A quistione di u lettore nantu à Daniel 7,25:XNUMX: U cambiamentu di i tempi di festa è a lege significa cunvertisce e festività bibliche in feste "cristiane"?

A quistione di u lettore nantu à Daniel 7,25:XNUMX: U cambiamentu di i tempi di festa è a lege significa cunvertisce e festività bibliche in feste "cristiane"?

Cridemu chì si tratta di a riprogrammazione ingannosa di un appuntamentu settimanale. L'articulu spiega perchè. Di Kai Mester

È questu hè u versu in quistione:

"Il blasfemera l'Altissimo, distruggerà i santi dell'Altissimo, e oserà Cambia l'ora di u festival è a lege. Seranu datu in a so manu per un tempu è volte è mezu. "(Daniel 7,25:XNUMX LU)

Per risponde à a quistione, una breve escursione in l'aramaicu induve u capitulu 7 di Daniel era cumpostu:

Analisi linguistica : appuntamentu, invitu, appuntamentu

A parolla chì principia in a Bibbia di Luther cù "stagioni di festival" tradottu hè זמנין (simnīn) è hè u plurale di זמן (Liceu Publicu), chì significa qualcosa cum'è ora, appuntamentu, data, è cusì, secondu u cuntestu, pò ancu esse traduttu cum'è stagioni di festival, ma ùn deve esse. Le verbe זמין (cullà) significa invità, determinà, chjamà, preparà.

A parolla hè assai diversa da u עדן (iddan = tempu, periodu), עדנין (iddanīn = tempi, periodi).

Analisi di cuntenutu: appuntamentu sacru, divinu

U cuntenutu di u versu 25 mostra un aumentu di l'offisi è i crimini contru à Diu:

Parolle contr'à l'Altu
Attrizione di i Santi di l'Altissimu
Cambiamentu di tempu è lege

Questu aumentu suggerisce chì ùn sò micca i tempi umani è e liggi, ma i divini. Perchè si tratta di u pinnacle di l'insolenza. Parlà e parolle contr'à Diu hè una cosa mala, mette e mani nantu à i so figlioli (a pumu di l'ochju) hè un altru. Ma per pervertisce u so esse più internu, u so caratteru cum'è spressu in a so lege, questu hè u peghju di tutti.

Analisi Comparativa: U Sàbbatu Settimanale di u Settimu ghjornu

Nisuna parte in a Bibbia ùn truvamu a santità di u tempu è a lege espressa cusì chjaramente cum'è in Sinai. U populu hà avutu à santificà per dui ghjorni (Exodus 2: 19,10.11), a muntagna hè stata vallata (verse 12) è u terzu ghjornu u Signore pruclama a so lege cù u tronu, i lampi è a bughjura è cù u sonu di trombe è terrimoti da u focu è a nuvola (versi 16-19 è capitulu 20). In seguitu hà scrittu cù u so propiu dettu nantu à duie tavule di petra (24,12:XNUMX).

Allora quì avemu un tempu (un appuntamentu, un invitu à scuntrà à Diu) è una predicazione di a lege. In u core di i Dieci Cumandamenti, ghjustu à mezu à u numeru di parolle, hè l'unicu cumandamentu in quale un invitu, un appuntamentu per l'incontru settimanale cù Diu hè riaffirmatu.

Affirmatu perchè sta invitazione hè stata data à u populu prima quandu Diu hà fattu prima chì a manna cascà da u celu (capitulu 16). Affirmatu ancu perchè Adamu è Eve anu ricevutu sta invitazione. U so primu ghjornu sanu era un sàbatu (Genesi 1: 2,2-3), è questu hè cumu Diu stabilisce a santità di u sàbatu in i Dieci Cumandamenti (Esodu 2: 20,11). Ghjesù cunfirma ancu chì u sàbatu hè statu fattu per l'omu (Ebreu: Adam) (Marcu 2,27:XNUMX) è micca, cum'è parechji pensanu avà, per i Ghjudei.

Perchè plurale ?

Perchè u versu ùn parla micca di tempu è lege, ma di tempuen è a lege ?

Una intervenzione in u calendariu strettu di Diu

U cornu pocu hà pensatu à ùn cambià micca una sola appuntamentu chì Diu hà cù l'omu, ma à cambià una serie infinita di inviti! I Sabbaths di Diu sò 52 volte à l'annu (à volte 53 volte), chì hè una volta à settimana.

Diu hè santu in i so tratti cù l'omu. Hè per quessa ch'ellu ùn lascia micca solu u turnu di u ghjornu di riposu da u sabbatu à a dumenica cum'è hè. (Per via, ancu in i paesi cristiani, induve hè statu celebratu cum'è ghjornu di riposu per seculi, a dumenica era sempre u primu ghjornu di a settimana finu à u 1976).

L'invitu ferma

"Mantene i mo sabbati, perchè sò un signu di l'allianza eterna trà mè è voi per tutti i tempi. Da questu sapete chì eiu, u Signore, vi santificu. " (Esodu 2:31,13 NL)

Diu ùn pospone micca u so appuntamentu, ma ferma fiducia. Hè dunque ancu bè s'è no pigliamu sta opportunità.

Stay tuned - malgradu tutti i sforzi à u cuntrariu!

"Eccu quì pacienza di i santi, chì guardanu i cumandamenti di Diu è a fede in Ghjesù!" (Apocalisse 14,12:XNUMX LU)

I figlioli di Diu ùn sò micca dissuasi. Ogni sàbbatu sò quì internu, pronti à riceve a benedizzione speciale chì Diu hà destinatu à tutti i persone.

"Dopu chì aghju vistu un altru anghjulu falà da u celu. Hè stata dotata di grande autorità, è a terra hè stata illuminata cù a so gloria. Ellu gridò cù una voce putente: "Babilonia hè cascata! A grande cità hè cascata ! Hè diventatu un locu di abitazione per i dimònii, una tana per i spiriti maligni di ogni tipu, un campu di ghjocu per tutte e criature impure è abominabili. Tutti i populi anu bevutu u vinu pisanti di a so immoralità sessuale avida. I rè di a terra anu ghjucatu cun ella, è i cummercianti di u mondu sò diventati ricchi cù u so lussu prodigu.» Allora aghju intesu una altra voce da u celu chì diceva: «Lasciate a cità, u mo populu! Esce, cusì ùn sarete pigliatu in i so piccati è i so pesti ùn vi feranu micca ! Perchè i so peccati s'ammuccianu in u celu, è Diu li chjamarà per elli.'" (Apocalisse 18,1: 5-XNUMX NIV)

Ci hè avvistatu di ùn impegnà micca in e tradizioni umane s'ellu si devianu da i tempi è a lege di Diu. Perchè ùn viaghja micca !

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.