L'eradicazione di i peccati: u ghjudiziu investigativu è I

L'eradicazione di i peccati: u ghjudiziu investigativu è I
Adobe Stock - HN Works

Chì face Ghjesù avà ? È cumu possu lascià ch'ellu mi aduprà ? Di Ellen White

À a data stabilita di u ghjudiziu - à a fine di i 2300 ghjorni in u 1844 - l'investigazione è l'espulsione di i peccati cuminciaru. Tutti quelli chì anu mai pigliatu u nome di Ghjesù seranu sottumessi à u scrutinu. I vivi è i morti seranu ghjudicati "secunnu i so opere, secondu ciò chì era scrittu in i libri" (Apocalisse 20,12:XNUMX).

I peccati chì ùn sò micca pentiti è abbandunati ùn ponu micca esse pardunati è sguassati da i libri di registrazione, ma daranu tistimunianza contru u peccatore in u ghjornu di Diu. Ch'ellu hà fattu i so atti maligni in u ghjornu di u ghjornu o in a petra nera di a notte; Prima di quellu chì avemu trattatu, tuttu era completamente apertu. L'anghjuli di Diu anu vistu ogni peccatu è l'anu registratu in registri infallibili. U peccatu pò esse ammucciatu, nigatu o coperto da u babbu, a mamma, a moglia, i zitelli è l'amichi; Fora di u culpèvule, nimu ùn pò mancu suspettà nunda di l'inghjustizia; ma tuttu hè revelatu à u serviziu di intelligenza celeste. A notte più scura, l'arti più sicretu di l'ingannimentu ùn hè micca abbastanza per ammuccià un pensamentu unicu da l'Eternu.

Diu hà un registru precisu di ogni contu falsu è trattamentu inghjustu. L'apparizioni piete ùn ponu micca cecu. Il ne fait aucune erreur dans l'évaluation du caractère. A ghjente hè ingannata da quelli cun cori currutti, ma Diu vede attraversu tutte e maschere è leghje a nostra vita più interna cum'è un libru apertu. Chì pensamentu putente !

Un ghjornu dopu l'altru passa è a so carica di prova si trova in i libri eterni di u celu. E parolle una volta parlate, i travaglii una volta impegnati, ùn ponu mai esse annullati. L'anghjuli anu registratu u bè è u male. I cunquistatori più putenti di a terra ùn sò micca capaci di sguassà un ghjornu da i registri. I nostri azzioni, parolle, ancu i nostri intenzioni più sicreti decidenu per u so pesu nantu à u nostru destinu, u nostru benessiri o guai. Ancu s'è no l'avemu digià scurdatu, a so tistimunianza cuntribuisce à a nostra ghjustificazione o cundanna. Cum'è e caratteristiche faciale sò riflesse in u specchiu cù una precisione infallibile, u caratteru hè fedelmente registratu in i libri celesti. Ma quantu pocu attenzioni hè pagatu à stu rapportu in quale l'esseri celesti guadagnanu insight.

Puderia a cortina chì separa u mondu visibile da u mondu invisibule esse tiratu in daretu, è i figlioli di l'omi puderanu vede l'anghjuli registrà ogni parolla è attu chì anu da affruntà in u ghjudiziu, quante parolle fermanu senza dì, quante opere annullate!

U tribunale esamina a misura in quale ogni talentu hè stata utilizata. Cumu avemu usatu a capitale chì u celu ci hà prestatu ? Quandu u Signore vene, riceverà a so prupietà cù interessu ? Avemu raffinatu e cumpetenze chì avemu familiarizatu in e nostre mani, cori è cervelli è l'utilizamu à a gloria di Diu è à a benedizzione di u mondu? Cumu avemu usatu u nostru tempu, a nostra penna, a nostra voce, i nostri soldi, a nostra influenza ? Chì avemu fattu per Ghjesù quand'ellu ci hà scontru in a forma di i poveri è di i soffrenu, l'orfanu è a vedova ? Diu ci hà fattu guardiani di a so santa parolla; Chì avemu fattu cù a cunniscenza è a verità chì ci hè statu datu per pudè vede à l'altri a strada di a salvezza?

Una mera cunfessione di Ghjesù hè senza valore; solu l'amore chì si mostra à traversu l'opere conta cum'è reale. Tuttavia, à l'ochji di u celu, l'amore solu rende una azzione chì vale a pena. Tuttu ciò chì succede per amore, ùn importa micca quantu hè chjucu in l'ochji umani, serà accettatu è ricumpinsatu da Diu. Ancu l'egoismu oculatu di l'omi hè revelatu attraversu i libri di u celu. Tutti i peccati d'omissione contr'à i nostri vicini è a nostra indiferenza à l'aspettattivi di u Salvatore sò ancu registrati quì. Quì pudete vede quante volte u tempu, u pensamentu è l'energia eranu dedicati à Satanassu chì duveria appartene à Ghjesù.

Triste hè u rapportu chì l'anghjuli portanu à u celu. L'esseri intelligenti, professati seguitori di Ghjesù, sò completamente assorbiti in l'acquistu di pussidimentu mundanu è u piacè di i piacè terrestri. I soldi, u tempu è a forza sò sacrificati per l'apparenza è i piacè; solu uni pochi di mumenti sò dedicati à a preghiera, à u studiu di a Bibbia, à l'abbassamentu di sè stessu è à a cunfessione di i peccati. Satanassu inventa innumerevoli trucchi per occupà a nostra mente in modu chì ùn pensemu micca à u travagliu stessu cù quale duvemu esse più familiarizati. L'arch-deceiver odia e grande verità chì parlanu di u sacrificiu di l'espiazione è u mediatore onnipotente. Ellu sapi chì tuttu dipende di u so artu di svià a mente da Ghjesù è a so verità.

Qualchissia chì hà da prufittà di a mediazione di u Salvatore ùn deve micca permette chì nunda li distrae da u so compitu: "perfettà a santità in u timore di Diu" (2 Corinthians 7,1: XNUMX). Invece di perdi l'ore preziose per piacè, spettaculu o ricerca di prufittu, dedica in preghiera à u studiu seriu di a Parola di Verità. Hè necessariu chì u pòpulu di Diu capisce chjaramente u sughjettu di u sanctuariu è u ghjudiziu investigativu, chì tutti capiscenu personalmente a pusizione è u ministeru di u so grande Gran Prêtre. Altrimenti ùn puderanu micca avè a cunfidenza chì hè essenziale in questu tempu o per assume a pusizione chì Diu hà intesu per elli. Ognunu hà personalmente un'anima per salvà o perde. Ogni casu hè pendente in a corte di Diu. Ognunu hà da risponde per sè stessu davanti à u grande ghjudice. Quantu hè impurtante chì spessu ricurdate di a scena solenni quandu u tribunale si mette è i libri sò aperti, quandu tutti, cù Daniel, devenu esse in u so postu à a fine di i ghjorni.

Ellen White, grande polemica, 486-488

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.