Perchè ci hè tantu soffrenu in u mondu ? Un anghjulu si ribella

Perchè ci hè tantu soffrenu in u mondu ? Un anghjulu si ribella
Adobe Stock - doidam10

Accusatu da l'anghjuli, Diu palesa a so natura benevola. Di Ellen White

Parechji ùn ponu capisce da induve venenu l'inghjustizia è u crimine è perchè esistinu. Videnu a calamità cù tutte e so cunsequenze dolorose, cù a so miseria è a desolazione, è si dumandanu cumu Diu pò permette una tale cosa quandu si deve esse cusì infinitamente sàviu, putente è amante. Ùn pudete micca spiegà.
Hè impussibile di spiegà l'origine di u peccatu. Se puderebbe, ci saria una ragione per a so esistenza. Ma si pò capisce abbastanza di l'urìgine è u destinu ultimu di u peccatu per fà evidenti quantu Diu hè ghjustu è gentile tratta di l'afflizione. Nunda rende a Bibbia più chjara: Diu ùn hè in nisun modu rispunsevuli di l'urìgine di u peccatu. Non qu'il ait retiré arbitrairement sa clémence ou que son gouvernement était défectueux, ce qui a conduit à la montée de la rébellion. Innò. U peccatu hè un intruso. Ùn ci hè nisuna ragione per a so esistenza. Hè misteriosu, inspiegabile. Scusassila seria difendala. Sè unu pudia truvà una scusa o mutivu di a so esistenza, ùn saria più peccatu. L'unica definizione di u peccatu si trova in a Bibbia, in a Parola di Diu: "trasgressione di a lege". U peccatu hè l'attuazione di un principiu chì cunflittu cù a grande lege di l'amore - l'amore hè u fundamentu di u guvernu divinu.

armunia in u celu

Prima chì u male nasce, ci era solu pace è gioia in tuttu l'universu. Tutti l'esseri eranu in armunia cumpleta cù a vulintà di u Creatore. L'amore per Diu era supremu. L'amore per l'altru era puru in i so mutivi. Ghjesù, u Figliolu di Diu, era unu cù u Patre Eternu - unu in essenza, caratteru è scopu. Era l'unicu essendu in tuttu l'universu chì era cunnisciutu di tutti i cunsiglii è i scopi di Diu. Per mezu di Ghjesù, u Babbu hà creatu tutti l'esseri celesti. "In ellu sò state create tutte e cose chì sò in u celu ... sia tronu, o duminii, o principati, o autorità." (Colossians 1,16:XNUMX) È cum'è u Babbu, tuttu u celu hà seguitu à Ghjesù fedelmente.
A lege di l'amore forma a basa di u guvernu di Diu. A felicità di tutti l'esseri creati dipende da a so perfetta cunfurmità à i so meravigliosi principii di ghjustizia. Diu vole chì tutte e so criature u servenu per amore, per aduràlu da una apprezzazione raghjone di u so caratteru. Ùn li piace micca l'alleanza forzata. Ellu cuncede u liberu arbitru à tutti, perch'ellu si pò serve vuluntariamente.

Accecatu da l'orgogliu

Ma ci era unu chì hà decisu di spoiler quella libertà. U peccatu cuminciò cun ellu. Era u più onoratu di Diu dopu à Ghjesù. Pussidia u putere supremu è a gloria trà l'abitanti di u celu. Prima di a so caduta, Lucifer era statu u Cherub Guardian. Cum'è quellu anghjulu supremu, era santu è puru. "Cusì dice u Signore Diu: Erate un sigillo perfettamente fattu, pienu di saviezza è assai bellu. In Eden eri, in u giardinu di Diu, adurnatu cù ogni tipu di petra preziosa ... Cherubino guardianu, t'avia numinatu per ellu; eri nantu à a muntagna santa di Diu, è caminavate trà e petre ardenti. Eri perfettu in i vostri modi da u ghjornu chì site creatu finu à chì u peccatu hè statu trovu in voi. "(Ezekiel 28,12: 15-XNUMX LU/SLT/NL/EIN)
Lucifer puderia stà in favore di Diu - amatu è onoratu da tutti l'ospiti angeli. Puderia aduprà i so putenzi nobili per benedire l'altri è glurificà u so Creatore. Ma u prufeta in a Bibbia dice di ellu: "A vostra bellezza hè andata in u vostru capu, u vostru aspettu magnificu hà fattu fà cum'è un stupidu" (verse 17 NRA). À pocu à pocu, Lucifer hà cuminciatu à brama l'autoexaltazione. "Alzate u vostru core cum'è s'ellu fussi u core di Diu." Dite: "" Ascenderaghju à u celu, esalteraghju u mo tronu sopra à e stelle di Diu, è si stalla nantu à a muntagna di l'assemblea ... à l'altura di i nuvuli, rendendu cum'è l'Altissimo!' "(verse 6 NIV; Isaia 14,13.14: XNUMX-XNUMX) Invece di travaglià per assicurà chì e criature di Diu amanu Ddiu sopra tutte e cose è u servenu fedelmente, hà pruvatu à vince. u so serviziu è u so cultu per sè stessu. Lucifer hà invidiatu u Figliolu di Diu l'onore chì ellu hà datu da u Babbu Infinitu. È cusì stu prìncipe di l'anghjuli hà struitu per u putere chì era a prerogativa di Ghjesù solu.

Avvertimenti d'amore

A gioia più grande di tuttu u celu era di riflette è di lode u caratteru gloriosu di u Creatore. Allora Diu era onoratu, è cusì ci era solu pace è gioia. Ma avà una discordia disturbava l'armunia celeste. Per serve sè stessu, per esaltà sè stessu contru à u pianu di u Creatore - questu hà suscitatu un presentimentu in a mente di quelli per quale a gloria di Diu era suprema. I cuncili celesti anu luttatu cù Luciferu. U Figliolu di Diu hà postu davanti à ellu a grandezza, a bontà è a ghjustizia di u Creatore, è a natura santa è immutable di a so lege. Diu stessu avia istituitu l'ordine di u celu. Si Lucifer s'écartait de cela, il ignorerait son Créateur et s'immergerait dans sa propre destruction. Ma l'avvertimentu hà purtatu l'amore infinitu è ​​a misericordia solu suscitatu u spiritu di resistenza. Lucifer hà permessu à a so invidia di Ghjesù per cuntrullàlu è hè diventatu solu più determinatu.
Perchè ellu è micca mè?
L'orgogliu in a so gloria hà aumentatu u desideriu di Lucifer per esse guvernatore. Basking in u so propiu splendore è pusizioni exaltata, circava à esse uguali à Diu. L'ostia celeste l'amò è l'adorava. L'ànghjuli rializeru cun piacè e so istruzioni. Avia ricivutu più saviezza è gloria chè qualcunu di elli. Ma u Figliolu di Diu avia da esse ricunnisciutu cum'è capu di u celu, unu cù u Babbu in putere è autorità. Ghjesù hà assistitu à tutti i cuncili di Diu, mentre chì Lucifer ùn era micca permessu di esse cusì prufondamente iniziatu in i scopi divini. "Perchè", hà dumandatu stu putente anghjulu, "perchè Ghjesù duveria avè a supremazia? Perchè hè onoratu più chè mè ?

I primi passi secreti

Lucifer abbandunò u so postu in a vicinanza immediata di Diu è hà cuminciatu à sparghje u spiritu di insatisfazione trà l'anghjuli. Travaglia segretamente in sicretu. Per un tempu hà ammucciatu i so veri intenzioni daretu à l'apparenza di reverenza per Diu. Hà pruvatu à suscitarà l'insatisfazione cù e lege date à l'esseri celesti, affirmannu chì ùn eranu solu restrittendu inutilmente. L'anghjuli eranu santi, hà enfatizatu. Dunque, anu da seguità a so propria vuluntà. Hà pruvatu ancu à inspirà a cumpassione per ellu stessu. Diu l'avia trattatu ingiustamente quandu ellu hà datu à Ghjesù u più altu onore. È s'ellu era avà striving per un putere più grande è onore ellu stessu, ùn era micca una lotta per l'autoexaltazione. Ellu cercava solu di dà a libertà à tutti l'abitanti di u celu per ch'elli puderanu ghjunghje à un livellu più altu di esistenza.

A pacienza è a saviezza di Diu

Diu in a so grande misericordia era longu paziente cù Lucifer. Ùn era micca subitu destituitu da a so pusizioni exaltata quandu prima indulge in u spiritu di insatisfazione. Mancu quand'ellu hà cuminciatu à sparghje e so false rivendicazioni trà l'anghjuli fideli. L'anu tenutu in u celu per un bellu pezzu. Una volta e una volta li hè statu offrittu u pirdunu s'ellu avia solu vuluntà di cambià a so mente è esse cuntentu cù a pusizione chì Diu avia destinatu per ellu. Tali sforzi sò stati fatti cum'è solu l'amore infinitu è ​​a saviezza pò inventà per cunvince ellu di u so errore. U spiritu di insatisfazione ùn era micca cunnisciutu in u celu prima. Ancu Luciferu ùn hà micca ricunnisciutu inizialmente in quale direzzione si moveva. Ùn sapia micca a vera natura di i so sentimenti.

Da u sicretu à a rivolta aperta

Quandu fù tandu pruvata ch'ellu era infelice senza ragiuni, Lucifer hà vistu ch'ellu era sbagliatu, l'aspittà di Diu era ghjustu è deve ricunnosce cum'è tali davanti à tuttu u celu. S'ellu avia fattu cusì, puderia salvà ellu stessu è parechji anghjuli. Car à l'époque, il n'avait pas encore abandonné complètement sa fidélité à Dieu. Hè vera ch'ellu avia lasciatu a so pusizioni cum'è un anghjulu protettivu. Ma avissi statu ristabilitu s'ellu avia solu vulsutu à vultà à Diu è ricunnosce a saviezza di u Creatore, iè, s'ellu era solu cuntentu di cumpiendu u so postu designatu in u grande pianu di Diu. Ma u so orgogliu ùn li permette micca di sottumette. Hà difesu perseverantemente e so propria azzione. Insistiu ch'ellu ùn hà micca bisognu di cambià a so mente, è in u grande cunflittu si vultò contru à u so Creatore.

Ingannà, menti, torce

Satanassu hà avà direttu tutti i putenzi di a so mente maestra per ingannà è suscitanu cumpassione in i so angeli subordinati. Ancu chì Ghjesù l'avia avvistatu è cunsigliatu, ellu hà torciatu per i so scopi traditori. Certi anghjuli eranu particularmente strettamente cunnessi cun ellu è eranu dedicati à ellu. À elli, Satanassu l'hà presentatu cum'è un malghjudiziu, manca di rispettu à a so pusizioni, è limità a so libertà. Ùn hà micca solu falsificatu e parolle di Ghjesù, ma l'hà torciatu è ancu mentitu, accusendu u Figliolu di Diu di vulè umiliàlu davanti à l'abitanti di u celu. Pruvò ancu di suminà a lotta trà ellu è l'anghjuli fideli. Accusò quelli chì ùn pudia micca seduce è vince cumplettamente à u so latu di indiferenza à u benessiri di l'esseri celesti. Culpava quelli chì restanu fideli à Diu per e cose ch'ellu hà fattu stessu. È per aghjunghje l'enfasi à a so lagnanza di l'iniquità di Diu, hà misrepresentatu e parolle è l'azzioni di u Creatore, hà cunfunditu l'anghjuli cù argumenti sottili, chì li fece dubbità i scopi di Diu. Tuttu ciò chì era chjaru è simplice hà avvoltu in u misteru, è da e so perversioni abili mette in dubbiu nantu à e dichjarazioni più chjaru di l'Altissimo. A so alta pusizioni, in una cunnessione cusì stretta cù u guvernu divinu, hà datu un putere ancu più grande à e so rapprisintazioni, è hà causatu assai anghjuli à unisce à a rivolta contr'à u guvernu celeste.

Tuttu hà da maturà

Diu, in a so saviezza, hà permessu à Satanassu di cuntinuà u so travagliu finu à chì u spiritu di insatisfazione hè diventatu in turbulenza aperta. I so piani avianu da maturà cumplettamente per chì ognunu puderia vede esattamente ciò chì implicava è induve guidanu. Diu hà guvernatu micca solu l'abitanti di u celu, ma l'abitanti di tutti i mondi chì avia creatu. Satanassu hà pensatu chì s'ellu puderia attirà l'angeli in u celu in ribellione cun ellu, puderia attrae u listessu cù tutti l'altri mondi. I so putenzi di l'ingannimentu eranu assai grandi, è vestendu in una robba di bugie hà guadagnatu un vantaghju. Ancu l'anghjuli fideli ùn pudianu micca vede cumplettamente à traversu u so caratteru o capisce induve u so travagliu porta. In u trattu di u peccatu, Diu puderia esse solu ghjustizia è verità. Satanassu hà agitu cum'è Diu ùn pudia micca agisce - attraversu l'adulazione è l'ingannimentu. Era dunque necessariu chì Satana puderia dimustrà ciò chì e so rivindicazioni includenu è quale effettu avarianu i so cambiamenti pruposti in a lege divina. Tutti deve capisce u veru caratteru di l'usurpatore è u so veru scopu. Satanassu duveria avè abbastanza tempu per revelà ellu stessu attraversu e so opere cattive.

soffrenu d'amore

Ancu quandu era decisu chì Satanassu ùn pudia più stà in u celu, a saviezza infinita ùn l'hà micca distruttu. Solu u serviziu di l'amore hè accettatu à Diu. I criaturi di Diu duveranu serve ellu fedelmente perchè sò cunvinti di a so ghjustizia è a so bontà. L'abitanti di u celu è di l'altri mondi ùn anu pussutu cunnosce a ghjustizia è a misericòrdia di Diu, se Satanassu era statu distruttu. Ùn eranu micca disposti à capisce a natura è e cunsequenze di u peccatu. Se Satanassu hè statu distruttu immediatamente, avarianu servitu à Diu per paura è micca per amore. L'influenza di l'impostore ùn saria micca stata completamente sguassata. Nè u spiritu di ribellione ùn saria statu eliminatu sanu. U male avia da maturà. Per u bene di l'universu sanu per sempre è sempre, Satanassu era permessu di elaborà i so principii. Solu in questu modu tutti l'esseri creati puderanu vede in a luce vera i so accusazioni contru à u guvernu divinu, è solu cusì a ghjustizia è a misericordia di Diu è l'immutabilità di a so lege seranu per sempre fora di dubbitu.

Banished da u celu

Finu à a fine di a polemica in u celu, u grande ribellu cuntinuau à ghjustificà. Lorsqu'on annonça qu'il et tous ses disciples devaient être bannis des demeures glorieuses, le meneur déclara avec audace qu'il méprisait la loi du Créateur. Ripete a so affirmazione chì l'anghjuli ùn anu micca bisognu di supervisione, ma duveranu esse liberi di seguità a so propria vuluntà, chì li guiderà bè in ogni mumentu. Il méprisait les statuts divins comme une limitation de leur liberté, et déclara qu'il voulait abolir la loi, afin que les armées célestes, libérées de cette contrainte, atteignent une existence plus élevée et plus glorieuse.
Cù un accordu cumpletu, Satanassu è i so òspiti invariabilmente culpiscenu a so ribellione à Ghjesù, affirmannu ch'elli ùn si sò mai ribellati, salvu s'ellu ùn era micca rimproveratu. Perchè l'arcirebele è tutti i so seguitori persistavanu in a so infideltà, ostinatamente li sfidendu, stendu in vain à sfondà u guvernu di Diu è ancu blasfemamente prisentanu cum'è vittime innocenti di un putere inghjustu, sò stati infine cacciati da u celu.

A seduzzione di e persone

Cum'è Satanassu hà sbagliatu a natura di Diu in u celu - chì Diu era strettu è dominatore - hà ancu tentatu a ghjente nantu à a terra à u peccatu. È quandu hà successu, hà dichjaratu chì e restrizioni ingiuste di Diu avianu purtatu à a caduta di l'omu è ancu a so propria ribellione.

U caratteru di Diu

Ma u Diu Eternu descrive u so propiu caratteru cusì: "U Signore, u Signore, u Diu putente, misericordioso è graziosu, lento à còllera, è abbundante di bontà è fideltà; Chì cunserva a grazia per millaie è perdona a culpabilità, a colpa è u peccatu, ma ùn lascia micca (i culpabili) impuniti. " (Esodu 2: 34,6.7).
In u banditu di Satanassu da u celu, Diu hà dimustratu a so ghjustizia è hà difesu l'onore di u so tronu. Ma quandu l'omu hà peccatu perchè hà succorsu à l'ingannimentu di quellu spiritu apostatu, Diu hà dimustratu u so amore: hà datu u so Figliolu unigenitu per more per l'umanità caduta. In a riconciliazione l'essenza di Diu hè revelata. A croce mostra l'universu sanu chì a strada di u peccatu sceltu da Luciferu ùn pò mai esse culpèvule à u guvernu di Diu.

A lotta di Satanassu contr'à Ghjesù

In a battaglia trà Ghjesù è Satanassu, mentre chì Ghjesù era ministra in terra, a natura di u grande ingannatore hè stata revelata. Nunda puderia avè vultatu l'angeli celestiali è tuttu l'universu fedele fora di l'affettu per Satanassu cusì efficacemente cum'è a feroce lotta di Satanassu contr'à u Redentore di u mondu. U presumptuous, blasphemous esigenu chì Ghjesù l'adore; a so audacia presuntuosa in u purtendu à a cima di a muntagna è u pinnacle di u tempiu; l'intentu di basa daretu à u so suggerimentu chì Ghjesù si lancia da l'altezza vertiginosa; a so infatigable cattiveria, cù quale u perseguitò da un locu à un locu, è cù quale hà suscitatu i cori di i preti è di a ghjente per ricusà u so amore ; è infine u gridu: "Crucificàlu! Crucificàlu !' - tuttu questu hà suscitatu l'astonimentu è l'indignazione di l'universu.
Satanassu hà ingannatu u mondu à ricusà Ghjesù. U prìncipe di u male hà utilizatu tuttu u so putere è l'astuzia per distrughje Ghjesù. Perchè hà vistu chì a misericordia è l'amore di Ghjesù, a so cumpassione è a so cumpassione à u mondu illustravanu a natura di Diu. Satanassu hà nigatu ogni pretensione di u Figliolu di Diu è hà utilizatu l'omu cum'è u so strumentu per riempie a vita di u Salvatore cù u soffrenu è u dulore. I suttilità è i minzogni cù quale hà pruvatu à impedisce u travagliu di Ghjesù, l'odiu manifestatu à traversu i zitelli di disubbidienza, i so crudeli accusazioni contr'à quellu chì a so vita era una vita di bontà senza paragone - tuttu nascenu da una brama prufonda di vendetta. E fiamme di l'invidia è di a malizia, l'odiu è a vindetta sbuchjavanu in u Calvariu contr'à u Figliolu di Diu, mentre chì tuttu u celu guardava in orrore silenziosu.
Quandu u grande sacrifiziu era finitu, Ghjesù hà cullatu à u Babbu, ma ricusò di esse aduratu da l'anghjuli finu à ch'ellu dumandò à u Babbu: "Babbu, vogliu chì tuttu ciò chì m'hai datu per andà cun mè, sò induve seraghju". (Ghjuvanni 17,24:1,6 NIV) Allora, cun amore è putenza indicibile, ghjunse a risposta da u tronu di u Babbu: "Tutti l'anghjuli di Diu l'adoreranu!" (Ebrei XNUMX:XNUMX) Ùn ci era micca una sola macchia nantu à Ghjesù. A so umiliazione era finita. U so sacrifiziu hè statu fattu. Hè statu datu un nome sopra tutti i nomi.

Satanassu ùn hà micca scusa

Avà hè diventatu chjaru chì ùn ci era micca scusa per e trasgressioni di Satanassu. Il avait révélé son véritable caractère de menteur et d'assassin. Il s'avère qu'avec le même esprit avec lequel il régnait sur le peuple sous son pouvoir, s'il avait régné sur les habitants du ciel, il aurait été autorisé à le faire. Il avait affirmé que l'infraction de la loi de Dieu portait la liberté et le progrès. Ma inveci s'hè risultatu in a schiavitù è a degradazione.

Hè Diu culpèvule per u dilema?

Satanassu avia accusatu à Diu di vulè solu esaltà ellu stessu aspittendu chì i so criaturi si sottumettenu è esse ubbidienti. U Creatore averia bisognu di l'autonegazione da l'altri, ma ùn hà micca praticà l'autonegazione o fà alcun sacrificiu stessu. Ma avà hè diventatu visibile chì u regnu di l'universu hà fattu u più grande sacrificiu chì l'amore puderia mai fà per salvà una umanità caduta è peccata. Perchè "Diu era in Cristu è hà cunciliatu u mondu cun ellu stessu." (2 Corinti 5,19:XNUMX ZB) Tutti pudianu vede: Lucifer avia apertu e porte à u peccatu per via di u so desideriu d'onore è di putere. Mais Jésus s'humilia lui-même et devint obéissant jusqu'à la mort pour détruire le péché.

A lege eterna

Lucifer avia affirmatu chì si a lege di Diu era immutable è a punizione ùn puderia micca esse rimessa, allora ogni transgressore deve esse tagliatu da u favore di u Creatore per sempre. L'omu peccatore ùn puderia micca esse riacquistu è saria dunque a so preda legittima. Ma a morte di Ghjesù era una prova incontrovertibile in favore di l'omu. A punizioni di a lege hè cascata nantu à quelli chì eranu uguali à Diu. L'omu era liberu d'accettà a ghjustizia di Ghjesù è di triunfà nantu à u putere di Satanassu per una caminata penitente è umile, cum'è u Figliolu di Diu avia triunfatu. Allora Diu hè ghjustu è ancu ghjustificà tutti quelli chì credi in Ghjesù.
In ogni casu, Ghjesù ùn hè micca vinutu à a terra solu per soffre è more è solu per riscattà e persone. Hè ghjuntu à "magnificà a lege è ingrandà lu" (Isaia 42,21:XNUMX) Ùn solu chì l'abitanti di stu mondu duveranu mantene a lege cum'è hè dovuta, ma per pruvà à tutti i mondi di tutta a creazione chì a lege di Diu hè. immutable. Se i requisiti di a lege puderianu esse abuliti, allura u Figliolu di Diu ùn avissi micca avutu da dà a so vita per spiegà a trasgressione. A morte di Ghjesù prova l'immutabilità di a lege. L'amore infinitu hà mossu u Babbu è u Figliolu à fà stu sacrifiziu per chì i peccatori ponu esse redimtati. Questu mostra à tuttu l'universu - cum'è nunda di menu di stu pianu di salvezza puderia avè dimustratu - chì a ghjustizia è a misericordia sò u fundamentu di a lege è u guvernu di Diu.

Nisuna ragione per u peccatu

À l'ultimu ghjudiziu diventa evidenti: Ùn ci hè micca ragiò per u peccatu! Quandu u ghjudice di tutta a terra dumandarà à Satanassu: "Perchè avete ribellu contru à mè è arrubbatu i mo sughjetti da u mo regnu?" L'autore di u male ùn hà micca scusa. Si tacerà è tuttu l'esercitu ribellu sarà senza parolle.
A Croce di Calvariu: Da una banda, mostra chì a lege hè immutable. À u listessu tempu, dice à l'universu chì u salariu di u peccatu hè a morte. In u gridu di a morte di u Salvatore, "Hè finitu", u sonò di a morte di Satanassu. A tamanta polemica ch’era duratu tantu tempu si dicisa in quellu mumentu, è ùn ci era più dubbitu : u peccatu serà infine cacciatu. U Figliolu di Diu hà attraversu e porte di a morte "per distrughje cù a so morte quellu chì cuntrola a morte, u diavulu" (Ebrei 2,14:14,13 GNB). U desideriu di Luciferu per l'esaltazione di sè stessu l'avia purtatu à u desideriu: "Altu sopra l'astri di Diu, aghju stabilitu u mo tronu ... Vogliu ... esse cum'è l'Altissimo." à voi per sempre. " (Isaia 14:28,18.19). NIV; Ezekiel 3,19: XNUMX NIV) "Quandu "venni u ghjornu chì brusgiarà cum'è una furnace, tutti i disprezzatori è l'impie saranu paglia, è u ghjornu chì vene li metterà in u focu", dice u Signore di l'armata, è ellu abbandunarà. nè radice nè ramu. " (Malachia XNUMX:XNUMX)

Mai più inghjustizia

L'universu sanu hà capitu ciò chì hè veramente u peccatu è induve porta. S'ellu avia statu sguassatu à u principiu, averia terrorizatu l'angeli è prisentatu à Diu in una luce crudele. Ma avà l'amore di Diu hè statu pruvucatu è u so onore hè restauratu davanti à l'universu sanu - un universu pienu di esseri chì amanu fà a so vulintà è chì anu a so lege in i so cori. U male ùn vene mai più. A Parola di Diu dice: "E calamità ùn vene micca duie volte." (Nahum 1,9: XNUMX) A lege di Diu, chì Satana hà insultatu cum'è u jugulu di a schiavitù, serà onorata cum'è a lege di a libertà. Una creazione pruvata è pruvata ùn turnerà mai a so devozione da Diu. Perchè tutti anu ricunnisciutu chì Diu hè insondabilmente amante è infinitamente sàviu.

A fine: A Grande Contruversia, Capitulu 14, "L'urìgine di u male", pp 492-504.

Hè apparsu ancu in speru OGGI 1

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.