Feste di Diu: Calendariu di salvezza per u mondu

Feste di Diu: Calendariu di salvezza per u mondu
Adobe Stock - Maria

E feste di Diu aprenu un panorama putente di u tempu: Diu face a storia in Ghjesù. Proclamanu a storia di a libertà passata, presente è futura è rivelanu à Ghjesù cum'è u Messia - a grande speranza d'Israele è di l'umanità. di Alberto Rosenthal

Tempu di lettura: 3½ minuti

quistione amicu: A Bibbia ùn si riferisce à e feste OT cum'è ebree, ma cum'è feste di Diu. Quandu dicemu chì tuttu hè statu cumpiitu cù a prima apparizione di Ghjesù - ancu s'è u cumpletu di e festività di u vaghjimu hè sempre pendente - noi, cum'è Adventisti, ùn simu micca discutendu in u listessu modu cum'è l'evangelichi, chì dicenu chì a morte di Ghjesù nantu à a croce hà datu. alzà à i 10 cumandamenti - è cusì ancu à elli u sàbatu - cumpiitu?

U calendariu di salvezza di Diu

I festi dati à Israele eranu veramente "festi di Diu" (Leviticu 3: 23,2). Eranu destinati micca solu per l'Israele Ghjudeu, ma per l'Israele di Diu - per tutti i terrestri chì professanu a verità. U populu di l'allianza di l'Anticu Testamentu avia da fà u calendariu di salvezza di Diu cunnisciutu à u mondu. Cù a prima apparizione di Ghjesù, tutte e profezie messianiche cuminciaru à esse cumplette.

A Pasqua è u sacrificiu compie

In relazione à stu calendariu di salvezza, a prima apparizione di Ghjesù hà cumpiitu i festivali di primavera - a Pasqua in u 14 di Nisan 31 d.C., a Festa di i Pani Azzimi u 15 di Nisan, è a Festa di i Primi frutti u 16 di Nisan. Cinquanta ghjorni dopu, u Signore Ghjesù hà rializatu a Pentecoste, u 6 di Sivan, à a so intronizazione cum'è Gran Sacerdote-Rè in u santuariu celeste. Nant'à a croce stessu, dunque, solu l'aspettu sacrificiale di tutti i festivali era cumpiitu, i festivali di primavera è ancu di vaghjime. Di i festivali di primavera, a croce solu empiia a Pasqua. Hè stata cumpletata micca solu in l'aspettu sacrificale, ma in essenza in quellu ghjornu.

U rializazione di l'altri festivali

A morte di Ghjesù hà avà fattu u cumpletu essenziale di tutte e altre festività pussibuli. A Festa di i Pani Azzimi hè stata cumpleta materialmente u 15 di Nisan, a Festa di i Primi frutti materialmente u 16 di Nisan, è a Festa di Pentecoste materialmente u 6 di Sivan. A Festa di Trombe essenzialmente da uttrovi 1834 (quandu Miller hà cuminciatu à predicà à tempu pienu) à u 22 d'ottobre di u 1844, u ghjornu di l'Espiazione essenzialmente da u 22 d'ottobre di u 1844 à a Seconda Venuta di Ghjesù. A Festa di i Tabernaculi truverà u so cumplementu essenziale da u mumentu chì entremu in i tabernaculi di u celu à u mumentu chì, dopu chì a terra hè stata purificata da u focu, stabiliscemu e nostre case novi. Allora u calendariu di salvezza hè cumpletu. L'eternità in u sensu più prufondu principia à questu puntu (per tuttu ciò chì u peccatu hà purtatu hè statu pigliatu per sempre).

U caratteru d'ombra di i festivals

Cusì, tutte e feste urdinate di Diu eranu "ma l'ombra di e cose chì venenu, ma di quale Cristu hà l'essenza" (Colossians 2,17:XNUMX). A Pasqua era una ombra nantu à u Calvariu, l'essenza di a Pasqua hè stata cumpleta in Cristu quì. A festa di i pani senza levatu era una ombra di u riposu senza peccatu di Ghjesù in a tomba, l'essenza di quale era tandu cumprita da Cristu. A festa di i primi frutti era l'ombra di a risurrezzione di Ghjesù, l'essenza di quale era tandu chjesa da Cristu. Pentecoste era una ombra di l'intronamentu di Ghjesù è l'effusione di u Spìritu Santu cù a cugliera di l'anime, l'essenza di quale hè stata cumprita da Cristu. A Festa di Trombe era una ombra di a proclamazione di u messagiu di u primu anghjulu, l'essenza di quale hè stata cumprita da Cristu per mezu di a luce profetica mandata da u so tronu. U Ghjornu di l'Espiazione era una ombra di u Ghjudiziu Investigativu, l'essenza di u quale hè stata cumprita da a venuta di u tempu profetizatu di Cristu in u Santu di i Santi. A Festa di i Tabernaculi era una ombra di a grande cunclusione, di a risturazione di tutte e cose, l'essenza di quale sarà prestu cumpiitu da Cristu stessu.

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.