Centinaie di prigiuneri in Etiopia toccu da l'evangelu : miraculi in prigiò

Centinaie di prigiuneri in Etiopia toccu da l'evangelu : miraculi in prigiò

E cumunità intere spuntanu daretu à i mura. Par Pastor Tadesse Adugna

Tempu di lettura: 2 minuti

L'Unione Etiopia Orientale face parte di a Divisione di l'Africa Centrale di a Chjesa Adventista di u Settimu ghjornu. L'Etiopia hè nantu à u Cornu di l'Africa cù più di 110 milioni di abitanti; l'Adventisti rapprisentanu una minurità quì cù circa 230.000 XNUMX membri.
U travagliu in prigiò hè attualmente unu di i campi di missione più riesciuti in questa Unione.

Ghjiseppu trova a speranza

Fratellu Ghjiseppu era in prigiò dapoi 13 anni. Era cunnisciutu per u so cumpurtamentu aggressivu. Allora hè statu messu in catene. Ancu s'ellu hà pruvatu à suicidà parechje volte, ùn hà micca riesciutu à piglià a so vita. In u risultatu di i so tentativi senza successu, Josef hà patitu danni fisichi è psicologichi.
Un ghjornu Ghjiseppu hà nutatu chì unu di i prigiuneri lighjia dui libri di l'autore americanu Ellen White:
Vittoria di l'amore (Desire of Ages)
De l'ombre à la lumière (grande controverse)
Ghjiseppu hà dimustratu interessu è hà cuminciatu à leghje. Hè quandu ellu hà capitu chì ùn pudia micca mette i libri.

Scrittu a manu

Per furtuna (o disgrazia ?) u pruprietariu di sti libri esce da a prigiò dopu à trè mesi. Questa ùn era micca una bona nutizia per Ghjiseppu. Ùn vulia micca perde a chance di cuntinuà à leghje è tene i libri. Allora hà decisu di copià questi libri grossi cù a so propria scrittura.

A vita hà cambiatu!

Quandu Ghjiseppu cuntinuava à leghje i libri, i guardiani anu nutatu chì u so cumpurtamentu hà cambiatu. Anu decisu di caccià e catene da e so mani. Ancu s'ellu era in a cellula di prigiò più scura, Diu hà utilizatu u libru vittoria d'amoreper accende una candela in u so core.
Prestu i pulizzeri anu fattu un passu più luntanu è u trasfirìu in una cellula megliu perchè anu vistu più è più cambiamenti in ellu.
Quandu Ghjiseppu hà lettu nantu à a donna samaritana chì Ghjesù era aspittendu à u pozzu, u Spìritu Santu si sciolse u so core. Hà datu a so vita à Ghjesù.

visita

U pastore Sintayehu di a Chiesa Adventista Biheretsige è a so squadra anu intesu parlà di Ghjiseppu è l'anu visitatu. Sò stati incuraghjiti à cuntinuà à visità, insignà è pricà per i prigiuneri. Altri libri donati:
Un totale di 550 libri è 3800 tracts sò stati purtati in prigiò.

fruttu

In corta, ci sò avà più di 460 prigiuneri in questa prigiò chì sò più chì disposti à unisce à i gruppi di studiu di a Bibbia è ancu à a chjesa. Diu sia laudatu !
I battesimi sò avà signalati da parechje prigiò.

 

Eccu un'altra grande nutizia! L'amministrazione di a prigiò hà datu permessu di custruisce cinque Chjese Adventiste per i prigiuneri in diverse sezioni di u stessu cumplessu di prigiò.
Costu stimatu di una cappella pruvisoria 7.250 36.250 €. Somma tutale XNUMX XNUMX €.
Travagliemu tutti manu in manu per fà ste cappelle pè i prigiuneri. A benedizzione hè à portata!

cuntattu

Pastor Tadese Adugna
Capu di l'Associazione Etiopia Orientale è
deputatu Presidente di L'ESPERANCE Etiopia
+ 251 911 896165
tadebrighthope@yahoo.com

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.