A paràbula di a pecura persa : mottu per ogni casa

A paràbula di a pecura persa : mottu per ogni casa
Adobe Stock - Marina

Siate ancu un bon pastore. Di Ellen White

A paràbula di a pecura persa seria una bona falena per ogni casa. U pastore divinu abbanduneghja 99 pecure è cerca e pecure smarrite in u desertu. Ci sò boschetti, paludi è crevious periculosi. U pastore sà : In lochi cusì, e pecure anu bisognu di l'aiutu di un amicu. S'ellu sente u so bleating in u luntanu, accetterà ogni difficultà per salvà a pecura persa. Quandu infine u ritrova, ùn li rimpruverà, ma hè cuntentu chì l'hà trovu vivu. Cù una manu sicura è ancu gentile u libera da e spine o da a palude ; l'alza cù cura nantu à e so spalle è u porta in daretu à a banda. U Redentore puru è senza peccatu porta a pecura peccata è impura.

U peccatore porta a pecura impura; ma u so pesu hè cusì preziosu chì si rallegra è canta: "Aghju trovu a mo pecure chì era persa" (Luca 15,6: XNUMX) Tutti ponu capisce chì ellu stessu hè purtatu nantu à e spalle di u Messia in questu modu diventatu. Nimu ùn hà u dirittu à un spiritu dominatore, autore ghjustu, criticu. Nisuna pecura ùn saria mai entrata in l'ovile s'ellu u pastore ùn l'avia cercatu laboriosamente in u desertu. Ancu una sola pecura persa hà suscitatu a cumpassione di u pastore è u fece andà in cerca.

Stu pezzu di polvera chì si chjama u pianeta terra era a scena induve u Figliolu di Diu divintò omu è hà patitu. U Messia ùn hè micca ghjuntu in un mondu unfallen, ma in stu mondu maleditu. E prospettive ùn eranu micca rosy, ma estremamente deprimente. Mais « Lui-même ne sera pas éteint ni brisé jusqu'à ce qu'il établisse la justice sur la terre » (Isaïe 42,4:15,6). Imaginemu a grande gioia di u pastore quand’ellu hà riportu ciò chì era persu. Chjama à i so vicini : « Rallegrate cun mè ; perchè aghju trovu e mo pecure chì era persa.» (Luca XNUMX:XNUMX) Tuttu u celu si unisce à u gridu di gioia. U babbu stessu sprime a so gioia à u salvatu cantendu. Chì santa estasi di gioia si mostra in questa parabola ! Pudemu sparte in questa gioia.

Cù st'esempiu in mente, tirate in a listessa direzzione di quelli chì volenu salvà u persu? Sò cullaburatori cù u Messia ? Pudete suppurtà e soffrenze, sacrifici è prucessi per ellu? Ci hè abbastanza opportunità per fà u bè à i ghjovani è i sbagliati. Se vi vede qualcunu chì per e so parolle o l'attitudine indica chì sò separati da Diu, ùn li culpisce micca. Ùn hè micca u vostru travagliu di ghjudicàlu, ma di stà cun ellu è aiutallu. Ricurdativi di l'umiltà di u Messia, di a so mansa è di umiltà, è agisce cum'è ellu cù un core di affettu sacru. "In quellu ghjornu, dice u Signore, seraghju u Diu di tutte e famiglie d'Israele, è seranu u mo pòpulu. Cusì dice u Signore : U populu chì hà scappatu da a spada hà trovu grazia in u desertu ; Israele va à u so riposu. U Signore m'hè apparsu da luntanu: ti aghju sempre amatu, per quessa t'aghju attiratu da a bontà d'amore. "(Geremia 31,1: 3-XNUMX)

Pudemu solu agisce cum'è u Messia quandu noi stessi simu crucifissi : una morte dulurosa, ma dinò a vita, a vita per l'anima. "Perchè cusì dice l'Altu è Esaltatu, chì abita per sempre, chì u so nome hè santu: Amu in altu è in u locu santu, è cù quelli di un spiritu cuntritu è ​​umile, per rinfriscà u spiritu di l'umili è u core di u cuntritu. " (Isaia 57,15:XNUMX)

A fine: Testimonii per a Chjesa 6, 124-125

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.