U Unleashing of the Glory (Cercate a Ghjustizia di Diu Prima - Parte 5): Potenza limitata o illimitata?

U Unleashing of the Glory (Cercate a Ghjustizia di Diu Prima - Parte 5): Potenza limitata o illimitata?
Adobe Stock - ri8

Decidimu quantu di u Spìritu di Diu permettemu in i nostri cori. Di Alonzo Jones

"Ma u fruttu di u Spìritu hè l'amore, l'alegria, a pace, a pacienza, a bontà, a bontà, a fideltà, a gentilezza, a castità." (Galati 5,22.23: XNUMX) Cumu pudemu esse boni? Lascendu u spiritu di Diu in i nostri cori.

Vulemu ancu l'altri virtù ? Sò tutti u fruttu di u Spìritu di Diu. Ùn pudemu micca avè u fruttu senza l'arbulu - perchè Diu travaglia in noi "sia per vuluntà è per fà di u so piacè" (Filippesi 2,13: XNUMX).

"Per quessa, aghju inghjinochju à u Babbu, da quale ogni generazione in u celu è in a terra piglia u so nome, per ch'ellu vi dà u putere secondu a ricchezza di a so gloria, per esse rinfurzata da u so Spìritu in l'omu internu, chì Cristu. per a fede in vive in i nostri cori. È vi sò arradicati è basati in l'amore, chì pudete capisce cù tutti i santi ciò chì hè a larghezza è a lunghezza è l'altitudine è a prufundità, cunnosce ancu l'amore di Cristu chì supera ogni cunniscenza, per pudè esse pienu finu à avè ottenutu a pienezza di Diu. Ma à quellu chì pò fà assai più di tuttu ciò chì dumandemu o capiscenu, secondu a putenza chì hè à u travagliu in noi, à ellu sia a gloria in a chjesa è in Cristu Ghjesù per tutte e generazioni per sempre è sempre. Amen." (Efesini 3,16:21-XNUMX) ...

Cumu pudemu sapè ciò chì supera ogni cunniscenza ? Solu per a fede ghjunghjemu à a cunniscenza. Paul hà cercatu e parolle è infine hà dettu: "Quale pò fà assai al di là di tuttu ciò chì dumandemu o capiscenu." U Signore prumetti di fà tuttu ciò chì dumandemu o pensemu di ellu. credemu chì Allora pudemu ancu avè da ellu tuttu ciò chì pudemu dumandà o pensà, ancu exuberante assai più "sicondu u putere chì travaglia in noi". Di quale putere parlemu quì ? Da a nostra credenza. Hè veramente l'unicu ciò chì limita à Diu: u putere di Diu hè limitatu solu da a misura di a nostra fede. Allora fratelli, credemu ! Diu hè capaci di cumpiendu tutte e so prumesse.

"Perchè ùn sò micca vergogna di u Vangelu di Cristu; perchè hè u putere di Diu per a salvezza à ogni credente, prima à u Ghjudeu, dopu à u Grecu; perchè in questu a ghjustizia di Diu hè revelata da a fede à a fede, cum'è hè scrittu: "U ghjustu vivrà da a fede." (Rumani 1,16: 17-XNUMX).

Parechji ùn sanu micca ciò chì significa l'espressione "da a fede à a fede". Cuminciamu cù a fede. Se poi praticamu sta fede, a capacità di crede dumane si sviluppa. È cusì cresce da a fede à a fede, da a fede d'oghje à a fede di dumane. Allora crescemu in a fede. Dunque cresce da a grazia divina, u favore è u putere versu a grazia è a cunniscenza di u nostru Signore Ghjesù Cristu. Quandu usemu a nostra fede, u putere si sviluppa da ellu, u putere di Diu per a salvezza. Allora perchè ùn animate micca?

Cuntinuazione: Lotta è vincite

Teil 1

Leggermente accorciata da: Sermoni di riunione di campu di Kansas, 13 di maghju di u 1889, 3.3

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.