Visione biblica nantu à l'omosessualità: i prigionieri anu veramente bisognu di un approcciu più "equilibratu"?

Visione biblica nantu à l'omosessualità: i prigionieri anu veramente bisognu di un approcciu più "equilibratu"?
Adobe Stock - sergign

Qualchidunu chì parla di superà quì hè prestu cunsideratu sbilanciatu. L'autore hà lasciatu a so vita omosessuale per quasi un quartu di seculu. Ma ùn deve esse nunda cusì ! Di Ron Woolsey

Tempu di lettura: 15 minuti

Un editore chì ùn pudia fà u so modu

Hè accadutu in 1999. Un impiigatu di una sucietà di edizione Adventista hà intesu a storia di a mo cunversione da l'omosessualità. Allora m'hà dumandatu s'ellu puderia scriveli è mandà u manuscrittu à l'editore. Una tale publicazione seria un strumentu preziosu in a paleta di libri di a nostra chjesa. U manuscrittu avia da esse presentatu in quattru settimane se vulia ogni chance di publicazione.

Aghju pricatu assai è hà scrittu quattordici ore à ghjornu. Questu m'hà permessu di mandà u manuscrittu à tempu. Dopu hè vinutu l'aspittà - ghjornu dopu ghjornu passava, settimana dopu settimana, si trasformò in mesi. Eventualmente eru cusì perplessu chì aghju chjamatu per dumandà.

"Oh! Ùn avete ancu ricevutu u vostru manuscrittu ? Hè da esse rimandatu à voi ".

"Perchè rinviatu?" Aghju dumandatu.

'Hè statu rifiutatu. U Cumitatu di u Libru hà decisu chì un puntu di vista più equilibratu deve esse publicatu ", aghju amparatu.

"Chì puntu di vista più equilibratu?" Aghju dumandatu. » Mi hè statu dumandatu bella sottumette a storia. Dici chì hè sbilanciata ?» Eru stunatu.

" Innò, solu pensatu chì era megliu mette parechje storie in un libru per dà un puntu di vista equilibratu ", era a risposta.

Mi dumandu: "Avete da equilibrà storie di vittoria è successu cù storie di fallimentu? È sì, perchè ?

Da quellu mumentu, aghju scontru stu puntu di vista enigmaticu equilibratu una volta è una volta. Da tandu sò passati quindici anni. Una volta è una volta u mo travagliu, i mo prughjetti o seminarii sò rifiutati perchè u tema di l'omosessualità è a cumunità suppostamente esige un puntu di vista più equilibratu. In fine, a mo sola opzione era di pubblicà u mo libru cù un editore esternu. Dopu u vindutu à l'editori Adventisti per a distribuzione in tutti i centri di libri Adventisti in lingua inglese in u mondu.

Solu una entrevista, è ancu un grande impattu

Uni pochi anni fà sò statu invitatu à sparte a mo tistimunianza in una cunferenza nantu à u matrimoniu, l'omosessualità è a chjesa. Ma una persona chì crede in a teologia una volta gay-sempre-gay, chì ùn aghju micca sparte, hà sappiutu discredità mi abbastanza per riduce a mo discussione à una entrevista. Questa persona hà pigliatu u mo postu nantu à un pannellu davanti à u corpu studiente per chì u "puntu di vista equilibratu" puderia esse trasmessu.

(Da tandu, i critichi è i dubbitanti m'hanu rimandatu ripetutamente cum'è un perfeccionista perchè, da a mo sperienza persunale di scunfighja l'omosessualità, crede è predica chì avemu da è micca in i peccati sò salvati.)

Avà chì u mo tempu era statu tagliatu, aghju pricatu chì u Signore ne facia a maiò parte. Cusì hà fattu. In fattu, in l'indirizzu finale, u parlante hà dettu allora: "Quandu Ron Woolsey stava quì in a notte di apertura, alzendu a Bibbia è dicendu chì avia trovu in a Parola di Diu tuttu ciò chì avia bisognu per vultà a spalle è siparata da l'omosessualità. , chì era un bonu riassuntu per tutta a cunferenza.

Una università lotta

Quandu eru invitatu à una di e nostre università adventiste, aghju scontru novu quellu "puntu di vista enigmaticu equilibratu". Mesi prima di a data, l'invitu hè statu firmatu in i cumitati perchè a mo storia era cusì cuntruversa.

"Iè, ma aspetta un minutu! Semu in mezu à una grande polemica ... " Aghju rispostu.

"Ci hè dui lati à tuttu ..."

"Bè! Allora perchè ùn portamu micca u sicondu latu, u latu di Diu... ?

Aghju enfatizatu chì aghju studiatu in a listessa università è aghju ricevutu u mo diploma in teologia cù onori. Servu ancu cum'è pastore in una associazione. Se l'alleanza dritta / gay sò permesse in u campus, perchè ùn possu micca presentà u puntu di vista di Diu in u campus?

Eventualmente aghju avutu u permessu è hè statu permessu di purtà u mo missaghju à u corpu di i studienti, chì hè statu accoltu cun grande interessu è veru apprezzamentu.

Pluralismu à a Cunferenza di i Predicaturi

À l'ultima cunferenza ministeriale di a Divisione Nordamericana è a sessione di scuperta in Austin, Texas, ghjustu prima di a cunferenza generale, duie questioni in particulare anu attiratu a mo attenzione: l'ordinazione di e donne è l'omosessualità. Ancu s'è a quistione di l'ordinazione hè stata studiata intensivamente in l'ultimi anni à l'urgenza di a dirigenza di a chjesa, u "pro side" hè statu promossi ufficialmente, u "con side" hè statu ignoratu, ritenutu, ancu suppresso.

Trè seminarii diffirenti sò stati offerti nantu à u sughjettu di LGBT. I Ministrii di u Coming Out eranu urigginariamente supposti avè duie finestre di tempu, ma unu hè statu ritiratu per via di a natura splussiva di u sughjettu. Di novu avemu pricatu à u Signore per fà u più di u tempu chì averemu. Credu chì hà fattu.

In ogni casu, un altru seminariu cù un missaghju assai sfarente hè statu datu duie volte di più tempu chè noi. I visitori chì (cum'è mè) anu assistitu à i dui seminarii ci anu manifestatu a so cunfusione. Allora aghju solu rispostu chì i dui seminarii portanu esattamente u stessu missaghju, ma solu finu à un puntu. L'altru seminariu hà purtatu u missaghju d'amore è accettazione. L'accettazione cù Diu, però, dipende di dà a nostra vuluntà cumpletamente à ellu, è nantu à questu puntu i dui seminarii avianu avvicinamenti diffirenti. U missaghju di i Ministri Coming Out porta ancu l'amore è l'accettazione, ma parla ancu di a necessità di penitenza, dedicazione, discipulatu, cambiamentu di caratteru è superà u peccatu omosessuale cum'è qualsiasi altru. In altre parolle: da u Vangelu.

L'altru seminariu hà purtatu i tistimunianzi di un "Adventist lesbiche", un "anzianu di a chjesa gay", i genitori di un omu gay maritatu cù un omu, è hà presentatu un "Adventist gay" chì hà datu una presentazione di power point in quale tutti Sforzi da servizii. per aiutà i gay à vince è cambià sò stati denunziati. Ùn ci hè statu datu una sola testimonianza superata. Un psicologu hà ancu tistimuniatu ch'ella ùn sapia di nimu chì avia vintu l'omosessualità. Certi ascultori chì mi cunnisciunu si vultonu è mi indicanu. Perchè sò statu salvatu 24 anni fà è sò maritatu 23 anni avà. Sò ancu babbu di cinque figlioli.

Unu di l'urganizatori ci hà dettu chì ci hè più di una ideologia nantu à l'omosessualità. Dunque, un "puntu di vista equilibratu" avia da esse purtatu. Ma stu puntu di vista equilibratu hà disturbatu parechji.

Risposte inspirate à a quistione di equilibriu

Quandu si porta a Parolla di Diu, hè necessariu di fà un equilibriu dendu uguali tempu à a correzione pulitica, u pensamentu mudernu, e scienze suciali, a psiculugia è a psichiatria? A pusizione di Diu ùn hè micca equilibrata in ogni modu?

"U core hè eccessivamente ingannevole è malicioso; quale pò capisce? Eiu, u Signore, scruteghju u core è esaminò a mente, per ricumpinsà ognunu secondu i so modi, secondu u fruttu di i so atti. » (Jeremiah 17,9: XNUMX)

"Nimu ùn si inganna! Sì qualchissia trà di voi si pensa sàviu in questa età, ch'ellu diventerà stupidu per esse sàviu ! Perchè a saviezza di stu mondu hè una follia davanti à Diu; perchè hè scrittu : ellu piglia i savi in ​​a so astuzia. È dinò: U Signore cunnosce i pinsamenti di i sàvii, chì sò senza valore. " (1 Corinti 3,18: 20-XNUMX)

A Bibbia parla ancu di "equilibriu":

"I pesi doppiu sò una abominazione per u Signore, è i falsi equilibri ùn sò micca boni." (Proverbi 20,23: XNUMX)

"I falsi squami sò una abominazione per u Signore, ma un pesu pienu li piace." (Proverbi 11,1: XNUMX).

"Ma questu hè ciò chì l'Scrittura dice chì hè scrittu: Mene, mene, tekel upharsin! È questu hè u significatu di a parolla: Mene significa: Diu hà numeratu i ghjorni di u vostru regnu è hà finitu! Tekel significa: Sò stati pisati nantu à una bilancia è truvati mancanti!" (Daniel 5,25: 28-XNUMX)

"U ghjornu di u ghjudiziu seremu assolti o cundannati secondu e nostre opere. U ghjudice di tutta a terra pronunziarà u so ghjustu ghjudiziu. Ùn pò micca esse currutti è ùn pò esse ingannatu. Celui qui a fait l'homme et qui possède les mondes et tous leurs trésors - il pèse le caractère dans la balance de la justice éternelle.Segni di i tempi, 8.10.1885 ottobre 13, paràgrafu XNUMX; Rivista è Herald 19.1.1886)

"E quandu hà apertu u terzu sigillo, aghju intesu u terzu essendu vivente chì diceva: Venite è vede! È aghju vistu, è eccu, un cavallu neru, è quellu chì si pusava nantu à ellu avia squame in manu. " (Apocalisse 6,5: XNUMX).

Ovviamente, l'equilibriu di Diu ùn hè micca unu di pridicà dui punti di vista cunflitti, ma di accettà a verità, ubbidì à a lege, è fà a vulintà di Diu per noi.

"Micca tutti quelli chì mi dicenu: Signore, Signore! entrerà in u regnu di i celi, ma quellu chì faci a vulintà di u mo Babbu chì hè in u celu tut. Parechje mi diceranu in quellu ghjornu: Signore, Signore, ùn avemu micca prufetizatu in u vostru nome, ùn avemu micca cacciatu i dimònii in u vostru nome, è fattu parechji miraculi in u vostru nome? È tandu li tistimuniaraghju : ùn v’aghju mai cunnisciutu ; Andate da mè, banditi ! Tutti avà chì sentenu ste parolle mio è elli tutU compararaghju à un omu sàviu chì hà custruitu a so casa nantu à a roccia. " (Matteu 7,21: 24-XNUMX)

"Tutti avemu diventatu impuru, è tutta a nostra ghjustizia cum'è una robba impurita. Semu tutti secchi cum'è foglie, è i nostri peccati ci anu purtatu cum'è u ventu. " (Isaia 64,5: XNUMX)

Pudemu esse ghjustificatu solu in quellu chì porta u nome "U Signore a nostra ghjustizia". (Jeremia 23,6:33,16; XNUMX:XNUMX)

Truvemu un equilibriu cumpletu in a ghjustificazione è a santificazione, in u perdonu / u pirdunu è a purificazione / trasfurmazioni.

A ghjustizia di Ghjesù hè imputata o imputata à noi quandu cunfessemu è pentemu. A ghjustizia di Ghjesù hè ancu attribuita à noi o creata in noi da a so gràzia è a so putenza di trasfurmazioni mentre ci rendemu à ellu è u so travagliu in noi.

"Ma s'è no cunfessemu i nostri peccati, ellu hè fidu è ghjustu per pardunà i nostri peccati è per purificà da ogni inghjustizia. "(1 Ghjuvanni 1,9: XNUMX) Videmu l'equilibriu quì?

"Avarà pietà di noi di novu, sottumette i nostri misfatti. Iè, ghjittarete tutti i so piccati in u fondu di u mare! " (Michea 7,19:XNUMX)

"Satana hè in capu di tutti l'accusatori di i fratelli; ma chì risponde u Signore quand'ellu porta i peccati di u populu di Diu ? 'U Signore scorda [micca Joshua, u rapprisintanti di u populu pruvatu è sceltu di Diu, ma] voi, Satanassu; Iè, u Signore ti rimprovera, quellu chì hà sceltu Ghjerusalemme ! Ùn hè micca questu un legnu brusgiatu strappatu da u focu ? Ma Yeshua portava vestiti impuri è stava sempre davanti à l'anghjulu.’ (Zaccaria 3,2:3-3,4) Satana avia ritrattu u populu elettu è fidelu di Diu cum'è carcu di terra è di peccatu. Puderia chjamà i peccati individuali di i culpabili. Ùn avia micca utilizatu tutta a so allianza di u male per attraversla in questi stessi peccati per via di i so arti di seduzzione ? Ma si sò pentiti, avianu accettatu a ghjustizia di Ghjesù. Per quessa, si sò stati davanti à Diu vistutu cù i vestiti di a ghjustizia di Ghjesù. "Ed ellu cuminciò à dì à quelli chì stavanu davanti à ellu: Toglià da ellu i panni impuri. È li disse: "Eccu, aghju toltu u vostru peccatu da tè, è aghju vistutu i vostri vistimenti. " (Zaccaria XNUMX: XNUMX) Ogni peccatu ch'elli avianu fattu era pardunatu, è si sò stati davanti à Diu cusì sceltu è cusì. fideli, cusì innocenti è perfetti cum'è s'elli ùn avianu mai piccatu. "(Rivista è Herald, 29 d'aostu 1893 par. 3)

"Ghjuvanni hà vistu chì a misericordia, a gentilezza è l'amore di Diu coincidevanu cù a so santità, a ghjustizia è u putere. Vide cumu i peccatori truvaru in ellu un babbu chì i so piccati li avianu fattu teme. Allora, dopu à u climax di u grande cunflittu nantu à Sion, hà vistu cumu "quelli chì eranu ghjunti cum'è vincitori ... stavanu vicinu à u mare di vetru, avè arpe di Diu". È cantanu u cantu di Mosè, u servitore di Diu, è u cantu di l'Agnellu.' (Apocalisse 15,2: 3-XNUMX) "(L 'Atti di l'Apòstuli, 489)

»Cumu studiemu u caratteru divinu à a luce di a Croce, fusione Misericordia, amabilità è u pirdunu cù equità è ghjustizia. À mezu à u tronu, vedemu quellu chì porta nantu à e mani è i pedi è da u so latu i segni di a sofferenza ch'ellu hà patitu per cuncilià l'omu à Diu. Avemu vistu un Babbu illimitatu, abitatu in una luce chì nimu pò vene, ma chì ci riceve per mezu di i meriti di u so Figliolu. A nuvola di vindetta, chì minacciava solu miseria è disperazione, palesa a grafia di Diu à a luce di a croce : « Vive, peccatore, vive ! Voi anime credenti penitenti, vivete! Aghju pagatu un riscattu. "(L 'Atti di l'Apòstuli, 333)

In u mo parè, questu hè esattamente u puntu di vista equilibratu!

source: U Ministeriu Narrow Way Newsletter di u 31 d'aostu di u 2015

www.thenarrowwayministry.com
www.comingoutministries.org

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.