Perchè cusì pocu crede in u Flood: Nisun mudellu di inundazione

Perchè cusì pocu crede in u Flood: Nisun mudellu di inundazione
Adobe Stock - victor zastol'skiy

Dui falsi ipotesi basi chì ti facenu stumble. Di Clifford Goldstein

Recentemente aghju avutu un scambiu di email in muvimentu cù un adventista professatu (un predicatore!) chì avia burlatu publicamente u Diluviu. U so argumentu era essenzialmente chì "nimu mudellu di inundazione" puderia esse custruitu cù a logica scientifica. Dunque ùn ci pudia esse un diluviu.

Ùn hè micca solu. Quale sà quanti cristiani, forse milioni, ùn crèdenu più in una inundazione mundiale ! U mutivu: A scienza (cum'è l'autoproclamata padrona di a verità) dice chì ùn ci hè micca evidenza per questu. fine di discussione.

Ma ùn hè micca a prima volta chì i savii di u mondu dicenu chì u Diluviu era impussibile. In Patriarchi è prufeti Ellen White parla di cumu prima di u Diluviu "l'omi riputati - i sàvii, i menti intelligenti" (p. 97) sustinienu chì e liggi di a natura eranu immutabili, custanti è affidabili. Dunque, nunda di straordinariu pò succede. "U mondu antediluvianu sustinia chì e lege di a natura ùn anu micca cambiatu per seculi. E staghjoni recurrenti avissiru sempre alternatu in u listessu ordine. Finu a ora ùn hà mai piovutu ; a terra sarà annacquata da nebbia o rugiada. I fiumi ùn avarianu mai lasciatu u so lettu, ma avarianu purtatu a so acqua sana à u mare. Des lois immuables empêchaient l'eau d'éclater ses rives.» (ibid., 96)

Nisun "mudellu di inundazione" esiste prima di l'inundazione; dunque ùn ci saria nè inundazioni. Dapoi l'inundazione ùn ci hè micca un "mudellu di inundazione"; dunque ùn ci era micca inundazione.

Ùn puderia micca esse più faciule !

L'intellettuali prima di u Diluviu eranu sbagliati perchè crèdenu chì ciò chì era in u so tempu - u statu fisicu di u mondu à quellu tempu - ferma in u futuru. L'intellettuali Post-Flood sbaglianu perchè pensanu chì ciò chì hè oghje - u statu fisicu attuale di u mondu - currisponde à ciò chì era in u passatu. In i dui casi l'assunzione di continuità era è ferma sbagliata.

Ùn ci hè micca un mudellu di inundazione perchè un tali mudellu ùn esiste micca tedesco kann. Cumu puderia a scienza, basatu annantu à dui supposizioni basi - a continuità (u presente currisponde à u passatu) è a negazione di u soprannaturale - cumu puderia sta scienza mudificà un avvenimentu supranaturale basatu annantu à un passatu sfarente da u presente ?

Piglià u cuntu scritturale di u Diluviu à u valore nominale hè di crede in un avvenimentu miraculosu di proporzioni catastròfiche unicu in a storia. Numerose inundazioni lucali anu fattu u caos in spazii relativamente limitati, ma contr'à u Diluviu si trattava di pozza in paragunà cù l'oceanu. Solu un putenziale è un fenomenu scunnisciutu per noi puderia fà à a terra ciò chì e Scritture dicenu chì Diu hà fattu per u Diluviu.

"E l'acque diventonu cusì putenti è crescenu tantu nantu à a terra chì l'arca andò nantu à l'acque. Iè, l'acqui abbundavanu tantu nantu à a terra chì tutte e muntagne alte eranu cuparti sottu à tutti i celi; l'acqui s'arrizzò 15 cubits più altu dopu chì e muntagne eranu cuparti. È tutta a carne chì si moveva nantu à a terra perìu, l'uccelli, u bestiame è l'animali salvatichi, è tuttu ciò chì stendeva nantu à a terra, cù tutte e persone; è ogni cosa chì avia u soffiu di vita nantu à a terra secca morse. Hà distruttu tuttu ciò chì era nantu à a faccia di a terra, da l'omu à u bistiame, à e cose rampanti è à l'acelli di l'aria - tuttu hè statu distruttu da a terra; solu Noè restava è ciò chì era cun ellu in l'arca. " (Genesi 1:7,18-23)

Nunda in a storia umana o l'esperienza ùn hè ancu vicinu à currisponde à questu avvenimentu. I nostri migliori ipotesi, ancu scentifichi, sò solu chì: supposizioni. I teologi vedenu in u Diluviu, u ghjudiziu di Diu nantu à a terra, a distruzzione di l'antica creazione, a ricaduta di u mondu in u so statu originale. wow wow wow (»spertu è viotu«) da Genesi 1: 1,2, prima chì un altru, una forma d'esistenza assai cambiata hè ghjunta.

Cumu, dunque, i scientisti chì operanu nantu à e duie ipotesi basi - u naturalismu ontologicu (chì nega l'esistenza di qualcosa di soprannaturale) è a similitudine trà u passatu è u futuru - capiscenu currettamente un avvenimentu soprannaturale chì hè accadutu in un passatu cusì radicalmente sfarente da a presenza?

Ùn hè micca travagliatu.

Per quessa, ùn hè micca surprisante chì parechji scientisti ùn crèdenu micca in una inundazione globale. Per via di i so ipotesi basi, ùn anu micca altra scelta. Ciò chì hè surprisante, però, hè chì parechji cristiani ùn credenu micca in u Diluviu per via di sta scienza, ancu s'è e Sacre Scritture l'informanu cusì sobriamente.

Per d 'altra banda, ancu questu ùn hè micca cusì surprisante. Ellen White hà scrittu di alcuni di i negazionisti antediluviani: "Micca tutti l'omi di quella generazione eranu idolatri in u sensu più veru di a parolla. Parechje sò state dichjarate mantis preghiere. Dichjaranu chì i so idoli eranu simbolizzazioni di a divinità. Un puderia capisce megliu l'essenza divina attraversu elli. Queste persone eranu i principali oppositori di a predicazione di Noè. "(Patriarchi è prufeti, 95-96)

Questi credenti professanti contraddivanu particularmente a storia di Noè. In listessu modu, i cristiani professanti (inclusi l'Adventisti) sò trà l'avversari più vocali di a stessa storia. I seguitori prufessi di Diu prima di u diluviu nigatu chì era venutu; seguaci professati di Diu dopu à u diluviu niganu chì hè vinutu.

Stupente !

Avec l'aimable permission de l'auteur et de l' Revista Avventista traduttu da www.adventistreview.org/cliffs-edge-no-flood-model

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.