U Sermone nantu à a muntagna secondu Luca 6

U Sermone nantu à a muntagna secondu Luca 6
Adobe Stock - 剛浩石川

Siate una luce à mezu à a bughjura ! Di Kai Mester

Felice sì poviru, u regnu di Diu ti appartene. Felice tù chì a fame; duvete esse alimentatu. Felice voi chì pienghje ; vi riderete

Perchè felice? I poveri, i affamati è i pienghje sanu chì li manca qualcosa. Aspiranu à manghjà è cunsulazione. Sò aperti à ciò chì Diu li vole dà, volenu amparà, bramanu a so natura. U desertu brama l'acqua, a notte brama a matina.

Felice quandu site odiatu, escludutu, ridiculizatu è maleditu da l'omi perchè appartene à u Messia. Quandu succede, rallegrate, saltate di gioia, sarete riccamente ricumpinsatu in u celu. L'antenati di sti pirsuni facianu esattamente a stessa cosa à i prufeti mandati da Diu.

Quelli chì soffrenu cun Ghjesù u capiscenu megliu, anu più in cumunu cun ellu, l'amate più. Chi soffre mansu è felice rompe u circhiu viziosu di a viulenza, sorprende, affascina cum'è una ninfea in un stagnu puzzolente.

Ma guai à voi ricchi - avete digià avutu a vostra cunsulazione. Guai à voi chì site pienu; morirete di fame. Guai à voi chì ridi ; piangerete è lagnerete.

Perchè guai ? Ricchi, ben alimentati, riri sò autosatisfacenti, chjusi ancu. Nunda entra più. Ùn pudete micca esse cambiatu da Diu. Cum'è una cità animata, ammazzata à a miseria è u soffrenu in i so carrughji.

Guai à voi quandu tuttu u populu vi applaude, perchè hè ciò chì i so antenati anu fattu cù i falsi prufeti.

Quellu chì hè elogiatu da tutti diventa fieru è duru cum'è una autostrada muderna à più corsie. Hè admiratu, immutable, ostili à e piante è l'animali, è ancu porta a morte à parechje persone.

Ma à voi chì sentu dicu:

L'ascoltà hè megliu chè parlà, l'apertura hè megliu chè esse chjusu, u brama hè megliu chè a cumpiacenza. Sè vo avete l'arechje, ascolta !

Amate i vostri nemici, fate bè à quelli chì vi odianu; Benedite quelli chì vi maledicà ! Pregate per quelli chì vi abusanu ! Offri l'altra guancia à quellu chì ti chjappa ; è quellu chì piglia a vostra giacca, ùn ricusate ancu a vostra cammisa. Dà à tutti quelli chì dumandanu, è ùn ripigliate micca ciò chì vi hè pigliatu. Trattate l'altri in a manera chì vulete chì ti trattanu.

Questa hè a natura di Diu è solu in questu modu e persone sò salvate da a morte. A spirale discendente hè invertita. L'acqua di a vita scorri in abbundanza in u desertu è sbocca nantu à a terra risicata di u core.

Sè amate quelli chì ti amanu, chì ringraziamenti aspettate in ritornu? Perchè ancu i peccatori amanu quelli chì l'amate. È s'è vo fate bè à i vostri benefattori, chì ringraziu avete ? Cusì facenu i peccatori. È se prestate soldi à quelli chì sperate di ricuperà, chì ringraziamenti aspettate in ritornu ? Ancu i peccatori prestanu à i peccatori per avè u listessu ritornu.

E persone giranu intornu à sè stessu. L'amore scorri solu in circhuli trà elli è i so amichi è e persone simili. Ma questu hè a lege di a morte.

Innò, amate i vostri nemici, fate u bè è pigliate in prestitu senza aspittà nunda in ritornu! Allora a vostra ricumpensa serà grande, è sarete figlioli di l'Altissimo; perchè ellu hè bonu per l'ingrati è i gattivi.

A direzzione di u flussu deve cambià, solu allora nascerà a vita eterna. Solu induve l'amore di Diu pò scorri in i vasi aperti è i canali è cuntinueghjanu à scorri per elli, solu induve l'acqua scorri di manera altruista in una direzzione, hè Diu revelatu, fiducia in ellu creatu, è a ghjente si permette di esse salvata.

Siate misericordioso cum'è u vostru Babbu hè misericordioso. Ùn ghjudicate micca è ùn sarete micca ghjudicati. Ùn ghjudicate micca è ùn sarete micca ghjudicati. Liberate è sarete liberatu! Pardunate è vi sarà pardunatu.

Ghjudicate è ghjudicà ùn facenu micca u mondu un locu megliu. Ùn apre è vince nimu. L'acqua di a vita ùn pò micca scorri. Solu quelli chì capiscenu è interiorizanu u core di a vita elli stessi, chì liberanu misericordiosamente è perdunanu, sperimentanu ciò chì hè a vita vera è diventanu una fonte di vita per l'altri.

Dà è si deve esse datu - una misura veramente bona, cum'è u granu chì hè scuzzulatu è sfracicatu è ancu sopra à u vasu, u bonu serà versatu in u to grembo.

A meanness è l'avarizia ùn sò micca abbastanza. Pocu acqua s'evapora in u desertu, ancu assai acqua si filtra. Ci vole una grande quantità per e sementi per spuntà è l'arburi per cultivà è dà fruttu. Ma s'è vo dà, ci sarà spaziu di novu in modu chì Diu pò ripiglià da u so supply inexhaustible.

Un cecu pò guidà un cieco ? Ùn caderanu tramindui in una fossa ?

Cosa impara un cecu da u cecu, un riccu da u riccu, un ben nutritu da u bè alimentatu, un rire da u risu, un amante egoista da l'amante egoista, un donatore da u donatore ?

Un apprendista ùn hè micca megliu cà u so maestru. Solu quandu ellu hà amparatu tuttu da ellu, serà quantu ellu hè.

Ùn pudemu micca portà l'altri più luntanu da noi stessi. Finu à quandu simu egoisti, entreremu solu egoisti.

Perchè vede ogni piccula speck in l'ochju di u to cumpagnu, ma ùn riesci à nutà u fasciu in u vostru ochju? Cumu si pò dì à ellu : Amicu, venite quì ! Vogliu caccià u splinter fora di u to ochju !, è ùn capite micca chì avete un log in u vostru ochju ! Ipocrita ! Prima sguassate u log da u to ochju, tandu pudete vede chjaramente, cusì chì pudete ancu caccià u speck da l'ochju di u to fratellu.

Ùn amparate micca à vede chjaramente correggendu l'altri. Ma s'ellu ùn vede chjaramente, si pò fà male solu in a so preoccupazione per l'altru. Piuttostu sii poviru, fami è pienghje, dà è perduna, libera è abbandunà, ascolta è si misericordioso, ama è soffre. Perchè questu hè l'unicu modu per cambià permanentemente trà amicu è nemicu, l'unicu modu per un desertu fioritu.

Un arbulu bonu ùn porta micca fruttu male, è un arbulu cattivu ùn porta micca bonu. Pudete cuntà un arbre da u so fruttu. I fichi ùn crescenu micca nantu à i spine, è l'uva ùn cresce micca nantu à e sipari. Un omu bonu pruduce bè perchè u so core hè pienu di bè. Per d 'altra banda, una persona male pruduce u male perchè u so core hè pienu di male. Perchè cum'è un omu pensa in u so core, cusì parla.

Ch'ella sia altruista o egoista, tramindui travaglianu u so modu attraversu i nostri pinsamenti, sentimenti è motivi in ​​e nostre decisioni, parolle è azioni. Un flussu chì porta a vita o a morte.

Chì mi chjamate Signore, Signore ! è ùn faci micca ciò chì dicu ? Quellu chì vene à mè, sente e mo parolle è li mette in pratica, vi mustraraghju cumu hè : hè cum'è un omu chì hà custruitu una casa è hà scavatu in fondu è hà pusatu u fundamentu nantu à a roccia. Ma quandu una inundazione ghjunse, u fiumu strappava à a casa è ùn pudia scuzzulà; perchè era ben custruitu. Ma quellu chì sente è ùn faci micca, hè cum'è un omu chì hà custruitu una casa nantu à a terra senza mette fundamentu; è u fiumu si strappò, è s'hè colapsatu subitu, è u crollu di quella casa era putente.

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.