Periculi in a cura pastorale : Attenti à i bisbiglii cunfessionali !

Periculi in a cura pastorale : Attenti à i bisbiglii cunfessionali !
Adobe Stock - C. Schüßler

In u tentativu sinceru di aiutà o di truvà aiutu, assai persone anu cascatu nantu à a strada sbagliata. Di Colin Standish († 2018)

[Nota d. Editore: Questu articulu hà per scopu di sensibilizà a nostra cuscenza in modu chì pudemu diventà megliu pastori. U fattu chì l'enfasi quì hè nantu à i periculi ùn deve di sicuru oscura quantu hè estremamente impurtante è benefica a cura pastorale interpersonale quandu hè carattarizata da u rispettu per l'integrità di quelli chì cercanu aiutu. Avemu bisognu di più cunsiglieri per scuntrà i scoraggiati cum'è Ghjesù hà fattu.]

In l'ultimi 20 anni, u cunsigliu è u coaching di vita hè diventatu una gigantesca industria multimilionaria. Sempre più omi è donne piglianu u rolu di coach di vita, terapeuta o pastore per innumerevoli persone chì soffrenu di una larga varietà di prublemi mentali è altri.

A chjesa cristiana hà rispostu prestu quandu hà nutatu chì più è più persone cercanu cunsiglii da i psicologi è i psichiatri è si alluntanassi da u cleru, chì in u passatu avia tradizionalmente ghjucatu u rolu di pastore. Prestu, parechji pastori cercanu più furmazione in coaching di vita. Anu avutu un desideriu naturali di sviluppà tecniche di cura pastorale efficace.

U coaching di vita ùn hè micca un arte novu. In l'Anticu è u Novu Testamentu ci sò parechje incidenti in quale una persona hà datu cunsiglii à l'altru. Duranti l'anni di u ministeru di Ghjesù, omi cum'è Nicodemu è u ghjovanu riccu l'anu cercatu per cunsiglii nantu à a so vita persunale. Indubbiamente, hè bonu per l'omi è e donne di cunsiglià l'un l'altru per rinfurzà l'altru è guidà l'altru à a strada di a ghjustizia. Tuttavia, a cura pastorale pò ancu esse periculosa, soprattuttu quandu i pastori facenu stu tipu di ministeru u focu di u so travagliu. Hè dunque utile per cunnosce alcuni di i periculi assuciati à stu travagliu.

Attenzione: periculu di ubligatoriu!

U compitu più impurtante di ogni pastore chjamatu da Diu hè di guidà quelli chì cercanu cunsiglii in una dipendenza completa di Diu - è micca di e persone. "Ogni membru di a cumunità deve ricunnosce chì Diu hè l'unicu da quale anu da cercà a chjarità nantu à e so propria attività. Hè bonu chì i fratelli cunsultate cun l'altri. In ogni casu, quandu una persona ti vole dì esattamente ciò chì duvete fà, rispondili chì vulete esse guidatu da u Signore. "(Testimonianze 9, 280; vede. testimonianze 9, 263)

Ellen White indica u periculu di a dependenza di e persone. "A ghjente corre u risicu di accettà i cunsiglii umani è cusì disprezzà i cunsiglii di Diu".Testimonianze 8, 146; vede. testimonianze 8, 150) Questu hè u primu periculu in a cura pastorale. Dunque, u pastore faria bè per assicurà chì ùn guida micca inavvertitamente a persona chì cerca cunsiglii per confià in ellu invece di Diu. Perchè ancu u cunsigliu più divinu ùn pò mai piglià u locu di Diu. Ùn ci hè mai statu una tendenza più grande ch'è oghje per fighjà a ghjente invece di Diu. In parechji casi, una tale dipendenza pò purtà à l'indebolimentu di a stabilità spirituale è emotiva di u cunsigliu. Parechje persone sò state cusì dipindenti à i cunsiglii di u pastore chì quandu u pastore si n'andò si sentenu una perdita, un vacu è u timore chì solu nascenu da una dependenza malsana di una persona particulari.

In ogni casu, u pastore pò evità stu periculu s'ellu ricurdeghja continuamente à quelli chì cercanu cunsiglii chì ellu stessu ùn pò micca risolve i prublemi suscitati, ma chì li piacerebbe guidà à u veru pastore è a so parolla scritta. U scopu più altu di u pastore duveria dunque esse di vultà u sguardu di quelli chì cercanu cunsiglii luntanu da e persone è versu Diu. Ancu u minimu signu chì qualchissia hè diventatu dipendente da u pastore pò esse indirizzatu rapidamente è amorosamente, perchè a persona chì cerca cunsiglii ricunnosce chjaramente à Diu cum'è a so forza sicura è rifugiu.

Attenti à l'orgogliu !

U sicondu periculu chì minaccia u pastore hè u so egoismu. Cume più è più persone venenu à voi per cunsiglii è guida in a so vita, pudete cumincià à piglià troppu seriu. Questu rapprisenta una seria minaccia per a salvezza spirituale di u pastore, chì l'egotismu, chì nasce da un self inconvertitu, mette in periculu naturali u so sviluppu spirituale. Assumindu un rolu chì Diu ùn hà micca assignatu, pudete avè cunsiquenzi disastrosi. »Diu hè assai disonoratu quandu l'omi si mettenu in u so postu. Ellu solu pò dà cunsiglii infallibili. " (Testimonianze à i Ministri, 326)

L'egoismu pò ancu cuntribuisce à a furmazione di un ligame trà a persona chì cerca cunsiglii è u pastore. Quantu più elogia u so aiutu, u più grande u risicu chì si senterà flatatu - cù cunsequenze male.

[Ghjesù ci hà datu un esempiu di ciò chì pare una cura pastorale altruista è chì u serviziu sinceru à i so cumpagni umani ùn deve micca fà un arrogante in ogni modu.]

Distrazione da a missione

Un altru dilema chì u predicatore in particulare affruntà: più tempu passa à stu travagliu, menu tempu hà per u travagliu missionariu attivu. Soprattuttu, i predicatori sò datu u cumandamentu direttu di Ghjesù: "Andate in tuttu u mondu... è predicà u Vangelu!"

[…] Hè impurtante di vultà à u core di a Gran Cummissione. In ogni casu, parechji predicatori diventanu cusì assorbiti in i travaglii amministrativi è i cunsiglii pastorali chì sò capaci di dedicà di menu è menu tempu à a proclamazione diretta di l'evangelu è à a ricerca di novi orizzonti di verità.

Hè impurtante chì tutti i chjamati à u ministeru capiscenu a so missione, chì hè di dì à l'omi è donne nantu à Ghjesù è u so ritornu imminenti. Troppu spessu, tuttu u tempu di u predicatore hè pigliatu da a cura pastorale. Questu hè impussibile per ellu di realizà u compitu à quale hè statu urdinatu in u primu locu.

Sfurtunatamente, uni pochi di predicatori sò ghjunti à a cunclusione chì a cura pastorale hè a so rispunsabilità primaria. Hè per quessa chì certi anu ancu rinunciatu à a so professione di predica per travaglià à tempu pienu cum'è coach di vita.

U puntu quì ùn hè micca di ghjudicà, perchè ci ponu ancu esse ragiuni validi per un tali cambiamentu. Ma hè assai impurtante per u pastore per esaminà i so propiu motivi chì portanu o anu purtatu à un tali cambiamentu.

[Se ogni credente serve i so cumpagni umani à u listessu livellu cum'è un "prete" pastorale, i pastori ponu cuncentrazione più nantu à a proclamazione di a Parola. Allora a cura pastorale pò esse senza viulenza è rispettuosa in ogni rispettu.]

Attenzione, risicu di infizzione !

U quartu periculu per u pastore hà da fà cù i bisogni di a so ànima. Forse avemu qualchì volta trascurate u fattu chì micca solu a persona chì cerca cunsiglii, ma ancu u pastore hè suscettibile à l'influenzi mentali. Cù parechji metudi di cura pastorale utilizati oghje, u cunsiglieru tratta intensamente i descritti vividly Details l'immoralità di a persona chì cerca cunsiglii è a so vita peccata è dissoluta. Ma hè preghjudiziu à a crescita spirituale di u pastore per sente tali informazioni ghjornu dopu ghjornu chì hà un effettu spirituali corrosivu. U so propiu destinu eternu pò esse in periculu per via di cuncentrazione in tali cose. Quantu faciule hè di diventà u cunfessore di parechje persone. Ma Diu ùn hà mai postu sta rispunsabilità nantu à un pastore. Evitemu dunque di stà nantu à i dettagli peccati! Piuttostu, indichemu quelli chì cercanu cunsiglii à a vera fonte di u pirdunu!

[Ci vole assai sensibilità per esse un bon ascultore da una banda è, da l'altra banda, per rispettu di a privacy di a persona chì cerca aiutu, per incuragisce à scaricate i dettagli di i so peccati nantu à u nostru Babbu Celeste. Solu u Spìritu Santu pò aiutà à reagisce individualmente bè.]

Ritorna à a parolla chjara

U forte desideriu di cunsiglii di vita umana trà u populu di Diu hè sintomaticu di a miseria di a fede in u nostru tempu. L'omi è e donne chì sò gravati da e dumande di a vita mancanu a pace di Ghjesù, chì solu pò purtà cuntenimentu. Fighjenu à e persone per aiutu è guida per a so vita. A Bibbia cuntene u megliu rimediu per u scoraggiamentu, a disperazione è a mancanza di fiducia. Sfurtunatamente, stu rimediu ghjoca un rolu sempre più chjucu in a vita di parechji cristiani. "Allora a fede vene per sente, è pridichendu da a parolla di Cristu." (Rumani 10,17:XNUMX)

I predicatori sò invitati à dà u so più grande sforzu dirigendu e congregazioni in un studiu cuntinuu di a Parola di Diu. Solu in questu modu pò esse pusatu u fundamentu per a vita è u sviluppu cristianu. Se ci hè qualcosa chì avemu bisognu, hè a fiducia in Diu. Hè u megliu rimediu per a decadenza spirituale, a disillusione è un modu di vita di l'indipendenza da Ghjesù.

[...]

A risposta vera

A vera risposta à i prublemi suciali, emutivu è spirituali ùn si trova nè in a persona stessu nè in un omu umanu, ma in Ghjesù. Spessu i coach di vita cercanu di truvà e risposte in a persona stessa. Parechji utilizanu una forma mudificata di a terapia di discussione di Carl Rogers. In questa forma di terapia, u terapeuta diventa una spezia di muru di eco per aiutà à a persona angustiata à truvà una suluzione à u prublema chì l'hà purtatu à u terapeuta. Stu approcciu vene da a filusufìa greca pagana perchè hè basatu annantu à l'assunzione chì ci hè a verità in a mente di ogni individuu è chì a ghjente pò truvà e so risposti à i so bisogni.

Altri utilizanu u prugramma più dinamicu di mudificazione di cumpurtamentu. Tuttavia, questu dipende assai di i valori di u pastore. U pastore piglia nantu à ellu stessu per definisce quale cumpurtamentu hè desideratu. Hè dunque in periculu di mette in u locu di Diu à a persona chì cerca cunsiglii è alluntanassi da a vera fonte d'aiutu chì ellu hà cusì disperatamente bisognu.

U rolu di u predicatore cum'è pastore deve esse rivalutatu urgentemente; a so efficacità è i so limiti, cusì chì u travagliu di Diu ùn deviate da u so propiu veru è fundamentale - vale à dì u cumpletu di a Gran Cummissione, a proclamazione di a Parolla à u mondu, è u missaghju chì Ghjesù torna prestu.

[Se simu cuscenti di i periculi citati, u cunsigliu pò esse unu di l'arnesi più putenti per liberà a ghjente da e so catene per ch'elli ponu gode di a vita à u pienu, micca solu in stu mondu scuru, ma ancu in l'eternità.]

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.