Da unu di i primi sermoni di Alonzo Jones dopu à u 1888 (Seek God's Righteousness First - Part 6): Lotta è Conquista

Da unu di i primi sermoni di Alonzo Jones dopu à u 1888 (Seek God's Righteousness First - Part 6): Lotta è Conquista
Adobe Stock - Springartt

A più fede significa più ubbidienza, opere è realizazione. Di Alonzo Jones

A fede travaglia per l'amore (Galati 5,6: XNUMX). Questu hè cumu l'opere entranu, l'uniche opere chì Diu accetta; perchè sò opere di Diu. L'opere senza fede, invece, sò solu e nostre opere.

"Mostrami a vostra fede senza opere, è vi mustraraghju a mo fede per e mo opere." (Giacomo 2,18:XNUMX) Hè assolutamente vera. Quellu chì hà a più fede farà i più grandi opere in l'ochji di Diu. L'opere senza fede sò senza valore, è a fede senza opere hè senza valore. Tuttavia, l'opere mostranu quanta fede avemu.

"Pensemu senza cessà davanti à Diu u nostru Babbu, in u vostru travagliu di fede è in i vostri travagli d'amore. " (1 Tessalonicesi 1,3: XNUMX) "Per quessa, ancu noi pricatemu per voi sempre, chì u nostru Diu ... perfettu ... u travagliu di a fede in u putere. " (2 Tessalonicesi 1,11:XNUMX)

È avà vene l'ubbidienza: "U misteru ... hè statu manifestatu ... à l'ubbidienza di a fede "(Rumani 16,25.26: 3,23, 11,6). Induve sta fede manca, u peccatu si trova, a perfezione di a lege di Diu ùn hè micca guardata. Ancu i peccati involontari ùn sò micca ubbidenza in l'ochji di Diu. Iddi mancanu di "a gloria" di Diu (Rumani XNUMX:XNUMX) perchè "senza a fede ... hè impussibile di piacè" (Ebrei XNUMX:XNUMX).

L'ubbidienza vera, dunque, seguita a fede è hè un fruttu di u Spìritu di Diu indwelling in noi.

Avemu avà capitu chì duvemu prima esse fatti bè prima di pudè fà u bonu? Allora s'è vo vulete fà megliu, avete bisognu di più di Ghjesù Cristu in u vostru core. Ùn ci hè nunda di male à vulè fà u travagliu megliu, ma prima vi tocca à andà à Ghjesù à esse megliu. "Per mezu di ellu avemu ricevutu ... l'ubbidenza di a fede." (Rumani 1,5: XNUMX)

«Combatte a bona lotta di a fede!» (1 Timoteu 6,12:1) Questa lotta deve esse cummattata. A bellezza di questu hè chì a vittoria hè stata ottenuta. »Figlioli, sì di Diu è l'avete vintu; perchè quellu chì hè in tè hè più grande di quellu chì hè in u mondu. " (4,4 Ghjuvanni XNUMX: XNUMX)

Ciò chì significa superatu? Significa vince. Veni, vidi, vici. Sò vinutu, vistu è cunquistatu, Cesare hà scrittu à u Senatu. Superà significa vincere. Questu ùn significa micca chì ùn ci sarà più tentazione è ùn ci sarà più battaglia per luttà; ma unu hè equipatu, capaci di cummattiri, è ottene a vittoria perchè unu crede. A fede ùn hè micca fantastica?

"Infine, siate forte in u Signore è in u putere di a so forza. Mettite l'armatura di Diu per pudè stà contru à i schemi astuti di u diavulu. Perchè ùn avemu micca a lotta cù a carne è u sangue, ma cù i putenti è putenti, cù i signori di u mondu chì guvernanu nantu à sta bughjura, cù i spiriti maligni sottu à u celu. Dunque pigliate l'armatura di Diu chì in u ghjornu male pudete resistere è vince tuttu è mantene u campu. Stand dunque, cinturi di lombi in verità, è vestiti di a corazza di ghjustizia, è calzati nantu à i vostri pedi, pronti per u Vangelu di a pace. Soprattuttu, pigliate u scudu di a fede, cù quale pudete estingue tutte e frecce ardenti di u male, è pigliate l'elmu di a salvezza è a spada di u spiritu, chì hè a parolla di Diu. Pregate in ogni mumentu cù tutte e preghiere è supplicazioni in u spiritu, fighjendu cù ogni perseveranza è supplicazione per tutti i santi. "(Efesini 6,10: 18-XNUMX)

Se a vittoria era successu, ancu dopu à a battaglia pudemu esse capace di cuntinuà cù a ghjustizia di Diu cum'è armatura è sopratuttu cù u Scudu di a Fede per interceptà e frecce di u focu di u nimicu. Perchè quand'elli ci battenu, accendenu un focu devastante in noi. Ma u scudu li sguassate tutti.

Pàulu dice chì Ghjesù hà patitu cun noi è hà accettatu a schiavitù di a morte per salvà da a morte. Pigliò a nostra natura nantu à ellu per pudè esse un gran sacerdote misericordioso è fidelu. Perchè era in u nostru locu prima ch'è no ghjunghjemu. Allora quandu l'abbandunemu trà noi è a tentazione, sparisce è cunquistemu per ellu. Allora questu hè u scudu di a fede.

Cuntinuazione: Guarigione per tutti: tocca à Ghjesù

Teil 1

Leggermente accorciata da: Sermoni di riunione di campu di Kansas, 13 di maghju di u 1889, 3.3–3.4

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.