Da a Lettera di Preghiera di a Cunferenza Generale 143: Cumu a mo vita hè cambiata à traversu u librettu, Passi per a Rinascita Personale

Da a Lettera di Preghiera di a Cunferenza Generale 143: Cumu a mo vita hè cambiata à traversu u librettu, Passi per a Rinascita Personale
Adobe Stock - Irochka

A brochure di Helmut Haubeil attira l'attenzione internaziunale. Di Dwight Nelson

L'aostu scorsu, un ghjovanu m'hà datu un librettu à a riunione di campu in Columbia Britannica induve predicava. Ùn avia nè vistu prima nè intesu parlà di l'autore. Ma l'omu hà dettu chì ci era più di 600.000 29 copie di u pamphlet in circulazione in XNUMX lingue. Pocu sapia chì stu librettu cambierebbe drammaticamente a mo vita - cumu pregu, cumu pridicà, cumu mi rapportu cù l'altri - hà trasfurmatu u mo ministeru.

In tutti i mo anni di furmazione, pridicazione è insignamentu, nimu m'hà dettu chì a Bibbia è Ellen White incuraghjenu à dumandà à Diu DAILY per un altru battèsimu di u Spìritu Santu. Cumu puderia avè pastore è pridicatu per tantu tempu è ùn avè micca amparatu di una verità cusì impurtante!

Ma hè esattamente ciò chì aghju avutu da u libru di Helmut Haubeil Passi per a Rinascita Personale insignatu. Quandu sò ghjuntu in casa, avia lettu u libru. L'aghju lettu quattru volte finu à a data. È a mo vita hè cambiata. Dumandate à a mo moglia è à i membri di a mo chjesa. Per anni aghju pridicatu annantu à riceve u rigalu di u Spìritu Santu è hà fattu una serie di sermoni nantu à questu sughjettu impurtante. Ma avà aghju scupertu un modu per avè un scontru cù Ghjesù ogni matina è per fà ciò chì hà fattu ogni matina cum'è un omu cù u Babbu, per dumandà un novu battèsimu cù u so Spìritu.

Cunfessu umilmente chì Diu hà alzatu a barra in a mo vita di preghiera. Aghju sempre passatu assai tempu à leghje a Bibbia è pocu tempu in preghiera. Avà hè l'inversu. Passu assai tempu nantu à i mo ghjinochje in u mo armariu in a mo preghiera di a matina, parlendu à Diu, è poi ripiglià a so Parolla per ch'ellu pò parlà à mè.

I mo sermoni anu acquistatu una nova libertà è intensità. A mo dirigenza in a mo squadra è a mo cumunità hè passata à un livellu più altu. Di colpu, aghju più cuincidenze (alcuni chjamanu sincronicità). Hè cum'è qualcunu hè infilatu i mo ghjorni è notti, i mo scontri "casuali", e-mail è conversazioni. Hè cum'è se u Spìritu Santu dirige personalmente e mo ore di veglia (è ancu e mo ore di dorme). Aghju veramente cunnisciutu à Diu cum'è un amicu assai persunale è veramente amante.

Perchè vi dicu questu? Ùn aghju micca prufittu. Ma sò prufonda cunvinta chì vi prufittà da ellu. Ghjesù vene prestu. Avemu sempre à ghjunghje à un mondu, una generazione intera, cù u Vangelu eternu. Ùn pudemu micca rializà stu compitu solu. Pudemu solu sperà chì avemu amparatu ciò chì Ghjesù hà sappiutu, chì praticemu ciò chì Paul è i primi discepuli anu campatu. Avemu bisognu di u battesimu di u Spìritu Santu DAILY per a nostra vita è u ministeru. È chì vene à noi solu s'ellu u dumandemu umilmente ogni ghjornu.

Ùn sò micca sapè quale site ma pregu per voi mentre scrivu questu. U rigalu prumessu vene quandu avemu dumandatu. Ghjesù ci hà prumessu: "Se dunque voi chì site male pudete dà boni rigali à i vostri figlioli, quantu più u nostru Babbu Celestiale darà u Spìritu Santu à quelli chì u dumandanu?" (Luca 11,13:XNUMX) Ùn dumandate micca à Diu. hè ogni ghjornu?

Fonte: Newsletter di Helmut Mayer u 15 d'aprile di u 2018. 143. Lettera di preghiera di a Cunferenza Generale Adventista di u Settimo ghjornu, 15-22. Aprile. Traduzzione di Ingrid Mayer.

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.