Verifica tuttu: YouTruth?

Verifica tuttu: YouTruth?
iStockphoto - kjekol

Avà avemu abituatu à sceglie ciò chì ci piace è ci interessa da una larga gamma: à u buffet, in u supermercatu, in YouTube, Amazon, Google. Ma chì circa l'offerte d'insignamentu in a chjesa Adventista? Da quali criteri simu guidati quì ? O ci nutrimu quì oghje è ci dumane ? … di Ron Spear

"Prova tuttu, mantene i boni". (1 Tessalonicesi 5, 21 macellatori)

Quandu u populu di Diu si avvicina à l'ultimi ghjorni di a grande polemica, ogni ventu di duttrina soffia annantu à l'arechje. L'avversu hà una grande còllera à quelli chì sò fideli, onesti, è seguitanu tutta a verità. Sapi ch'ellu hè pocu tempu. Ùn deve micca preoccupatu di quelli chì restanu in a cundizione di Laodicée. Perchè ellu sà chì Diu li "sputerà" in ogni modu s'ellu ùn si sveglianu micca.

Ma per quelli chì luttanu per cunfurmà a so vita à tutta a verità, per quelli chì bramanu à vede à Ghjesù, Satanassu affruntà grandi inganni. S'ellu hè pussibule, ellu vole fà crede in una bugia.

"Ma u gattivu appariscerà in u putere di Satanassu cun grande putenza è segni bugie è meraviglie è cù ogni ingannu à l'ingiustizia trà quelli chì periscenu perchè ùn anu micca accettatu l'amore di a verità per esse salvati. Dunque Diu li manda u putere di l'ingannimentu, per ch'elli ponu crede bugie, cusì chì tutti quelli chì ùn credenu micca a verità, ma si dilettanu in l'ingiustizia seranu ghjudicati. " (2 Tessalonicesi 2,9: 12-84 Luther XNUMX)

Vicinu à questu: fanatisimu

U fanatisimu hè un'arma putente in e mani di i dimònii. Bigotry significa overemphasing un latu di a verità à a spesa di l'altru, creendu un sbilanciamentu. Basta verità hè aduprata per fà chì i fatti sona bè. Ma a verità infine va a natari perchè l'errore hè mischju cù a verità.

Solu quelli chì studianu currettamente a Parola di Diu è u Spìritu di Prufezia sò guidati da u Spìritu di a verità. A nostra prufessa face sta dichjarazione inspirata: "A via di a verità hè vicinu à a via di l'errore. À quelli chì ùn sò micca sottu à l'influenza di u Spìritu Santu, e duie manere ponu esse una è a stessa manera. Hè per quessa chì ùn anu micca subitu subitu a diffarenza trà a verità è l'errore.« (Missaghji selezziunati 1, 202; vede. Missaghji selezziunati 1, 204)

In vista di u mumentu impurtante in a storia mundiale è di a Chjesa in a quale campemu, hè criticu per i laici è i travagliadori capiscenu chì u populu di Diu di a Chjesa Adventista di u Settemu ghjornu hè statu scuzzulatu assai in questu tempu. Ogni tipu di fanatismu è falsi teorii sò versati nantu à noi per chì ancu i scelti sò ingannati.

A tribulazione chì vene

"Ancu se i tempi cunflitti venenu annantu à u pòpulu di Diu, ùn ponu esse tenuti contru à elli per sempre. Altrimenti puderanu esse ghjittati in una prematuremente. U populu di Diu serà avvistatu. Ma questu ùn hè micca a verità attuale per esse purtata in e chjese.

Nisun messagiu spiciale sensazionale

I predicatori ùn anu micca pensatu ch'elli anu idee brillanti è prugressive è chì quelli chì ùn l'accettanu micca seranu scelti. Solu allora un populu suscitarà per avanzà è ascende versu a vittoria. Satanassu ghjunghje u so scopu sia a ghjente si precipite davanti à Ghjesù è fà ciò chì ùn hà mai dettu à e so mani di fà, o s'ellu si fermanu in u statu di Laodicea tiepida, sintendu ricchi è affluenti è senza bisognu di nunda. I dui gruppi sò ostaculi.

E persone overzealous chì vanu à ogni longu per esse uriginale facenu un sbagliu: cercanu di purtà qualcosa sensazionale, maravigliosa, diliziosa à a ghjente, qualcosa chì pensanu solu capiscenu; ma spessu ùn sanu mancu di ciò chì parlanu. Speculate nantu à a Parolla di Diu è venenu cun idee chì ùn aiutanu micca elli o a chjesa un pocu: Puderanu catturà l'imaginazione per un tempu, ma poi a marea cambia è queste idee diventanu un ostaculu.

A credenza hè cunfusa cù l'imaginazione, è i so punti di vista divertenu u pensamentu in a direzzione sbagliata. Hè megliu chì e dichjarazioni chjaru è simplici da a parolla di Diu nutrenu u pensamentu! A speculazione di idee chì ùn sò micca chjaramente scritte in questu hè una pruposta periculosa.

E cose novi è strane chì cunfundiscenu a mente di e persone è sapanu induve anu bisognu di forza spirituale più sò un periculu per e nostre chjese. Hanu bisognu di discernimentu chjaru per chì u novu è stranu mischjà cù a verità è esse proclamatu cum'è parte di u messagiu. I missaghji sò da esse pruclamati à u mondu cum'è avemu fattu finu à quì.

Preparate per tuttu

Ogni tipu di fanatisimu è false teorie seranu pruclamate cum'è verità trà u populu restu di Diu. Danu falsi sentimenti à e menti chì ùn anu nunda di fà cù a verità per oghje. Qualchidunu chì pensa chì pò, da a so propria forza, idee è intelligenza, accumpagnata da a scienza o a cunniscenza apparente, principià un travagliu chì cunquistà u mondu si trova in e ruine di e so speculazioni è capisce chjaramente perchè sò finiti quì. hè…

U Signore m'hà dimustratu chì si suscitarà e persone chì prediceranu cose perverse. Iè, sò digià à u travagliu è parlendu di e cose chì Diu ùn hà mai revelatu. Equanu a verità sacra cù l'urdinariu. Invece di a verità, falsi insegnamenti ideati da e persone sò fatti u sughjettu. Esami sò inventati chì ùn sò mancu esami. È dopu, quandu u veru esame si avvicina, pare chì s'assumiglia à l'esami simulati in scena.

Ci vole à aspittà chì veramente tuttu serà introduttu è mischju cù duttrina sana. Ma per mezu di un discernimentu spirituale chjaru, per mezu di l'unzione celeste, pudemu distingue l'inferiore da u santu. L'inferiore hè introduttu in a chjesa per cunfundà a fede è u ghjudiziu sanu, è per lampà una mala luce nantu à a grande, impressiunante, a prova di verità di questu ghjornu.

Impurtante: acquistà sperienza

A verità ùn hà mai patitu cum'è in i tempi recenti. Sò rapprisintati, svalutati è disonorati da dispute assurde. E persone proclamanu ogni tipu d'eresie, chì vendenu à u populu cum'è prufezia. Unu hè affascinatu da u novu è l'esoticu è hè troppu inexperienced per vede à traversu l'essenza di queste idee chì a ghjente hà piegatu in forma. Queste idee, però, ùn diventanu micca verità facenduli impurtanti è liendu à e profezie di Diu. Piuttostu, questu indica u livellu terribilmente bassu di pietà in e chjese!

E persone chì volenu esse uriginali evocanu a nova è strana, precipitante in avanti cù teorii vagi chì anu intrecciatu in una teoria generale presuntamente preziosa. Agiscenu cum'è una questione di vita è di morte...

U fanatisimu nascerà ghjustu in mezu à noi. Tali inganni veneranu chì, se pussibule, ancu l'eletti seranu ingannati. Se unu puderia vede chjaramente inconsistenzi è falsità in questi insignamenti à un sguardu, ùn averebbe bisognu di e parolle di u grande maestru. Ma simu avvistati di una larga varietà di periculi chì sò supposti chì nascenu.

Per esse in guardia

Perchè tengu u segnu d'avvertimentu? Ma perchè per via di l'illuminazione di u spiritu di Diu possu vede ciò chì i mo fratelli ùn vedenu micca. Ùn hè micca necessariu per mè elencu quì tutti i sfarenti tippi di ingannamentu per esse attenti. Tuttu ciò chì aghju da dì à voi hè attenti; è, cum'è guardiani fideli, mantene a banda di Diu da riceve senza critica tuttu ciò chì si dice chì hè da u Signore.

Quelli chì cercanu di appellu à l'emozioni utteneranu tuttu ciò chì volenu è più di ciò chì ponu trattà. ›Predicate a Parola‹ tranquillamente è chjaramente! Ùn hè micca u nostru travagliu per entusiasmu a ghjente. U Spìritu Santu di Diu solu pò pruduce un zelu sanu. Chì Diu travaglia, chì u strumentu umanu marchja in silenziu davanti à ellu : fighjate, aspettate, pricate è fighjate à Ghjesù à ogni mumentu, guidatu è guidatu da u Spìritu preziosu chì hè luce è vita !

aiutà l'altri

A fine hè vicinu. I Figlioli di a Luce travaglianu cun una dedicazione seria è persistente, aiutendu l'altri à preparà per u grande avvenimentu chì ci hè davanti. Puderanu resistà à l'inimicu solu per permette à u Spìritu Santu di travaglià in i so cori. Una volta e una volta nasceranu cose novi è strane per guidà u populu di Diu in falsa eccitazione, rinascita religiosa è direzzione strana.

Misura tuttu contru à a Parola di Diu

Lasciamu u populu di Diu avanzà cù i nostri ochji fissi nantu à a luce è a vita di u mondu. Ùn ci scurdemu: Tuttu ciò chì hè chjamatu luce è verità in a Parola di Diu hè in fattu luce è verità - una emanazione di saviezza divina, micca una imitazione di arti sataniche sottili!

Un saccu di verità è un pocu di errore

A maiò parte di a verità hè spessu mischiata cù l'errore, chì hè poi abbracciatu è attuatu ancu in a so forma più flagrante quandu e persone sò di un temperamentu facilmente eccitatu. Cusì u fanatismu impedisce u sforzu ben organizatu, disciplinatu, ordinatu da u celu per portà u travagliu à a fine. Ma micca solu i menti sbilanciati sò in riscu di esse aspirati in u fanatisimu. E menti di risorse utilizanu l'entusiasmu per ghjunghje i so scopi.

Evite formulazioni duri

Avvisu i nostri fratelli : seguite u vostru capu ! Ùn affruntate micca davanti à Ghjesù! Ùn travaglià più senza un pianu! Evite frasi grossi chì facenu chì l'inquietanti pensanu ch'elli anu appena ricevutu una luce maravigliosa da Diu. Quellu chì porta un missaghju da Diu à u populu deve esse in cuntrollu cumpletu è travaglià in a cunniscenza chì a presuntuosità è a fede sò assai vicini.Missaghji selezziunati 2, 13-17)

A nostra unica chance di sopravvivenza in questu tempu di sifting hè di studià intensamente e Sacre Scritture è u Spìritu di Prufezia: "Struvate diligentemente per dimustrà sè stessu appruvatu à Diu, un travagliadore chì ùn hà micca bisognu di vergogna, chì divide bè a parolla di verità. " (2 Timoteu 2,15:XNUMX macellaio)

Una sling per i senza sperienza

"Parechje inganni sò venduti cum'è verità oghje. Certi di i nostri fratelli insegnanu punti di vista chì ùn appruvemu micca. Avemu cunfrontu cù idee stravaganti, interpretazioni stravaganti è strane di a Bibbia. Qualchidunu di sti insignamenti pò parenu assai insignificanti à questu tempu, ma anu aumentatu è diventeranu un piège à l'inexperienced...

L'Scrittura deve esse cercata ogni ghjornu in modu chì pudemu cunnosce a strada di u Signore è ùn esse ingannatu da fantasie religiose. U mondu hè pienu di false teorie è idee spiritistiche seducenti chì distruggenu rapidamente a percepzione chjara è alluntananu da a verità è a santità. In particulare oghje l'avvertimentu hè da esse attentatu: › Nimu ùn vi inganna cù parolle vacu.‹ (Efesini 5,6: 84 Luther XNUMX).

Pigliate l'Scrittura à a so parolla

Senza cura, malinterpretemu l'Scrittura. L'insignamenti chjaru in a Parolla di Diu ùn sò micca spiritualizzati in tale manera chì unu perde a vista di a realità. Ùn esce micca u significatu di i versi di a Bibbia per esse uriginale è per piacè l'imaginazione! Pigliamu l'Scrittura à a so parolla è evitemu speculazioni inutile! " (Upward Look, 316)

» "Allora a fede vene da ciò chì hè intesu, è ciò chì hè intesu da a parolla di Diu. " (Rumani 10,17: 17,17 Schlachter nota a piè di pagina). L'Scrittura hè u grande agente chì trasforma u caratteru. Ghjesù hà pricatu: "Santificateli cù a vostra verità". A vostra parolla hè a verità.‹ (Ghjuvanni XNUMX:XNUMX) Quandu studiata è ubbidita, a Parolla di Diu travaglia in u core è sottumette ogni qualità impura. U Spìritu Santu vene à cundanna di u peccatu. A fede chì germina in u core dopu travaglia per l'amore per Ghjesù è face u nostru corpu, ànima è spiritu cum'è ellu. Allora Diu pò usà noi per i so scopi. U putere chì ci hè datu travaglia da l'internu, inducendu à trasmette à l'altri a verità chì avemu ricevutu. "(Lezioni d'ughjettu di Cristu, 100)

"Tu cercate e Scritture perchè pensate chì avete a vita eterna in elli; è sò quelli chì tistimunianza di mè. "(Ghjuvanni 5,39:7,17 Schlachter) "Se qualchissia hà da fà a so vulintà, ellu sapè s'ellu stu insignamentu hè da Diu, o s'ellu parlu di mè stessu." (Ghjuvanni XNUMX).

nova teologia

Iè, ogni ventu di duttrina hè sopra à traversu i nostri chjese avà: Parechji sò cunfusi; certi di i nostri ministri predicanu un vangelu evangelicu mischju cù l'umanisimu. Certi predicatori è studiosi cercanu di riscrive i nostri insignamenti, chì sò stati articulati cusì bè da i nostri pionieri è da a nostra prufessa, Ellen White. Credu ch'elli ponu interpretà l'Scrittura megliu cà i prufeti è proclamanu a listessa teologia cum'è Desmond Ford, ma usanu una lingua più prudente. Prufessanu cumplettamente u missaghju angelic triple è u missaghju di u santuariu, ma poi portanu interpretazioni chì cuntradite a verità.

Tali teologia hè assai periculosa per l'insignamenti di l'Adventismu. Questu pò esse solu avvistu. I putenzi di a bughjura sò à u travagliu quì per cunfundà u populu di Diu in questu tempu terribile di sifting. Dichjarazioni di Ellen White chì promettenu una nova luce per a chjesa sò citati. Ma ùn scurdemu micca chì a nova luce ùn cuntradisce mai a vechja luce chì i nostri pionieri è prufetessa anu ricevutu, cridutu è proclamatu.

Studiu biblicu cumparatu

Quelli chì preganu è studianu fedelmente per sapè a verità ùn saranu micca ingannati. Prima di a matina si mette davanti à u tronu di Diu, dumanda u so Spìritu Santu per ch'ellu pò esse guidatu in tutta a verità è stà quì. Cumpararà a linea cù a linea, a duttrina cù a duttrina, un pocu quì, un pocu quì, studiendu intensamente per amparà a vulintà di Diu. "E cusì serà a parolla di u Signore per elli: "Regnu nantu à regula, regula nantu à regula; Statutu nantu à statutu, statutu nantu à statutu, un pocu quì, un pocu là. " (Isaia 28,13:XNUMX Butcher)

Omega di i rifiuti

A chjesa hè avà sperimentendu l'omega di l'apostasia, chì hè stata prufetata per esse assai terribili (Selected Messages 1: 197-208; cf. Selected Messages 1: 195ff). Quantu tragicu chì cusì pochi oghje sò capaci di distingue trà a verità è l'errore ! Ci hè ancu assai vacillazione trà i supposti fedeli Adventisti di u Settimu ghjornu. Qualchidunu sentenu un parlante è crede ch'ellu hà ragione. Allora a settimana dopu sentenu un altru parlante chì predica esattamente u cuntrariu è pensanu chì ellu hà ancu ragione. Perchè noi stessi ùn studiemu micca e Scritture è u Spìritu di Prufezia, avemu solu à sente a ghjente. Ùn testemu micca tuttu per sapè ciò chì hè veru.

per esse un Berean

Vogliu chì Diu ci aiuti avà à spegne a televisione, alzati prima per a preghiera, è cunfessà forte è chjaru chì simu da a parte di Diu in questa ora finale di a nostra grazia. Imitemu i Bereani è micca i Thessalonians: "Questi eranu più nobili di mente di quelli in Thessalonica, è anu ricevutu a parolla cù tutte e vuluntà; è anu cercatu l'Scritture ogni ghjornu per vede s'ellu era cusì. « (Atti 17,11:XNUMX Schlachter) Questa hè a mo preghiera sincera per a nostra chjesa amata.

A fine: A nostra Fondazione Firma Sette 1995

editatu linguisticamente. Prima publicatu in tedesca in A nostra basa solida, 1-1997

Lascià una Comment

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

Aghju accunsentutu à l'almacenamiento è u trattamentu di e mo dati secondu EU-DSGVO è accettà e cundizioni di prutezzione di dati.