A paràbula di i vignaghjoli gattivi (Part 2): Grandi privilegii, grandi rispunsabilità

A paràbula di i vignaghjoli gattivi (Part 2): Grandi privilegii, grandi rispunsabilità
Adobe Stock - BEMPhoto

Allora verificate sè stessu! Di Ellen White

Tempu di lettura: 8 minuti

Ùn avete mai lettu l'Scritture, "A petra chì i custruttori anu rifiutatu hè diventata a petra angulare?" Ghjesù dumandò. "Per quessa, vi dicu chì u regnu di Diu vi sarà pigliatu è datu à un populu chì darà u so fruttu. " (Matteu 21,42.43:XNUMX).

Quandu u Messia hà decifratu e so parolle, i Farisei anu capitu u significatu di a paràbula. E so parolle li chjappà in u core, è gridavanu in orrore: "Dio ne guardi!" L'Eternu li mustrò u so periculu. Anu vistu a so cundizione in a luce vera. Piglianu un visu vivu, visu di e so azzioni è e so cunsequenze. Ma chjusu l'ochji à a luce è induriscenu u so core contru à cunvinzione. Eranu decisu di realizà u so scopu satanicu.

"Quellu chì casca nantu à sta petra," cuntinuò u Messia, "serà sfracciatu; ma nantu à quellu chì cascà, sfracicà. " (verse 44) Quelli chì restanu impenitenti capiscenu ciò chì significa l'ira di l'Agnellu. E cunsequenze chì parechji Ghjudei soffrenu sarianu più terribili s'elli anu apprezzatu cusì pocu a grande misericordia è l'amore di Diu. Pocu dopu à sta paràbula, u Figliolu di Diu stava davanti à un tribunale umanu in a sala di tribunale di Pilatu è hè statu cundannatu da falsi testimoni. Ancu s'ellu u ghjudice paganu l'hà dichjaratu innocente, l'hà datu à a forza più feroce chì pò esse manifestata nantu à a terra, à dì una folla inspirata da Satanassu.

Chì opportunità vi manca in a vostra vita?

"Chì si pò fà di più in a mo vigna chì ùn aghju micca fattu?" Dumandò Diu. "Perchè allora hà purtatu uva cattiva mentre aghju aspittatu ch'ellu ne purtessi boni?" (Isaia 5,4:XNUMX) Quandu Diu s'aspittava fruttu à u tempu di a cugliera, parechji Ghjudei sò stati sorpresi. Pensavanu ch'elli eranu u populu più piu di u mondu. In fatti, sò stati usati cum'è guardiani è guardiani di a verità è duveranu aduprà i beni di u Signore per a benedizzione è u benefiziu di u mondu. Ma maltrattavanu i messageri mandati à elli; è quandu Diu hà mandatu u so figliolu l'eredi, u purtonu à a croce di u Calvariu. Un ghjornu vederanu induve a so impenitenza hà purtatu : l’amore infinitu ùn li curterà più, ma l’ira di l’Agnellu, u putere ch’elli anu sfidatu, cascà nantu à elli cum’è una roccia è infine li macinarà in polvera.

"Allora chì hè u benefiziu di esse ebreu? E à chì utilità hè a circuncisione ebraica in ogni modu? Ebbè, ci sò parechji vantaghji à esse un Ghjudeu, u principale trà elli hè chì e parolle di Diu sò state affidate à i Ghjudei. " (Rumani 3,1.2: XNUMX NLB) Ma ciò chì puderia esse a più grande benedizzione hè diventata una maledizione per tutti quelli chì eranu infideli, eranu ingrati è empi.

A via di a felicità porta à traversu l'ultimu incantu furtunatu

U Signore hè ghjuntu à cullà i prudutti di a vigna da i so servitori. E persone ùn anu micca ricivutu i so pussessi cum'è pruprietà, ma solu cum'è affidamentu. A parte di u Signore hè a so senza restrizioni. "Tutte i decimi in u paese, di u pruduttu di a terra è di u fruttu di l'arburi, appartenenu à u Signore è seranu santu à u Signore. Ma qualcunu chì vole riscattà a so decima deve dà in più a quinta parte. È ogni decima di i boi è di e pecure, tuttu ciò chì passa sottu à u bastone di u pastore, ogni decima serà santu à u Signore. Ùn duvete micca dumandà s'ellu hè bonu o cattivu, è ùn deve micca cambià ancu. Ma s'è qualchissia a cambia, tutti dui seranu santi è ùn saranu micca cambiati. " (Leviticu 3: 27,30-33).

I statuti di a parte di u Signore sò spessu ripetuti per ùn esse scurdati. Anu assicuratu chì Diu hà pigliatu u so affittu, chì ellu hà dichjaratu cum'è una parte. A forza fisica è mentale è ancu i soldi puderanu esse usatu per Diu. A so vigna vulia esse bè gestita per pudè riceve un grande ritornu in decimi è offerte. Una parte era destinata à u mantenimentu di i servitori di Diu è ùn pudia micca esse usatu per qualsiasi altru scopu. L'offerta è i sacrifici, invece, eranu destinati à copre e spese necessarie di a chjesa. I donazioni sò stati utilizati per sustene i poveri è i soffrenu.

A storia di i figlioli d'Israele ci mostra i numerosi privilegi ch'elli avianu. Ancu i benedizioni più ricchi eranu ancu da vene s'ellu ùn seguitanu solu a direzzione di u Signore. "Sapete dunque", hà dettu Diu, "chì u Signore, u vostru Diu, hè solu Diu, u Diu fidu, chì guarda l'allianza è a misericordia à u millesimu membru di quelli chì l'amate è guardanu i so cumandamenti." Avà i cumandamenti di u Signore, u vostru Diu, chì camminate in i so camini è temelu. " "Ora, Israele, ciò chì u Signore, u vostru Diu, esige di voi, ma di teme à u Signore, u vostru Diu, chì camminate in tutti i so camini, amandulu è serve à u Signore, u vostru Diu. cù tuttu u vostru core è cù tutta a vostra ànima, per guardà i cumandamenti di u Signore è i so statuti chì vi mandu oghje, per ch'ellu vi prusperà? "(Deut. Genesis 5: 7,9; 8,6: 10,12.13; XNUMX: XNUMX, XNUMX)

Liberazione è orizonti largu

Chì ci insegna a paràbula di a vigna ? "Dopu chì Diu hà parlatu à i babbi parechje volte è in parechje manere per mezu di i prufeti di l'antica, in questi ghjorni hà parlatu à noi infine per mezu di u Figliolu, chì hà fattu eredi di tutti, per mezu di quale hà ancu fattu u mondu. Hè u riflessu di a so gloria è a so similitudine di ellu stessu, è sustene tutte e cose cù a so parolla putente, è hà rializatu a purificazione di i peccati, è hè pusatu à a diritta di a maestà in l'altu. " (Ebrei 1,1: 3-XNUMX). )

Ghjesù hà una chjesa in ogni età. Quelli chì guardanu i cumandamenti di Diu goderanu i privilegi di sta chjesa. Ma ci sò persone in a chjesa chì ùn sò micca stati megliu per esse parti di questu. Si staccanu da i so criteri di ordine. Ma s'è no scuntrà i criteri di Diu, a nostra missione culminarà in a nostra salvezza. Quellu chì ubbidisce à i cumandamenti di Diu l'ama perfettamente.

Ùn siate micca presuntu !

"Ma ti aghju piantatu cum'è una vigna nobile", dice Diu, "una pianta assai vera. Cumu hè diventatu una vigna mala è salvatica per mè ? (Geremia 2,21:11,17) Questa hè una lezione per noi. Paulu spiega: "Se certi rami sò stati strappati, ma tù, essendu un ramu d'alivu salvaticu, avete statu ingrappatu in l'alivu è avete ricevutu una parte di a radica è di a sève di l'alivu, ùn te vantà micca trà i rami. Ma s'ellu si vanta, duvete sapè chì ùn sustene micca a ràdica, ma a ràdica vi sustene. Avà vi dicerete: I rami sò stati rotti per ch'e possu esse injertatu. Esattamente! Sò stati scuppiati per via di a so incredulità; ma tu stai fermu da a fede. Ùn siate arroganti, ma teme!” (Rumani 20:28,13.14-11,22) Stu missaghju hè per tutti quelli chì godenu di tali privilegii cum'è l'antica Israele. "Quellu chì nega a so iniquità ùn prospererà micca; ma quellu chì li cunfessa è li abbandona, riceverà misericordia. Beatu quellu chì ùn si scurda di a paura ! Ma quellu chì indurisce u so core cascarà in disgrazia. " (Proverbi XNUMX: XNUMX) "Per quessa, vede a benignità è a severità di Diu: a severità versu quelli chì sò caduti, ma a benignità di Diu versu voi, sè stà in bontà; altrimenti sarete ancu tagliati. " (Rumani XNUMX:XNUMX)

A fine: Rivista è Herald, 17 di lugliu di u 1900

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.