Cità ​​à a fine di i tempi: trappule di morte chì eventualmente si chjuderanu

Cità ​​à a fine di i tempi: trappule di morte chì eventualmente si chjuderanu
Adobe Stock - realstock1

Ragione per liberà da u so incantesimu. Di Kai Mester

Tempu di lettura: 5 minuti

Certi dichjarazioni apocalittiche in a Bibbia anu acquistatu una attualità senza precedente in u novu millenniu: "I populi di a terra anu a paura, è averà paura di u ruggimentu è di u mare, è a ghjente perirà in paura è in attesa di e cose. chì veneranu nantu à tutta a terra. " (Luca 21,25.26: 2004) U tsunami di u 2011 hà digià terrorizatu i populi. Ma u tsunami fora di u Giappone Orientale è u disastru nucleare di Fukushima risultatu in u XNUMX hà datu u testu un significatu ancu più profundo.

Esempiu Parigi

L'ultimu libru di a Bibbia, l'Apocalisse, avvisa e cità in particulare di e cundizioni di u tempu di a fine. In Revelazione 11,8:7000 hè presentata una grande cità chì porta u nome misteriosu "Sodoma-Egittu-Gerusalemme". Si dice chì sta cità hè induve i dui tistimoni di Diu (Anticu è Novu Testamentu, Torah è Vangelu) sò stati vinti è uccisi. I so corpi stavanu in i so carrughji per trè ghjorni è mezu. Un terrimotu devastassi un decimu di a cità, XNUMX persone moriranu. In questu capitulu, parechji interpreti di a Bibbia protestanti ricunnoscevanu a prohibizione di a Bibbia di trè anni è mezu in Parigi durante a Rivuluzione francese. Ùn ci hè micca abbastanza spaziu quì per spiegà questu.

Ma u testu stessu indica parechji periculi in i cità: anu un grande potenziale per l'intolleranza religiosa, è sò u centru di disordine è crimine. Succede in verità chì i morti sò stendu nantu à a strada. Inoltre, e cità sò sempre colpite particularmente dura in casu di un terremotu o altri disastri, soprattuttu quandu i buttiglii di fornimentu si sviluppanu dopu.

E cundizioni in Parigi durante a Rivuluzione francese sò ancu un esempiu storicu di u caosu è u sangue in una cità.

A caduta di una grande cità

Apocalisse 18 dice più nantu à a caduta di a mamma di tutte e cità. E cità sò prigiò. Tutti i spiriti impuri, tutti i mali è i crimini, tutti i vici è i peccati, l'alcoolu è a prostituzione si riuniscenu in a cità è si stallanu quì. Un si diverte in ricchezze è piacè, senza sapè chì a calamità si striscia (versi 2-3).

A morte, u dolu, a fame, u focu aspettanu digià a cità. D'un colpu vene u colpu è tutta l'ecunumia mundiale chì era dipendente di quella cità si sfonda o almenu tremula (versi 4-11).

Ogni tipu di tesori sò stati accumulati in e cità, storichi, culturali o ancu puramente materiale in banche, musei, galerie, edifici architettonici. Una varietà di merchenzie hè offruta in i mercati di u centru cummerciale, à u più superatu in altre cità, ma mai pussibule in a campagna (versi 12-16).

« Carru » (cars, autobus, treni) carattirizzanu l’imaghjini di e cità oghje cum’è mai in a storia, « servi » o « schiavi » ci sò sempre in e cità : a prustituzione furzata, u travagliu furzatu è u travagliu di i zitelli esistenu ancu oghje, ancu in uccidintali. cità, tanti cosiddetti "travagliatori" travaglianu in cundizioni inumane, è parechji sò in ultimamente cum'è esse in prigiò per via di u so impiegu, ancu s'elli ùn sò micca sottumessi à l'antichi categurie (verse 13).

focu è fumu

Una cità offre assai carburante. In casu di disastri naturali, e linee di gas è di energia elettrica servenu cum'è ignition, in casu di guerra o terrore, l'arme servenu u stessu scopu: è ci hè un infernu. I grandi cità sò spessu situati da u mare, per quessa hè megliu osservatu da una distanza da i navi (versi 17-19).

"Un anghjulu putente pigliò una petra cum'è una grande macina, è l'hà lanciata in u mare, dicendu: "Allora Babilonia, quella grande cità, serà abbattuta da a forza è ùn si troverà mai." (verse 20).

L'imaghjini di a fontana d'acqua chì si forma quandu si lancia una macina in l'acqua, ricorda u fumu di una bomba atomica, ma i Twin Towers in New York si sfondanu solu in a stampa cum'è mudellu per a morte di una cità. Dopu ci hè u silenziu : l’elettricità hè fiascata, i jukebox si tacenu, a ghjente chì hè sempre viva hè troppu affettata per pudè ghjucà a musica (vers 22). I lampi sò spenti, i matrimonii ùn si feranu più quì, saria troppu macabru (versu 23).

Sottu l'incantu di a cità ?

In l'ultimi versi a cità hè di novu denunziata cum'è un locu di stregoneria (versu 23), un locu di persecuzione religiosa è a pena di morte per i dissidenti è u linciamentu (versu 24).

A cità ci incanta ancu ? Semu sottu à l'incantu di i schermi oversize, di i lumi, di a musica, di l'agitazione, di a tecnulugia è di l'architettura impressiunanti, di a vita pulsante ? A Bibbia dice:

"U mo populu, esce da Babilonia! Lasciate a cità, per ùn esse ingaghjati in i so peccati, è chì e pesti chì venenu nantu à ella ùn vi colpissi ancu "(Apocalisse 18,4: XNUMX New Genevans)

Leghjite puru! Tutta l'edizione speciale cum'è PDF

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.