Se a gràzia di Diu ùn hè micca veramente lasciata in u core: Unworthily partaking of the Lord's Supper?

Se a gràzia di Diu ùn hè micca veramente lasciata in u core: Unworthily partaking of the Lord's Supper?
Adobe Stock - IgorZh

U pirdunu, a cunciliazione è a negazione di sè stessu cum'è l'apertura di a porta per u Spìritu Santu. Di Klaus Reinprecht

Tempu di lettura: 5 minuti

Duranti a mo caminata in u boscu u 9 di ghjennaghju di questu annu, i squami sò cascati da i mo ochji: Aviu pensatu per un bellu pezzu nantu à a grande cunnessione trà e cause è e malatie, cum'è discrittu in a sezione seguente:

"Allora, quellu chì manghja u pane o beie a coppa di u Signore indegnemente serà culpèvule di u corpu è di u sangue di u Signore ... Per quessa, parechji di voi sò debuli è malati, è un bonu numeru si sò addurmintati" (1 Corinti 11,27.30). : XNUMX)

Da u cuntestu precedente, si pudia riduce in fretta l'indignità solu à u cunsumu affamati di pane è vinu. Ma chì significa veramente a participazione indegna di u Sacramentu ?

U significatu di a Cena di u Signore hè da una banda u ricordu di u sacrifiziu di Ghjesù è da l'altra banda a ricerca previa di u so core. Participazione indegna significa: ùn hà micca u dirittu. Ùn avemu micca u dirittu di u pirdunu s'è noi stessi ùn pirdunu micca o ùn ci pentimu di i peccati. U lavatu di i pedi ci vole à ricurdà è ci ammonisce chì u pane è u vinu (vale à dì a morte sacrificale è u pirdunu per mezu di Ghjesù) anu solu u so effettu è cumpiendu u so scopu quandu noi stessi simu in pace cù Diu, ma ancu cù u nostru ambiente.

Per dumandà u pirdunu, fà ammenda, cunciliazione - questu hè a nostra parte in a Cena di u Signore. Allora - è solu allora - avemu l'assicuranza di Diu. Se ùn facemu micca a nostra parte, avemu participatu à u sacramentu indegnu. Siccomu Diu pò pardunà solu cum'è noi pardunemu à i nostri debitori, a culpa resta allora cun noi è u rigalu di u pirdunu di Diu, e so benedizioni prumesse, ùn ci ghjunghjenu micca.

Allora perchè sò tanti di noi debuli è malati, o ancu (apparentemente troppu prestu) morti ? Perchè Diu ùn pò micca versà e so benedizioni, u Spìritu, u fruttu è i rigali di u Spìritu, in i nostri cori in abbundanza.

Ghjesù hà pruibitu à i so discìpuli di ogni attivismu prima di a so ascensione. Ùn li dete micca cuncetti, nè struttura, nè mancu u compitu di piantà una chjesa. Li disse solu di aspittà in Ghjerusalemme finu à chì "a prumessa di u Babbu" hè stata cumpleta (Atti 1,4: XNUMX). ghjorni? Mesi ? Anni?

U tempu era spartutu trà i discìpuli per esse puliti, superà l'orgogliu, l'ambizione è l'autorealizazione, è perdunà l'un l'altru. Allora quandu tuttu questu hè statu fattu, dopu à 10 ghjorni, u Spìritu Santu puderia esse versatu. Questu avvenimentu puderia avè accadutu u sicondu ghjornu o decennii dopu, secondu a so vuluntà. Ma avà u Spìritu era versatu è i rigali di u Spìritu eranu in abbundanza: i morti sò risuscitati, i malati sò guariti, i spiriti maligni sò stati cacciati fora. Pentecoste cum'è u risultatu di una vera cunversione, una cunfessione mutuale sincera di culpabilità.

S'è oghje percivemu è sperienze i rigali di u spiritu, ma ancu u fruttu di u spiritu, solu assai, assai sparsely, u mutivu hè chì avemu participatu à a Cena di u Signore indegnemente, vale à dì chì ùn facemu micca i nostri travaglii. Cum'è individui, famiglie, cumunità, istituzioni.

Questu hè un altru mutivu per quessa chì ci sò tanti malati è soffrenu trà noi, è un gran numaru mortu prematuremente. Di sicuru, questu ùn hè micca l'unicu mutivu di a malatia è u soffrenu, ma prubabilmente un assai più impurtante di ciò chì assumemu.

Pudemu ancu dumandà l'ultima piova per decennii - se ùn ci apremu micca, ùn vene micca in i nostri cori.

Pudemu bè purtari a stampa di a Pentecoste riunite cun noi cum'è preparazione per a prossima cena: i ghjorni di cunfessu, mette in ordine, dumandendu u pirdunu è u pirdunu sò cunclusi cù u lavatu di pedi. Allora simu pronti à riceve u sacrifiziu di Ghjesù, u so pirdunu, ma ancu u so rigalu - u Spìritu Santu, u so fruttu, i so rigali.

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.