Cunsiglii di genitori inspirati da a Bibbia è i scritti di Ellen White: Portate i vostri figlioli à Ghjesù

Cunsiglii di genitori inspirati da a Bibbia è i scritti di Ellen White: Portate i vostri figlioli à Ghjesù
Adobe Stock - aicandy

... è accetta a so gentilezza è umiltà. Cumpilatu da Margaret Davis

Tempu di lettura: 19 minuti

"I figlioli sò stati ancu purtati à Ghjesù; li deve benedicà. Ma i discìpuli li rifiutanu duramente. Quandu Ghjesù hà vistu questu, era arrabbiatu. «Lasciate chì i zitelli venenu à mè!» disse à i so discìpuli. 'Ùn li impedisce micca ! Perchè hè per questi chì u regnu di Diu hè ... È pigliò i zitelli in i so braccia, li pusò e mani, è li benedisse. " (Marcu 10,13: 16-XNUMX NIV).

»U nimicu hà u dirittu di i zitelli cum'è a so preda. Ùn sò micca automaticamente sottumessi à a grazia è ùn anu micca sperienza di u putere di purificazione di Ghjesù. E forze scure anu accessu à elli; Ma certi genitori ùn si preoccupanu è li danu una libertà cumpleta. I genitori anu un compitu impurtante quì: ponu dimustrà à i so figlioli a strada ghjusta è aiutanu à fidà a guida di Diu. Quandu portanu i so figlioli à Diu, ponu dumandà a so benedizzione per elli. Per mezu di i sforzi fideli è incansificabili di i genitori, attraversu e so preghiere per a benedizzione è a grazia per elli, u putere di l'anghjuli maligni hè rottu, un flussu santificante di benedizzione hè versatu nantu à i zitelli è i puteri di a bughjura deve cede. (Review & Herald, 28 marzu 1893)
"Voi mamme, venite à Ghjesù cù e vostre preoccupazioni! Ci truverete abbastanza grazia per cura di i vostri figlioli. A porta hè aperta à ogni mamma chì vole mette u so pesu à i pedi di u Salvatore. Quellu chì disse: "Lasciate chì i zitelli venenu à mè è ùn li impediscenu micca", invita sempre e mamme à purtà i so figlioli à ellu per ch'ellu li benedica. Ancu u zitellu in i braccia di a so mamma pò campà sottu à l'ombra di l'Onniputente attraversu a fede di a mamma chì prega. Ghjuvanni Battista era pienu di u Spìritu Santu da a nascita. Mentre campemu in cummunione cù Diu, ancu noi pudemu cunfidenza chì u Spìritu divinu forma i nostri picculi ancu da i so primi mumenti.U desideriu di l'età, 512)

»Diu hà affidatu à i babbi è à e mamme u compitu di salvà i so figlioli da u nemicu. Questa hè a so missione è hè a più impurtante. I genitori chì anu una cunnessione di vita cù u Messia ùn anu micca riposu finu à sapè chì i so figlioli sò sicuri in u locu. Farai questu u travagliu di a vostra vita. " (Testimonianze 7, 10)

»Venite cun umiltà, cù un core pienu di bontà, è cun una cunniscenza di e tentazioni è i periculi chì ci aspetta per voi è i vostri figlioli. A vostra fiducia hè u ligame chì vinarà i vostri figlioli à l'altare. Ci cercate a cura di u Signore. L'angeli guardiani accumpagnaranu i zitelli cusì cunsacrati à Diu. I genitori cristiani anu u compitu di circundà i so figlioli cù un muru protettivu matina è sera per via di una preghiera seria è una fiducia ferma. Spiegà tuttu cù pacienza, mostra li cun amabilità è pacienza cumu si ponu campà in modu chì Diu sia piacè.Testimonianze 1, 397, 398)

Ci hè sempre speranza per i mo figlioli ?

"Se i genitori bramavanu un cambiamentu in a so famiglia, li invitu à cunsacrassi cumpletamente à Diu. Allora u Signore hà da inventà modi è mezi per via di quale una trasfurmazioni prufonda pò esse realizatu in e so case.Guida di u zitellu, 172)

"Prima chì vene u ghjornu grande è terribili di u Signore, vi manderaghju u prufeta Elia. Turnarà u cori di i babbi à i so figlioli è u cori di i zitelli à i so babbi, cusì chì, quandu veneraghju, ùn aghju micca da scacciare a terra. " (Malachia 3,23.24: XNUMX, XNUMX NIV).

"Preparatevi per a venuta di u Signore. Oghje hè u tempu di preparazione. Pone i vostri cori in ordine è travaglià devotamente per i vostri figlioli. Una devozione sana à Diu abbatterà e barriere chì anu rifiutatu per tantu tempu a grazia celestiale. Se pigliate a croce è seguite à Ghjesù, se sincronizate a vostra vita cù a vulintà di Diu, allora i vostri figlioli seranu cunvertiti.Review & Herald, 15 di lugliu di u 1902)

"Ma u Signore li cunsuleghja è li dice: "Smette di pienghje è di lagnanza, perchè ciò chì avete fattu per i vostri figlioli ùn serà micca in vanu". I vostri figlioli turnaranu à voi da a terra di u nemicu, dice u Signore. "Ci hè sempre una speranza per u futuru, perchè i vostri figlioli tornanu in a so patria." (Jeremiah 31,16.17:XNUMX, XNUMX NLT)

"Tu dici: "Ùn pudete micca piglià u spoils di un capu putente, è ùn pudete micca piglià i prigiuneri da un tiranu!" Ma eiu, u Signore, prumettu chì questu hè esattamente ciò chì succede! I vittimi seranu alluntanati da u tirannu, è u putente regnu perderà a so preda. Quellu chì t'attacca, attaccheraghju ! Eiu stessu liberaraghju i vostri figlioli. " (Isaia 49,24.25: XNUMX, XNUMX NIV)

"A so manu ùn hè micca troppu corta per salvà; nè l'arechja sorda, ch'ellu ùn pudia sente; Sì i genitori cristiani u cercanu sinceramente, metterà parechje parolle di spiegazione in a so bocca, è per u so nome hà da travaglià dura per elli per chì i so figlioli ponu esse cunvertiti.Testimonianze 5, 322)

»Se ùn avete micca cumpiitu a vostra cummissione à a vostra famiglia, allora cunfessà i vostri peccati à Diu. Reunite i vostri figlioli è ammette u vostru fallimentu. Dite à elli chì vulete ristrutturate a vostra vita di famiglia è dumandate à aiutà à fà a vostra casa ciò chì deve esse. Leghjite à elli l'istruzzioni truvate in a Parola di Diu nantu à questu. Pregà cun elli; è dumanda à Diu per salvà a so vita è aiutallu per ch'elli ponu esse preparatu per a vita in a famiglia celestiale. Hè cusì chì a trasfurmazioni pò principià. Da tandu restate in a strada di u Signore. " (Guida di u zitellu, 557, 558)

[Nota di u compilatore: Sì avete fattu errori serii in a vostra educazione, ponu esse rimediati. I nostri figlioli avianu 22, 21 è 13 anni quandu avemu avutu una vera cunversione noi stessi. Dopu andemu versu i nostri figlioli è cunfessemu à elli chì avemu fallutu in parechje manere. L'avemu dumandatu u pirdunu. Solu allora u Signore puderia veramente travaglià in u core di i nostri figlioli.]

Autenticu, strutturatu, atmosfericu

»Siate autenticu à i vostri figlioli è esse fideli à elli. Travagliate cun cura è pacienza. Ùn teme micca a croce, ùn ti scurdate micca di tempu o sforzu, pesu o dolore. U futuru di i vostri figlioli revelà a natura di u vostru impegnu. Nunda ùn sprime megliu a vostra lealtà à u Messia cà u caratteru equilibratu di i vostri figlioli.Testimonianze 5, 40)

"Una famiglia ben strutturata è ben addestrata parla più per esse cristiana chè tutti i sermoni in u mondu".Casa Adventista, 32)

»U vostru Cristianesimu hè misuratu da l'atmosfera di a vostra vita di famiglia. A grazia di l'Untu permette à tutti di fà di e case un locu di gioia, pienu di pace è tranquillità. Solu s'è vo avete l'unzione di u Spìritu di Ghjesù, appartene à ellu "(Guida di u zitellu, 48)

"U modu chì vi cumportate in casa hè cumu i libri celesti vi ritrate. Quale chì serà un santu in u celu era u primu quì - in a so famiglia. "(Casa Adventista, 317)

"Ddiu spera chì vi cunsacrate completamente à ellu è irradiate a so essenza in u vostru circulu di famiglia".Guida di u zitellu, 481)

L'influenza più forte: u nostru mudellu

Siate un esempiu ... in ciò chì dite, in tutta a vostra cundotta, in a vostra fiducia in Diu è in a purità di u vostru esse. " (1 Timothy 4,12:XNUMX DBU)

"Pochi genitori capiscenu quantu hè impurtante l'influenza di a so propria vita divina è esemplare nantu à i so figlioli ... Nunda, nisun altru metudu, hè cusì efficace à guidà in a direzzione bona".Review & Herald, 12 ottobre 1911)

"Genitori, vivete a vita di l'untu in casa, è a trasfurmazioni chì hà da esse in a vita di i vostri figlioli tistimuniarà u putere di miraculu di Diu." (Review & Herald, 8 di lugliu di u 1902)

Educate cù passione

"Patri, trattate i vostri figlioli in tale manera chì ùn anu micca mutivu di ribellu contru à voi, ma accumpagnalli mentre crescenu cù a furmazione è l'incuragimentu persunale di u Signore" (Efesini 6,4: XNUMX NIV).

» Cum'è u prete di a casa, u babbu tratta i so figlioli cun gentilezza è pacienza. Il s'assure qu'il ne crée aucune belligérance en elles. Ùn ignora micca i crimini o a mala conducta. Ma ci hè una manera di esercità influenza chì ùn suscita micca e passioni di u core umanu. Parla cù amore à i so figlioli è li dice quantu dolore hè u so cumpurtamentu per u Salvatore. Allora si ghjinochje cun elli è li porta à u Messia, dumandendu chì Diu sia misericordioso è guidà à u pentimentu per ch'elli ponu dumandà u pirdunu. Stu tipu di discipulatu addolcirà ancu u core più duru. " (Guida di u zitellu, 286, 287)

Periculu ! risicu di ferita

»I genitori ùn anu mai ferite i so figlioli per esse stretti o per esigenza eccessiva. A gravità conduce i cori in a reta di Satanassu." (Adventist Home, 307, 308)

"Certi figlioli si scurdanu rapidamente di l'ingiustizia fattu per elli da u so babbu o a mamma, ma alcuni sò cablati in modu diversu. Ùn pudete micca scurdà di punizioni severi, eccessivi o ingiuste. In u risultatu, soffrenu ferite mentali è diventanu traumatizati ".Guida di u zitellu, 249)

"Vede chì ùn disprezzate micca unu di questi chjuchi. Perchè vi dicu chì i so anghjuli in u celu vedenu sempre a faccia di u mo Babbu in u celu. " (Matteu 18,10:XNUMX ESV)

Serenità è amore cum'è medicina

»Quandu i zitelli perdenu l'autocontrolu è parlanu parolle appassiunate, tandu cum'è genitori, ùn dì nunda per un pezzu, ùn cuntradite micca, ùn ghjudicà micca. In tali mumenti, u silenziu hè d'oru è cuntribuisce più à u pentimentu chè qualsiasi parolle. Satanassu li piace quandu i genitori usanu parolle aspre è arrabbiate per arrabbiare i so figlioli. Pàulu hà digià avvistu annantu à questu: "Genitori, ùn pruvucate micca i vostri figlioli, perchè ùn li scoraggiate micca. " Ancu s'elli sò completamente sbagliati, ùn pudete micca guidà à a strada bona si perde a pacienza. Piuttostu, a vostra calma pò aiutà à ritruvà in u quadru ghjustu di a mente. " (Review & Herald, 24 ghjennaghju 1907)

» L'amore scioglie ogni ghjacciu. Ma senza ghjuramentu o capu forte, arrabbiatu. " (Review & Herald, 8 di lugliu di u 1902)

"Siate cusì calmu è pazienti chì ricunnoscenu u vostru amore per elli in e vostre cunsequenze." (Guida di u zitellu, 249)

"L'amore hè paziente è gentile. Ùn hè micca... arrogante, orgogliosa o odiosa. L'amore ùn hè micca egoista. Ùn si lascia micca pruvucà, è se fate qualcosa di male per ella, ùn si tene micca contru à voi. " (1 Corinthians 13,4.5: XNUMX NLB)

Gentilezza invece di irritabilità

» Ùn lasciate micca una sola parolla arrabbiata, severa o arrabbiata passà i vostri labbre. A grazia di l'untu hè vicinu. U so Spìritu pigliarà pussessu di u vostru core è immerse e vostre parolle è azzione in l'atmosfera ghjustu. Ùn perde micca u vostru rispettu di sè stessu per e parolle frettu, senza penseru. Assicuratevi chì e vostre parolle sò puri, a vostra cunversazione santa. Mostra à i vostri figlioli ciò chì vulete vede in elli "(Guida di u zitellu, 219)

"I babbi è e mamme, quandu sente e parolle irritabili, insegnate à i vostri figlioli à parlà di listessa manera. L'influenza nobilitante di u Spìritu Santu perde cusì u so putere. » (Ibid.)

»A maiò parte di i guai in a vita, i prublemi di ogni ghjornu, i prublemi, i fastidi, sò u risultatu d'un temperamentu incontrullatu. L'atmosfera armoniosa in casa hè spessu distrutta da una parolla precipitosa è insultante. Quantu megliu saria statu s'ellu ùn era statu dettu! » (Testimonianze 4, 348)

» Ùn perde micca u vostru autocontrollu. Tenite sempre in mente u mudellu perfettu. Hè un peccatu di parlà impaziente è arrabbiatu o di sulk. Mantene a vostra dignità, rapprisentanu à Ghjesù bè. Dice una sola parolla brutta hè cum'è strofinate dui selce: crea subitu sintimi d'odiu.Guida di u zitellu, 95)

"Una risposta gentile calma a rabbia; ma una parolla dura causa rabbia. " (Proverbi 15,1: XNUMX)

Pazienza è incuragimentu invece di rimproveri

»L'angeli sentenu e parolle impazienti è sgradevoli dite in e nostre famiglie; Vulete leghje un cuntu di queste parolle impazienti è arrabbiate in i libri celesti ? L'impazienza invita l'inimicu di Diu è l'omu in a vostra famiglia è alluntanassi l'anghjuli di Diu. Sè vo stà in l'Untu è ellu in tè, nisuna parolla arrabbiata ùn vene da e vostre labbra. Babbi è mamme, vi pregu per amore di Ghjesù: siate gentili, amati è pazienti in casa.In Lochi Celesti, 99)

»Avemu assai da amparà à crià i zitelli. Quandu insegnemu à i chjuchi certe cose, ùn ci vole micca sgridà. Ùn dite mai: "Perchè ùn avete micca fattu questu?" Dite: "I zitelli, aiutate à a mamma à fà questu!" O "Vai, figlioli, pudemu fà!" Siate u so cumpagnu in questa sfida. È quandu anu successu, lodali. " (Review & Herald, 23 ghjugnu 1903)

"Un sguardu di appruvazioni, una parolla d'incuragimentu o di lode serà cum'è u sole in i so cori".A mo vita oghje, 173)

Vincenu i cori cù vuluntà è un saltu di fede

"Lasciate chì u babbu porta in a so famiglia e virtù forti: curaggiu, integrità, onestà, pacienza, forza di vuluntà, travagliu duru è utilità pratica. Ellu stessu campa ciò chì dumanda à i so figlioli è exemplifichi sti virtù in u so propiu cumpurtamentu masculinu. Ma, cari babbi, ùn scoraggiate micca i vostri figlioli ! Unisce l'amore cù l'autorità, a gentilezza è l'empatia cù una dirigenza ferma. "(Ministeru di Guarigione, 391)

»Lasciate chì i ghjovani sentenu chì avete fiducia in elli. A vasta maiuranza vi dumandarà di dimustrà elli stessi degni di a vostra fiducia. Per a listessa regula, hè megliu dumandà à cumandà; A persona indirizzata in questu modu hà allora l'uppurtunità di dimustrà ch'ella hè vera à i principii. Allora agisce per scelta libera è micca per compulsione. "(Education, 289, 290)

Comunicate e cumpetenze in modu attraente

»U scopu di l'educazione hè di insignà à l'indipendenza di u zitellu. Inspirate cù cunfidenza è autocontrollu. Appena ellu capisce e cunnessione, ellu vulete amparà da voi. L'interazzione sana hè destinata à dimustrà u zitellu chì questu hè u megliu modu per fà u prugressu. Aiutatelu à vede chì tuttu funziona secondu e lege è chì a cunniscenza di elli impedisce u dannu è u soffrenu. "(Education, 287; vede. educazione, 263)

"Se i genitori facenu a so priorità in a vita di guidà i pedi di i so figlioli nantu à a strada di a ghjustizia da i so primi anni, allora eviteranu i camini maligni".A mo vita oghje, 261)

"Cum'è vo avete abituatu un picciottu, cusì quand'ellu invechjarà ùn andarà micca ... un zitellu lasciatu à ellu stessu disgrazia a so mamma." (Proverbi 22,6: 29,15; XNUMX: XNUMX).

»Quantu prima u zitellu vole amparà da i so genitori è più grande stu desideriu, più faciule serà per ellu amparà da Diu. Nimu pò sperà per l'amore è a benedizzione di Diu chì ùn hà micca amparatu à guardà i so cumandamenti è à stà fermu in a tentazione ".Figlioli è Figlie, 130)

"Mamma, sforzate di crià i vostri figlioli bè durante i primi trè anni di vita. Ùn lasciate micca à i so propri desideri è desideri. A mamma deve pensà logicamente per u so figliolu. I primi trè anni sò u tempu quandu u picculu ramu hè sempre flexible. Voi mamme, capite l'impurtanza di sta prima fasa ? I fundamenti sò posti quì. Sì issi trè anni sò andati male, cum'è sfurtunatamenti spessu, fate un sforzu per fà ammenda per Ghjesù è i vostri figlioli. Sè avete cuminciatu à insignà à i vostri figlioli l'autocontrollu è l'amore per l'aprenu quandu avianu trè anni, pruvate avà, ancu s'ellu hè assai più difficiule.Guida di u zitellu, 194)

"Parechji parenti averà infine un tristu rapportu da dà. Hanu trascuratu i so figlioli è nutritu u so cattivu caratteru perchè cunformanu à i so desideri è a so vuluntà invece di l'altru. Anu fattu à Diu tristu fendu questu... I zitelli sò lasciati à i so dispusitivi, crescenu in u so propiu invece di esse furmatu. Hè pinsatu chì i poveri chjuchi ùn ponu micca capisce o capisce tantu quandu sò deci o dodici mesi, ma un cumpurtamentu sbagliatu pò sviluppà assai prima. I genitori ùn facenu nunda per piantà i so capricci, nè guadagnanu a so fiducia nè aiutanu; Fendu cusì, prumove sti emozioni aggressivi finu à ch'elli crescenu è diventanu più forti mentre i zitelli crescenu.Review & Herald, 28 marzu 1893)

Prevene in modu proattivu a mala conducta

»Mostra i vostri figlioli u metudu currettu cù amore. Ùn lasciate micca sguassate per sè stessu finu à chì vi arrabbiate è i punisci. Una tale correzione aiuta u male invece di liberà da ellu. Quandu avete fattu fedelmente ciò chì pudete cù i zitelli, portateli à Diu è dumandate l'aiutu. Dìllelu chì avete fattu a vostra parte è dumandate à ellu di fà avà a so parte - ciò chì ùn pudete micca fà. Demande-lui de tempérer leurs affections, de les rendre gentils et gentils grâce à son Saint-Esprit. Senterà a vostra preghiera. Serà felice di risponde à e vostre preghiere. " (Review & Herald, 28 marzu 1893)

"Cum'è maestri in e so famiglie, i genitori sò i guardiani di e regule di a casa ... Se i zitelli sò permessi di violà à vuluntà, ùn ci hè micca spiritu di discipulatu in a casa. Vincite u cori di i vostri figlioli per ch'elli anu fiducia in voi è vi seguitanu cum'è discepuli. Ùn lasciate micca andà in i so modi indipendenti! U peccatu si trova à a porta di i genitori chì lascianu i so figlioli fà ciò chì volenu. " (Guida di u zitellu, 85, 86)

» Ci duverebbe esse pochi, ma ben cunsiderati regule [in aula]. Tuttavia, una volta ch'elli sò stati stallati, a so implementazione deve ancu esse assicurata. Quandu a mente determina chì qualcosa ùn pò micca esse cambiatu, ampara à accettà è agisce in cunseguenza. E regule chì ùn sò micca sempre implementate creanu desideri, speranze è incertezza, chì risultanu in inquietudine, irritabilità è ribellione ".Education, 290)

I zitelli anu bisognu di una guida affidabile

"Ùn li dà micca ciò ch'elli volenu ottene pienghjendu o gridendu, ùn importa quant'ellu u to cori teneru a brama; perchè una volta chì anu cunquistatu in questu modu, pruvaranu una volta è una volta ".Guida di u zitellu, 92)

»Quandu i mo figlioli eranu chjuchi, ùn mi lascianu micca disturbà. Aghju ancu criatu altri figlioli in a mo famiglia. Ma ùn aghju mai lasciatu chì questi zitelli pensanu chì puderanu torturà a so mamma. Ùn hè micca una parolla dura da i mo labbre. Sò sempre statu calmu è paziente. Ùn anu mai savuratu u trionfo di fà mi scoppia una volta. Ogni volta ch'e mi sò arrabbiatu o mi sentu pruvucatu, aghju sempre dettu: "I zitelli, lasceremu solu è stà zittu. Prima di andà in lettu, pudemu parlà di novu.» A sera si sò calmati è avianu abbastanza tempu per pensà, è tornanu bè... Ci hè una bona manera è una manera sbagliata. Ùn aghju mai alzatu a manu contr'à i mo figlioli. Prima aghju parlatu cun elli. S'elli cedevanu, anu vistu u so sbagliu (è questu era sempre u casu quandu aghju parlatu è pricatu cun elli), è s'elli anu accettatu (è anu sempre fattu quandu aghju fattu questu), allora eramu in armunia di novu. Ùn l'aghju mai sperimentatu in un altru modu. Quandu aghju pricatu cun elli, u ghjacciu si funnu. Si ghjittavanu nantu à u mo collu è pienghjenu. " (Guida di u zitellu, 25)

»I zitelli anu una natura sensitiva è amante. Siate rapidamente soddisfatti è altrettanto rapidamente infelici. Attraversu a parenting gentile, cù e parolle è l'azzioni d'amore, e mamme ponu ligà i zitelli à i so cori. Hè un grande sbagliu per esse strettu è duru cù i zitelli. A fermezza coerente è a dirigenza paziente è calma sò essenziali per l'educazione di ogni famiglia. Dite tranquillamente ciò chì vulete dì, pensate à u prossimu passu è eseguite ciò chì dite senza esse irritatu. " (Testimonianze 3, 532)

"Certi parenti anu i so figlioli chì ballanu in u so capu. Anu a paura di fà qualcosa chì i so figlioli ùn volenu micca è dunque cede à elli. Mentre i zitelli campanu sottu u tettu di i so genitori è sò dipendenu da elli, ponu esse guidati da elli. Genitori, avanzate in modu decisu è dumandate chì i vostri standardi morali sò cunfirmati. " (Testimonianze 1, 216, 217)

"Guidate a vostra famiglia cù gentilezza, affettu è amore, mentre restanu fermu in i principii ghjusti." (Guida di u zitellu, 263)

"Forma u vostru figliolu, è ellu vi darà riposu, è prestu averà assai gioia in ellu." (Proverbi 29,17: XNUMX).

"Ùn ci hè più maledizzione annantu à una famiglia chì quandu i zitelli ponu fà ciò chì volenu. Sì i genitori cuncede ogni desideriu è dà in, ancu s'ellu sanu chì ùn hè micca bonu per elli, i zitelli perderanu tuttu u rispettu per i so genitori. Allora ùn piglianu nè l'autorità di Diu in seriu nè quella di l'omi è si lascianu catturà da Satana.Patriarchi è prufeti, 579)

"Eli hè statu maleditu da Diu perchè ùn hà micca prontamente è decisu di mette i so figlioli maligni in u so postu".Testimonianze 4, 651)

"U Signore ùn ghjustificà micca a miseducazione di i genitori. Parechji zitelli oghje rinfurzanu i ranchi di u nemicu campendu è travagliendu luntanu da i scopi di Diu. Sò indipindenti, ingrati, empii; ma u peccatu si trova à a porta di i genitori. Voi genitori cristiani, millaie di zitelli periscenu in i so peccati perchè i so genitori ùn anu micca guidatu e so famiglie cun prudenza.Guida di u zitellu, 182)

»Gienti, ùn fate micca un pocu di disaccordu quandu si tratta di crià i vostri figlioli. U travagliu inseme cum'è unità. Ùn ci pò esse micca gap. Parechji parenti travaglianu contru à l'altri è in questu modu i zitelli sò spoiled through a pover crianza. Quandu i genitori ùn anu micca d'accordu, anu da evità a prisenza di i so figlioli finu à ch'elli sò ghjunti à un accordu. " (Rivista è Herald, 30 marzu 1897)

"Ogni casa divisa contr'à sè stessu ùn pò micca stà." (Matteu 12,25: XNUMX)

Preghiera è sulidarità

"Cum'è fideli stewards di a grazia multipla di Diu, cum'è genitori, cumpiendu cù pacienza è amore a vostra missione ... Tutte e cose sò fatte in fede. Pregate continuamente chì Diu darà a so grazia à i vostri figlioli. Ùn esse mai stancu, impaciente o irritabile in u vostru travagliu. Restate vicini, voi è i vostri figlioli è sopratuttu tè è Diu. " (Cumentu di a Bibbia 3, 1154)

"Pudemu pricà à Diu assai più di ciò chì facemu in generale. Ci hè forza è grande benedizzione in a preghiera in famiglia - cù è per i zitelli. Ogni volta chì i mo figlioli facianu qualcosa di sbagliatu è li parlava amablemente è pricava cun elli dopu, ùn ci era micca bisognu di punisce dopu. Leurs cors se fondent comme de la cire, ils furent saisis par l'Esprit Saint qui vint par la prière.Guida di u zitellu, 525)

Caccià a paura, dà autoestima, parlate assai

» Ùn diventate micca impazienti cù i vostri figlioli quand'elli facenu sbagli. Quandu li rimproverate, ùn parlate micca duramente è severu. Questu hè disturbante per elli è anu a paura di dì a verità. " (Guida di u zitellu, 151)

»Quandu i zitelli anu fattu qualcosa di male, sò digià cuscenti di u so peccatu è si sentenu umiliati è miserabili. Se poi li rimproverate per u so fallimentu, questu spessu si traduce in elli diventanu sfidanti è ritirati. " (Guida di u zitellu, 248)

"Aspettate chì i vostri figlioli in a vostra famiglia sò dedicati à voi cum'è discepuli; ma à u listessu tempu cercate u Signore inseme cun elli, è dumandatelu di vene à voi è di esse u vostru Re. Forsi i vostri figlioli anu fattu qualcosa chì esige cunsiquenzi. Ma s'è vo trattate cun elli in u spiritu di Ghjesù, ti lanciaranu i so braccia intornu à u to collu; Ils s'abaissent devant l'Eternel et reconnaissent leurs méfaits. Hè abbastanza. Tandu ùn hè più bisognu à esse punitu. Ringraziemu u Signore per avè apertu una strada per noi per ghjunghje à ogni ànima. " (Guida di u zitellu, 244; vede. Cumu guidà u mo figliolu, 177)

"Ùn lasciate mai chì i vostri figlioli ti sentenu dì: "Ùn possu micca fà nunda cun voi". Mentre avemu accessu à u tronu di Diu, duvemu esse vergogna di dì cose cum'è i genitori. Chjamate à Ghjesù è Diu vi aiuterà à purtà i vostri figlioli à ellu. "(Guida di u zitellu, 238)

»Quandu nasce una crisa, dumandate : Signore, chì deve fà avà ? Sì ricusate di reagisce irritabilmente o di lagnanza, allora u Signore vi mostrarà a strada. Ellu vi aiuterà à aduprà u rigalu di e lingue in un modu cusì cristianu chì a pace è l'amore regneranu in casa.Cunsiglii à i Docenti, 156)

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.