Mantene i mo sàbbati: allora piove

Mantene i mo sàbbati: allora piove
fotolia - efkos

A preghiera ùn hè micca l'unicu requisitu per l'ultima pioggia. A Bibbia dà più infurmazione. di Arnet Mathers

Avemu bisognu di a pienezza di u Spìritu. Sentemu in ogni locu. Chjese cù servizii disinhibiti è vivaci assicuranu un afflussu maravigghiusu in pocu tempu. Qualchidunu dicenu chì questu hè a risposta à i prublemi seri chì affruntà a nostra chjesa. Ùn sò micca questi numeri a prova chì u Spìritu hè à u travagliu quì? Induve pudemu truvà a risposta ?

A Bibbia prumetti piova: "Ùn vi fate micca idoli per voi, nè mettete micca una maghjina nè un pilastru, nè mettete una petra scolpita in u vostru paese per adurà davanti à ellu; perchè sò u Signore u vostru Diu. tene u mio Sàbbati è teme u mo santuariu. Sò u Signore. Sè vo camminate in i mo statuti è guardate i mo cumandamenti è li fate, allora ti vogliu arcusgi donne à temps voulu, et la terre donnera son produit, et les arbres des champs donneront leurs fruits. » (Leviticus 3:26,1-4).

Sè noi scuntrà sti cundizioni, u Signore piove u Spìritu Santu in tempu. Se guardemu i so sàbbati, u Signore mandarà l'ultima piova.

Per decennii avemu statu capaci di dimustrà chì u sàbatu di u Signore hè u settimu ghjornu, sabbatu. Avemu risposti pronti, ponu scuntrà ogni obiezione è spiegà ogni testu di dumenica in u Novu Testamentu. Ogni sabbatu matina andemu à a chjesa è riposamu da u nostru travagliu settimanale. Ma troppu spessu u veru significatu di u sàbatu ci eludes, è cusì ùn sapemu micca cumu per mantene "in modu propiu".

Era bedeutet Sabbatu veramente?

Cumu ripusà u sàbatu, cusì chì vene a pioggia prumessa ?

À quellu tempu Josuè guidò l'Israele in Canaan, a terra prumessa. L'anu pigliatu mentre Diu facia cose grandi per caccià i so nemici.

« L'Eternel donna donc à Israël tout le pays qu'il avait juré de donner à leurs pères, et ils le possédèrent et y habitèrent. Et l'Eternel leur donna du repos tout autour, comme il l'avait juré à leurs pères ; è nimu di i so nemichi li hà risistenti, ma tutti i so nemici ch'ellu hà datu in e so mani. Di tutta a bona parolla chì u Signore avia dettu à a casa d'Israele, nunda ùn avia fallutu. Tuttu era ghjuntu. " (Josuè 21: 43-45)

Oghje simu nantu à u cunfini di u Canaan di u Celu. Perchè ancu s'elli sò intruti in Canaan terrestri, l'Israele ùn anu micca truvatu cumplettamente u restu chì Diu prumetti à i so figlioli. Questu hè esattamente ciò chì Paul scrive in u quartu capitulu di l'Ebrei:

"Perchè si Josue li avia purtatu à riposu, Diu ùn avissi micca parlatu di un altru ghjornu dopu. Allora ci hè sempre riposu per u populu di Diu. Perchè quellu chì hè ghjuntu à u riposu di Diu si riposa ancu di e so opere cum'è Diu hà fattu da a soia. Allora stendemu avà à truvà sta calma, per chì nimu cascà per a listessa disubbidienza.
Perchè a parolla di Diu hè viva è putente è più affilata di qualsiasi spada à dui tagli, è penetra finu à chì separa l'anima è u spiritu, ancu a medula è l'ossu, è hè un ghjudice di i pinsamenti è i sensi di u core. È nisuna criatura hè ammucciata da ellu, ma tuttu hè nudu è espostu à a vista di Diu à quale duvemu dà contu.
Siccomu avemu un gran Sacerdote, Ghjesù, u Figliolu di Diu, chì hà passatu per u celu, mantenemu fermu à a cunfessione. Perchè ùn avemu micca un gran sacerdote chì ùn pò micca soffre cù e nostre debule, ma chì hè statu tentatu in tuttu cum'è noi, ma senza peccatu. Dunque, avvicinemu à u tronu di a grazia cun fiducia, chì pudemu riceve misericordia è truvà grazia in u tempu di u nostru bisognu. " (Ebrei 4,8: 16-XNUMX)

Pàulu parla di u restu di u Sabbath (verse 4): Si pò truvà solu per passà a prova di a Parola di Diu, chì illumina ancu i pinsamenti è i mutivi più internu. Solu quelli chì cumpiendu cumplettamente a vuluntà revelata di Diu trovanu stu sàbbatu di riposu è entra in u Canaan celeste. Questu hè bisognu di un grande sforzu. Iè, a sfida hè ancu troppu grande. Ùn simu micca match per ella. Hè senza speranza. Ma Paul ci indica a nostra sola speranza: Ghjesù Cristu. Capisce e nostre debulezza perchè l'hà sperimentatu in prima persona. Ci pò guidà à u tronu di misericòrdia in modu chì pudemu truvà a misericordia è a grazia - u restu prumessu.

Riposate in Ghjesù

Hè esattamente ciò chì Ghjesù parla quand’ellu ci invita : « Venite à mè, voi tutti chì travagliate è pisanti ; Vogliu rinfriscà vi. Pigliate u mo jugu nantu à tè è amparà da mè; perchè sò mansu è umile di core; cusì truverete riposu per e vostre ànime. Perchè u mo jugu hè faciule è u mo fardelu ligeru. " (Matteu 11,28: 30-XNUMX) Qualchidunu chì vole truvà riposu in Ghjesù pò fà solu purtendu u so jugu è amparà da ellu.

Chì ci porta più in sta strada è chì ùn ci porta ? Pàulu parla di questu: "Perchè in Cristu Ghjesù ùn ci hè nè circuncisione [travagliendu sè stessu per fà qualcosa in l'ochji di Diu], nè incircuncisione [fiducia ceca: "Tan grande hè a grazia di Diu. I mo opere ùn anu micca parte quì.‹] ma una nova criatura «; "ma a fede chì travaglia per l'amore"; "ma: guarda i cumandamenti di Diu." (Galati 6,15:5,6; 1:7,19; XNUMX Corinti XNUMX:XNUMX)

Purtendu u jugu di Ghjesù è entre in u so riposu hè diventatu una nova criatura; hè di avè a fede chì travaglia per l'amore; significa guardà i cumandamenti di Diu. Iè, i cumandamenti stessi ci insegnanu cumu entre in u restu di Diu.

I. Sempre à circà solu à ellu

"Ùn avete micca altri dii davanti à mè." (Esodu 2: 20,3)

Quellu chì entre in u riposu di Diu li hà datu tuttu u so core, hà messu da parte tuttu ciò chì tende à distrarlu. Hè solu focu annantu à l'onore è a glorificazione di Diu. Interessante chì Ghjesù puderia truvà solu è mantene u riposu camminendu a via di a croce. In listessu modu, pudemu truvà u riposu solu quandu avemu pigliatu a croce, rinunzià tuttu, è crucificà i nostri brami in cambiu di a più bella amicizia cù Ghjesù Cristu. "Solu quandu damu à Diu tuttu u nostru core, u cambiamentu pò esse realizatu in noi da quale simu furmati di novu à a so imaghjina".Passi à Cristu, 43)

II Amparate da ellu senza filtru

"Ùn vi farà micca una maghjina intagliata, o alcuna somiglianza di qualcosa chì hè in u celu sopra, o chì hè in a terra sottu, o chì hè in l'acqua sottu à a terra: ùn l'adurate micca o serve. Perchè eiu, u Signore, u vostru Diu, sò un Diu ghjilosu, visitendu l'iniquità di i babbi à a terza è a quarta generazioni di i figlioli di quelli chì mi odianu, ma chì mostranu misericordia à parechji millaie chì mi amanu è guardanu i mo cumandamenti. Esodu 2: 20,4-6)

I pagani ùn anu micca cridutu chì i so idoli di lignu, petra è metallu eranu elli stessi dii. Sò solu per e divinità chì veneranu. Quandu avemu stabilitu qualcosa chì piglia u postu di Diu in a nostra vita, i nostri cuncepimentu di Diu si curvanu versu quella rapprisentazione. Ma nunda ùn pò stà trà noi è ellu. Avemu bisognu di a nostra propria cunnessione persunale diretta cù Diu, è nimu hà u dirittu o l'autorità di torpede.

Troppu spessu permette à altre persone (predicaturi, maestri, prufessori) o publicazioni per entra in a nostra vita cum'è filtri trà noi è Diu. In fatti, hè cusì chì li veneremu. Tuttavia, u Signore s'avvicina solu à quelli chì volenu veramente cunnosce a so vuluntà è chì studianu è pricà per mezu di e Scritture inspirate. Insegnerà queste persone. Di sicuru, cuntinuemu à trattà i nostri fratelli è soru cù rispettu è gratefully accettà i so cunsiglii, senza scurdà, però, chì simu solu rispunsevuli di Diu è chì i detours à u so tronu sò periculosi. Ellu stessu ci vole à mustrà a strada per andà.

III. esse reale

Ùn pigliate micca u nome di u Signore u vostru Diu in vain; Perchè u Signore ùn lasciarà impunite à quellu chì piglia u so nome in vain. " (Exodus 2:20,7)
Spessu pronuncia u nome di Diu senza penseru ? Ghjurate è spessu venti i vostri sentimenti cù parolle chì ùn anu micca significatu più profundo? Allora site intesu quì. Ma ci hè un altru facet à stu cumandamentu. Qualchidunu chì porta u nome di u Signore - vale à dì "Figliu di Diu" o "Cristianu" - deve ancu lasciallu in a so vita. "Ma u fundamentu fermu di Diu ferma è hà stu sigillo: ... Chì quellu chì chjama u nome di u Signore si alluntanassi da l'ingiustizia. " "Micca tutti quelli chì mi dicenu: Signore, Signore, entreranu in u regnu di i celi, ma elli per fà a vulintà di u mo Babbu chì hè in u celu. « (2 Timoteu 2,19:7,21; Matteu XNUMX:XNUMX) In u nome di Ghjesù si trova u putere di salvà noi da ogni tendenza ereditata è cultivata à u male; ùn avemu micca abusu di stu nome.
"U veru Cristianu hà una vita di fede chì porta a santità. Ùn ci hè micca un pezzu di culpabilità in a so cuscenza è micca una traccia di depravazione in a so ànima. A spiritualità di a lege di Diu cù i so principii basi hè purtatu à a vita. A verità illumina u nostru spiritu cù a so luce. L'amore forte per u Redentore scaccia u velu di velenu chì hè ghjuntu trà l'omu è Diu. A so vuluntà si fusiona avà cù a vuluntà di Diu, diventendu pura, nobilita, raffinata è santificata. A luce di u celu hè chjaramente scritta nantu à a so faccia. U so corpu serve com'è tempiu per u Spìritu Santu. U so esse hè adornatu di santità. Diu pò cumunicà cun ellu; perchè l'anima è u corpu sò in armunia cun ellu. "(U Cummentariu di a Bibbia Adventista di u Settimu ghjornu 7, 909)

IV Siate intimamente in relazione cù ellu

Quandu venemu in a cumunione è l'armunia cù Diu (dedicanduci pienamente à ellu, stabilendu una cunnessione diretta è persunale cun ellu, è lasciendu u so putere flussu in a nostra vita), allora truvemu u veru riposu di u sabbatu, quì è in u celeste Canaan. .

"Ricurdatevi di u ghjornu di u sàbatu, per mantene u santu". ma u settimu ghjornu vi riposate, perchè u to boe è u sumere riposanu, è u figliolu di u to schiavu è u stranieru pò esse rinfriscatu. " "Perchè in sei ghjorni, u Signore hà fattu u celu è a terra è u mare è tuttu ciò chì in elli, è riposu u settimu ghjornu. Per quessa, u Signore hà benedettu u ghjornu di u sàbatu è u santificatu. " "Ricurdativi chì tù era ancu schiavu in a terra d'Egittu, è u Signore, u to Diu, t'hà purtatu fora di quì cù una manu putente è un bracciu stesu. Per quessa, u Signore, u vostru Diu, vi hà urdinatu di osservà u ghjornu di u sàbatu. perchè hè un segnu trà mè è voi da generazione in generazione, perchè sapete chì sò u Signore chì vi santifica. " (Esodu 2:20,8; 23,13:20,11; 5:5,15; Deuteronomiu 2, 31,13; Esodu XNUMX). :XNUMX)

Eccu trè atti di a creazione di Diu sò cummemorati: A creazione di un mondu perfettu; a creazione di un omu capace di ubbidenza (liberazione da a schiavitù in Egittu); è a creazione di l'imaghjini di Diu in quellu omu (santificazione). Questi atti di Diu culminanu in u riposu per u so populu.

U ghjornu di riposu seguita i sei ghjorni per quale dice chì fate tutte e vostre opere. Ghjesù dice: "Pigliate u mo jugulu nantu à voi ... è truverete riposu per e vostre ànime." Paulu ci esurta: "Fate ogni sforzu per vene à quellu riposu, per ùn cascà in a listessa disubbidienza" cum'è i figlioli d'Israele. , "i cui corpi si sò cascati in u desertu." (Ebrei 4,11:3,17; 2:1,10) Petru dice: "Dunque, fratelli, sforzate di più per fà a vostra vocazione è l'elezzione sicura. Perchè s'ellu fate questu, ùn vi inciamparete, è vi sarà datu un ingressu largu in u regnu eternu di u nostru Signore è Salvatore Ghjesù Cristu. " (11 Petru XNUMX: XNUMX-XNUMX).

Solu quandu u nostru travagliu hè fattu, truvamu u restu di u sàbatu - solu quandu simu lavati, vestiti in u linu biancu pristine di i santi, è pronti à scuntrà u Signore. "Per lascià Ghjesù in i nostri cori, avemu da piantà di peccatu." (I segni di i tempi 2, 363) Questu hè ciò chì hè daretu quandu avemu pigliatu un bagnu, spazzole i scarpi, stira a robba è preparalli prima di l'ora di u sàbatu. Dunque, in quantu hè in u nostru putere, risolvemu tutte e diffarenze cù i nostri fratelli è facemu ghjustu tutti i sbagli prima di sguassate l'ore di Sabbath cù l'impurità di i nostri cori. U sàbatu marca e persone redentate è santificate chì guardanu tutti i cumandamenti, perchè quelli chì anu truvatu u riposu di Diu, amparà à amà i so vicini cum'è Ghjesù hà fattu. Ritrova sta calma è pò tandu trasmette à tutti quelli chì si aprenu à a so influenza. In questu modu diventa evidenti chì l'ultimi sei cumandamenti sò scritti nantu à e tavule di u so core. "... riposate, chì u to boe è u sumere riposanu, è chì u figliolu di u to schiavu, è u stranieru pò esse rinfriscatu. " U sàbatu mostra chì Diu era misericordioso per noi. Duverebbe diventà u segnu di misericordia per tutti.

In ogni casu, u sàbatu ùn pò micca marcà quelli chì, per "pietà" per u so vicinu, impediscenu l'avvertimentu da elli nantu à e dumande chì Diu mette nantu à u so populu. E persone chì pensanu bè à u male prestu pensanu male ancu à u bè. (Vede. A Grande Contruversia, 571) Ùn cercanu micca a ghjustizia, ma si sentenu sicuru in i so piccati. In ogni casu, u sàbatu marca e persone chì sò pienamente impegnati in u fattu chì Diu hè sempre onoratu è glurificatu.

Quandu avemu capitu chì u sàbatu ci cunnetta à Diu, ùn hè più un ghjornu di parlà è di divertimentu, scurdendu di Diu. Piuttostu, si pò osservà cumu "i ghjusti cunsulanu l'un l'altru: u Signore vede è sente, è un libru di memoria hè scrittu davanti à ellu per quelli chì teme u Signore è si ricordanu di u so nome. Seranu mei, dice u Signore di l'ospiti, in u ghjornu ch'e aghju da fà, è avaraghju compassione di elli cum'è un omu hà compassione di u so figliolu chì u serve. À a fine, vi vede chì differenza ci hè trà i ghjusti è i gattivi, trà quelli chì servenu à Diu è quelli chì ùn u servenu micca. " (Malachia 3,16: 18-XNUMX).

Induve Ghjesù campa in l'omu

Quandu ci avvicinemu à l'ultimi ghjorni di a storia di u mondu, diventa sempre più difficiuli di dì a diffarenza trà u dirittu è u male, finu à chì, eventualmente, tutti quelli chì ùn amanu micca a verità è a ghjustizia sò intrappulati. In a nostra propria cumunità, a verità è l'errore maturu fiancu à fiancu. Ùn pudemu micca vede u latu drittu in miraculi. Chì ci hè dunque a diffarenza trà u ghjustu è l'inghjustu ? U signu di l'osservanza di u sabbatu genuu.

"Satana studia intensamente a Bibbia. Sapi ch'ellu hà pocu tempu è prova constantemente è in ogni locu per sabotà u travagliu di u Signore nantu à sta terra. Hè impussibile di trasmette ancu un visu di l'esperienza di u populu di Diu chì campa nantu à a terra quandu a gloria celestiale è un rinascimentu di e persecuzioni medievali si fusionanu. Camminarà in a luce chì brilla da u tronu di Diu. U celu è a terra sò constantemente in cuntattu vivu attraversu l'angeli. Intantu, circundatu da l'anghjuli maligni, Satanassu posa cum'è Diu è fà miraculi di ogni tipu per ingannà, se pussibule, ancu l'eletti. Ma u populu di Diu ùn trova micca a so sicurità in u travagliu di miraculu, perchè Satanassu imitarà i miraculi chì sò realizati. A ghjente tentata è pruvata di Diu trova a so forza in u segnu descrittu in Esodu 2: 31,12-18. Stanu à u latu di a Parola vivente: "Hè scrittu" - l'unicu fundamentu nantu à quale ponu stà in modu sicuru. Quellu chì hà rottu u so allianza cù Diu hè impie è senza speranza in questu ghjornu. "(Testimonianze 9, 16)

U Signore prumetti: Mantene i mo sabbati, è vi daraghju a pioggia in u tempu.
Dunque ci sforzemu avà per vene à quellu riposu di u sàbbatu chì resta di u populu di Diu, per ùn caccià nimu di noi per a stessa incredulità.

A fine: A nostra Fondazione Firma September 1990

Prima publicatu in tedesca in A nostra basa solida, edizione speciale 1998

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.