Una quistione eccitante: induve principia u peccatu è finisce a tentazione?

Una quistione eccitante: induve principia u peccatu è finisce a tentazione?
Adobe Stock - nicoletaionescu

Una cullizzioni di testi insightful. Bibbia è Ellen White

"Perchè ùn avemu micca un gran sacerdote chì ùn pò micca simpatizza cù e nostre debule, ma chì hè statu tentatu in ogni modu cum'è noi, ma senza peccatu. Dunque avvicinemu cun fiducia à u tronu di grazia, per pudè riceve misericordia è truvà grazia in u nostru tempu di bisognu. " (Ebrei 4,15: 16-XNUMX)

"Tutti quelli chì sò tentati sò tentati è incitati da i so desideri. Dopu, quandu u desideriu hà cuncipitu, dà nascita à u peccatu; ma u peccatu, quandu hè perfettu, dà a morte " (Giacomo 1,14: 15-XNUMX).

"Ma vi dicu, quellu chì guarda una donna per brama a so, hà digià fattu adulteriu cun ella in u so core." (Matteu 5,28:XNUMX).

"Ùn bramate micca a casa di u to vicinu. Ùn bramarà micca a moglia di u to vicinu, a serva, a serva, u bue, u sumere, o tuttu ciò chì u to vicinu hà. " (Esodu 2: 20,17-18)

"Quellu chì hà peccatu si ribella contru à Diu è i so cumandamenti, perchè u piccatu significa disubbidì à i cumandamenti di Diu." (1 Ghjuvanni 3,4: XNUMX NIV)

"Ma dicu: Vive in u Spìritu, è ùn rializerete micca i desideri di a carne... Ma quelli chì appartenenu à Cristu Ghjesù anu crucifissu a so carne cù e so passioni è i so desideri" (Galati 5,16.24:XNUMX, XNUMX).

"Cari fratelli, vi urgeu ... astetene da i desideri di a carne, chì guerra contru l'anima." (1 Petru 2,11: XNUMX).

"Perchè andemu in a carne, ùn luttemu micca dopu à a carne; perchè l'armi di a nostra guerra ùn sò micca carnali, ma putenti à Diu per a distruzzione di e fortezze; Allora distrughjemu u ragiunamentu è ogni cosa alta chì si esalta contr'à a cunniscenza di Diu, è purtemu ogni pensamentu captive à l'ubbidienza di Cristu. " (2 Corinti 10,4: 5-XNUMX ESV)

"Ci sò pinsamenti è sentimenti chì sò sussurrati è suscitati da Satanassu, è chì afflighjenu ancu u megliu di l'omi; ma s'ellu ùn sò micca cari, s'elli sò rifiutati cum'è odiosa, l'ànima resta pulita da a culpabilità è l'altri ùn sò micca contaminati da l'influenza di sti pinsamenti è sentimenti.Rivista è Herald, 27 marzu 1888)

"Se unu tollerà un pensamentu impuru o indulge in un desideriu impuru, l'ànima diventa contaminata è si perde a so integrità murale... Ùn faremu micca peccatu à menu chì ùn evitemu u so principiu. Ogni sintimu è ogni desideriu deve esse sottumessu à a ragione è a cuscenza. Ogni pensamentu impuru deve esse respintu immediatamente. " (Testimonianze 5, 177)

"Ùn ricunnosce micca per un mumentu e tentazioni di Satanassu cum'è s'elli eranu in armunia cù u vostru propiu pensamentu! Détourne-les comme si l'adversaire lui-même se tenait devant toi ! »A nostra Alta Call, 85)

"Prendete i vostri pinsamenti à a vulintà di Diu è i vostri sentimenti à u cuntrollu di a ragione è a fede. A vostra imaginazione ùn hè stata data à voi per lascià vaghjime senza cuntrollu è per aduprà senza restrizioni è senza frenu. Sì i pinsamenti sò sbagliati, i sentimenti seranu ancu sbagliati. Ma i pinsamenti è i sentimenti inseme rapprisentanu u caratteru murali. " (maranatha, 222)

«On cède à la tentation à l'instant où on laisse vaciller ses pensées et s'évanouit la confiance en Dieu. Chì in sè stessu hè u peccatu. U male... vole suscitare sentimenti, suscitare passioni e dirigere i nostri affetti verso ciò che ci danno. Tuttavia, se cuntrole ogni emozione è passione sottumettendu à a ragione è a cuscenza, allora Satanassu perde u cuntrollu di a mente.A nostra Alta Call, 87)

»Per mezu di a preghiera è u studiu di a Bibbia, per mezu di a fede in a so presenza permanente, ancu a persona più debule pò campà in cunnessione cù u Cristu vivente. Questu u tenenu cù una manu chì ùn lasciarà mai. "(Ministeru di Guarigione, 182; U modu di salute, 130)

»A tentazione ùn hè micca peccatu. Ghjesù era santu è puri; è ancu in tutte e cose hè statu tentatu cum'è noi, sì, cù un putere è un putere chì l'omu ùn deve mai esse capace di resistà. Per via di a so resistenza successu ci hà datu un esempiu brillanti. Pudemu seguità i so passi. Sè avemu cunfidenza o self-juste, simu guarantiti di dà in u putere di tentazione; ma quandu guardemu à Ghjesù è cunfidemu in ellu, chjamemu à u nostru aiutu un putere chì hà digià scunfittu u nemicu in u campu di battaglia. Ci mostra una manera di scappà da ogni tentazione. Quandu Satanassu vene cum'è una marea, a so tentazione deve esse scuntrata cù a spada di u Spìritu. Allora Ghjesù ci aiuterà.» (Maranatha, 82)

Prima publicatu in tedesca in A nostra basa solida, 7-2001, pagina 10

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.