In u mità di a Guerra Civile Americana 1862: E duie Guerre Munniali profetizzavanu

In u mità di a Guerra Civile Americana 1862: E duie Guerre Munniali profetizzavanu
Pixabay - Perlin

Ellen White guarda à u futuru. Di Kai Mester

Tempu di lettura: 5 minuti

Ellen White, a mamma fundatrice di a Chjesa Adventista di u Settimu ghjornu, avia 33 anni quandu principia a Guerra Civile Americana. I stati di u Nordu è di u Sud di i Stati Uniti anu cresciutu in u prublema di l'esclavità. Abraham Lincoln era statu elettu presidente pocu mesi prima. À a fine di a guerra, l'esclavità seria abulita in i Stati Uniti. Ma un annu dopu, in u mità di a guerra, Ellen White guarda à u futuru è scrive:

U rolu di l'Inghilterra in u scoppiu di a Prima Guerra Munniali

Mi era statu dimustratu chì, se u scopu di sta guerra era statu l'abulizione di l'esclavità, l'Inghilterra si fussi precipitosa in l'aiutu di i stati sittintriunali s'ellu vulianu cusì. Ma l'Inghilterra capisce assai bè i mutivi di u guvernu. Sapi chì ùn si tratta micca di l'abulizioni di l'esclavità, ma di l'esistenza cuntinuata di l'Unione. Tuttavia, l'Inghilterra ùn vole micca esse cunservata. U nostru guvernu hè assai fieru di a so indipendenza. U populu di sta nazione si lodanu à u celu è guardanu e monarchie cun disprezzu. Si vanta di a so libertà, ancu s'ellu cunduce è cura l'istituzione di l'esclavità, mille volte peghju chè a tirannia di i monarchi. In questa terra di l'illuminazione, un sistema hè nutritu chì permette à una parte di a famiglia umana di schiavi un'altra parte è degrada milioni di persone à u livellu di l'animali. Un tali peccatu ùn si trova ancu in i terri pagani.

L'ànghjulu disse: "Ascolta, o celu, u gridu di l'oppressi, è rimbursà l'oppressori duie volte secondu i so atti." Stu populu serà ancu umiliatu finu à a polvera !

L'Inghilterra hè avà cunsiderà se prufittà di a debulezza attuale di a nostra nazione è andà in guerra contr'à ella. Pisa i pro è i contra è prova à valutà l'altri nazioni. L'Inghilterra teme chì a guerra à l'oltremare a debilitassi in casa [fallimentu finanziariu imminente] è altre nazioni puderanu prufittà di questu. L'altri nazioni si preparanu tranquillamente ma attivamente per a guerra, sperendu solu per l'Inghilterra per andà in guerra contr'à a nostra nazione. Perchè allora piglianu l'uppurtunità è si vinderanu per u fattu chì l'Inghilterra hà ingannatu è trattatu ingiustamente in u passatu [Colonialismu]. Certi di i sughjetti di a regina sò solu aspittendu l'uppurtunità di scaccià u so jugu; ma se l'Inghilterra decide chì vale a pena, ùn esiterà micca un mumentu à coglie l'uppurtunità è aduprà u so putere per umilià a nostra nazione. Una volta l'Inghilterra dichjarà a guerra, ogni paese [puteri coloniali] à i so interessi [colonie] pensate, è ci hè a guerra generale, u caosu generale [Prima Guerra Munniali]. – Testimonianze per a Chjesa 1, 259; cf. Testimonianze 1, 281

Hè maravigghiusu quantu precisa Ellen White descrive a situazione pulitica mundiale quì in u 1862. Cum'è a storia mostra, l'Inghilterra hà decisu di entre in a guerra à quellu tempu. Ma quandu a Gran Bretagna intrì in a guerra cuntinentale chì avia digià principiatu un bonu 50 anni dopu, u 4 d'aostu di u 1914, a guerra generale prevista è u caosu tutale seguitanu: a Prima Guerra Munniali. L'Inghilterra era preoccupatu di a so pusizioni di putere in a pulitica mundiale. Ma hà annunziatu a fine di l'Imperu Britannicu cù e so mani. Cum'è Ellen White hà previstu, e culunie britanniche anu apprufittatu di e debuli finanziarii è domestici di a Gran Bretagna in a so ricerca di l'indipendenza dopu a Prima Guerra Munniali è a Siconda Guerra Munniali, è l'Imperu Britannicu s'hè cascatu. Solu un prestitu da i Stati Uniti hà salvatu l'Inghilterra da a fallimentu in u 1946. Incidentally, ùn hè micca finu à u 31 di dicembre di u 2006 chì l'Inghilterra hà pagatu u so ultimu pagamentu in i Stati Uniti.

Qualchi pagine dopu, Ellen White riprende:

Dopu à pocu tempu di pace : a Siconda Guerra Munniali

Altre nazioni guardanu a nostra nazione da vicinu. Ùn mi era micca dettu perchè. Ma si preparanu intensamente per un avvenimentu. A più grande impotenza è disordine ora prevale trà i nostri statisti. I difensori di l'esclavità è i traditori sò trà elli; è ancu s'ellu sustene l'Unione, influenzanu e decisioni, alcune di quale ancu favurizeghja i stati miridiunali.

Mi hè statu dimustratu à a ghjente di a terra in un caosu assolutu: a guerra, u spargimentu di sangue, a privazione, u desideriu, a fame è a malatia regnavanu in tutta a terra. [Prima Guerra Munniali, influenza spagnola, epidemia di tifoide, crisa ecunomica glubale ecc.]. Quandu u populu di Diu era circundatu da tuttu questu, cuminciaru à riunisce è mette i so picculi prublemi. L'autodignità ùn era più u mutore, l'umiltà prufonda hà pigliatu u so postu. U soffrenu, l'impotenza è a privazione purtonu a raghjoni à u tronu, i sangue caldu è irragionevule tornanu sanu è agitu prudente è sàviu.

Allora a mo attenzione hè stata deviata. Per un tempu pareva esse a pace [trà e duie guerre mundiali]. Ma dopu chì mi hè statu dimustratu novu à u populu di a terra; è tuttu cascò di novu in u caosu. A lotta, a guerra è a spargimentu di sangue cù a fame è a pesta infuriavanu in ogni locu. L'altri nazioni eranu implicati in sta guerra è in stu caosu. A guerra hà purtatu à a fame. A disperazione è u spargimentu di sangue hà causatu pesti [Sicondu. Guerra Munniali, Bloccu di Leningrad, Fami Invernu, Settima Pandemia di Colera ecc.]. È tandu i cori di l'omi "fallavanu cù u timore è l'aspettativa di ciò chì avia da vene nantu à u mondu" (Luca 21,26:XNUMX). [Minaccia nucleare, Guerra Fredda]. - Ibid., 267-268 ; ibid., 289-290

U capitulu "Slavery and War" finisci cù sta frase. Allora, in u 1862, Ellen White hà prufetizatu duie guerre chì avarianu affettatu tutta a "pupulazione di a terra".

Press inseme!

Eru maravigliatu mentre leghje u libru di Bob Pickle Una Risposta à u Video: Adventismu di u Settimu ghjornu, U Spìritu Dietro a Chjesa hè statu fattu cuscenza di u cumpletu di sta prediczione. Curiosamente, ùn hà micca pigliatu l'ochju quandu aghju lettu u primu voluminu di i Testimonii, probabilmente perchè si trova in u cuntestu di a Guerra Civile Americana. Spergu chì l'altri chì anu avutu a listessa sperienza anu l'ochji aperti cum'è mè. Diu ùn ci hà micca lasciatu in u bughju attraversu Ellen White. Ma apparentemente ùn hè micca abbastanza per studià i so scritti solu. Sò troppu grande. Solu quandu pressu inseme cum'è una chjesa, pudemu entra in a benedizzione piena di questa Illuminazione.

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.