A Distruzzione di Ghjerusalemme è 11/XNUMX: Microcosmi di a Fine

A Distruzzione di Ghjerusalemme è 11/XNUMX: Microcosmi di a Fine
Adobe Stock - AIGen

Dui esempii di ciò chì ci hè avanti da chì avemu da fà megliu à amparà. di Alberto Treiyer.

Tempu di lettura: 19 minuti

A ghjurnata era stata longa è assai fatica. U più grande scontru trà Ghjesù è i capi religiosi di a cità di Ghjerusalemme era finitu. Cù a ritirata di a gloria di Diu, chì ùn era più ammucciata in una nuvola cum'è una volta, ma avà in carne umana (Ghjuvanni 1,9.14: 23,38, 39), a prisenza celestiale avia infine partutu da a casa di Diu in Ghjerusalemme (Matteu XNUMX: XNUMX). -XNUMX). Ma cum'è i discìpuli pianu pianu pianu pianu à u Monti di l'Olivi è si vultonu, sò stati di novu cunfruntati cù a magnifica vista di u Tempiu di Ghjerusalemme.

« Dapoi più di quarant’anni, a ricchezza, u travagliu è l’arti architectural anu pristatu stu tempiu splendore sempre più grande. Erodu u Grande hà cuntribuitu à u splendore di stu edifiziu stupente da e ricchezze di i Rumani è u tesoru di i Ghjudei; Ancu l'imperatore di l'imperu mundiale avia donatu per ellu: blocchi massivi di marmura bianca, a dimensione di quale pareva quasi un conte di fata, sò stati impurtati da Roma "(grande polemica, 24) Ùn hè maravigghiusu chì i discìpuli eranu ancu fieri di questu edifiziu. I so sogni giravanu intornu à sta cità è Ghjesù cum'è u futuru Re di Ghjerusalemme in ogni modu.

» Maestru, basta à vede ! Chì petre ! È chì tipu di edifici sò?"(Marcu 13,1: 21,5) "decuratu cù belle pietre è rigali cunsacrati" (Luca XNUMX: XNUMX), hà dettu unu di elli. Ma i sentimenti di u Signore eranu tuttu, ma carattarizati da a vanità umana à quale tutti i mortali sò cusì propensi. À a sorpresa di tutti, Ghjesù rispose: "Ùn vede micca tuttu questu? In verità vi dicu, quì serà nisuna petra hè lasciata senza vultà resta chì ùn serà micca tagliatu! " (Matteu 24,2: XNUMX)

Microcosmi di l'antichità

E parolle scandalizante di Ghjesù annantu à u tempiu di Diu è a so cità anu riunitu i numerosi avvertimenti prufetichi à Israele chì Diu avia datu à Israele prima di u "ghjornu di u Signore". I prufeti avianu digià annunziatu stu ghjornu di ghjudiziu à e cità di u so tempu, chì i so piccati anu superatu a misura di a pacienza divina. U so naufragio era graficu Microcosmi di u ghjudiziu chì si ferà à a fine di u mondu cum'è un glubale è planetariu Macrocosme hè inevitabbile. Allora i stessi peccati chì pusonu quelli cità in ruine seranu diventati u tonu di u mondu sanu.

I discìpuli di Ghjesù anu ancu capitu questu. Cum'è tistimoni di a venuta di u Messia prumessu, anu pensatu ... ghjornu di u SignoreU ghjornu chì ellu vene è distrughje Ghjerusalemme deve esse u ghjornu chì Ghjesù vene da u celu è mette a fine à stu mondu di u peccatu. Allora solu uni pochi di mumenti dopu anu dumandatu: "Quandu sarà questu, è quale serà u segnu di u vostru ritornu è a fine di l'età?" (Matteu 24,3: 1,6). È quandu Ghjesù hà cullatu in u celu è hà ripetutu a prumessa. di u so ritornu, li dumandavanu di novu: "Signore, stai restituendu a rè di Israele à questu tempu?" (Atti XNUMX: XNUMX).

U ghjornu di u Signore

Chì dicenu l'antichi prufeti di u "ghjornu di u Signore"? Chì sia un ghjornu amara

  • un ghjornu di còllera "(Ezekiel 22,24:2,22; Lamentazioni 1,15:XNUMX; Sofonia XNUMX:XNUMX),
  • un ghjornu di paura è angustia "(Sofonia 1,15:13,6; Isaia 19,16:30,5ff; 7:1,15; Geremia 16:12-15; Joël XNUMX:XNUMX-XNUMX; Abdiah XNUMX-XNUMX),
  • un "ghjornu di vindetta", "retribuzione", "ruvina è distruzzione" (Isaia 34,8:63,4; 46,10:47,4; Geremia 50,27:28; 1,15:XNUMX; XNUMX:XNUMX-XNUMX; Sofonia XNUMX:XNUMX),
  • un ghjornu di bughjura è bughjura "(Ezekiel 30,2: 3-1,14; Sofonia 15: 5,18-20; Amos XNUMX: XNUMX-XNUMX),
  • un ghjornu di Shopharschall è di sonà l'alarma contr'à e cità furtificate è contr'à l'alti merli" (Sofonia 1,16:XNUMX).

In questu cuntestu drammaticu, duvemu assume chì Diu hè arbitrariamente andendu in mare, cum'è cumune trà l'omu? Innò. Per ùn esse micca dubbitu in quantu à a ghjustizia di i so ghjudizii, u vedemu chjamà un tribunale d'inchiesta celestiale. Solu dopu à u so ghjudiziu, ellu intervene (Genesi 1:18,20ff; Sofonia 1,12:7,9; Daniel 10:XNUMX-XNUMX).

In più, micca solu l'anghjuli deve esse infurmatu nantu à u prucessu chì Diu hà iniziatu contru à a nazione accusata. I residenti di e cità chì sò minacciati di distruzzione anu ancu esse infurmati. Hè per quessa chì i messageri chì Diu manda per annunzià u ghjudiziu, à u turnu agisce cum'è ghjudici (Osea 7,1: 2-8,13; 9,9: 10,2; 13: 12; 1,12: XNUMX; XNUMX, XNUMX). Malgradu l'avvertimenti di Diu, u ghjornu disastruosu cuntinuò à sorprenderà i increduli "chì si mettenu nantu à i so pedi, dicendu in i so cori: "U Signore ùn farà nè bè nè male!" (Sofonia XNUMX:XNUMX).

Chì Diu hà veramente punitu a ghjente in quelli prototipi di l'ultimu ghjornu? Sicondu Isaia, questu umilia Ghjornu eternu "l'ochji fieri di u populu" è umilia "u orgogliu di l'omi ", chì solu u Signore pò esse elevatu (Isaia 2,11: 12-14,12; 13: 50,29-32; Ghjeremia XNUMX: XNUMX-XNUMX). Hè per quessa chì a distruzzione vene principalmente per i simboli umani arroganza, per esempiu » nantu à tutti torre alta è nantu à ognunu muru solidu"di e cità (Isaia 2,15:27,5). Quantu sò inutili tutti i scudi protettivi daretu à i quali l'omu prova di piattà senza rifuggià in u solu locu sicuru chì Diu prupone ! (Salmu 31,19: 23; 36,7: 8-91; XNUMX: XNUMX-XNUMX; XNUMX).

Siccomu assai persone, per preoccupazione è paura di l'avvene, pensanu solu à sè stessu è micca più à i poveri, u ghjudiziu di quellu ghjornu hè ancu direttu contr'à »grande è bella« Pusessi chì anu ingiustamente apprupriatu. "Guai à quelli chì aghjunghjenu una casa à l'altru, un campu à l'altru, finu à chì ùn ci hè più spaziu è vi campate solu à mezu à a terra!" (Isaia 5,8.9: 2,13) L'apostasia murale è l'ipocrisia spirituale chì hè distinatu à copre ùn scappa micca l'ochji di i prufeti ancu sottu à l'elegante vernice di l'abbundanza materiale (Isaia 14: 4,12-14; Hosea XNUMX: XNUMX-XNUMX).

Eppuru tuttu ùn hè micca bughjura è desolazione in u ghjornu di u Signore. Quandu sferisce u so ghjudiziu nantu à e cità gattivi, Diu ùn si scurdarà mai di salvà u so restu fidelu (Isaia 1,11:12ff; 30,26.29; 3,16:12,17, 14,12; Joël 15,1:16ff). In listessu modu, à a fine di u mondu, quandu, secondu l'Apocalisse, sparghje e pesti di a so còllera nantu à tutta a terra, ùn si scurdarà di u restu chì guarda i so cumandamenti (Apocalisse 17,14:XNUMX; XNUMX:XNUMX; XNUMX: XNUMX; XNUMX; XNUMX:XNUMX). In autri paroli: tramindui in u Microcosmi di i populi antichi è ancu à u livellu planetariu Macrocosme Oghje, u ghjornu di u Signore hè un ghjornu di cuntrasti: calamità per u mondu, ma liberazione è redenzione per u populu di Diu.

I ghjudizii microcosmichi puntanu à un ghjudiziu tutale è finali.

A Bibbia parla solu di dui ghjudizii totali: u diluviu circa 4000 1 anni fà (Genesi 6-8) è a fine imminenti di u mondu da u focu (2 Petru 3,6: 7,10-120). Oltre à i XNUMX anni di a proclamazione di Noè, ùn avemu micca amparatu assai di cumu Diu hà avvistatu u mondu antediluvianu di a grande catastrofa chì hè accaduta. Tuttavia, in quantu à a seconda tragedia universale versu quale andemu, avemu micca solu l'annunziu di i prufeti, ma ancu i picculi ghjudizii anticipati cù quale Diu hà visitatu e nazioni in u passatu. Invece di guardà passivamente l'omi è di lascià a corsa versu a grande distruzzione finale, vedemu à Diu intervene una volta è una volta per piantà a cattiveria è impedisce chì a ribellione di l'omu si sparghje in ogni locu prima di u so tempu.

Siccomu limita i so ghjudizii à certi lochi è risparmia altri populi, sò ancu chjamati ghjudizii misericordiosi. Sò destinati à fà a ghjente cuscenza di u periculu in quale si trova è di ciò chì l'aspetta. Questu hà incitatu u prufeta à dì: "Quantu chì i vostri ghjudizii chjappà a terra, l'abitanti di u mondu amparanu a ghjustizia." (Isaia 26,9: XNUMX) E case di cultu si riempianu di novu, e persone facenu parechje dumande è diventanu. più aperta à u Vangelu.

Ma chì verghe di disciplina usa Diu? Ci hè sempre a siccità, i timpeste è i pesti ? Intervene sempre direttamente ? Innò. Per ùn innescà una conflagrazione generale è glubale, cum'è s'aspittava à a fine di u mondu, Diu spessu usa à l'altri populi chì ùn u cunnosci micca per punisce e cità crudeli, ma chì i peccati ùn anu ancu ghjuntu à u livellu di a pacienza divina. .

In questu modu, l'imperu di l'Assiria divintò un "stock" di a so "ira", ancu s'è u so rè ùn avia micca idea di questu (Isaia 10,5: 7-4,17). Appena tali discipline male anu rializatu u pianu di quellu chì stabilisce è sguassate i rè (Daniel 6,20:21; 10,10:14-15), Diu procede immediatamente à distrughje "l'orgogliu" è "l'ochji fieri" (Isaia XNUMX). : XNUMX). -XNUMX) per punisce ancu stu populu. "L'ascia si vanta ancu contru à quellu chì batte cun ella? O a sega si vanta contru à quellu chì a manighja ? Cum'è s'è u bastone facia oscillare quellu chì l'alza, cum'è s'è u bastone facia scendere quellu chì ùn hè micca un arbre! " (versetu XNUMX)

Sì i ghjudizii di Diu sò realizati da disciplinari crudeli chì ùn sò micca sapienti chì cumpiendu a vulintà di Diu, a divinità hè solu ghjucà u rolu di arbitru di u destinu. Cum'è u creatore di stu mondu, ella ritira a so prutezzione da a cità cundannata è cusì dà u distruttore è l'accessu nemicu. Allora succederà in u mondu sanu quandu i venti di e passioni umani sò liberati da i quattru angeli chì Diu hà postu à i quattru anguli di a terra per verificà a malvagità globale è piantà a distruzzione finale (Apocalisse 7,1: 3-7,2; cf. Daniel XNUMX: XNUMX).

Ci sò ancu i microcosmi di u ghjudiziu finale oghje ?

Una fine di u mondu senza a nazione d'Israele è senza u so tempiu ? Chì ùn era micca in a mente di i discìpuli. Siccomu in u passatu u ghjornu di l'eternu era ghjuntu nantu à e nazioni pagane è u so propiu populu, pensanu chì e ruine di Ghjerusalemme si suscitanu à a distruzzione di u mondu. In questu modu si mischianu u microcosmu di u so ghjornu cù u macrocosmu di a fine. Ma Ghjesù hà pigliatu in contu i so preghjudizii naziunali è mischjò sensibilmente i dui avvenimenti. Sì i so ochji sò stati aperti, anu ancu capitu chì a distruzzione imminente di Ghjerusalemme da i Rumani ùn saria micca a fine, ma solu un altru esempiu di a distruzzione di u mondu (1 Corinthians 10,6.11: XNUMX, XNUMX).

Questu porta à a seguente quistione: Vivemu in un mondu induve i segni universali à quale i prufeti è l'apòstuli di l'antichità, è ancu u Figliolu di Diu, sò stati cumpiendu. Pudemu aspittà novi esempi di a distruzzione finale? Iè. Questu hè esattamente ciò chì Ghjesù hà dettu à l'ora di a fine: "Ma senterete parlà di guerri è rumuri di guerri", hà annunziatu. Ma hà ancu avvistatu : « Attenti, ùn vi allarmate ; per tuttu questu deve accade; ma hè micca a fine ancora" (Matteu 24,6: XNUMX)

In u 20u seculu, quandu e duie guerri mundiali sò accaduti, parechji crede chì a fine stessu era principiata. Anu scurdatu di sti parolle di u Signore Ghjesù. L'armate di e nazioni si uniscenu di novu à a fine di u stessu seculu contr'à l'Iraq, è una volta si sparse u rumore chì Armageddon era ghjuntu, a battaglia finale mundiale parlata in l'Apocalisse (Apocalisse 16,16:XNUMX). Ma a fine ùn hè ancu quì. "Perchè una nazione si suscitarà contr'à l'altru, è un regnu contr'à l'altru", continuò u Signore Ghjesù, "è ci saranu famine, pesti, è terremoti quì è quì. Tuttu chistu hè u U principiu di u travagliu.' Vale à dì, questi sò ghjudizii prematuri. Ancu s'ellu sò più grande in scala di i tribunali di l'antichità, sò sempre micca ancu a fine stessu.

Quandu i ghjudizii di Diu sò realizati da e forze maligni, i ghjusti è l'ingiusti spessu soffrenu. Allora, secondu a tradizione ebraica, Ghjeremia hè mortu perchè era lapidatu per avè profetizatu a distruzzione di Ghjerusalemme da i Babilonesi. Daniel è i so trè amichi sò stati pigliati prigiuneri cù l'altri chì anu sopravvissutu à a distruzzione. E seguenti parolle di u Salvatore s'applicanu à l'innocenti chì anu da soffre in tali circustanze: "È ùn avete micca paura di quelli chì tumbanu u corpu, ma ùn sò micca capaci di tumbà l'ànima; Piuttostu, teme quellu chì pò distrughje l'anima è u corpu in l'infernu! " (Matteu 10,28:XNUMX).

Cù questi ghjudizii limitati, u Signore cerca di sveglià i populi è e nazioni à u fattu chì u ghjudiziu ghjustu hè imminenti, in quale ùn si pò truvà micca misericòrdia (Apocalisse 16).

"A prufezia di u Salvatore di u ghjudiziu chì vene à Ghjerusalemme hà ancu un altru cumplimentu. A terribili distruzzioni di u primu era solu un debole riflessu di u sicondu. Ciò chì hè accadutu à a cità scelta mostra ciò chì u ghjudiziu riceverà u mondu chì rifiuta a misericordia di Diu è calpesta a so lege ... e cunsequenze di ricusà l'autorità di u celu ... A storia di u passatu, a serie infinita di insurrezioni, battaglie è rivoluzioni, "ogni stivali di quelli chì caminavanu in u foltu di a battaglia, è ogni mantellu chì era trascinatu à traversu u sangue" (Isaia 9,4: XNUMX) - chì sò anu paragunatu à u terrore di quellu ghjornu quandu u Spìritu moderatu di Diu serà sanu sanu ritiratu da l'impii, è ùn frenarà più l'esplosioni di passioni umani è furia satanica! Allora u mondu vede, cum'è mai prima, e terribili cunsequenze di u regnu di Satanassu. " (grande polemica, 36)

Cum'è in l'antichità è "cun ​​una precisione infallibile, l'Infinitu mantene i registri di i populi. Mentre ellu offre a so grazia è chjama à u pentimentu, u contu ùn serà micca chjusu. Ma quandu i numeri righjunghjenu una certa quantità chì Diu hà stabilitu, a so còllera principia. Allora un equilibriu hè tracciatu. A pacienza divina hè finita. A grazia ùn intercede più per l'omi.« (Prufeti è Re, 364)

"Grande hè a misericòrdia ch'ellu li mostra chjamendu à u pentimentu; ma quandu a so culpabilità righjunghji un certu limitu stabilitu da Diu, A misericòrdia cessa a so intercessione è a rabbia principia.« (A vita di Paulu, 318)

A prediczione profetica di a distruzzione di u World Trade Center

Circa un centu anni prima chì quelli chì eranu una volta l'edifizii più impressiunanti in u mondu colapsanu in New York l'11 di settembre di u 2001, un visionariu adventista hà vistu questu avvenimentu è spiegò i motivi per chì Diu hà permessu di sta calamità. Hà fattu questu in listessa manera chì i messageri di Diu in l'antichità avianu fattu. E so prufezie ùn s'assumiglianu micca à quelli di Nostradamus o di qualsiasi altru devinu o futurista à quale a ghjente si rivolge oghje senza una vera orientazione annantu à l'avvenimenti.

Trè anni prima di a distruzzione di a cità di San Francisco da un terremotu in u 1906, Ellen White hà dichjaratu chì a cità seria prestu visitata da u ghjudiziu divinu (Eventu di l'ultimu ghjornu, 114). Hà annunziatu ancu chì "l'avvenimenti di u disastru di San Francisco seranu ripetuti in altri lochi... I tribunali chì sò digià ghjunti", hà spiegatu, "sò. un avvertimentu di punizionichì vinarà nantu à e cità male, ma micca u toccu finale» (ibid.)

A seguente dichjarazione in u 1901 mostra chì ci sarianu altri microcosmi cù impattu glubale: "I munumenti lusinghieri. taglia umana si sfracicà in polvera ancu prima chì l'ultima grande distruzzione vene nantu à u mondu "(Eventu di l'ultimu ghjornu, 111) I ghjurnali di ogni ghjornu anu utilizatu a listessa espressione per discrìviri l'attacche à e Twin Towers in New York. Vede Clarín da u 17 d'ottobre di u 2001: "U più grande puntu di riferimentu di u capitalismu mundiale hè cascatu in polvera" (http://edant.clarin.com/diario/2001/10/17/i-311171.htm)

"Questi orgogliosi edifici diventeranu in cenere" (Eventu di l'ultimu ghjornu, 111) »Residenze caru, Meraviglie di l'arte architettonica werden da avà uguali serà distruttu quandu u Signore vede chì i pruprietarii anu superatu u limitu di u pirdunu ... [cum'è] una figura di quantu prestu l'architettura di a terra serà ancu in ruine " (ibid., 112)

"A ghjente hà da cuntinuà à custruisce edifizii costosi chì costanu milioni", hà dettu, "una attenzione particulare serà data à a so bellezza architettonica è a custruzzione solida, ma u Signore m'hà infurmatu chì malgradu a stabilità straordinaria è u costu di questi edifici. sparterà u destinu di l'anzianu Tempiu di Ghjerusalemme"(Cristu vene prestu, 81; vede. Avvenimenti di l'ultimu ghjornu 112) In altre parolle : ancu quì, ùn ci sarà micca petra senza vultà.

In questu sensu, deve esse ricurdatu chì dopu à a distruzzione di Ghjerusalemme, a ghjente cercava l'oru chì si era funnutu da u focu è si sboccava in i cracke trà e petre. Facendu cusì, anu vultatu ogni petra chì altrimenti saria stata in u so locu, cumpiendu literalmente ciò chì u Signore Ghjesù avia preditu. Tunnellate d'oru sò stati ancu intarrati quandu l'edificazioni in New York anu colapsatu. Tuttu hè saccatu di novu, micca solu per pulisce u locu, ma ancu per ricuperà questi tesori impressiunanti.

In u 1904, u listessu autore hà scrittu: "Una notte m'hà mostratu l'edificazioni [in New York] chì ... Pianu per pianu in u celu crisciutu. Questi edifici eranu cunsiderati guarantiti ignifughi è sò stati custruiti Per glurificà u pruprietariu è u custruttore. Più altu è più altu i palazzi s'ammucciavanu; u materiale più caru hè stata utilizata in a custruzzione. Ma i pruprietarii ùn anu micca dumandatu a quistione: "Cumu pudemu glurificà à Diu megliu?" Ùn pensanu micca à u Signore. Aghju dettu à mè stessu: "Oh, se solu tutti quelli chì investenu i so soldi cusì ponu vede e so azzioni attraversu l'ochji di Diu! Puderanu custruisce edifizii magnifichi, ma quantu stupidi i so piani è invenzioni sò in l'ochji di Quellu chì guverna l'universu sanu! Ùn cercanu micca cù tutti i so cori è menti modi per glurificà à Diu. Sfurtunatamente, anu persu di vista stu più altu duvere di l'omu. Cum'è questi alti s'arrizzò, i pruprietarii anu un fieru fieru d'avè i soldi per suddisfà i so desideri è suscita l'invidia di i so vicini. A maiò parte di i soldi chì anu investitu quì hè stata ottenuta per estorsioni, per l'oppressione di i poveri. Avianu scurdatu chì ogni transazzione cummerciale hè arregistrata in u celu è chì ogni transazzione inghjusta è ogni attu fraudulente hè registratu quì. U tempu venerà quandu l'ingannimentu è l'impudenza di a ghjente ghjunghjeranu à un limitu chì ùn deve micca passà ; tandu vi vede chì a tolleranza di u Signore hè ancu misurata.

A scena dopu chì passò davanti à mè era un alarme di focu. People guardò l'alti è suppone edifizii ignifughi è dicenu: "Sò cumplettamente sicuri." [Molti sò morti perchè li anu dettu di vultà à i so posti, chì l'edifizii eranu sicuri.] Ma u
L'edifizii eranu cunsumati cum'è s'elli eranu fatti di mala sorte. I mutori di u focu eranu impotenti per trattà a distruzzione è i bombe ùn anu pussutu aduprà. Aghju vistu, chì persone fieri, ambiziosi cù cori permanentemente inconvertitiQuandu vene u tempu di u Signore, truveremu chì a manu chì hà salvatu cù un putere putente hà ancu distruttu cù un putere putente. Nisun putere in terra pò piantà a manu di Diu. Nisun materiale utilizatu per custruisce strutture oghje resisterà à a distruzzione quandu u tempu stabilitu di Diu vene a ghjente serà rimbursata per u so disprezzu per a so lege è a so ambizione egoista. " (Testimonies to the Church 9, 12-13)

In u 1906, Ellen White hà avutu una altra visione di u terrore. Ma quì ùn era micca dettu u nome di a cità chì hà vistu. Forse perchè certi predicatori, dopu avè discrittu New York, di colpu dichjaranu chì sta cità seria distrutta da un maremotu, distorcendu cusì e so dichjarazioni (Lettera 176, 1903). Oghje, quasi un seculu dopu, simu colpi da a similitudine di sta visione à l'avvenimenti di a distruzzione di u World Trade Center.

"Eru in una citàÙn sò micca induve, è aghju intesu splusione dopu splusione. Aghju prestu à pusà in u lettu, fighjulà da a finestra è vidi grandi boli di focu. Da questu Sparks sparati in forma di frecce è blocchi interi d'edificazioni si sò colapsati. In pochi minuti, tuttu u bloccu di custruzzione s'hè colapsatu è aghju intesu chjaramente u gridamentu è i lamenti. À pusà drittu, aghju chjamatu forte per sapè ciò chì si passava : Induve sò ? Induve hè a nostra famiglia ? Allora mi sò svegliatu, ma di novu ùn pudia dì induve eru. Perchè ùn era micca in casa. « (Libération du manuscrit 11, 918)

Riflessioni inevitabbili

I ghjurnali di ogni ghjornu descrizanu e torri gemelle, chì anu colapsatu cù l'altri palazzi alti, cum'è un simbulu di "putere umanu" è "putere ecunomicu" chì era statu umiliatu. Hè accadutu in u core di u centru ecunomicu mundiale è hà affettatu severamente i mercati mundiali. »U nostru avvene ecunomicu hè in ghjocu. Attacchendu dui grandi simboli di u mondu finanziariu, i Twin Towers, i terroristi cercanu di minà a nostra fiducia in u sistema ecunomicu glubale. " (Clarín, 21 ottobre 2001; vede http://archivo.eluniversal.com.mx/). nacion/ 69179.html)

New York, tutti accunsenu, ùn saria mai più a stessa cità. Ancu s'è e mani pervertite è assassine anu causatu a distruzzione, quellu chì crede veramente in Diu deve esse dumandatu perchè Diu hà permessu un attu barbaru.

Più di 100.000 omosessuali sfilanu per New York ogni annu. 434.000 persone mori ogni annu in i Stati Uniti da u fumu (1.200 ogni ghjornu) senza misure adatte chì sò state pigliate per piantà. Centinaie di millaie more more da a miseria in u restu di u mondu, mentre chì uni pochi di persone sò di granu i più ricchi di u pianeta è campanu in lussu. Serà Diu tene per sempre a so manu protettiva annantu à stu statu di viulenza è di ribellione cumu si manifesta in questa metropole ecunomica glubale ?

Ci fa ancu mette à pusà è piglià a nota chì quasi un annu prima di l'attacchi, i più alti rapprisintanti di tutti i paesi si sò riuniti in a stessa cità in numeri senza precedente. 150 presidenti di i paesi maiò pusonu per una foto è anu dichjaratu a pace u scopu principale di e Nazioni Unite. Cù u listessu scopu, hè stata fundata una iniziativa chì si scontra ancu in New York è si chjamava Religioni Uniti. Ognunu parla di a pace mundiale, chì si sforza. Un novu millenniu hè principiatu, chì infine - grazia à u prugressu di a civilisazione è a mundialisazione - serà un millenniu di pace. Ma invece di a pace, u flagellu di a guerra è a distruzzione torna di colpu.

Ùn puderia micca esse u mumentu chì l'Apòstulu Paulu parla, quandu à a fine di u mondu tuttu piglia una dimensione universale ? Ancu s'è a fine ùn hè ancu quì, ùn si pò nigà chì questu puderia esse u preludiu di l'avvenimenti finali. "Perchè sapete bè", dice l'apòstulu, "chì u ghjornu di u Signore vene cum'è un latru in a notte. Perchè si dicenu: "Pace è sicurità", allora u disastru li attaccherà di colpu cum'è i travagli di una donna incinta, è ùn scapparanu micca. Ma voi, fratelli, ùn site micca in a bughjura, per chì u ghjornu vi ghjunghje cum'è un latru... Allora ùn dormemu micca cum'è l'altri, ma simu svegliati è sobri. ... Perchè Diu ùn ci hà micca destinatu à l'ira, ma à u pussessu di salvezza per mezu di u nostru Signore Ghjesù Cristu. " (1 Tessalonicesi 5,2: 9-XNUMX)

"E perchè l'anarchia abbunda", Ghjesù hà prufetizatu à i so discìpuli stupiti quella sera, "l'amore di parechji si fridrà" (Matteu 24,12:21,25). "In a terra ci sarà timore trà e nazioni gentili per via di a perplessità ... cum'è a ghjente sguasserà per u timore è l'anticipazione di ciò chì vene nantu à a faccia di a terra" (Luca 26: 28-XNUMX). Ma voi, "quandu queste cose cumincianu à succede, alzate è alzate a testa, perchè a vostra redenzione hè vicinu" (verse XNUMX).

Microcosmu di Fin, distintivemessages.com

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.