L'amore salvatore di una mamma gatta: una drammatica azione di salvezza

L'amore salvatore di una mamma gatta: una drammatica azione di salvezza
Adobe Stock - lalalulula

U vostru saltu curaggiu è u vostru impegnu incessante ci maraviglianu. Una storia inspirante chì tocca i cori. Par Patricia et Alberto Rosenthal

Tempu di lettura: 2 minuti

Avemu assistitu à un gattino in un urgente bisognu in India. In qualchì modu era finitu nantu à una alta lastra di cimentu chì si estende da un muru di casa. Avà era intrappulatu è ùn pudia micca alluntanassi da quì. Avemu pricatu per u gattino è hà cunsideratu cumu megliu aiutà.

Allora apparsu a mamma gatta. Ùn ci era micca manera ch'ella stessa puderia ghjunghje à u so zitellu, per ùn dì micca chì u chjappà. Ma prestu avemu assistitu à una azzione di liberazione incomparabilmente drammatica. In fatti, saria statu cunsideratu impussibule.

Da un pilastru strettu di cimentu luntanu in fronte, a mamma hà saltatu in un saltu putente nantu à a lastra distante è più alta. Nisuna altra pussibilità era stata cuncepibile. È ancu questu ùn pudia micca imagine.

Avà hà pigliatu u cucciolo micca più chjucu è dunque digià più pesante per u collu è marchjava da un latu à l'altru di a lastra. In trà ella pusò u ghjovanu è andò di novu à i bordi di u piattu. In fine era cunvinta ch'ella ùn pudia liberà u picculu cusì cusì.

Tandu u ripigliò per u collu è, cum’è no aviamu digià indovinatu, si n’andò in u listessu locu induve era sbarcata prima. Ci hè statu un mumentu di cuncentrazione intensa, una tensione tensa, un saltu enormu cù u pesu extra nantu à u so corpu. È - veramente - hà sbarcatu nantu à a superficia stretta di u molu ! Per un pocu mumentu, perchè subitu ch'ella sciddicò.

Cù una sola zampa ora si appiccicava à u cimentu è si tirava subitu è ​​u so cucciolo cù u sicondu. Ci sò davanti à noi : mamma è zitellu - uniti nantu à uni pochi centimetri di terra, quasi cum'è à mezu à l'aria ! Un altru saltu curtu à un muru più bassu è un altru à a terra. È a mamma lascia scappà u zitellu in libertà è s'impegna à i so altri duveri in a più grande tranquillità...

"Cum'è quellu chì a so mamma cunsuleghja, cusì vi cunsulà." (Isaia 66,13:49,15.16; cf. Isaia 49,24.25:XNUMXa) "Puderà esse cacciatu u bottu di un omu forte? ... Iè, cusì dice u Signore: Ancu i prigiuneri di u forte li saranu pigliati, è u spogliu di u tiranu fughjerà; perchè avà lutteraraghju cun quellu chì ti batterà, è salverà i to figlioli. » (Isaia XNUMX:XNUMX).

www.hwev.de/UfF2012/November/Retterliebe.pdf

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.