U missaghju più impurtante: U Vangelu ti rende sanu !

U missaghju più impurtante: U Vangelu ti rende sanu !
shutterstock - creazioni di stock

Quandu è induve Diu mi parla per mezu di l'altri? Cumu possu distingue i spiriti? Cumu possu sapè s'ellu lascio u Vangelu travaglià in mè? Di Kai Mester

L'evangelu di Diu rende luminoso è sanu. Hè un putere chì crea l'ordine, a bellezza è l'armunia induve travaglia, cum'è e boni sementi seminati in a natura revelanu prestu u caratteru di Diu à l'omu in crescita, fioritura è fruttu. Di sicuru, ci sò ancu bellezza ingannosa in a natura o piante inconspicuous chì ottennu grandi cose. Ma s'è guardate a natura attraversu e dichjarazioni di a Bibbia, pudete distinguishà trà u bè è u male in a natura è acquistà una visione più profonda di a natura di Diu da a nova cunniscenza di a natura.

I spiriti distinguenu

Galatians 5,22:XNUMX ci presenta à u fruttu di u Spìritu: "Amore, gioia, pace, pacienza, bontà, bontà, fedeltà, gentilezza, autocontrollo." Induve u Spìritu hè permessu di travaglià in l'omu, tutte queste qualità fiuriscenu è fiuriscenu. fruttu. Sè stu caratteru hè mancante, allura Ghjesù ùn campà quì è u missaghju di Diu hè disturbatu.

Ricunniscenza di a voce di Diu da u tonu è l'effettu

1 Corinti 12,31: 13,13-XNUMX: XNUMX ci indica i più grandi rigali spirituali - amore altruista, fede (fiducia) è speranza. Induve ùn sò micca, a voce di Diu hè perceptible solu in una manera distorta. E cunsequenze di u rifiutu spirituale sò spessu ancu evidenti.

Quandu è induve Diu mi parla per mezu di l'altri?

1 Corinthians 14,1: 3ff canta e lode di u più grande rigalu: u rigalu di a profezia. E persone in quale u Spìritu hè à l'opera rendenu tistimunianza di u caratteru di Diu, revelanu u so caratteru, insegnanu i so cumandamenti, à volte per esempiu silenciu. Tali persone edificanu, esortate è cunsulate (verse 8) per e so parolle. U so messagiu hè chjaru è distintu (verse 15.16), cum'è un cantu di lode à Diu (versi 24.25-XNUMX). È più di questu: u so missaghju, u so spiritu, u spiritu di Ghjesù, porta una nova nascita in parechje persone (versi XNUMX, XNUMX). Una misura di stu Spìritu di Prufezia chì hà u putenziale di Latter Rain hè offrittu à noi attraversu Ellen White. Quellu chì immerse in queste surgenti è beie da elli diventa parte di u canali per quale Diu porta a so guariscenza, aiutendu u putere à u locu.

E persone piene di Spiritu cù i rigali spirituali minori (1 Corinti 12,28:4,11; Efesini XNUMX:XNUMX) portanu stu Vangelu induve hè bramosu. I picculi rigali di u Spìritu sò capacità chì u Spìritu dà quandu ci hè un bisognu spiciale, sia per mezu di sfide (maladie, lingue straniere, avversità) o chjami (missiuariu, maestru).

Stu Vangelu guarisce u corpu, l'ànima è u spiritu, cum'è in i tempi di Ghjesù.

Diu hà grandi piani per voi

Se studiate e seguenti citazioni passu à passu cù a preghiera è paragunate cù a vostra sperienza persunale di a fede, pudete avè un ochju di ciò chì Diu hà sempre in tenda per noi.

Perchè ciò chì Diu vole creà in voi hè stabile. Lascia chì a pianta in voi cresce da a sumente à u fruttu. Questu hà bisognu di tempu. Pigliate stu tempu ogni ghjornu per immerse, pensà, parlà, scrive, cantà è agisce ! U hourglass lascia un pocu di tempu. Basta à guarì. L'umanità aspetta messageri sani è forti di l'ultima pioggia. I sacchi di cori sò sbulicati, siccati, uni pochi di cactus quì è culà.

guariscenza per tutti

"Se ubbidite à a voce di u Signore, u vostru Diu, è fate ciò chì hè ghjustu davanti à i so occhi... Ùn vi metteraghju alcuna di e malatie ch'e aghju fattu nantu à l'Egiziani; perchè sò u Signore u vostru duttore.» (Esodu 2:15,26) «Ma Filippu ghjunse in a capitale di Samaria, è li predicò di Cristu. È ... i spiriti impuri sò esce ... ancu parechji chì eranu paralizzati è paralizzati sò stati guariti ; è ci era una grande gioia ... " (Atti 8,5: 8-XNUMX)

"L'amore chì Ghjesù versa in tuttu l'essere hè una forza rinfurzante. Tocca tutti l'organi: u core, u core è i nervi cù u putere curativi. Attiva i più alti putenzi. Libera l'ànima da a culpabilità è u dulore, da a paura è a preoccupazione, chì cunsuma e forze vitali. Cun ella vene a calma è a pace di mente. Crea in a ghjente una gioia chì nunda in a terra pò distrughje, a gioia in u Spìritu Santu chì dà salute è vita. E parolle di u nostru Salvatore, "Venite à mè ... è vi daraghju riposu", sò a prescription di Diu per a guariscenza di e malatie fisiche, spirituali è psicologiche ".U modu di salute, 74)

»Diu hè a fonte di vita, luce è gioia per l'universu. Cum'è i raghji di u sole, cum'è i corsi d'acqua chì spuntanu da a funtana di a vita, e benedizioni scorri da ellu à tutte e so criature. È induve a vita di Diu hè in i cori umani, flurà à l'altri cum'è amore è benedizzione. "(Passi à Cristu, 77)

L'evangelu crea l'atmosfera

"A persona chì ama Ghjesù hè circundatu da una atmosfera pura è piacevule." (Mente, Carattere è Personalità, 34)

"La vera religione nobilita u pensamentu, raffina u gustu, santifica u discernimentu, è parte in a purità è a santità di u celu in u credente. A vera religione attrae l'angeli è ci separa sempre più da u pensamentu è l'influenza di u mondu. Penetra tutte l'azzioni è e relazioni di a vita è ci dà u "spiritu di penseru sanu". U risultatu: felicità è pace. "(Segni di i tempi, 23.10.1884)

A devozione à Diu guarisce

"Se cumminciamu à pensà raziunale è mette a nostra vulintà à u latu di u Signore, allora a salute di u corpu hà da migliurà maravigliosamente".Mente, Carattere è Personalità, 34)

"Chì perdona tutti i vostri peccati è guarisce tutte e vostre infirmità, chì riscatta a vostra vita da a ruina, chì vi corona di grazia è di misericordia. " (Salmu 103, 3.4).

»A religione hè un principiu di u core. Ùn hè nè magia di parolla nè acrobazia mentale. Fighjate solu à Ghjesù! Questa hè a vostra... unica speranza di a vita eterna, a vera scienza di a guariscenza fisica è spirituale. U pensamentu ùn deve micca girà intornu à qualsiasi esse umanu, ma deve girà intornu à Diu. "(Mente, Carattere è Personalità, 412)

L'amore di Diu libera

"Ùn ci hè micca timore in l'amore, ma l'amore perfettu scaccia u timore; per paura aspetta punizioni. Ma quellu chì teme ùn hè micca perfettu in amore. Amemu, perchè ellu ci hà amatu u primu. " (1 Ghjuvanni 4,17: 19-XNUMX)

Pace, gioia, dignità, serietà

"A vita di a fede ùn hè micca cupa è trista, ma piena di pace è gioia accumpagnata da a dignità di Ghjesù è a santa serietà. U nostru Salvatore ùn incuragisce micca u dubbitu, u timore, o u foreboding; per quessa ùn sbulicà l'ànima, è deve esse culpèvule piuttostu chè lodatu. Pudemu esse indescrivibilmente felici. "(Mente, Carattere è Personalità, 476)

"Ciò chì hè veru, ciò chì hè onoratu, ciò chì hè ghjustu, ciò chì hè puru, ciò chì hè amabile, ciò chì hè di bona reputazione, sia virtù o lode, ricordati di questu." (Filippesi 4,8: XNUMX)

Prima apparsu in A nostra basa solida, 2-1998

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.