Ogni dulore hè registratu è u travagliu hè fattu per alleviallu: amicu per quelli chì ùn anu micca amici

Ogni dulore hè registratu è u travagliu hè fattu per alleviallu: amicu per quelli chì ùn anu micca amici
unsplash - Greg Rakozy

U vostru futuru pò esse megliu di ciò chì pensate. Di Ellen White

Tempu di lettura: 6 minuti

Quandu site afflittu è scuraggiatu, fighjate! Una manu divina ghjunghje à voi. A manu di l'Infinitu scende nantu à i pinnacles di u celu per piglià a vostra manu cun calore è fermu. L'aiutu putente hè vicinu è aiuta i più sbagliati, i più peccatori è i più disperati. U so grande cori d'amore aspetta cun una cumpassione prufonda è sincera per quelli chì sò incuranti è trascuranu a so salvezza eterna.

Cura individuale, amore è cumpassione


Ricordemu chì Ghjesù cunnosci è si cura di ognunu di noi cum'è s'ellu ùn ci era nimu in a terra. Ellu simpatizza cù e nostre debule. Ellu cunnosce i bisogni di ognuna di e so criature, è i disgrazii nascosti, unspoken di ogni core. Quandu unu di i più chjuchi chì hè mortu hè feritu, u vede; perchè ellu hè familiarizatu cù tuttu ciò chì a ghjente malintende è misrepresent.

U Messia cunnosce da a so propria sperienza u pesu di ogni soffrenza umana, ogni dulore umanu. Porta u pesu di u jugu per ogni ànima chì si sottumette sottu à u so jugu. Ellu cunnosce u dulore chì sentimu in u core di u nostru esse chì ùn pudemu micca sprime. Se nimu core umanu sente cumpassione per noi, ùn avemu micca bisognu di pensà chì simu senza cumpassione. U Messia sà, è dice : "Fighjate à mè è campà!"

Tuttu l'amore parentale chì scorri da u core à u core di generazione in generazione, tutte e fontane di bontà chì sboccanu in l'ànima umana, ùn sò chè un minuscule filu paragunatu à l'oceanu senza limiti di l'amore infinitu è ​​inesauribile di Diu. Nisuna lingua li pò mette in parolle, nè penna li pò discrive. Ancu s'è unu studia stu amore per sempre, a so lunghezza è larghezza, a prufundità è l'altitudine ùn ponu mai esse cumpresi. Perchè hà mossa à Diu per dà u so Figliolu à more per u mondu. L'eternità stessa ùn pò mai revelà cumplettamente stu amore.

cumunità in u soffrenu

Tuttu piglia u Messia cun ellu cum'è piglia u so discìpuli più debule. A so cumpassione hè cusì grande chì ùn pò micca fighjà u soffrenu di i so figlioli cun indiferenza. Nisun suspiru si respira, nè dolore si sente, nè pena penetra in l'anima senza toccu u core di u Babbu.

Cum'è un duttore fidu, u Redentore di u mondu hà u so dettu nantu à u pulsu di l'anima. Registra ogni battitu, ogni battitu. Nisuna emozione suscita l'anima, nè dolore l'ombreghja, nè peccatu a macchia, nè pensamentu nè intenzione ne penetra in ella ch'ella ùn sia micca cunnisciuta.

U Messia sente u dulore di ogni soffrenu. Quandu i mali pinsamenti laceranu u corpu umanu, Ghjesù sente a malidizioni. Quandu a frebba consuma u flussu di vita, sente u turmentu.

parlendu à Diu

Diu si china da u so tronu per sente u gridu di l'afflitti. À ogni preghiera sincera, risponde: "Eccu sò." Una preghiera chì nasce da un core rottu è cuntritu ùn hè mai intesu; hè cum'è una musica dolce à l'arechje di u nostru Babbu celeste; perchè ellu aspetta per dà à noi a pienezza di e so benedizioni.

Se una preghiera hè offruta cù un core sinceru è in fede, serà rispostu in u celu. Grammatically incorrect, pò ancu vene da u core. Allora ascende à u santuariu induve Ghjesù travaglia. Ellu a prisintà à u Babbu senza una sola parolla goffa, stammering, grazia è perfetta à traversu u travagliu di u Messia; perchè a so ghjustizia raffina è nobilita è a rende accettata davanti à u Babbu.

I nostri migliori motivi è sforzi

Se vulemu seguità à Diu da u core è fà un sforzu in questu sensu, Ghjesù accetta questa attitudine è stu sforzu cum'è u megliu serviziu di l'omu è cumpensà a mancanza cù u so propiu travagliu divinu; perchè ellu hè a fonte di ogni impulsu ghjustu.

Per mezu di u travagliu di u Salvatore, u Babbu ci guarda cù cumpassione amorosa è ci dà speranza, parlendu a lingua di u pirdunu è l'amore. Perchè u Messia hè statu trattatu cum'è noi meritemu per chì pudemu esse trattati cum'ellu si merita. Hè statu cundannatu per i nostri peccati in quale ùn hà micca sparte, chì pudemu esse ghjustificate da a so ghjustizia in quale ùn avemu micca sparte.

I nostri migliori interessi in core

Diu ùn ci dumanda micca di rinunzià à qualcosa chì hè in u nostru interessu di mantene. In tuttu ciò chì face, hà in mente u benessimu di i so figlioli. Vogliu chì tutti quelli chì ùn anu micca sceltu à Ghjesù capiscenu chì ellu hà qualcosa di assai megliu à offre à elli ch'elli ponu imaginà ! Perchè più sapemu à Diu, u più intensu serà a nostra felicità, è e labbra chì volenu parlà, puru siddu impuru, seranu toccu è purificati cù u carbone vivu. Puderanu parlà parolle chì brusgiaranu a so strada in l'ànima di e persone.

Vigilante orientali, 1 dicembre 1909

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.