Guarigione per Tutti (Cercate a Ghjustizia di Diu Prima - Parte 7): Toccu à Ghjesù

Guarigione per Tutti (Cercate a Ghjustizia di Diu Prima - Parte 7): Toccu à Ghjesù
Adobe Stock - sakepaint

per esse trasfurmatu. Di Alonzo Jones

U core hè purificatu da a fede, è solu i puri vedenu à Diu (Matteu 5,8: XNUMX). U core hè purificatu è mantenutu puri da a fede. Cumu fà? ...

Ghjesù ùn hà micca dumandatu quale u toccu ? U toccu di a donna era u toccu di a fede è emanava u putere da Ghjesù (Luca 8,46:XNUMX). Allora a fede ghjunghje à Ghjesù. Allora u putere [purificante] vene à noi cum'è a donna. Ma ùn hè micca tuttu : »E tuttu u populu circava di tuccallu ; perchè u putere hè sorti da ellu è li guarì tuttu. " (Luca 6,19:XNUMX) Toccallu in fede, è u putere anderà à tutti è vi riempirà di fideltà è di fede.

Ghjesù era fidu è cuscienziosu. Se avemu fiducia in ellu, a so fedeltà ci riempirà ancu; in questu modu avemu ancu diventatu fideli. Solu per questa ubbidienza diventemu ghjusti. Allora, quandu face un compitu, aghju ghjunghje à Ghjesù in a fede è tira nantu à a so fideltà è a so cuscenza. Mi permette di fà u mo travagliu. A lealtà chì vene da a fiducia hè putente.

Se vulemu esse gentile, significa toccu ellu in fede. Allora a so bontà ci empie è ci rende gentili. Se vulemu esse ghjustu, avemu da crede, allora u putere ci riempie è ci rende ghjustu. Quandu a nostra fede cresce, riceveremu più è più putere è bontà, è ghjustu prima chì a probation chjude, seremu veramente cum'è ellu. Allora guardemu i cumandamenti di Diu cumplettamente, perchè assai di ellu abita in noi chì ùn ci hè più spaziu per noi. Allora avemu ghjuntu induve pudemu guardà cumplettamente i cumandamenti di Diu. Allora a bella prumessa hè cumpleta: "Eccu a perseveranza di i santi, chì guardanu i cumandamenti di Diu è a fede di Ghjesù!" (Apocalisse 14,12:XNUMX ESV) Ma avemu sempre da ghjunghje.

Ci hè ancu troppu autompurtanza è fiducia in sè stessu. Ma appena a fede si move, a santificazione accade. "Quali sò santificati per crede in mè" (Atti 26,18: XNUMX) "Affinchì elli ancu esse santificati attraversu a verità.« (Giuvanni 17,19:XNUMX NIV) Questa hè a vera santificazione. S'ella si move, tuttu sarà bè. Pigliamu quant'è sta santificazione puderemu !

A fede hè a realità. Quand'ellu tocca à Ghjesù Cristu, emana u putere è ci face ciò chì avemu bramatu. Tenemu questu in mente per pudemu capisce ciò chì hè a fede. S'è toccu à Ghjesù cù a nostra fede, s'ellu avemu a forza, a virtù, a bontà, a ghjustizia da ellu, allora tutti l'altri rigali boni è perfetti venenu da elli. Allora Ghjesù serà glurificatu, lodatu è onoratu. L'unica virtù chì ci hè hè a virtù chì Ghjesù pussede. Solu ci rende accettabili davanti à Diu.

"Perchè in pocu, assai pocu tempu, quellu chì deve vene venerà è ùn sarà micca longu. Ma i ghjusti camparanu da a fede. "(Abacuc 2,3: 4-10,37.38; Ebrei XNUMX: XNUMX, XNUMX)

fine di a serie

Teil 1

Leggermente accorciata da: Sermoni di riunione di campu di Kansas, 13 di maghju di u 1889, 3.4–3.5

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.