentazioni internu. À u listessu tempu, pò guidà una vita di gioia in u Spìritu Santu.

Ogni ghjornu, rimpianti continui

» Quelli chì si pente veramente ùn si scurdanu di i peccati di u so passatu. Ùn hè micca trascuratu cun elli una volta chì hè statu pardunatu. À u cuntrariu, più si capisce chì Diu hè gentile per ellu, più si dispiace per a so vita passata di piccatu. Si detesta è si danna è hè sempre maravigliatu ch'ellu hà sappiutu stà in ribellione per tantu tempu. Rinuvà u so pentimentu à Diu è tene a manu di Ghjesù più fermamente. U dispiaciu hè una pratica di ogni ghjornu, in corso, nota. Li praticarà finu à chì a mortalità hè inghiottita da a vita [eterna]. Qualchidunu chì si repenti in questu modu valuta a ghjustizia di Ghjesù più di l'argentu è l'oru, più di ogni ligame terrestre è affettu.Segni di i tempi, 26 nuvembre 1894)

Rimorso vicario...

Truvemu un altru toccu di pentimentu è u pirdunu di i peccati in a vita di u nostru Salvatore. Ellu stessu s'hè pentitu per noi è hà pigliatu i nostri peccati nantu à ellu stessu. Hè statu battizatu perchè identificatu cù i nostri peccati è hà datu un esempiu per noi nantu à a strada di a ghjustificazione, ancu s'ellu ùn avia mai piccatu, nè in pensamentu, nè in parolla, nè in atti.

"Ghjesù ùn hà micca ricevutu u battèsimu cum'è una cunfessione persunale di culpabilità. Piuttostu, hà identificatu cù i peccatori è hà pigliatu i passi chì avemu bisognu di fà, hà fattu tuttu ciò chì avemu bisognu di fà ... Cum'è unu di noi, hà purtatu u pesu di a nostra culpabilità è u soffrenu. U senza peccatu sentia a vergogna di u peccatu. L'amante di a pace abitava in lite, a verità alzava a so tenda cù bugie, a purità cù u viziu. Ogni peccatu, ogni discordia, ogni impuru lussuria chì a trasgressione hà purtatu, era un turmentu à u so spiritu. Sollu caminava, solu portava u fardelu... Vidia è sentia tuttu.U desideriu di l'età, 111; vede. vita di Ghjesù, capitulu »Batesimu«)

... per i peccati di i nostri babbi è di l'omi umani

In listessa manera, cum'è veri seguitori di Ghjesù, faremu ancu a penitenza per i piccati di i nostri babbi è i nostri cumpagni umani. Toccheranu i nostri cori cum'è s'è no l'avemu impegnatu. In questu modu pudemu guidà e persone intornu à noi cum'è preti à Ghjesù è ancu a nostra congregazione in l'ultima piova. Cum'è Ghjesù, pudemu empatizà cù a so debulezza in e so tentazioni (Ebrei 4,15:XNUMX).

Finu à u tempu di l'angoscia di Ghjacobbu

In questu modu, a preghiera in u sensu di a Preghiera di u Signore ferma parte di a nostra sperienza di fede finu à u tempu quandu Ghjesù hè digià in u so caminu à u nostru pianeta: u tempu di "u prublema per Ghjacobbu" (Genesi 1: 32,7-33; Jeremiah). 30,7:6,13). In ultimamente, sta preghiera per u pirdunu di i peccati in a Preghiera di u Signore serà l'unicu baluardatu contru u peccatu in a nostra vita finu à chì avemu trasfurmatu. Perchè cuntinueghja: "Ùn ci lasciate micca in tentazione, ma liberaci da u male." (Matteu XNUMX:XNUMX).

Ghjesù in noi

Avemu bisognu di cunversione di ogni ghjornu, pirdunu di i peccati ogni ghjornu, ghjustificazione di ogni ghjornu, pentimentu di ogni ghjornu, santificazione di ogni ghjornu, è salvezza ogni ghjornu da a tentazione è u male. Ghjesù hà sperimentatu u listessu senza avè mai piccatu. Ci hà precedutu nant'à sta strada, lascemu ancu ellu precede sta strada in noi cum'è una mutivazione per tutti i persone chì anu da esse salvatu per mezu di noi, fideli à u mottu: "Mi santificu per elli per ch'elli sò ancu santificati in a verità. « (Giuvanni 17,19:XNUMX)

« Attends à l'attitude qui préfère souffrir que pécher. » (Cristu triunfante, 94) "Solu quelli chì volenu mori cà fà un attu sbagliatu, seranu trovu fideli".maranatha, 82)

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.